Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Si atunci, care e intervalul de inlocuire a DPF-ului ? Sau e vesnic ? Cum scrie in manualul de service VW ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am 181 mii reali la bord motor BLS filtru particule. e important sa pui norma de ulei corespunzator 507( pentru filtru particule) eu eram sa fac greseala sa pun pentru pompe diuse si atit... cica initial daca sunt probleme cu filtru se aprinde pe galben martorul in bord si merge regenerare, oricum mecanicul mi-a spus ca atunci cind am ocazia la drum mai lung sau la 5000 km ..sa o tin in 3500 ture constant macar 20 min pentru curatirea filtrului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie s-o tii asa de turata. Regenerarea se face simplu, cu o turatie in jur de 2000-2500 rpm, chiar si la 60 km/h, pentru 10-15 minute

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, eu am luat in luna februarie, Passat Variant 2.0 tdi 110 kp, 148000km, adus din belgia, la pret de 9000, am deja 8000 km si sunt foate multumit, cand am luato m-am uitat sa nu aiba peste 180 kkm si sa fie ok tehnic si estetic, la mai putini km e imposibil sa-ti iei asa ceva cu pretul acesta.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9000 e cu tot cu inmatriculare ? sau cumparat de acolo ca e o mare diferenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

mayster, 2008- 2009 ? oricum, pretul e foarte ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mayster, echivalentul din Romania al Passatului tau ar fi un 50.000 km si 12.000 de euro pretul. De, la kilometri asa putini ... :))

P.S. Mayster mergi la Voinea (TCM) pentru o resoftare. Daca motorul este CR o sa poti sa ai dintr-un stagiu 1 safe 150-155 de cai. Daca vrei te pot da o tura cu a mea sa vezi diferenta. E uriasa! iar preul este mai mult decat rezonabil pentru ce primesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pare ca 2009 dupa cum apare la descrierea de sub avatar , deci motor CR

pretul este super

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru inmatriculare si celelalte acte am mai dat vreo 400E

masina a iesit din fabrica in 5/05/2009

cod motor CBDC

nu vreau mai multi cai, i-mi este frica de mine, mi se intinde piciorul pana dincolo de podea daca simt ca poate

si se supara nevasta daca merg prea repede :icon_redface:

oricum nu am simtit lipsa de putere pana acum si am dus-o si pe autostrazi straine, si pe serpentine, si in depasiri "frumoase"

nu s-a facut de rusine

Modificat de mayster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mayster asa am zis si eu pana am testat masina unui prieten. Ai perfecta dreptate, cei 110 cai sunt pe roti toti si fac fata mai mult decat onorabil tonei si jumatate pe care o pun in miscare. Dar daca vezi diferenta, ramai masca. Eu asa am ajuns sa resoftez masina...

Sfat pentru cei ce isi cauta un Passat - nu ezitati sa alegeti motorul CR de 110 cai. Suporta lejer 150 de cai fara nicio problema si astfel poate reusiti sa evitati motoarele destul de renumite pentru lipsa de fiabilitate dar cu 140 de cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

Mai e problema cu fiabilitatea la motoarele CR? De fapt intrebarea e urmatoarea: la motoarele de 2 litri Tdi-CR, exista varianta de 110 si 140 de cai fara sa difere ambreiaj, injectoare, planetare? pusese careva un filmulet cu asistenta la parcare si am si eu o intrebare, desi sunt off-topic: cine invarte volanul? Poate face servo-directia electrica asa ceva? De fapt partea electrica face treaba asta, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Problema cu fiabilitatea - era la motoarele PD, cu injectoare Siemens. In rest, primele modele au mai avut probleme cu pompa de motorina, pompa de ulei, etc. Deocamdata CR-urile nu s-au dovedit atat de problematice... cele 2009-2010... sa speram ca fiabilitatea lor a crescut, fiind baza de plecare pt B7.

Da, se poate face si retrofit - pentru Park Assist - eu, cand nu o sa am ce face, o sa-mi fac retrofit si sa-mi montez sistemul. E mult mai de efect la DSG-uri... ca fac singure treaba, de la cap la coada.

