Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Masina rezonabila ca bani si ca dotare, km, etc. cred ca gasesti si in Romania, doar ca trebuie sa cauti, sa nu te arunci cu capul in lac!! Si cel mai bine e sa o duci la verificat la reprezentanta unde eventual sa ai un prieten! Eu nu prea sunt adeptul masinilor SH, adica mai bine imi iau una mai putin dotata dar noua decat una full SH, sau si mai bine astepti si pandesti o reducere de sfarsit de productie, sau de stoc si atunci te-ai scos!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact cum spunea si colegul fantozzi007, multe masini cumparate in Germania sunt aduse cu trailerul din FR sau Belgia. De cele mai multe ori nici nu apuca sa le bage in parcul dealerului ca deja le cumpara samsarii. Cunosc mai multe cazuri de Passat B5.5 pe vremea cand cautam masina SH. Passat-ul nu e masina pe care sa o gasesti si buna si cu putini Km si la preturi mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred totusi ca mai bine iti cumperi o masina noua, la ea ai garantie macar 2 ani, chiar daca iti pica ceva, macar ai de cine trage! Asa te duci in Germanica, iei un A6 full de la un rus care are parcul plin de OZN-uri si daca iti pica ceva la ea stai si dai marunt din buze! Fiecare cu parerea lui, dar daca ai de ales intre o masina noua si una SH din clasa superioara, sfatul meu e sa o iei pe aia noua!! E ca la fete: tu esti primul!!! Si parca e altceva cand iti miroase a plastic nou sau a piele, cand nu a mai stat nimeni pe scaunul ala! Parerea mea si nu vreau sa supar pe nimeni!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut norocul, daca pot sa-i spun asa, sa-mi cumpar masina de la cineva care tocmai incheiase leasing-ul. Masina avea 128.000 km si toate reviziile facute la rep., lucru pe care l-am si verificat, totul era ok. Masina a costat 11.000 E, este fab. 11.2006 (2007 in acte), este HL, are DSG, bi-xenon, jante/17, nu a fost lovita, nu are zgarieturi sau urme de uzura, o astfel de masina in Germania era mult mai scumpa...mai ales ca nu am platit taxa de mediu, cheltuieli cu drumul, cu traducerea actelor, etc. Ca am avut eu problemele cu injectoarele, cu pompa de carburant, nu pot sa-l numesc ghinion, este o problema general valabila la toate Passat-urile 2.0 TDi BKP. Cu alte cuvinte, indiferent ca aceasta masina a rulat in Romania 128.000 sau ca rula in Germania tot atatia km, aceste probleme tot se iveau.

P.S Apropo, m-am uitat pe mobile.de, la motorul de cautare am selectat o masina aproape de ce am eu...stupoare, o masina "aproape" de a mea nu o gasesti sub pretul de 14.990, la care se mai adauga taxa de mediu, cheltuieleile cu drumul - in jur de 16.000, in conditiile in care eu am dat 11.000. Cam mare diferenta de pret. Cel mai ieftin era un Passat de 170CP la 12.900, avea in jur de 180.000 km, fab 2006, vanzatorul era un turc(kurd) pe nume ASLAN...

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa pun paie pe foc in continuare, dar uitati cam ce masina se poate gasi intre 7000 si 8000 EUR prin DE -> VW Passat 1.8 TSI Comfortline :offtopic:

Si v-as ruga sa va uitati si la urmatoarea masina VW Passat Trendline 2.0 TDI, Klima,Sitzheizung,Temp

16,460 EUR...

Diferente ?! :)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau se poate gasi asta http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lho4iomcmd2y mai scazi 1000 de la negociere. Mai scazi 100.000 km si uite masina din vitan cu 98.000 km la bord

Hai ca se poate

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=l2fv2xxdjedl

Mai vreti?

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lhohztmmkims

Deci nu e dracul atat de negru in germania. Doar astea 3 am pus , dar mai sunt multe. Acum depinde si ce optiuni speciale mai vrei. Sunt privati, se mai negociaza etc

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calm domnilor, calm :blah_:

Eu cum lucrez toata ziua in vanzari directe, va pot zice ca o negocieze difera in functie de cat de bine stii sa negociezi.

Daca ai limbarnita si stii cum sa manipulezi cuvinte si sa te faci placut, poti negocia in viata asta si sume de 5000 EUR :D (asta fiind un exemplu', nu un etalon de negociere)

Totul e relativ, deci nu putem zice ca daca X a negociat 800 EUR, eu cand ma duc tot acolo negociez macar atat daca nu chiar 1000 EUR.

