Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Salutare,

De ceva vreme sunt si eu in cautare de un Passat B6. Am avut un passat B5.5 pe care l-am vandut in decembrie 2009 si de care am fost mai mult decat multumit (aproape nici o pb pana la 200.000 km) . Am zis ca de data asta sa am si eu ceva mai multe pretentii si ma gandeam serios la un Passat 2.0 TDI 170 CP , DSG, piele , xenon, trapa, etc (cat mai full). Deoarece si Passatul anterior l-am cumparat tot din Germania, ma gandeam ca acum sa fac la fel (imi e frica de toti teparii din RO). Insa am constatat cu surprindere ca piata in Germania este cam cu 3-4000 de euro peste cea din Romania (la care nu mai spun ca se adauga taxa si drumul pana acolo).

Am observat ca ceea ce vreau eu gasesc cam intre 16 - 18000 euro (la care se adauga taxa si drumul). Am stat si m-am gandit de o luna ce naiba sa fac : imi place foarte mult passatul dar suma asta mi se pare cam mare (diferenta mare fata de preturile din Romania) , ca sa nu mai vorbesc ca la banii astia am o gramada de alte variante la care ma gandesc serios. Intrebarea mea este: merita passatul banii astia? Merita sau nu sa iau din Romania (nu neaparat passat)? Alte variante ar fi dupa cum urmeaza:

1) BMW 520 sau 525 (in jur de 16 - 17 mii eur in RO) - 2006 - 2007, cu f multe optiuni

2) Audi A4 (in jur de 14 mii in RO) - 2007 , tot cu multe optiuni

3) Audi A6 (in jur de 16-17 mii in RO) - tot 2007 si tot cu f multe optiuni

Tin sa mentionez ca ma intereseaza mai mult optiunile 1 si 2 intrucat Audi A6 mi se pare cam mare. Se mai merita Passat? Ce sfaturi imi dati vis-a-vis de optiunile de mai sus (ca si fiabilitate, costuri de intretinere, etc)? Sincer sa fiu , pana acum nu am fost fan BMW insa incep sa ma gandesc la el din ce in ce mai serios.

M-am ingrozit de cate probleme am tot auzit la noul Passat. Chiar am fost in Germania sa imi cumpar acum 3 saptamani insa masina pe care o rezervasem era total sub asteptarile mele (foarte uzata). Si cum nu aveam foarte mult timp, m-am intors acasa cu coada intre picioare. De curand am mai gasit alte 2 variante (17000 eur - 119.700 km si 18000 - 100.000 km).

Sincer , chiar nu mai stiu ce sa fac! Daca initial eram foarte hotarat , acum sunt total dat peste cap asa ca APRECIEZ FOARTE MULT ORICE SFAT UTIL.

Multumesc mult si va doresc tuturor un weekend cat mai placut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, as avea nevoie si eu de ceva sfaturi in legatura cu un Passat B6 din 2007. E vorba de http://autovit.ro/index.php?sect=show&id=C12773133 . La ce sa ma uit prima data ? merita ? Am permisu de 3 saptamani, pana acum am condus doar Solenza si logan 1.4. Pana capat ceva experineta la volan o va conduce tatal meu. Orice sfat e bine venit

Modificat de CaTaLiN19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cataline masina asta nu as vinde-o fara 15000 de euro daca ar fi a mea si ar avea toate cele din descriere mai putin diferentialul blocabil (care nu are legatura cu masina asta). Pare cusuta cu fir de borangic.... Daca ai de dat doar 10000 ia un golf ceva ca iti ajunge mai ales ca esti la inceput... si la 10000 gasesti super...

Alex...

Passatul e mult mai ieftin de intretinut comparativ cu variantele tale si ofera performante de top la un pret mai acceptabil. DSG + 170 cp = LOVE.... nu o sa gasesti asa ceva la nici o alta masina la banii astia.. 17000 sau 18000 e un pret corect.

