Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Hai sa nu ii influentam negativ, tot doi ani au si astea care le-a postat el si pretul este asemanator daca faci un calcul!

Daca masina nu este umblata pe la motor, eu zic ca merita chiar daca vei mai baga bani in ea, clar o masina noua nu e ca una sh/th etc. Aveti grija ce cumparati iar daca sunteti siguri, eventuala decizia finala o veti lua numai voi. Una virgina nu prea mai gasiti..

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu ce zic, nevasta si masina o alegi singur, dupa cat noroc are fiecare. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ba nu, masina o mai schimbi ca este din fier, nevasta mai greu... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Theo, multumesc ca ma tii cu picioarele pe pamant :icon_thumleft: . M-am saturat de cautat, caut de aproape 2 luni, asta ar fi un motiv pentru care am apelat la aceste "oferte" dubioase.

@Razvan_SPD, ai intrebat de linkul al doilea, am sunat, i-am zis sa mergem la reprezentanta, apoi a recunoscut ca masina are 160.000 la ultima revizie, deci ar trebui acum sa aiba undeva peste 200.000 ( in anunt are 89K, numarul magic gasit la toate sh-urile importate :icon_cheesygrin: )

Sa presupunem: carosabilul e uscat, nu ninge nimic si nici nu a nins anterior, ai accident, nu esti vinovat, poti fi considerat vinovat daca nu ai avut cauciucuri de iarna, nu te mai despagubeste rca si casco?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am zis nici un moment de km, pe care nu ii cred niciodata ca sunt reali la majoritatea masinilor aduse de afara. Daca are 200.000 si merge impecabil care-i problema? Mai bagi in ea 4000-5000lei si ai o masina buna, parerea mea!

Posibil sa fie vina ta in caz de accident!

Daca o cumperi cu 11.000euro trebuie sa mai ai pusi vreo 3.000euro pusi de-o parte, reparatii aditionale, anvelope si casco sper ca ti-ai facut calculele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, doar DACA si numai DACA acest carosabil face atingere conditiilor de iarna, polei, zapada, etc. La fel daca ramai intepenit in troiene si incurci circulatia, este vina ta. De luna de vine este bine sa punem gumele, doar asa just in case...plus ca avem si franare eficienta cu cele de iarna, vorbim de temperaturi scazute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa intelegeti ca daca o masina are 250.000 -300000 sau si mai mult (adusa din afara)e normal sa coste putin acolo,pentru ca e trecuta de prima si a doua tinerete sunt cateva criterii de respectat cand pui un pret la un obiect SH,problema este cand iti dau km inapoi si te prostesc acesti hoti si sarlatani deasta trebuie sa aveti grija cand cumparati,normal ca daca e ieftina rau e foarte dubioasa pentru ca daca nu ar fi asa ar vinde-o cu un pret mult mai mare!!!!atentie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cridaia: masina mea e tot de franta, inmatriculata acolo in 05.01.2008 si adusa de mine in ianuarie 2010 la 97000 km, cu carte service verificata si in tara .Masina m-a ajuns 10200 acolo plus taxa de poluare 800 nu are DPF, un samsar trebuie sa-si scoata drumul plus 1000 cel putin castig si atunci ajung pe la 12500-13000 euro. Concluzia si calculul il faci singur. SUCCES

PS: am acum ~140k km fara cea mai mica problema.

stiu , franta cu f mic :RO flag:

ma exprim eu altfel sau nu mai stiu ce scriu ? ce concluzii sa trag ? la ce "succes" ?

nu mai sunt la "prima tinerete" sa ma duca de nas care cum vrea........si vremurile cu cel putin 1000eur castig au apus de mult, te asigur eu de asta.

@c2011: a doua masina mi-o place si mie...si nu dispera, pana la urma vei gasi masina dorita...si eu am cautat foarte mult pana am luat masina din semnatura, la un moment dat ma saturasem si eu.

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa fim seriosi,totusi masini 2009-2010 cu 250-300k km cam greu,in plus un nr atat de mare de km este f greu de ascuns,doar unul care nu are habar l-ar crede pe cuvant,in fond ar costa prea mult sa inlocuiesti totul ca sa para cat mai nou.Repet,nu trebuie cumparati km ci masina.

Am gasit masini la parcuri auto inclusiv cu TUV si toate facturile de la revizii (mai greu asa ceva,dar am gasit),functiona impecabil,pacat ca avea elemente revopsite cam multe (fara aparat te jurai ca este curata).

C2011,

http://www.autovit.r...-C21084738.html ,ac este o masina care mi-a placut mult,nu are elemente revopsite(testat cu aparatul),motorul merge impecabil(ascultat si la rece si la cald),intretiorul este impecabil,anvelopele in stare ff buna,intra frumos in viteza,ambreiajul ok,mi-a dat inclusiv copie dupa brief pt verificari,mai mult nu am testat-o pt ca am fost nehotarat,are prea putine optiuni.Ut pret a zis 11k euro,probabil daca te duci cu 10.7-10.8k euro o iei sigur.

Modificat de ionut_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma am achizitionat un passat 2.0 tdi , din 2008 luna a 12, highline , extra full, km 165000 km.. euro 5. adus de 2 zile din ger..are o gramada de dotarii. la pretu de 12.500 e... sunt multumit de masina deocamdata. masina este break negru .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa fim seriosi,totusi masini 2009-2010 cu 250-300k km cam greu,in plus un nr atat de mare de km este f greu de ascuns

cum am mai spus.....pana sa cumpar masina din semnatura, am verificat in reprezentanta cel putin 20 de masini ( Passat- an 2009 si A4- 2008, toate Break ).

la ultimele revii in reprezentanta ele aveau cel putin 200000km facuti ( dar ele in anunturi aveau cel mult 120000 ), cel mai mult avea una 340000....si credema nu este imposibil, mai ales in Germania.

