Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Salut! Imi poate careva verifica seria asta si sa'mi zica pe pm rezultatul. wvwzzz3cz7e204329

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai e un aspect pe care il omiti. La produsele second hand si operele de arta TVA-ul nu se plateste. Si este oarecum logic... s-a platit odata cand produsul a fost cumparat de nou. Vezi codul fiscal articolul 156 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze, art. 152 din codul fiscal

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codul fiscal este ca o bufnita din Twin Peaks - niciodata nu este ceea ce pare

am vandut multi ani anumite produse second hand cumparate pe factura , ca firma platitoare de TVA cu profil vanzare aparatura electronica , si evident am platit TVA catre statul nostru drag si scump

ca sa scapi de TVA ( daca esti firma platitoare de TVA ) , bagi produsele prin consignatie facand acte de intrare pe numele unor persoane fizice ( fictive de cele mai multe ori ) si platesti TVA doar pe adaos pe care il declari cat mai mic

ca sa scap de TVA , de impozite si taxe uriase - am inchis firma pe care ziceam la inceput ca o sa o tin toata viata ( nu stiam noi ce ne pregatesc astia :icon_cheesygrin: ) si nu m-am mai uitat in urma :mop:

cine vrea sa cumpere masina cu factura purtatoare de TVA , ca sa deduca valoarea acestuia , trebuie sa o ia de la o firma platitoare de TVA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

metoda de care zici tu cred ca era valabila pe vechiul cod fiscal. pe noul cod fiscal pentru achizitia intracomunitara de masina second hand iei masina din uniune fara tva si in tara aplici tva-ul pe adaos sau marja de profit. asta e valabila daca ai activ codul caen care tine de comertul cu autoturisme, altfel tva-ul se aplica pe intreaga valoare, nu-l platesti in uniune dar dpdv contabil se incruciseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg ca pentru masini second aduse de dincolo de firme cu aceasta activitate specificata la registrul comertului , se procedeaza asa :

- firma cumpara de dincolo masina , fiind platitoare de TVA => nu va plati TVA-ul la achizitie

- aduce masina aici , isi pune un adaos de 1000 euro sa zicem

- vinde masina catre o persoana fizica si ii da o factura ... plateste deci TVA la stat doar pe adaosul de 1000 euro

dar

clientul de aici sa zicem ca este o firma care vrea factura cu TVA

firma importatoare care nu a platit TVA la achizitionarea masinii de dincolo , va fi nevoia sa dea o factura cu TVA pe pretul complet al masinii

pentru ca cel care cumpara masina aici are nevoie sa isi deduca TVA-ul pe toata suma platita , de asta o si cumpara pe firma

cum poate firma importatoare sa ii dea o factura cu TVA pe intreaga suma ? ptr ca iese in pierdere totala in acest caz - va trebui sa plateasca catre stat TVA pe intreaga suma

sunt mai multe aspecte aici cred eu , nu am studiat noul cod fiscal dar nu cred ca statul nostru bun si drag vrea sa piarda vreun leu

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

statul nostru bun si drag ar vrea sa castige si nemeritat (repet, pentru acea masina s-a platit odata tva de noua) dar in uniune regulile sunt mai stricte si primeaza. In uniune dubla taxare este ilegala la fel si taxele abuzive care afecteaza concurenta - vezi taxa de poluare care se castiga foarte usor in instanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu tine

dar eu tot nu inteleg urmatorul aspect

firma de aici care cumpara masina pe factura cu TVA , sa zicem 10.000 euro , de la firma care aduce masini , conform legii beneficiaza de deducerea TVA-ului de pe factura , acesta fiind si unul din motivele pentru care o cumpara pe firma

deci statul " iarta " aceasta firma de TVA-ul de pe intreaga valoare a masinii 10.000 euro - deci " pierde " suma corespunzatoare TVA-ului pe masina

sa vedem ce castiga statul , ca acum am vazut ce a pierdut

firma care a vandut masina plateste statului doar TVA-ul pe adaos , am zis noi , 1000 de euro

deci statul " castiga " TVA-ul doar pe 1000 euro din cele 10.000 cat a fost factura totala a masinii

concluzie - statul " pierde " TVA-ul pe 9000 euro

eu asta nu cred ca se poate intampla , sau nu inteleg

ori ala care cumpara masina pe firma aici nu beneficiaza de deducere de TVA decat ptr 1000 euro , ori altfel nu se poate

de aceea o firma care isi ia masina sa deduca TVA-ul pe toata suma , este nevoita sa o cumpere de la o firma care a platit TVA-ul integral deja catre stat , ca i se poate deduce TVA-ul de catre stat ulterior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este cum zici tu. TVA-ul ar trebui sa se duca la cel care a vandut masina nu la statul roman. Aici e partea frumoasa cu uniunea europeana, nu il platesti, nu il deduci, se balanseaza. Daca insa revinzi atunci se aplica tva la diferenta, ceea ce este logic ca de aia ii zice taxa pe valoare adaugata :)