In Romania as cauta la firmele de leasing care au parcuri intregi de masini lovite de criza si care sunt inapoiate la firmele de leasing la preturi bune. Din piata nu as avea curaj sa cumpar.

Cumparand o masina second presupune investitie in intretinere pt ca dupa 60000 km incepe distractia la 60k se face prima revizie mare la dsg apoi la fiecare 60k. urmeaza distributia la 150k.

Userul "Dosar Penal" si-a adus o jucarie frumoasa din Germania dar a luat-o aproape noua. Te poate ajuta.

bafta

Modificat de Kong
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura problema e ca tata nu suporta masinile mici. Pana de curand ma tot batea la cap cu Opel Astra, Signum toate caravane care nu imi plac de nici un fel. Sa inteleg ca nu gasesc passat acceptabil din 2007 pana in 11.000 E ? Ce defecte ar putea avea masina, proprietaru a fost OK, a acceptat orice test. Cat ma costa un astfel de test la un service autorizat din bucuresti? de preferat VW

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fantozzi007
Salutare,

De ceva vreme sunt si eu in cautare de un Passat B6. Am avut un passat B5.5 pe care l-am vandut in decembrie 2009 si de care am fost mai mult decat multumit (aproape nici o pb pana la 200.000 km) . Am zis ca de data asta sa am si eu ceva mai multe pretentii si ma gandeam serios la un Passat 2.0 TDI 170 CP , DSG, piele , xenon, trapa, etc (cat mai full). Deoarece si Passatul anterior l-am cumparat tot din Germania, ma gandeam ca acum sa fac la fel (imi e frica de toti teparii din RO). Insa am constatat cu surprindere ca piata in Germania este cam cu 3-4000 de euro peste cea din Romania (la care nu mai spun ca se adauga taxa si drumul pana acolo).

Am observat ca ceea ce vreau eu gasesc cam intre 16 - 18000 euro (la care se adauga taxa si drumul). Am stat si m-am gandit de o luna ce naiba sa fac : imi place foarte mult passatul dar suma asta mi se pare cam mare (diferenta mare fata de preturile din Romania) , ca sa nu mai vorbesc ca la banii astia am o gramada de alte variante la care ma gandesc serios. Intrebarea mea este: merita passatul banii astia? Merita sau nu sa iau din Romania (nu neaparat passat)? Alte variante ar fi dupa cum urmeaza:

1) BMW 520 sau 525 (in jur de 16 - 17 mii eur in RO) - 2006 - 2007, cu f multe optiuni

Este clar ca nu merita un Passat atatia bani. Chiar daca suntem pe un forum vw eu iti recomand prima varianta. Costurile de intretinere la un BMW nu sunt cu mult mai mari decat la un Passat. Este adevarat ca nu vei intalni la nicio masina atatea probleme tehnice asa cum sunt la Passat-ul B6, gandeste-te bine la ce alegi ! In locul tau nici nu as mai sta pe ganduri, este evident ca nu poti pune semnul = intre un Passat fie el si de 170CP si un BMW 525dA, diferenta este colosala, iar toate plusurile sunt de partea BMW-ului, mai ales ca vorbesti de preturi relativ egale. Sfatul meu este sa incerci sa conduci ambele masini pt a te convinge singur.

Singura problema e ca tata nu suporta masinile mici. Pana de curand ma tot batea la cap cu Opel Astra, Signum toate caravane care nu imi plac de nici un fel. Sa inteleg ca nu gasesc passat acceptabil din 2007 pana in 11.000 E ? Ce defecte ar putea avea masina, proprietaru a fost OK, a acceptat orice test. Cat ma costa un astfel de test la un service autorizat din bucuresti? de preferat VW