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una este 2008 si alta 2010,200-250k km,chiar si mai mult pt una din 2008 este f posibil,insa deja cand vb de 300k km la 2010 mi se pare prea mult.Adica masina aia face 25k km/luna.Totusi se vand si masini din 2005-2006 care de bine de rau inca mai merg,respectivele cat mai au,1mil km ?

Indiferent cat ai cosmetiza la ea,un rulaj f mare este greu de ascuns si costa indiferent de cate relatii ai la dezmembrari.Cineva care se pricepe cat de cat isi da seama.In fond nu te opreste nimeni sa verifici la reprezentanta cand a avut loc ultima revizie.

Spre exemplu am gasit passat 2008, 1.9tdi E4+dpf,verificat repr. ultima revizie in mai 2011 la 141k km (pe bord 93k km),probabil reali in jur de 160-170k km,insa interiorul(nuca,pedale,butoane,manete,manere,tapiserie,trim-uri bord, tapiserie) arata ff bine,aproape ca noi,motorul merge impecabil (ascultat rece/cald,mers in timp ce se incalzeste,pornit/oprit de cateva ori,accelerat lin/tare in diferite trepte de viteza incepand cu 1000rpm si terminand cu peste 4000rpm),ambreiaj ok,intra impecabil in viteze,discurile ok,anvelope f bune,articulatia beton,revopsit aripa dreapta spate(testat cu aparat),seriile la geamuri ok,urmeaza un tester si ridicat rampa,e ok o iau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat in CI a masinii si am gasit ca are E5/ serie de 2010.

Referitor la ce am postat # 1494.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

@cridaia: Maine duc la test masina asta, km reali sunt 160K. Sa vedem ce iese. http://www.ebursaauto.ro/vw/passat/2009/vanzare/bucuresti/second-hand/autoturism/171810.html

Eu fac testul la niste cunostinte care au un service mic, dar nu au tester ca acelea din reprezentanta. Sa o mai duc si la o reprezentanta sa ii mai fac un test mai complet. Nu stiu exact ce presupune "complet", ce teste se fac la reprezentanta si cam cat costa?

Ca sa vad istoricul la reprezentanta trebuie sa fac programare?

@c2011: a doua masina mi-o place si mie...si nu dispera, pana la urma vei gasi masina dorita...si eu am cautat foarte mult pana am luat masina din semnatura, la un moment dat ma saturasem si eu.

Modificat de c2011
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O scanare la masina la reprezentanta este in jur de 150 ron. Eventual vezi aici - sunt destui colegi care iti pot scana masina. Pentru istoric nu-ti trebuie programare, ci numai actele masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

testul poti sa-l faci unde vrei, important este sa vezi erorile stocate, asta daca exista......legat de km, nici la reprezentanta nu se vede in momentul in care o pune pe tester, km se vad doar prin fisele de intrare in reprezentanta, pentru ca ei se inregistreaza in momentul intrarii.

Din ce cunosc, DA trebuie sa faci programare, dar tot atunci incearca sa obtii cel putin verbal, daca au fost interventii majore la una dintre intrari pentru ca ei spun ca aceste informatii sunt doar pentru "uz intern",.......... iar la Timisoara un coleg a platit 200lei pentru "constatare si test".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa verifice cineva VIN-ul asta wvwzzz3cz9p063610.

Am incercat pe vagauto si ma duce spre un Audi, inseamna ca nu il gaseste?

Multumesc

Modificat de c2011
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costa ceva daca vrei sa afli istoricul?

Dincolo se fac minim 50.000 km pe an. E foarta mica sansa in Ro sa gasesti masini cu km reali, aduse de afara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sa inteleg ca se poate verifica cu un aparat special tabla de pe masina, daca a suportat vreo lovitura ?

Am inteles ca se poate cumpara testar pt a vreifica vopseaua de pe masina ?

Multumesc,

Modificat de maharu50
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa verifice cineva VIN-ul asta wvwzzz3cz9p063610.

Am incercat pe vagauto si ma duce spre un Audi, inseamna ca nu il gaseste?

Multumesc

Este vorba de un Passat B6 Blue Motion fabricat 22.01.2009 - cod motor:CBDC la Mozel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, am incercat si eu acum cu majuscule si a mers, ciudat e ca pt toate celellate nu am avut nevoie de majuscule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot este mic pretul si km putini. Nu conteaza daca a avut parti revopsite. Nu acesta este indiciul unui accident grav. Tu verifica bine trenul de rulare si stalpii masinii. Nu va agatati de tot felul de prostii, repet, asta cu revopsitul o aripa, o usa, sunt uzuale peste tot in lume. Un ochi format sa vada "semnele unei lovituri zdravene". Atentie mare in compartimenul motor. Asculta bine motorul si participa la prima cheie dimineata. Mare grija la transmisie, pot fi probleme de sume mari de bani, undeva la mia de EUR si tot asa.

ps sunt cu ochii pe tine. Asta este si vorba fiului meu :lol:

Mai nou, la reprezentanta este o circulara tampita sa dea detalii despre masina doar primului proprietar sau cu acordul lui...

Aflii km si mici interventii, de fapr revizii, in rest...tacere.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu exact cum e procedura. Masina asta nu are numere de Germania deloc, nici provizorii, e adusa pe platforma si radiata in Germania. La inmatriculare la politie trebuie sa mai duc si numerele? Am inteles din ce am citit ca trebuie o dovada cum ca numerele au fost retinute acolo. Voi ce stiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!