In rest, se pare ca diferenta de putere, e doar din soft.... am verificat si eu, in Etka ... si cam asa pare.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La DSG lipseste doar apasarea pedalei de ambreiaj, in rest e la fel ca la manuala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci daca diferenta e numai din soft,atunci n-ar fi probleme de urcat spre 170 cai ca si la ala de 140 CR??

Modificat de toni d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot veni vorba de DSG, oare daca achizitionez un Passat 170cai DSG din 2007 foarte dotata, daca ma voi gandi la o revanzare peste vreo 3 ani ma voi chinui sa o vand? Se cauta aceste variante de motorizare pe DSG?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

La DSG lipseste doar apasarea pedalei de ambreiaj, in rest e la fel ca la manuala

ca lipsa da. In rest are ceva componente in plus.....

Ca tot veni vorba de DSG, oare daca achizitionez un Passat 170cai DSG din 2007 foarte dotata, daca ma voi gandi la o revanzare peste vreo 3 ani ma voi chinui sa o vand? Se cauta aceste variante de motorizare pe DSG?

Cu DSG-ul, daca e in mintile lui, nu ai probleme la revanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar motorizarea de 170cp este cautata sau se fereste lumea de ea? Mie, personal, mi se pare incredibila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Orice masina are cumparatorul ei..... nu-ti bate capul cu asta.

Cei care cunosc, fug de PD-urile cu injectoare Siemens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca le arat ca toate 4 injectoarele au fost schimbate, poate numai fug , cum nici eu nu fug cand stiu lucrul asta. :lol:

Vorba ta, nu imi bat capul cu asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti!

Exista o data certa dupa care passaturile b6 indeplinesc norma de poluare euro 5? CR sunt toate euro 5?

Ma uit pe mobile si unele masini (an >01/2009) sunt prezentate ca euro 4, altele ca euro 5... Nu sunt introduse informatiile corect de vanzatori sau chiar asta este realitatea?

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt toate CR-urile Euro 5, mai ales cele din 2008. In 2009 am inteles ca s-au produs atat Euro 4 cat si 5. Ca sa fie si mai confuza treaba, vezi ca acelasi motor poate fi atat E4 cat si E5.

La DSG lipseste doar apasarea pedalei de ambreiaj, in rest e la fel ca la manuala

ca lipsa da. In rest are ceva componente in plus.....

Spuneai ca ParcAssist-ul este "mai de efect ca fac singure treaba" in combinatie cu o cutie DSG, iar eu spuneam ca nu difera cu nimic ce trebuie sa faca un sofer cu manuala vs un sofer cu dsg. Doar ca ala cu manuala trebuie sa apese in plus ambreiajul. Si la dsg si la manuala tot tu schimbi directia de mers din levierul cutiei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt toate CR-urile Euro 5, mai ales cele din 2008. In 2009 am inteles ca s-au produs atat Euro 4 cat si 5. Ca sa fie si mai confuza treaba, vezi ca acelasi motor poate fi atat E4 cat si E5.

Dar CR 2009, sunt euro 5 dupa o data certa.. gen >mai 2009 este euro 5... macar sa stiu dupa ce sa ma uit.

Regards!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ex la mine este luna 09.2009 (in certificat e trecuta ca 2010) si este euro 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Da Vali, de ce zic eu ca e mai de efect... la DSG te poti da jos din ea si parcheaza sau iese din parcare singurica, nu ?

Legat de motoare - cel mai bine, iti da codul motor si verifici dupa el. Eu cand am cautat masina, am cerut codul motor si VIN-ul.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru, am crezut ca ai nevoie de raspunsuri certe si generalizate, nu de particularizari gen: a mea e din aprilie 2009 si e Euro 5, ca astea sunt mai simple de dat :).

Probabil din 2009 majoritatea sunt E5, probabil de la jumatatea lui 2009 sunt doar E5, probabil pana in 2009 sunt doar E4.

ATENTIE la codul motor, ca VW le-a aburit de tot, sunt motoare cu acelasi cod care sunt atat E4 cat si E5.

Florin, la aia te referi? Da, e superb, numai ca sistemul ala e experimental, nu e pe nici o masina de serie. Se numeste Park Assist Vission, dar e experimental, probabil la generatia viitoare o sa apara. Sistemul actual se comporta la fel atat cu manuala cat si cu dsg. Trbuie sa apesi tu pe pedale si sa schimbi vitezele

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!