Nicio reprezentanta VW nu iti va spune cu exactitate nr de km reali ai masinii. Ceea ce vei afla de la ei este istoricul masinii pt perioada in care masina a efectuat service-urile la o Rep. VW iar prin deductie sa incerci sa-ti faci o impresie daca masina are sau nu km reali. Restul problemelor tehnice care vor aparea cu siguranta mai devreme sau mai tarziu nu poate sa ti le spuna nici Mama Omida. Practic chestia cu verificatul la Rep este relativa, asa cum ti-am spus, cei de acolo nu fac minuni, nu pot face altceva decat sa-ti insire un pomelnic cu istoricul masinii(doar perioada in care reviziile s-au facut la Rep) si eventual sa-ti spuna despre ce s-a schimbat la masina. Dar daca masina are ultima revizie efectuata la o Rep acum 1 sau 2, de la ultima revizie si pana in prezent totul este o nebuloasa, nimeni nu iti va putea spune nr de km reali sau ce s-a intamplat cu masina de la ultima intrare in service. Incearca sa citesti topic-ul cu "Probleme" sau "Passat marfa proasta" ca sa vezi ce probleme poate sa aiba un Passat cu proprietar ok. Bafta !

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Doresc sa achizitionez un passat b6, 2.0 tdi- 140cp , ceva 2007 caut. Dispun de aprox 11.000 E.

Vreau sa stiu de ce tipuri de motoare 2.0 tdi sa ma feresc...mai exact ce cod motor are probleme...

Ce sa verific la masina , sa fiu sigur ca nu are probleme, am vag com .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fereste-te de BKP :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ,

Kong, dupa cum am spus, prima mea optiune a fost clar Passat-ul insa toti prietenii imi spun sa am mare grija. Eu pot sa dau banii astia insa daca apoi incep sa pice injectoare , pompe de motrina/ulei, articulatii, etc, iti dai seama ca o sa fie nasol. Nu vreau sa ajung sa regret ceea ce am facut! Am o relatie din management la VW care mi-a spus ca si la motorul asta de 170 cp sunt probleme (eu credeam ca sunt doar la cel de 140 CP BKP). El zicea ca 1 din 4 masini se intorc in service. Chestia care a pus capac la toate speculatiile a fost urmatoarea: la firma unde lucrez avem un Passat 140 CP BKP. I-a murit motorul pe soseaua de centura a Bucurestiului acum o luna. Ghici ce: 3 injectoare zob + alte chestii pe care le-au gasit la verificari --> Total factura : 160 mil ROL (am vazut factura cu ochii mei - ce e drept la Porsche Romania). Mi se pare exagerat si inacceptabil pentru o masina de talia asta.

Fantozzi, desi nu sunt fan BMW, ma gandesc serios la o serie 5. Ca la orice alta masina probabil si aici sunt probleme, insa nu atat de costisitoare si de multe.

Principala idee a post-ului meu este ca preturile pe care le-am gasit la aceste masini (BMW si Audi) sunt preturi din Romania si nu din Germania unde vad sunt mult mai scumpe (de fapt , dupa cum am spus, toata piata auto este cam cu 3-4000 peste cea din RO).

Date fiind aceste elemente, se mai merita sa cumpar din Germania? Sa dau pe un Passat 17000 de eur+ taxa si cheltuieli? Nu mai stiu ce sa cred.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar passatul doar cu cod bkp au problemele astea la injectoare?

ce coduri mai gasesc 2007 2.o tdi ...care sunt bune si de care sa ma feresc.. ?

sa nu am probleme de gen volant, injectoare, pompa motorina, pompa ulei...

am vazut ca sunt unele 2.0 tdi de 140 pd si altele fara pd. care e mai bun ?

ma refer strict la modelul asta de 140 , ca se gasesc mai usor si in 11.000 nu pot avea pretentii la mai mult.

