Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

pe mobile , cel mai ieftin 2009 acum e un .. taxi bej

Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DPF, Schalter,Klima,Leder

01/2009

343.000 km

Diesel

81 kW (110 PS)

5.600 EUR

cu km mai putini si mai nou este de ex :

Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DPF Trendline

8.750 EUR (Brutto)

7.353 EUR (Netto)

Kombi, Gebrauchtfahrzeug

EZ 10/2009

142.000 km

Diesel

81 kW (110 PS)

daca o ia clujeanul fara TVA , o curata bine , isi pune si el cheltuielile si un profit de 2000 de euro - scoate apoi masina la putin sub 10.000 euro negociabil la vanzare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 2 saptamani de cautari pentru un Passat si tinand cont ca motoarele 2.0 sunt problematice si la toate la care am sunat au cod BKP, m-am gandit sa ma reorientez pe motorul de 1.9.

Ma gandesc ca acest motor cu un CIP tuning care sa ii mai dea in plus 30 cai, ar fi ideal.

Voi ce ziceti?

PS - Surprinzator, sunt doar 20 de Passat berlina cu motor de 1.9 pe tot Autovitu'. Care sa fie motivul ? Ori sunt prea bune si nu se indura lumea sa le vanda ori nu prea s-au cumparat de 1.9 ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Moamaaa, traim la standarde de milionari singaporezi:

Preţul unei maşini noi Volkswagen Passat în Singapore, centrul financiar cu cei mai mulţi milionari din lume raportaţi la ponderea lor în populaţie, ajunge la 152.000 de dolari, aproape cât cel al unei locuinţe într-o zonă metropolitană din SUA, scrie Bloomberg.

Preţul extrem de mare se explică prin faptul că în Singapore un şofer trebuie să cumpere un permis pentru a putea deţine maşină nouă. Permisul, folosit de stat pentru a limita traficul şi poluarea, costă 86.900 de dolari singaporezi (67.000 de dolari SUA) pentru un Volkswagen Passat. Creşterea numărului de rezidenţi cu 25% în şapte ani şi cea mai ridicată proporţie de familii cu avere de peste un milion de dolari în populaţie au ridicat de zece ori preţul permiselor în trei ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volfied,

si eu am cautat vreo 2 saptamani pana am gasit ce am vrut, adica passatul din semnatura, pe care l-am dus la 135 CP si acum merge decent. Nu se compara cu 140 CP de pe motorizarea 2.0 dar is multumit.

Referitor la discutiile de mai sus, nu cred ca numarul de km este relevant pentru cumpararea unei masini, ci masina in intregime si cum ai si noroc. Intradevar, toti am vrea sa aiba cati mai putini km, sa nu aiba hibe, sa aiba multe dotari si sa si coste putin. Chiar toate nu le poti avea. Cumpararea unei masini sh este un risc pe care si-l asuma cel care o cumpara, deoarece indiferent de km sau dotari sau mai stiu eu ce, poate pica ceva oricand. Si la masini mai vechi si la cele mai noi se poate intampla, iar daca vrei sa te folosesti in continuare de ea, mergi si o repari, indiferent ca are km multi sau putini, ca e mai veche sau noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , volfied

este vorba doar de proportia mai mare in care au fost vandute PD-urile cu motor de 2.0 fata de cele cu motor de 1.9

daca te uiti pe strada o sa vezi tractorase ( le distingi zgomotul motorului cand trec pe langa tine ) PD de 2.0 peste tot , rar de 1.9

referitor la cele inmatriculate la noi in anii precedenti si au fost scoase acum la vanzare , cele cu motor BKP sunt majoritare pentru ca unii au bagat multi bani in ele si s-au speriat de ce poate sa le rezerve viitorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, mi s-a confirmat si azi ce ai zis tu. La toti la care am sunat, mi-au raspuns numai posesori de BKP.

Restul, tin cu dintii de ele.

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost sa ma plimb pana la Nurvil sa vad ce mai au second

pai ..

era Passat-ul asta din 2007 cu ... 27.000 km la bord :

http://www.autovit.r...-C11999798.html

cu doar ... 15.000 euro

va spun sincer ca pe capota avea mai multe locuri cu vopseaua sarita si rugina cu diametrul de 1 cm

arata ca o masina de afara nepregatita de vanzare si care are 200.000 la bord

mai era o berlina alba din 2009 cu 13.000 euro , dar destul de stearsa :

http://www.autovit.r...-C24018820.html

baiatul de acolo destul de amabil a incercat sa ma convinga ca e mai buna decat alea aduse de dincolo ca e verificata , ca daca vreau mai ieftin si golfurile sunt masini la fel de spatioase , etc

dar parca mai bine bagi ceva bani intr-un passat dotat ,de dincolo , care arata fain si o faci buna , decat sa iei una plictisitoare din reprezentanta , mearsa pe aici

apropo - o verificare completa la un passat B6 costa 150 lei aprox la ei

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

27 000 km la bord din 2007 chiar pe benzina nu as crede asa ceva..iar la masina asta alba pretul e cam piparat vad ca nici senzori de lumina nu are( butonul lumini nu are auto) si nici comenzi pe volan..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost sa ma plimb pana la Nurvil sa vad ce mai au second

pai ..

