Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Normal ca se pot repara astfel incat reparatia sa fie ok. Insa totul depinde de service-ul pe care il alegi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu vrei sa spui cat este pretul initial, parerea mea este ca ai postat degeaba.

In fapt, ne intrebi daca poti repara masina la un alt service, altul in afara de reprezentanta. In ziua de azi service nu inseama numai reprezentanta deci masina poate fi reparata fara nici un fel de problema in alt service.

Nu cred ca ti-ar putea da cineva un raspuns de genul merita/nu merita.

Orice masina este reparabila insa conteaza cat te costa acea reparatie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul initial ar fi in jurul sumei de 5000-6000 de euro, ideea era daca se poate repara la un service alternativ la un pret mai mic decat pretul initial propus: 3000 euro pentru piese, si daca reparatia este viabila.

Multumesc inca o data !

Modificat de raduci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

La un calcul elementar 5, 6 mii de euro si cu inca vreo 3, 4 mii reparatia + piesele ajungi undeva la maxim 10 mii.

Cum ti se pare pretul avand in vedere ca tu stii cel mai bine cum a fost intretinuta si exploatata?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai depinde foarte mult si de dotarile masinii, asta la o eventuala revanzare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor, am sa renunt. Dupa ce am citit pe aici si tinand cont ca masina a fost predispusa la diverse probleme mecanice de noua nu vreau sa-mi fac de lucru singur. Poate daca o revindeam merita, dar vroiam sa o folosesc pentru mine.

Inca o data, multumesc pentru ajutor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o cunostiinta care tot cauta un Passat B6! Vreau sa spun ca din 50 de masini pe care le-a dat spre verificare la reprezentanta, a gasit doar 8 care aveau km reali si carte de service reala! In rest toate erau samsarite, marea majoritate erau cu peste 250000 km! asa ca trebuie atentie mare! Si e normal la km astia sa apara probleme!

Poti te rog sa specifici daca acele masini verificate erau din Germania sau din Romania ....

Intamplator sunt interesat de a achizitiona un B6 SH si din cate am aflat de la niste prieteni nemti legile sunt foarte stricte acolo si un dealer nu-si permite sa aranjeze masinile ca e vai si amar de el dupa. Si cand ma refer la dealer adica la cei mari care vand masinile SH prin programe buy back si nu ma refer la cei "dealeri" polonezi, turci, romani care au in curte 5 masini si vor sa faca si ei un business ... ca acolo e clar totul e posibil si riscurile sunt mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si daca masinile au fost din germania sau nu, ce conteaza? oricum cel care o vinde a dat km inapoi, daca a adus-o km sunt dati inapoi in aceeasi zi, daca o ia de aici, o spala, o polisheaza si da km inapoi. Alaltaieri m-a rugat un coleg sa ma uit la o masina pentru ca voia sa o cumpere. Masina in anunt avea de toate, inclusiv scaune incalzite(care nu erau incalzite) si multe altele cum ar fi in anunt era 2006 iar masina era livrata in mai 2005 - trecem peste asta. La o inspectie vizuala sumara mi-am dat seama ca masina a fost polisata, ca a fost lovita in fata si nu a fost reparata tocmai bine, avea semnalizatoare albe(de highline) si ea era trendline. Dar, cel mai important, din mai 2005 pana prin 2007 cand a iesit din garantie masina a avut servisare la Porsche si ultima revizie pe la 85.000 km dupa care liniste in carte. Omu a prezentat o copie de pe o factura, zice el cu schimbat distributie la un service oarecare, cert e ca nu se putea citi nimic pe factura aia, si masina afisa la bord 105.000 km. Acum de bun simt vin urmatoarele intrebari:

- de ce se face distributie sub 120.000 km

- daca in primii 2 ani masina a rulat 85.000 km cat a rulat in urmatorii 3 ani? numai 20.000? greu de crezut dat fiind faptul ca nu a schimbat proprietarul(firma).