Ia gandeste-te la urmatorul aspect: firma din Germania vinde masina in Ro fara TVA. Luam in calcul 10000 cum ai zis tu. Ea sa zicem ca noua a fost 20000 si s-au platit 5000 cand a fost cumparata. Firma din Ro nu a platit TVA dar o vinde cu TVA si da 2500 statului roman - aici apare dubla taxare. La o masina de 20.000 ar fi insemnat ca TVAul incasat de 2 state europene sa fie de 7500. Si acum partea interesanta, daca firma dim ro vinde masima catre o firma din Olanda, ce ar insemna? Inca 2500 TVA?

Regula e relativ simpla, nu ai platit tva nu deduci tva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta am zis si eu

deci cel care cumpara pe firma aceasta masina second nu poate deduce TVA-ul pe toata suma platita de el , ci doar pe adaosul firmei importatoare si nu ii convine

in concluzie - isi ia o masina de aici de la o firma care o vinde cu factura cu TVA pe toata suma , putin mai scumpa , dar deduce tot TVA-ul , ca asta il intereseaza foarte mult , daca o ia pe firma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. De cateva saptamani ma bate gandul sa-mi achizitionez un vw passat b6 2.0 tfsi. Sunt bune motoarele? Cam cat consuma in oras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, eu cred ca e foarte bun motorul TFSI, rapid, dar cred ca consumul este foarte ridicat...

Eu am un 2.0 FSI, si consuma in oras 10-12%...TFSI cred ca consuma vreo 14-16%...

La 2.0 TSI nu te-ai gandit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, va rog sa va dati o parere referitor la ce masina am gasit sa cumpar.

Este vorba de un Passat B6 bleu metalizat din 2007 (aprilie) Highline, motor 2.0, BKP, 140 mii km, primul proprietar in carte, cumparata din Romania.

Am verificat masina la reprezentanta VW, are km reali, toate cele 4 injectoare schimbate, volant si ambreiaj schimbate.

Ca dotari importante ar fi:

- clima

- piele alcantara neagra..nota 9.5 din 10

- incalzire scaune

- trapa

- bixenon adaptiv

- jante 16"

Pretul la ea este de 9800 E.

Cu toate ca stiu problema motoarelor BKP, dar la asta avand certitudinea ca are injectoarele schimbate, va rog sa ma sfatuiti daca merita sa o cumpar. Sincer, si pretul mi se pare cam mare pentru una din 2007. Voi ce ziceti? Merita sa o cumpar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai un highline cu bixenon,trapa costa nou 31-32000 daca nu chiar mai mult.masina are 5 ani si 140000 reali.daca nu a fost lovita si merge bine poti sa mai negociezi un pic.nimeni nu poate sa-ti spuna daca merita sa o cumperi fara sa o vada.toti iti vor spune sa ai niste bani deoparte pentru eventuale probleme.la masina asta iti trebuie 1000-2000 de euro ca nu stii niciodata ce mai apare. mai da niste detalii dsg??xenon oem sau AM??break sau berlina??are zgarieturi sau nu??comenzi pe volan??navigatie si magazie de cduri??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKP cu 140.000 facuti pe la noi ... la 9800 euro ...

la banii astia cu rabdare gasesti la aceleasi dotari CR din 2009 cu 200.000 - 230.000 si este mult mai bun

ca doar nu iti iei fotolii de piele , iti iei masina

se vand BKP-uri 2006 - 2007 pe alese , multi s-au saturat sa bage bani si vor sa scape de ele

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este berlina, are xenon OEM cu cornering, este manuala, are magazie CD, fara comenzi volan, f. intretinuta, zgaraieturi minore, nu am ce sa ii reprosez. Deci ma bate gandul maine sa ii fac actele. In 10.500E am gasit un 2.0 bluemotion din 2009 dar 192mii km si varianta trendline (cheala). Daca problemele specifice BKP-urilor au fost rezolvate de proprietar, ce ma opreste sa o iau?