era Passat-ul asta din 2007 cu ... 27.000 km la bord :

http://www.autovit.r...-C11999798.html

cu doar ... 15.000 euro

va spun sincer ca pe capota avea mai multe locuri cu vopseaua sarita si rugina cu diametrul de 1 cm

arata ca o masina de afara nepregatita de vanzare si care are 200.000 la bord

mai era o berlina alba din 2009 cu 13.000 euro , dar destul de stearsa :

http://www.autovit.r...-C24018820.html

baiatul de acolo destul de amabil a incercat sa ma convinga ca e mai buna decat alea aduse de dincolo ca e verificata , ca daca vreau mai ieftin si golfurile sunt masini la fel de spatioase , etc

dar parca mai bine bagi ceva bani intr-un passat dotat ,de dincolo , care arata fain si o faci buna , decat sa iei una plictisitoare din reprezentanta , mearsa pe aici

apropo - o verificare completa la un passat B6 costa 150 lei aprox la ei

Sa stii ca sunt OK si amabili. Eu am facut in August anul trecut o verificare cap-coada pentru un Polo Tiptronic si a fost 110 Ron. Am stat langa masina, mecanicul a fost foarte ok si mi-a aratat tot ce ma interesa si mi-a calculat cat m-ar costa sa aduc masina in starea pe care o vroiam eu. Apoi, decizia a fost simpla. Pas la acea masina.

Chiar am avut o experienta placuta cu Nurvil.

De altfel, aceeasi situatia si cu Cardinal Constanta, doar ca acolo s-a lasat cu cumparat pentru un Golf Tiptronic.

Ce vreau sa subliniez e ca in ambele locuri m-am dus efectiv fara sa stiu pe nimeni, am facut programare ca un client obisnuit. Am fost tratat cu amabilitate si am primit toate informatiile pe care le-am solicitat. Totul pentru 110Ron. Ideea e ca sunt probabil cei mai buni bani investiti intr-o posibila masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

definitiv , sunt amabili si bine pregatiti , Nurvil va fi alegerea nr 1 ptr verificare service cand imi gasesc masinuta potrivita ptr mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW PASSAT 1.9TDI 105CP 2009 (CEL MAI REUSIT MOTOR)..sunt curios daca la ofertele cu 2.0 tdi BKP pun "probleme cu injectoarele"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tipul de motor BKP este cel mai "problematic" legat de injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un exemplu practic cum pretul este redus simultan cu nr de km prin efectul de inductie kilometrica

acest anunt :

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C24346367.html

masina are :

Pret:

10,100 EUR (Brut)

pret negociabil

Taxa de mediu: 193.42 E considerand norma de poluare euro5 prima inmatriculare 01/2010 (Detalii)

Pentru masini cu provenienta NON-UE se adauga 10% din pretul in vama.

Caroserie:

Break

Fabricatie:

2010

Data inmatricularii:

01/2010

Rulaj:

171,000 km

acum o luna aceasta masina avea :

Pret:

10,690 EUR (Brut)

pret negociabil

Taxa de mediu: 193.42 E considerand norma de poluare euro5 prima inmatriculare 01/2010 (Detalii)

Pentru masini cu provenienta NON-UE se adauga 10% din pretul in vama.

Caroserie:

Break

Fabricatie:

2010

Data inmatricularii:

01/2010

Rulaj:

185,700 km

deci este posibil ca scazand pretul automat sa scada si nr de km

sa asteptam sa scada foarte mult pretul ca sa luam masini cu km f f f f putini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti , in viitorul apropiat ( 2-3 saptamani maxim ) doresc sa achizitionez un autoturism :

Ma intereseaza :VW Passat B6

-berlina

-motorizare 1.9/2.0 TDI

-transmisie :manuala

-KM 150-200.000

-buget : 32,000 ron ( ~ 7200 euro , probabil sa creasca undeva 7500-7800e)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer - putini bani, pentru un B6 bun - mai stai, mai strange un pic - altfel, vei regreta alegerea facuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut inspirion

mai pune putin si negociaza ptr masina asta , se pare ca este f bine intretinuta :

http://vwforum.ro/topic/89370-vand-passat-3c-variant-19-tdi-2007-dpf/

berline foarte ieftine nu o sa gasesti decat cazaturi sau BKP-uri cu probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa da .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut inspirion

mai pune putin si negociaza ptr masina asta , se pare ca este f bine intretinuta :

http://vwforum.promo...9-tdi-2007-dpf/

berline foarte ieftine nu o sa gasesti decat cazaturi sau BKP-uri cu probleme

Multumesc pentru sfaturi.