Concluzia o trageti voi. Eu unul, pentru uzul personal stiu doar masina de germania, unde legea e aceeasi si pentru dealer de marca(VW-AUDI care face buy-back) si pentru turcul de la coltul strazii. Si daca masina are carte de service, mergi cu ea la VW si o verifici, si mai pui pe cel care o vinde sa scrie si in factura numarul de km cu care ti-a vandut masina....e aproape imposibil sa iei tzeapa. Dar pentru asta se plateste, drumul pana acolo, cazare, mancare, cautari si taxe de inmatriculare. Dar ai masina reala.

Spor si bafta la cautari tuturor doritorilor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de clarificari ... interesante unele aspecte si o sa tin minte de ele cum trebuie sa recunosc ca nu sunt un foarte mare cunoscator.

Ce am omis sa spun in postul de mai sus (doritor fiind de un SH de B6) ca planuiesc sa o achizitionez personal din Germania de la un dealer (de preferat ar fi unul VW dar depinde de ce gasesc).

Si la fel cum zic ca nu sunt expert am cateva reguli de ca care nu vreau sa ma abat (chiar daca as plati un pic mai scump pe masina) cum ar fi:

- sa fie cu doar un unic proprietar in trecut

- sa aibe carte service la zi sa o pot verifica

- minim din 2007

Imi aloc un buget de 13.000 - 14.000 euro(poate intr-un caz exceptional as putea da 14.500) pentru un B6 2.0 negru de 140cai TDI (de preferat modelul sportline, imi plac f mult scaunele alea, si nu tin sa fie piele). Inteleg ca nu poti sa iei o masina cat de cat chiar cu putini bani .... sincer ma feresc de ofertele foarte atractive care nu se incadreaza in trendul preturilor ca sigur sunt bube. Bani as mai avea dar nu vreau sa urc mai sus cu pretul ca din punctul meu de vedere cam asta ar fi un prag maxim pentru un passat SH. Daca ar fi sa merg mai sus cu banii atunci m-as orienta catre o masina noua (bineinteles tot la passat ma refer).

Printre cunoscatori (si se pare ca nu sunt putini pe aici) as vrea sa-mi dati ce va sfaturi legate de cele expuse de mine ... si anume daca gandesc fantezist daca imi propun cu suma asta sa gasesc o masina buna cu specificatiile descrise de mine?

Ma tot documentez de cateva luni bune si planific deja un drum pe luna viitoare .... iar in ultimele zile verific zilnic mobile.de sa vad ce apare si la ce preturi. Problema mare care o vad e ca apar destul de putine oferte si doar sunt unele masini care sunt pe site care par a fi de o vesnicie ... sa le fie pretul prea piparat?!?

P.S. Era sa uit legat de motoarele BKP de care incerc sa ma feresc, cum pot identifica aceasta serie si une anume o pot vedea e scris pe sasiul motorului? Daca ar putea cineva sa-mi dea mai multe detalii ar fi super. Inafara de motoarele BKP mai sunt multe alte tipuri de motoare pentru sa zicem 2007. Vreau de fapt sa-mi fac o ideeadaca nu cumva majoritatea ofertelor din aceasta perioada sa fie de fapt BKP si eu sa caut acul in carul cu fan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am mai discutat acest aspect pe forum. La o masina care costa 14.500 E acolo, se mai adauga taxa de inmatriculare vreo 580 E + drumul vreo inca 600-700 E(includ aici si numerele de zoll care pt 30 de zile pot costa intre 120-180 E) adica ajungi cu ea pe la vreo 16.000 E( cu RAR-ul, cu tot ceea ce tine de inmatriculare). Plus faptul ca in Germania este cam greu sa o verifici, doar sa te duci cu laptop-ul dupa tine, altfel trebuie sa iei de buna ce spun ei. In schimb daca o vei cumpara de la Reprezentanta VW totul va fi ok, cei de acolo iti vor prezenta un

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

- de ce se face distributie sub 120.000 km

(...)

Daca in 4 ani nu a facut 120.000 km si doar 100.000 km, atunci tot trebuie sa scrie distributia :)

In carte asa este specificat. Ori la nr. de km, ori la 4 ani in functie de care dintre cele 2 criterii este indeplinit primu'

P.S.: Eu am 85000 km cu masina, iar masina are 3 ani si 7 luni, deci distributia o voi face undeva prin vara-toamna pe la 90-95.000km :)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As mai avea inca o intrebare daca-mi poate cineva raspunde.