Nu se compara sincer masina asta 2007, cu ce dotari are, cu un 2009 trendline.

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici problemele....

acum, mergi la feeling - o masina SH, poate sa fie si 2010 si sa iti faca figuri neplacute.

Mergi cu ea la verificat, tester, sus pe elevator... verificat tot.... daca e ok. aia e.

Nu uita - 2009, motor CR, interior nou - cel putin ceasuri, etc....

Oricum, eu merg pe ideea ca nu merg cu anul.... asa ca imi place ca masina sa fie ok si sa aibe cat mai multe optiuni.

Cheala - nu mai cumpar in viata mea - fostul B5 a fost aproape chel - si am muncit o gramada la el...... sa-i pun cat mai multe optiuni.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca au fost schimbate injectoarele este ok! Problemele pe care o sa le intampini la asta din 2007 le poti intampina si la una din 2009+

Daca are distibutia schimbata si poti avea incredere in spusele vanzatorului, atunci este si mai bine (te scuteste de o cheltuiala de ~1500 ron)

Mai intreaba ce a mai schimbat pe la ea, pompa de motorina si putina atentie la pompa de ulei, in rest, ce o sa iti pice, daca iti pica, nu vor fi reparatii f costisitoare! Bineinteles ca pot exista si exceptii insa asta tine de noroc si de modul in care a fost intretinuta!

Daca o scoti macar in 9500 euro si la verificare totul este ok, atunci sfatul meu este sa o cumperi! Nu vei gasi Passat cu 8000 euro bun si nici unul din 2009 la 10.000 euro! Masinile bune si intretinute se vand mai greu insa la pretul corect!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu spun sa negociezi mai mult , si 9500 e mult , euro e sus inca si nu va scadea , nu o sa gaseasca client sa o dea repede si o va da mai ieftin

masina e 2007 , suntem totusi in 2012 si imediat ce trece perioada de concedii ne indreptam cu pasi repezi spre 2013

baga si tu strambe : ca nu are navi color , asa am inteles , ca are anvelopele mai uzate , ca nu iti da si roti de iarna , ca e BKP si tu faci un sacrificiu sa o cumperi , adica esti constient ca o sa pice iar dupa un timp injectoarele , etc

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de sfaturi!!! Eu merg pe premisa ca nu se vor mai defecta injectoarele. :icon_confused:

Incerc sa mai negociez maine ceva si ii fac toate testele.

Va tin la curent !

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi, m-am intors de la reprezentanta Skoda din Galati, unde am vrut sa testez masina despre care am discutat.

Inca o data, mi s-a confirmat nesimtirea romanului.

M-am dus cu cineva, care mai avea ceva cunostinte pe la acest service, si din prima, inainte de a baga masina la verificat, ne-au luat deoparte si mi-au zis sa fug tare.

Ei cunosteau masina, mi-au zis ca mers de 2 ori fara ulei, are sudat pe dedesubt nu stiu ce la pompa de ulei, de multe ori a fost tractata.

Mi-au dat sfat prietenesc, sa ma feresc de ea, ca in masina aia mai sunt bani grei de bagat.

In concluzie, nici nu am mai bagat-o pe test, ca numai avea rost si continui cautarile. :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, exista si astfel de masini... o vorba zice ca, ieftin si bun, nu gasesti.... scump si prost, gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tipic romanesc....masina este buna, km reali, fara probleme condusa doar in vestul Europei dar in realitate era un cazan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eram sa uit, ieri mai vazusem 2 masini ale unui samsar din Galati, care le aduce din Franta, le retuseaza, le da polish si arata ca noi.

Una din 2009 avea 192.000 km si zicea ca nu a apucat sa dea km inapoi.

Am fost surprins cand mi-a zis ca la modelele astea, se dau km inapoi f. usor, fara a mai fi depistati km reali. Cica nu se stocheaza nici in cutie, nici in injectie.

Este adevarat? Ramane sa fac verificare doar dupa VIN si apoi estimare de km de la ultimul service in garantie pana la ora actuala, ca sa imi pot da seama de km reali?

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , doar estimativ poti calcula cati km are

sa iti spun un lucru , un passat CR 2009 ok si bine intretinut cu 200.000 km , adus de dincolo merge ca si noua si miroase a nou

si ptr tine mai am un sfat - nu te grabi , ai masina , ai bani cash ptr alta , asteapta sa gasesti masina potrivita

masini se vor aduce tot timpul , clienti cu bani vor fi din ce in ce mai putini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!