Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Nu, nu cred ca mint in privinta motorizarii. Numai ca masinile sunt la limita pretului (de jos) sau sub pretul pietei.

Eu un lucru stiu, o masina buna nu este in pretul pietei niciodata. Nu contest, poate omul aduce flota pentru care negociaza un pret bun. Sunt multe variabile de luat in calcul. Numai ca la noi, vanzatorul de masini nu are o carte de vizita curata, de fapt nu are deloc. De aici si lipsa de incredere. Stiu si cred ca printre ei sunt si oameni corecti, care vor sa-si faca un nume, pacat de restul care sunt multi, mult prea multi.

ps. Si la noi chiiar tine faza cu imaginea, aparenta sau aparitia, multi stau la semafor in modele mai noi de masini. De ele este doar coaja, nu incercati sa aflati ce au pe dedesupt. Sa fim noi sanatosi cate seria 5 model nou au o stare tehnica jalnica, nu vad nici schimb de ulei. Insa sunt luate la 12k E, la sfert dint valoarea lor...si tot asa.

(Eu chiar o am pasiune pentru seria 5, nu am luat din motive de a nu fi confundat cu "altceva sau altcineva". Asa ca am luat masina de functionar..)

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite cum sta treaba cu masinile luate de samsari,chiar unul mi-a spus detaliile,in Germania nu se procedeaza ca la noi,adica nu se induce in eroare clientul pentru avantaje banesti la vanzarea masinii,este si o lege care impiedica si se pedepseste grav asa ceva,adica inselaciune!!!daca eu am o masina si a fost lovita apoi reparata la vanzare dupa cotatie masina respectiva pierde mult din pret la fel si cu km,aceste masini sunt de export si cine comercializeaza acest tip de masini acolo sunt in general turcii si samsari de la noi cand pleaca sa cumpere stiu deja de unde,masini estetic aproape perfecte,rulate pe strazi perfecte,cu o caruta de km si/sau lovite si refacute(nu ca dupa ce a fost reparata nu ar mai fi buna,poate e la fel ca si cand e noua,dar este strategie de marketing in europa ,nu poti vine o masina care a fost avariata la pretul uneia care nu a avut nimic niciodata) !Iar apoi sosesc cu ele in tara le polisheaza dau cu km inapoi si "o marita imediat"cu un avantaj de 1000-1500euro si cu cheltuielile drumului deja acoperite!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai perfecta dreptate @Pararazi, iar pe langa asta multi dintre ei iti scriu sau iti spun o gramada de dotari pe care masina chiar nu le are..........de exemplu, in anuntul de mai sus, masina nu are senzori de parcare ( cel putin eu nu-i vad fizic in nici una din poze ), dar scrie "mare si apasat" ca ar avea. :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pararazi- ai mare dreptate, aici numai turci vand '' gunoaie '' si le vand mai ales la export pentru ca legea nu obliga ca handler sa dea garantie la vanzarea catre export. daca un neamt vrea sa cumpere 'privat' legea il obliga sa de-a garantie. eu stau in germania si sunt satul de .... astia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cridaia:mai pun la dotari fantoma in anunt ca sa ia ochii clientilor,pentru ca multi se duc fara sa cunoasca prea multe,cand vezi cate optiuni are in anunt si la ce pret se vinde crezi ca a dat norocul peste tine,iar apoi cand o vezi "live" multi uita ceea ce scria si nestiind raman cu impresia ca deja s-au lamurit in privinta masinii respective!!!!

itzzy:ca si in Italia si in oricare alta tara civilizata din Europa,dar in Germania si Olanda costa mai putin orice marca si deaceea se gasesc toate masinile aduse in tara numai din aceste tari,pai daca te uiti pe autovit cate masini neinscrise cu 90.000km in bord nu sunt!acestea sunt cu mult sub nivelul pietei!asa ca mai zic odata MARE ATENTIE CUI DATI BANII!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita un VW Passat 2.0 BlueMotion Confortline110CP Euro 5 ?