Stiti cumva daca la o reprezentanta VW se pot da date despre un vehicul anume daca merg cu codul VIN sau cu o copie dupa cartea service pentru a verifica istoricul masinii?

Si aici ma refer pe cale oficiala daca ma prezint la o oarecare reprezentanta VW ofera serviciul asta de verificare al unui autovehicul la cerere? Contracost bineinteles. Deci nu ma refer daca cunosc eu un prieten sau mai stiu eu ce ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi mai nou si prietenii se pot cumpara cu creitari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As mai avea inca o intrebare daca-mi poate cineva raspunde.

Stiti cumva daca la o reprezentanta VW se pot da date despre un vehicul anume daca merg cu codul VIN sau cu o copie dupa cartea service pentru a verifica istoricul masinii?

Si aici ma refer pe cale oficiala daca ma prezint la o oarecare reprezentanta VW ofera serviciul asta de verificare al unui autovehicul la cerere? Contracost bineinteles. Deci nu ma refer daca cunosc eu un prieten sau mai stiu eu ce ....

toby01, daca aveai putina rabdare sa citesti in post-urile anterioare gaseai singur raspunsul ! Orice Rep. VW iti va da informatii despre un anumit VIN, contra unei sume modice. Ideea este ca cei de la Rep. nu iti pot da informatii decat despre reparatiile care au auvut loc intr-o rep. VW si nr de km pe care ii avea masina la ultima revizie/reparatie efectuata la rep. Singurul lucru pe care il poti face tu este sa confrunti cartea service cu informatiile primite de la rep. si sa incerci sa faci o comparatie. Numarul exact de km parcursi nu ti-l va putea spune nimeni !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa nu exageram cu adaosurile, cum sa creasca de la 14500 la 16000 sa inscrii o masina din germania? 600 taxa, daca stii de unde sa iei sunt numere provizorii si cu 65 euro, nu 120-180 cum ziceti voi, iar motorina pana acolo si inapoi este 250 euro, se mai pun 150 pentru cheltuieli(asa cu bataie) si se ajunge la la 1000 euro nu la 1500. Nu este nevoie sa cari laptop dupa tine sa verifici o masina acolo, nu-ti da nimeni voie sa pui tu interfata pe masina din parc, indiferent ca e reprezentanta sau ce vrei, nu-ti da voie, si e normal, ca nu stii ce ageamiu e in spatele tastaturii...

Daca mergi cu cine trebuie(eu spre exemplu am cunostinte la VW Centrum Nurnberg) si pot obtine istoricul doar cu un telefon. Desigur, daca mergi singur, si e pentru prima data.... poate sa te coste si mai mult de 1500, fiecare cum se descurca.

Toby01 uite ceva masini...asa la prima vedere(prima e un sportline negru, cea de-a doua un highline negru- eu as merge pe a 2a).Daca vrei sa te ajut cu altceva da un PM

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...ine〈=en

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa nu exageram cu adaosurile, cum sa creasca de la 14500 la 16000 sa inscrii o masina din germania? 600 taxa, daca stii de unde sa iei sunt numere provizorii si cu 65 euro, nu 120-180 cum ziceti voi, iar motorina pana acolo si inapoi este 250 euro, se mai pun 150 pentru cheltuieli(asa cu bataie) si se ajunge la la 1000 euro nu la 1500. Nu este nevoie sa cari laptop dupa tine sa verifici o masina acolo, nu-ti da nimeni voie sa pui tu interfata pe masina din parc, indiferent ca e reprezentanta sau ce vrei, nu-ti da voie, si e normal, ca nu stii ce ageamiu e in spatele tastaturii...