Modificat de Pancone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fantozzi007

Doar Passat-ul BKP are probleme la injectoare, dar asta nu inseamna ca celelalte Passat-uri nu pot avea probleme cu injectoarele. In rest celelalte probleme sunt comune. Turbina, pompa de ulei, pompa de motorina, volant, modulul de la coloana de directie, ambreiajul, timoneria cutie de viteze, etc sunt probleme pe care ai sa le inatalnesti la toate Passat-urile(mai devreme sau mai tarziu). Diferenta dintre un motor

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta cu injectoarele e relativa... daca prinzi un bkp cu injectoarele schimbate deja ai scapat de problema asta. injectoarele siemens dupa 2006 sunt ok! eu le am schimbate pe toate si nu am mai avut probleme. asta si daca vanzatorul poate face dovada schimbarii lor :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fantozzi007
Fantozzi, desi nu sunt fan BMW, ma gandesc serios la o serie 5. Ca la orice alta masina probabil si aici sunt probleme, insa nu atat de costisitoare si de multe.

Principala idee a post-ului meu este ca preturile pe care le-am gasit la aceste masini (BMW si Audi) sunt preturi din Romania si nu din Germania unde vad sunt mult mai scumpe (de fapt , dupa cum am spus, toata piata auto este cam cu 3-4000 peste cea din RO).

Date fiind aceste elemente, se mai merita sa cumpar din Germania? Sa dau pe un Passat 17000 de eur+ taxa si cheltuieli? Nu mai stiu ce sa cred.......

Ideea este ca la un BMW poti verifica km la fix, nu prin deductie ca la VW, iar la BMW este foarte greu sa

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) ceva 2007 caut. (...)
Fereste-te de BKP :blink:

Daca vrea sa-si i-a o masina fabricata in 2007, poate lua linistit si motorul 2.0 TDI BKP ca nu va patit nimic

Din 2007 sa schimba politica cu motorul respectiv :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fantozzi007

Nu zice nimeni sa nu-ti iei Passat, este o masina super reusita ca si design atat la interior cat si la exterior, iar daca faci compromisul cu "maruntele" probleme care pot aparea in timp, este o masina OK. Singura chestie este ca un Passat SH nu face 17.000 +taxe+drum Germania = aprox. 18.000, vorbim de un Passat cu peste 100.000 km la bord...parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu zic ca Passatul nu are anumite probleme, pe loturi si generatii, dar merita sa cauti un exemplar bun pentru ca iti va aduce multe satisfactii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La banii astia ia noua mai cheala.. ca pana dai 17000 mai pui ceva acum ca tot s-au dublat salariile in ro...

Probleme sunt la toate marcile de masini... la bmw seria 5 resoftarea daca te lesa bateria si nu iti mai recunoaste cheia doar 400 roni... sa nu mai zic de alte cele...

La sh toutul e loterie.. cauta sh cu garantie la firmele de leasing care au masini neplatite hectare de masini...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu stiu de unde ai scos-o pe aia cu 17.000-19.000 pt. un Passat din 2007...eu zic ca daca te costa mai mult de 13.000, te pacalesti...

Eu am cumparat un 09.2005 (125.000 km) cu 10.800 (cu tot cu taxe)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fantozzi007

Pai citeste mai atent toate post-urile si ai sa observi de unde vine Passat-ul cu 17.000E sau intra pe www.mobile.de si cauta un Passat din 2007 2.0TDI HL 170 CP DSG cu pana in 100.000 km si ai sa vezi ce preturi vei gasi, preturi la care mai adaugi tu taxele +costurile drumului. Este post-ul colegului @alex_ilie( o pagina mai in spate)...

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar , ceea ce caut eu este ceva putin mai pretentios si deci in consecinta ajung si la o suma mai mare. Ideea e ca si mie in momentul de fata mi se pare enorm 17000 eur pentru un Passat. Initial am cautat doar pe mobile.de (nefiind increzator in vanzatorii din Romania) insa apoi am inceput sa ma uit de curiozitate si pe autovit si am ramas foarte surprins de diferenta de pret (dupa cum am mai spus in jur de 3 mii eur). Am continuat sa ma uit pe preturile din RO si am vazut ca la banii astia pot sa iau linistit un BMW 520 sau 525 , un Audi A6 2.0 sau 2.7, etc. Nu cred ca toate sunt manarite. Chiar asa? Singura mea ingrijorare aici sunt costurile de intretinere. Oare sa fie cu mult mai mari la un BMW serie 5 sau la un Audi A6?