Break nu vreau, in principiu trebuie sa evit motoarele din seria BKP ( daca am inteles bine ).

O sa vad ce optiuni am pe benzina dar 1.6 cred ca este "cam mic" pentru o masina de 1.5t , asa ca singura optiune ramane un 2.0.

Daca nu gasesc nimic ma reorietenz catre Golf V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La banii aia nu gasesti passat bun!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discutand de motoarele PD ...

teoretic evita PD-urile de 2.0 140cp , din motive de injectoare ( teoretic au probleme BKP , BMR , BMN , BMA , BVE , BWV .. si nu mai stiu care , oricum f rare )

PD-urile BLS , BKC , BXE de 1.9 sunt ok

daca vrei passat e ciudat sa cobori spre golf , e cu totul alta masina , alta clasa , alt confort , etc ... nu exista comparatie

daca vrei doar masina , si bugetul este mic , atunci e ok si golf ( dar portbagaj mic la varianta care nu e break )

versiuni break la oricare gasesti mai ieftine putin ptr ca e oferta mai mare

dar cu rabdare gasesti si passat berlina

asteapta 4-5 luni si strange 8000 de euro sa fie disponibili oricand se iveste ocazia , si iti vei gasi o berlina ok PD

vor fi cei care de nevoie vor lasa la pret masini mai scumpe , atunci cand le arati banul

daca iei golf si peste un an vrei passat vei pierde mai multi bani revanzand golful

Modificat de tavitara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vreti un PD de 2.0 l si 140 CP dar va e teama de probleme cu injectoare, iar codurile de motor nu va spun mare lucru, tineti minte una dintre urm reguli:

Evitati:

- motoarele de 2.0 l fara filtru de particule

- motoarele de 2.0 l cu 2 axe cu came

Sper sa fie mai simplu asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua am achizitionat din Germania un passat b6 1.9 TDI anul 2006 140000 km(prima mea masina) azi dimineata mi s-a aprins martorul pe bord (clipea) "defectiune la comnda motorului" (bucla dubla galbena) si nu a pornit, a 2 oara a pornit fara probleme nemaifiind aprins martorul. Care ar putea fi cauza?

Eu ma gandesc la mai multe:

1. am pornit-o direct fara sa las sa se stinga martori luminosi de pe bord care se sting(am vazut ca alti ai lasa). Cum ar fi bine sa o pornesc asteptand sa se stinga sau direct?

2. am mers subturat cu ea prin oras sub 2000 de ture(am citit pe net ca pana atinge temperatura de functionare 90C ar fi bine sa se mearga subturat, dar eu pana ating temperatura ajung la destinatie, deci am turat-o rar peste 2000 timp de o saptamana).

Cum ar trebui sa merg cu ea pentru a rezista motorul un timp cat mai lung?

3.Poate din cauza ploi sa fi fost ceva apa pe teava de esapament(azinoapte a plouat f tare)

Alta intrebare ar fi de unde pot lua plasticul de deasupra pentru buton frana de mana (doar plasticul de deasupra e crapat cel pe care scrie P si iese din locas, si se vad ledurile din buton,butonul nu are nimic), sau trebuie sa schimb tot?

Va multumesc pentru raspunsuri.

Modificat de tartareanum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea, acum nu stiu sigur, sa nu fie de la vreo bujie.

1. Intotdeauna se asteapta pana se sting martorii din bord si pe urma se porneste masina.

2. Nu cred ca are legatura cum ai mers prin oras cu masina.

3. Nici atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la bujie in nici un caz.. pe temperatura asta exterioara nici macar nu sunt folosite. eu am avut 3 bucati moarte complet si pornea masina perfect( asa am luat-o) el se refera la spirala aia de care spune ca e ca o bucla..si eu am mai pornit asa repede fara sa las toti martorii in bord sa se stinga...daca era iarna si afara -20 g mai ziceam ca trebuia contactul lasat pina se stinge spirala( la bujii) si asta e o cauza de nu a pornit. intrebarea mea e urmatoarea. ai pus masina pe tester sa vezi daca ai erori pe calculator la cumparare sau macar acum cind ai ajuns in tara cu ea? si cit ai dat pe ea de curiozitate ca vad ai acelasi motor ca si mine.. ai filtru de particule? e inmatriculata sau ai inca numerele rosii pe ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patito cu a mea la clapeta de acceleratie la putin timp dupa ce am cumparat-o. Se aprindea "sarma" aia ca sa zic asa:)) si pe urma martorul de la motor si imi afisa pe bord ceva de genul engine fault workshop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!