Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

buna , sunt mai nou pe aici si as dori niste sfaturii despre aceasta masina , ca ma gidesc sa o achizitionez ,,din cite stiu e5 a aparut din 01.2009..

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C20992689.html ,,,,,daca are cv la ea si e trecut e5 , e ok, daca nu are. risc sa nu fie e5 ..? mersi de sfaturii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am vazut masina din post-ul lui ionut_marius.

Arata foarte bine ca aspect, nu pare a fi revopsit nimic.

A lasat de la 11590 la 11200.

Sunt curios daca e euro 5, m-am uitat pe net, scrie ca euro 5 a fost introdus la masinile produse incepand cu septembrie 2009, masina asta e produsa in martie 2009.

Masina are numere rosii in anunt dar de fapt are doar numerele de Franta, a recunoscut ca le-a pus de forma.

Propietari, 2 samsari clasici, nu inspira prea multa incredere.

De curiozitate, ce tepe se mai pot da prin targ si la ce ar trabui sa fiu atent?

Vi se pare ok pretul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pare nimic revopsit,insa pare destul de lucioasa,pt mine ac a fost motivul pt care momentan mai caut,iar astia cu rar-ul m-au dat peste cap,le-am dat VIN-ul passatului cu pricina si au zis ca este E4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit specificatiile astea pentru modelul asta de Passat produs in 2009:

Se incadreaza in euro 5?

La RAR ei masoara emisiile sau doar se uita in specificatiile masinei?

http://www.car-emiss...cars/view/27769 Emissions CO2 emissions 143 g/km Carbon Monoxide 301.5 g/km HC Emissions N/A NOx Emissions 138.2 g/km HC+NOx Emissions 171.7 g/km Particulates Emissions 0.31 g/km

Asta am gasit pe wiki despre euro 5:

Tier.... Date........ CO.... THC NMHC NOx.. HC+NOxPM....

Euro 5 Sept 2009 0.500 ----- -------- 0.180 0.230... 0.005

Modificat de c2011
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Pentru cei care doresc sa cumpere in perioada asta o masian, as sugera o plimbare si pe la parcurile societatilor de leasing. in majoritatea cazurilor se poate afla instoricul la zi al masinii, pt ca in general reviziile se fac obligatoriu in reteaua de dealeri si in plus nu te mai lovesti de samsari, modificari de km etc. eu am luat anul acesta un passat B6 2.0 TDICR HL inmatriculat din 09.2008 cu 61.000 KM de la bt leasing. am platit 14.100 E TVA inclus. Pare mai sigur decat sa mergi in piata, iar din pacate si in germania majoritatea dealerilor nu mai sunt nemti ci alte nationalitati deci pericolul de a cumpara o masina modificata e f mare. plus ca ce aduc samsarii in romania sunt in general masini de parcuri auto de companie cumparate prin licitatii...ieftine si cu km extrem de multi...

Succes la toata lumea.

Tinu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am studiat pe forum. si am vazut ca codu vin la passat 2.0 tdi cr. trebuie sa aiba 4 litere pe mijloc .nu 3 ca si la euro 4...e adevarat?????....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost zilele trecute la Tiriac auto,numai cazane,pe bune cred ca toate au mult mai multi km fata de ce este in bord,unul dintre ei voia sa imi bage pe gat o masina lovita (nici macar reparata) spunandu-mi ca este cea mai buna.Pe site si la telefon vb de 12 luni garantie (ma asteptam la cutie si motor) la fata locului nici macar o zi.Unele nici macar nu pornesc.

Mi-am luat tester de vopsea,sa am putin timp si ies la joaca :lol:,

Cred ca stabilesc norma in functie de seria motorului si VIN,nu cred ca ii intereseaza co2-ul real al masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina din semnatura, este fabricatie 12.2008 si inmatriculata in 01.2009 si este EURO5......nu sunt expert, dar din ce stiu, masinile cu CR si ceasurile mici ( cele de apa si combustibil ) incluse in cele mari ( adica turometru' si kilometraj ) sunt toate E5.

sa ma corecteze cineva daca gresesc.....

la RAR iti verifica emisiile de gaze, dar nu se stabileste norma in functie de asta. Norma este data de producator si se verifica in baza de date pe baza seriei sasiu, iar la RAR daca se constata ca emisiile de gaze nu se mai incadreaza, TE RESPINGE pana la remedierea problemei.

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

www.autovit.ro/volkswagen-passat-C20977119.html

pare ok.masina.ma gindesc ca e 2010.ca are volanu nou.?deci masina aia ar avea cel putin 180 mii km.ai din 1.2009

.ma gindedc la aia argintie.13,500 poate ar dao.mai caut.pina dupa 1 nob

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte aratoasa, posibil sa fie fabricata la sfarsitul lui 2009, verifica toate actele foarte bine, preferabil era sa ai si o serie de sasiu. Nu vreau sa fiu cobi dar poate fi si euro 4-motorul BMR, dar poate fi si euro5 CBBB-ul. Diferenta este data de taxa de inmatriculare...

PS: Este specialist vanzatorul!

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta cu masinile din FR as vrea sa-ti dau un sfat.

Eu cand mi-am luat Passat-ul era tot din FR. Intr-un an si 8 luni (la tine ar veni 1 an si 7 luni daca am inteles eu bine din anunt 3/2010 adusa 10/2011) ala care a mers cu ea in FR a facut 106.000 KM. Atunci nu mi-a venit sa cred ptr ca autostrazile din FR nu se compara cu alea din GE. SI totusi samsarul a dat kilometrajul inapoi cu 35.000.