Daca as fi sigur ca modelul curent de Passat este extrem de reusit, nici nu as mai sta pe ganduri, as da poate 16-17000 pe el. Insa cand aud in toate partile numai de probleme (mai mici sau mai mari) incep sa ma gandesc daca merita sa bag atatia bani intr-o masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fantozzi007
Am continuat sa ma uit pe preturile din RO si am vazut ca la banii astia pot sa iau linistit un BMW 520 sau 525 , un Audi A6 2.0 sau 2.7, etc. Nu cred ca toate sunt manarite. Chiar asa? Singura mea ingrijorare aici sunt costurile de intretinere. Oare sa fie cu mult mai mari la un BMW serie 5 ...?

In comparatie cu problemele tehnice pe care le intalnesti la Passat-ul B6, BMW-ul serie 5 E60 este un perpetuum mobile, deci nici nu se pune discutia de intertinere mai scumpa la BMW. Daca spuneai ca vrei sa dai maximum 11-12.000 pe un Passat sau pe un seria 5 te indrumam catre Passat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merita passat cu cutie dsg ? 2.0 tdi 140cp

vreau sa stiu cine are cat de fiabila este, si cam la ce turatie schimba treptele in regim de mers normal...

intreb pentru ca am mers cu un s class ,99, si le schimba la 1300-1400 ture, mi se pare foarte jos..., iar in cazul diesel-ului cred ca nenorocesti motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da merita, dar trebuie sa dai mai multi bani la intretinere. Are 2 pozitii d si s. pe d scimba f jos si la 1200 si pe s in jur de 3000 dar are si modul tiptronic in care schimbi tu la cat vrei cel putin la inceput. Dupa un timp o sa o lasi sa schimbe ea...

MERITA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar in D (normal), DSG schimba dupa cum dai talpa. Eu am TDI CR si se duce pe rosu.

In S schimba numai peste 3000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ati deviat putin de la subiect, era vorba de achizitionat passat nu bmw, dar daca tot veni vorba parerea mea ca lucrurile sunt departe de a putea fi comparate. Passat este o masina pentru cei care au bani mai putini, atat la achizitie cat si la intretinere. Calitatea este si normal sa fie alta la o masina care costa aproape dublu. Pe scurt, a compara BMW cu VW e ca si cum s-ar compara mere cu pere.

Eu personal am fost confruntat cu dilema - 520 de 2 ani si 60.000 km sau passat de 3 luni si 2000 km, cam la acelasi pret.

Am ales passat din 2 motive - era inca in garantie si pentru pretul de intretinere.

Daca punem problema care se strica mai des.... aici cu toti ar trebui sa ne luam rolls royce, ala sigur e mai fiabil si decat bmw, totul se reduce la bani. Nu cred ca intamplarile nefericite de pe forum cu cei cativa care au patit belele sau au auzit de masini cu problema, sa zicem ca jumatate sunt din vina constructorului dar sunt convins ca la cealalalta jumatate e si din vina utilizatorului care poate, fiind masina de firma au pus motorine de pe la peco fara nume doar sa iasa cu 10 lei mai jos la plin sau s-au comportat de parca passatul e masina de F1 sau cine stie ce cauze.

In primul rand masina trebuie adaptata bugetului si mai ales la ce foloseste masina dupa cumparare, ca am vazut destui romanasi snobi care si-au cumparat passat tdi si merg 6000 km pe an, si aia drumuri de 3 statii de tramvai, normal ca masina aia va fi toteauna "marfa proasta" ca te va lasa bateria, filtrul de particule si alte chestii.

In concluzie - eu cre ca passatul este o masina reusita, nu perfecta, dar daca mi-as permite, fara ezitare as lua BMW, iar daca mi-as permite mai mult dupa aceea, lista e lunga - Bugatti, Ferrari.... :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!