Mai pune R.A.R-ul 100 E, traducere documente(40 Ron), taxa numere(85Ron), taxa certificat(40 Ron), RCA/6luni- 300 Ron + micile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Draga fantozzi, fiecare stie ce cheltuieli are pe baza experientei pe care a avut-o, cert este urmatorul lucru, mie-mi trebuie doar o noapte de dormit acolo care costa 25 euro de persoana cu mic dejun inclus. De obicei plec duminica dimineata si luni dimineata sunt acolo, si merg fara oprire de somn, doar ceva sandwich-uri si combustibil la masina. Odata ajuns luni dimineata prima data iau numere de la Nurnberg care sunt intr-adevar galbene, dar au 5 zile valabilitate. Tot luni iau si masina, iar seara ma cazez la hotel. La cate passaturi sunt de vanzare in germania as fi chiar neinspirat sa aleg pe o raza mai mare de 200 km de nurnberg, si-asa sunt destul de multe. Marti la pranz plec spre romania cu o pauza de 2-3 ore de somn, daca simt nevoia, daca nu, nu. asta inseamna ca miercuri dimineata masina este in romania, cu numere valabile miercuri, joi si vineri (3 zile) suficient sa faca si RAR-ul daca nu vrea omul sa mai cumpere provizorii de romania. De obicei omul care vine cu mine este viitorul proprietar al masinii, aici sunt m multe avantaje, vede omul ce cumpara si isi plateste singur motorina de intoarcere si "exorbitantele" vignete de austria si ungaria in valoare de 16 euro la un loc.

Asadar fiecare cu calculul lui, daca "zaci" 3 nopti prin germania si mananci la Ritz, e problema fiecaruia, poti ajunge si la 3000 euro.... eu n-am nevoie de asa ceva, si apropos de turci, au cea mai buna si sanatoasa mancare - chiar si vegetariana, deosebit de aromata si condimentata, nu vad de ce n-as manca acolo.

Daca ai ceva cunostinte de dealeri poti chiar sa suni sa-ti gaseasca ei o masina sa corespunda criteriilor, si o pot verifica dupa VIN fara sa ma deplasez din tara.

Modificat de DosarPenal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK am inteles ... nu e nevoie sa intrati in discutii contradictorii acum .... cel putin 2 lucruri sunt clare pentru mine si anume:

- costurile aditionale depind foarte mult de experienta anterioara, locatie (cazare/masa), nivelul de confort (la fiecare e diferit), si bineinteles unele taxe de care nu poti scapa acasa

- si la al doilea punct vreau sa spun ca realizez ca sunt si costuri aditionale pe care mi le asum in totalitate doar ca nu vreau sa le calculez la virgula deoarece planurile de acasa nu se potrivesc cu cele din targ .... poate acolo vreau vorba aia sa mai iau ceva cadouri pentru cei de acasa sau poate vreau sa ma opresc o zi in Vinea (chiar as fi tentat) ... asa ca depind multe si de "pasarelele" de pe moment la fata locului

Ceea ce incerc sa fac este sa minimizez riscul de a-mi lua o teapa cum vad ca se tot intampla in ultimul timp.

Drept urmare eu zic ca deja am minimizat consistent riscul luad decizia de a cumpara masina direct din Germania (si nu din Romania).

Pentru asta am decis sa merg personal cu fratele in Germania (da, cu o alta masina pentru libertate de miscare). Experienta ce-i drept nu ma ajuta prea mult ca nu am mai facut asta (cumparat masina second din germania) dar stati linistit ca nici prost nu sunt :-)) am umblat destul prin lume.

M-am documentat serios in ultimul timp iar acum incerc sa mai culeg de pe forum sfaturi pentru lucrurile care nu le stapanesc prea bine. Si multe dintre comentariile voastre sa stiti ca ma ajuta foarte mult.

Tre sa mentionez ca foarte multe depind si de locatia masinii pe care o sa o gasesc ca asa mai am si eu prieteni in germania pentru cazare, colegi nemti pentru sfaturi dar la fel de bine imi prind si sfaturile de la voi din experiente anterioare. Am mai fost odata in noiembrie in Munich doar pentru informare atunci pe la mai multi dealeri dar nu m-am hotarat atunci si nici nu aveam banii necesari.

@fantozzi007: Sa stii ca am tot incercat sa gasesc cat mai multe informatii dar nu am reusit sa citesc chiar toate 51 de pagini asa ca sunt si nevoit sa mai pun anumite intrebari cu riscul de a repeta lucruri care au mai fost spuse deja, dar sunt sigur ca prind bine si la altii.