Eu macar am avut noroc. A facut-o ptr a nu mai schimba distributia.

Sfatul era: Testeaza masina la Kilometrii. Sa nu crezi ca in FR nu se pot face MULTI km intr-un an si jumatate.

Eu care in RO faceam 10.000 pe an...am ajuns in FR sa faca 10.000 in 4 luni :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa aiba si 200.000km, nu asta ar fi problema daca masina merge impecabil! Ei merg cam 50.000km minim pe an, daca s-a exploatat corect, service-urile la timp nu-i nici o problema! Oricum cand iei o masina sh nu prea mai ai incredere nici in planul de service si ii aloci un buget destul de maricel pentru a o pune la punct dupa achizitie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este clar CR si este unul de 140 BHP.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) sa nu-mi zici ca ti-ai dat seama dupa toba!

Poate fi orice pana nu-i ridici capota..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai are capota ridicata Razvan.

Nu esta aia variant?

Daca este aceea, pretul este mult prea mic pentru 2010.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

www.autovit.ro/volkswagen-passat-C20977119.html

pare ok.masina.ma gindesc ca e 2010.ca are volanu nou.?deci masina aia ar avea cel putin 180 mii km.ai din 1.2009

.ma gindedc la aia argintie.13,500 poate ar dao.mai caut.pina dupa 1 nob

Theo, eu vorbeam de asta!

Acelasi lucru si de cea care ati vorbit voi mai inainte, nu ma bag la preturi ca oricum sunt mult devalorizate dupa parerea mea..

Modificat de Razvan_SPD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Masina e produsa in 08/2009 dupa seria de la sasiu, am vazut-o aseara in targ. VIN WVWZZZ3CZAP013952, imi poate spune cineva dupa VIN daca e sigur euro 5?

Masina pare ok, e bluemotion, nu are dotarile din anunt, e trendline, nu are rar facut, samsarul e cel mai ok din cati am vazut pana acum.

O sa o duc la un test saptamana viitoare.

In legatura cu actele, la ce ar trebui sa fiu atent?

Din experienta cu masinile din FR as vrea sa-ti dau un sfat.

Eu cand mi-am luat Passat-ul era tot din FR. Intr-un an si 8 luni (la tine ar veni 1 an si 7 luni daca am inteles eu bine din anunt 3/2010 adusa 10/2011) ala care a mers cu ea in FR a facut 106.000 KM. Atunci nu mi-a venit sa cred ptr ca autostrazile din FR nu se compara cu alea din GE. SI totusi samsarul a dat kilometrajul inapoi cu 35.000.

Eu macar am avut noroc. A facut-o ptr a nu mai schimba distributia.

Sfatul era: Testeaza masina la Kilometrii. Sa nu crezi ca in FR nu se pot face MULTI km intr-un an si jumatate.

Eu care in RO faceam 10.000 pe an...am ajuns in FR sa faca 10.000 in 4 luni :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, acum am vazut. Deci varianul argintiu de...Fr.

Masina pare avion ca dotari si motorizare, daca a trecut E5 are clar CR. Foarte putini km. Uite, eu cand am achizitionat masina din semnatura avea aproape 90k de aici din Romania. NU suport masainilea astea ultra dotate si km putini. Plus an foarte recent. Masina asta la pret de achizitie bate spre bate spre 30k E de noua. CE sa mai zic...

c2011, zi mi si mie pls despre ce masina vorbesti ca nu mai inteleg nimic. sunt eu obosit de pe drum dar nici chiar asa. Deci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De asta http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C21116828.html, am facut un post anterior in care era anuntul.

Da, acum am vazut. Deci varianul argintiu de...Fr.

Masina pare avion ca dotari si motorizare, daca a trecut E5 are clar CR. Foarte putini km. Uite, eu cand am achizitionat masina din semnatura avea aproape 90k de aici din Romania. NU suport masainilea astea ultra dotate si km putini. Plus an foarte recent. Masina asta la pret de achizitie bate spre bate spre 30k E de noua. CE sa mai zic...

c2011, zi mi si mie pls despre ce masina vorbesti ca nu mai inteleg nimic. sunt eu obosit de pe drum dar nici chiar asa. Deci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WVWZZZ3CZAP013952

Da, este bluemotion, a fost asamblata pe 21.08.2009 in Brazilia, cod motor: CBDC.

Cifra 11-P-Brazil.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, asta argintie sedan. Este Cr cu motor CBDC caci este ala de 110, un motor cu un potential fantastic. Masina pare ok, este un TL chel si atat. Pretul mic raportat la km. In rest...ce sa zic, mers cu ea la test, motor si sasiu (integritatea lonjeroanelor, etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca astea cu P sunt facute la Mosel, Germania.

WVWZZZ3CZAP013952

Da, este bluemotion, a fost asamblata pe 21.08.2009 in Brazilia, cod motor: CBDC.

Cifra 11-P-Brazil.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa este si a mea. La Mozel. Este cod de oras nu de tara.

:icon_thumleft:

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Country of origin: Germany;

Assembly country Brazil Assembly plant Mozel

Asa o fi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da sef, asa este. De cativa ani numai asa sunt toate, inclusiv clasele premium...

Hai, vedeti ce faceti, va agatati de lucruri minore.

Mergi cu ea la TEST si gata. Nu mai intreba o gramada de babe, unele putin surde :icon_thumleft:

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!