Modificat de ERG.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca o cumperi pentru a face multi Km este exact ce-ti trebuie.Numai ca ai mare grija sa nu-i aiba deja facuti!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paparazi: cum ai spus si tu si ca sa reformulez, in ziua de astazi este catastrofa cumpararea unei masini second-hand, masinile de la romania aduse din germania au in proportie de 90% km dati inapoi, ca sa nu-ti mai zic ca deja le dau nemti aici sau turci sau chiar romani care vand masini aici in germania. un studiu facut aici in germania spune ca din 3 masini,2 are km 'jmenuiti' Deci fff mare atentie, pretul mic si anul bun de fabricatie si km putini asta inseamna ceva( km multi ) Sfatul meu este sa luati masini de la casele mari de masini, cum ar fi WeltAuto sau Tiriac Auto,unde da garantie si vand numai masini bune..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100%la noi in tara toate masinile aduse cu numere provizorii din Germania,Olanda Belgia,Franta sunt smecherite cu peste 200.000km,e plin autovit-ul,este si logic ca sunt,deaia s-au si adus in tara la vanzare ca sa profite,o alternativa "din milioanele care sunt" pentru cine vrea masina este sa cumpere dupa forum de aici :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suna bine ceea ce spui tu,dar sa-ti spun ce am patit eu:inainte sa ma stabilesc aici ( germania ) ma tot uitam pe autovit si vedeam masini aduse mai ales din germania cu preturi fff mici,sau f convenabile.dupa un timp am ajuns aici si am fost total dezamagit...dc??? pt k preturile de aici erau mai mari ca ale samsarilor din romania:( apoi de la sine mi-am dat seama ca oameni aduc masini cu km smenuiti.de ex un vw fox 1.4 tdi din 2008 are 535.000km.azi l-am gasit si costa 2500 euro.mai zi ceva!!! la ro cat ar costa??? as lua pe el 4000euro ??? ( daca ai dau 400.000km inapoi bineinteles )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Romania, majoritatea aduc masinile fara TVA. De-acolo si pretul mai mic decat in Germania. Bineinteles, se aduc cele ieftine, cu sute de mii de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gresit, pret export ega pret fara TVA NUMAI daca ai firma in germania sau in romania Atentie.ca sa nu confundati. Daca esti tu ..o persoana fara firma sa zicem persoana fizica si nu juridica trebuie sa platesti pretul complet Brutto, iar netto platesc cei care au firme pe la romania,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile se aduc pe firme, cand ajunge masina in Ro se factureaza catre pers. fizica.. pers fizica o ia la pretul netto din Germania prin intermediul firmei de care vb. Pentru smecheria asta se plateste 300-500 eur, depinde de firma. Firma se incarca cu datorii cativa ani...pentru ca trebuie sa verse TVA catre stat cand vine masina.. De regula, e pe numele unui boschetar.. Cam asa se aduc masini in RO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa ceva .... :) si asa castiga 1000-2000 euro in afara de costurile de transport care deja se includ. deci 1000-2000 euro profit.problema mea este romanu cumpara de la samsari numa gunoaie de masini, lesinate si pline de kilometri.asta e proasta parte din poveste.

Modificat de itzzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile se aduc pe firme, cand ajunge masina in Ro se factureaza catre pers. fizica.. pers fizica o ia la pretul netto din Germania prin intermediul firmei de care vb. Pentru smecheria asta se plateste 300-500 eur, depinde de firma. Firma se incarca cu datorii cativa ani...pentru ca trebuie sa verse TVA catre stat cand vine masina.. De regula, e pe numele unui boschetar.. Cam asa se aduc masini in RO.

Pentru a o vinde, firma nu trebuie sa plateasca datoriile la stat? La inmatriculare, noului proprietar nu i se cere certificatul financiar al firmei importatoare din care sa reiasa plata la zi a datoriilor la fisc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, la inmatriculare prezinti doar factura de cumparare.. si chitanta, ca astea se "platesc cash". Firma are obligatia sa plateasca la stat TVA-ul in momentul vanzarii masinii, la valoarea ramasa de amortizat.. Dupa 5 ani parca nu trebuie sa mai plateasca nimic statului. De asta in Ro masinile sunt mai ieftine decat in Germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-au cerut atat certificat fiscal al vechiului proprietar, din care sa reiasa ca ala are impozitele platite la zi, cat si fisa de inmatriculare cu viza adm financiare a vanzatorului la scoaterea din evidenta fiscala. Scoatere care, logic, nu se excuta pana nu se platesc toate datoriile la stat. Fara astea nu vor sa inmatriculeza masina.

Nu stiu daca a fost sau nu un caz particular in cazul meu ca am luat masina gata inmatriculata de 1 zi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta e cazul special, masina a fost inmatriculata.

Daca vanzarea se face in interval de 30 de zile de la data importului nu se solicita certificatul fiscal al firmei.

LE: oricum, certificatul fiscal(eliberat de primarie) nu stie sa certifice decat plata taxelor si impozitelor locale, fara implicatii in zona TVA-ului.

Modificat de Tilu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt complet paralel cu chestiile astea, de asta nedumerirea mea in continuare.

Eu aduc o masina din Germania pe firma. O iau la pret fara TVA, chiar daca o aduc in Romania (UE)? In tara o vand unei persoane fizice, automat trebuie sa emit factura. Pai factura aia nu trebuie sa includa si TVA? TVA pe care il incasez de la client dar nu-l mai virez catre stat? Am inteles bine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa ceva.orcum trb asta este cu dus-intors si este cam complicat, eu unu sunt confuz in treburile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tu dai 10.000 fara tva afara pe ea, o iei pe firma, daca o vinzi in Ro cu 10.001 euro din banii astia tre` sa versi TVA la statul roman. Dar nu versi.. Si firma strange datorii mult si bine.. Chestiile astea se fac pe firme d-astea fantoma :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la romania orce posibil, aici statu vinde si crucea de mormant a bunicii...deci..aici nu te pui cu statu...:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna am cumparat si eu un passat break 2009 highline , cu parcare asistat ,dar are doar parcarea laterala, pot pune in soft si parcarea cu spate la service vw?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la cea perpendiculara, ca in supermarketuri? Ai doua variante:

1. schimbi masina cu un B7

2. schimbi modulul de ABS, centrala de parcare si iti mai pui 2 senzori in spate, plus cablurile necesare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la cea perpendiculara, ca in supermarketuri? Ai doua variante:

1. schimbi masina cu un B7

2. schimbi modulul de ABS, centrala de parcare si iti mai pui 2 senzori in spate, plus cablurile necesare

schimbi cu B7,pai in cazul lui ce sens are,de banii aia cumpara altceva decat acceasi masina care o are!!!!mai bine ziceai CC facelift are un aspect foarte sportiv,altfel de design :P

Modificat de Pararazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!