@DosarPenal: Legat de cele doua masini pe care le-ai recomandat pot sa zic ca deja le am intr-o lista preliminara pe care am facut-o ( ma bucura ca si tu le-ai recomandat ceea ce arata ca deja am inceput sa vad si eu lucrurile cum trebuie :lol:), dar o sa mai elimin si in functie de alte "mofturi".

Incerc sa am o lista cat mai consistenta inainte de a pleca fiind sigur ca o sa micsoreze atunci cand o sa trec la o verificare mai amanuntita a masinilor (in fuctie de istoricul de service pe baza VIN-ului), si iarasi tre sa mentionez ca si cele cu motoare BKP ies din start din discutie, ar mai fi si alte criterii cum ar fi unic proprietar dar sa vedem.

Momentan nu am inteles inca cum pot verifica seria motoarelor sa-mi dau seama ce tip sunt. Este scris direct seria pe el sau in acte? De unde pot identifica tipul motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tipul motorului il gasesti pe eticheta de pe stalpul din stanga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

markmorison2006

salut

o idee pt cei care vor sa isi cumpere o masina.

am un verisor care are un passat din 2006, motor 1.9 tdi si el, de cand o are, nu a avut nici un fel de probleme la ea, desi este al doilea proprietar dupa ce, primul a fost o firma.

motorul este BKC

mai are cineva acest tip de motor? cred ca cu cat sunt expuse mai multe opiniii, pareri despre tipurile de motoare de pe acest model b6, cu atat, oamenii stiu ce sa isi aleaga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi motor am si eu BKC... la fel nu am avut probleme pana acum si am 76000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu il mai am.

In mare, cam toate motoarele 1.9 TDI nu prezinta probleme majore si isi indeplinesc cu brio "misiunea" :D

BXE este la fel un motor foarte reusit :P

Pacat ca pe Passat nu s-a montat si motorul 2.0 TDI BKD, care este dupa parerea mea un motor FOARTE BUN.

Oricum, daca vrei pararei mai exacte despre alte tipuri de motor, poti studia acest topic si iti vei gasi raspunsurile la intrebari :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bun un motor 1,9 pe passat, singura problema cu el este ca nu prea e suficient pentru caroseria passatului si greutatea lui. Cine cumpara acest motor nu trebuie sa se astepte la prea mult de la masina. Nu ma intelegeti gresit, este foarte bun motorul si consumul si fiabilitatea si tot, numai ca cine vrea sa cumpere, sa testeze o astfel de masina si apoi sa se decida daca il satisface sau nu. Eu personal am mers cu un 105 pe B6 si la vremea aia l-am comparat cu fostul meu B5.5 de 131 cai si nu prea mi-a placut. Repet, este parerea mea si va rog sa nu-mi sariti in cap cei cu acest motor, nu vreau sa zic decat ca fiecare trebuie sa isi aleaga masina care il satisface.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai are cineva acest tip de motor? cred ca cu cat sunt expuse mai multe opiniii, pareri despre tipurile de motoare de pe acest model b6, cu atat, oamenii stiu ce sa isi aleaga.

Ca idee - este un motor fabricat timp de 20 de ani, care si-a dovedit fiabilitatea. In privinta performantelor dinamice - depinde de asteptarile si atitudinea la volan a soferului. Daca este un familist ponderat, motorul este ok. Daca este vorba de un tip sportiv - va fi nemultumit. Ca sa impaci si capra si varza, ii faci o resoftare (chiptuning cum zic altii) si il duci spre 140 de caluti cu un cuplu de 300-310 Nm. Eu sunt foarte multumit de masina (cu toate ca in general ma plictisesc repede, inca nu i-am gasit hibe care sa ma determine sa o vand).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Imi cer scuze ca postez in acest topic , dar nu am putut sa fac altul si am cautat pe forum dar nu am gasit un raspuns concret si pot spune oarecum ca sunt pe langa subiectul acesta. Vreau sa cumpar un vw passat B6 din 2008 2.0 tdi 140 cp si as vrea daca se poate sa-mi spuna cineva ce acte trebuie sa primesc de la proprietar cand cumpar o masina adusa din germania , daca imi trebuie vreo declaratie de la el si as mai vrea sa stiu ce acte imi sunt necesare pt inmatriculare. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!