Asa ca, sa revenim la subiectu' principal, pun e o intrebare:

Cum poate o masina care cumparata de noua acum 2 ani, sa coste 23.000 - 25000 EUR, iar dupa ce trec respectivi 2 ani, si punem cam o medie 50.000 - 60.000 km in bord sa ajunga sa coste 10.000 - 11.000 EUR ?! :)

Nu da cu virgula ?

Sunt curios de raspunsuri :)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Desi e primul meu post pe forum urmaresc de multa vreme discutiile si ori ma ingrozesc de ce probleme vad la B6 ori ma zbat ce sa fac, ce sa aleg.

Ideea e ca sunt in cautare de B6 din varii motive (2 copii, siguranta, comfort, aspect, etc.).

Tot citind pe thread-ul asta am ajuns sa fiu foarte circumspect fata de orice anunt de pe Autovit sau Mobile.

Ce credeti despre anuntul de mai jos:

http://autovit.ro/volkswagen-passat-C12283032.html

Merita sa sun sa-mi dea seria de la motor? I smell crapsies...

Multumesc si va doresc cati mai multi kilometri fara incidente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wellcome...

Este o masina frumoasa care merita cerut vin-ul care eu nu as vinde-o fara 15k doar daca as fi disperat. Pare supracosmetizata tipic pt vanzatorii "profesionsiti".

Probabil si cel mai sigur daca km sunt ok a avut parte de un accident si a fost reparata. Asta nu poate verifica nici cel mai tare specialist pt ca se fac reparatii care pot ascunde si faptul ca a fost reparata... ma refer la caroserie... daca merge bine si se acorda si o garantie de minim 6 luni eu as investi chiar daca a avut accident. Desigur o verificare a istoricului este indicata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passat B6 2006 - 10.950eur - Autovit

Frmoasa masina, nu-i asa?

Aviz celor care pun "botul" la ea:

M-am tot holbat ieri si azi la masina asta....azi m-am pornit din Iasi spre Cluj sa o cumpar (eram foarte decis), dar m-am oprit la un prieten in Sv la Vw sa verificam istoricul... temerile mi-au fost confirmate: 186.000km in 15-07-2008, iar urmatorul s-a facut in Ro 15-01-2010 la 122.000km.....in plus motor dezastru, in luna ianuarie mai avea dupa 2 zile o alta intrare la o alta reprezentanta VW pe acelasi motiv "presiune ulei motor".

Iar in germania cred ca avea aproximativ 20-25 de intrari in service pe putin...

Modificat de flavius89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E singura masina vazuta de mine care are VIN-ul afisat pe site. Daca vrei sa vinzi o masina cu un asemenea istoric in nici un caz nu-i afisezi VIN-ul . Pot sa pun pariu ca in maxim 2 saptamani masina asta se va vinde, este super cosmetizata si asta ia ochiul la romanul nepriceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu sau fara VIN afisat masina oricum trebuie sa treaca testul verificarii istoricului, asta ar face orice roman cu capul pe umeri daca nu vrea sa se incalce cu o teapa....

In cazul de fata puteti observa cum te influenteaza psihologic sa nu o mai verifici, poze foarte reusite, clare cu lumina, unghiuri bune, carte service facuta cu sume cuprinse intre 30-50eur, detalierea anuntului relativ ok, omul se lauda ca accepta orice test si bineinteles lovitura de gratie ca omul e plin de "sinceritate" - vin afisat

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin aici (sper ca e topicul corect) cu o intrebare/rugaminte. Am fost sambata prin targ (in Cluj) si a dat de un B6, din 2007 care mi-a placut. Cand am inceput sa povestesc cu omul despre ea si i-am cerut VIN-ul mi-a zis rapid (doar atunci) ca masina are motor schimbat, rulat 40k KM. Mai avea schimbata distributia, placute de frana si cam tot ce se poate schimba cand se schimba si motorul. Masina avea afisat 98k km la bord, carte service tot tacamul.

Masina arata ca folosita, insa nu uzata, fara zgaraieturi, anvelope ce tin inca 20k km(estimare), motorul suna frumos, fara fumuri :).

Intrebarea mea e daca poate cineva de pe aici sa-mi zica istoricul bazat pe VIN si eventual ce credeti. Ma gandeam ca avand motorul schimbat (daca are km reali) ar fi mai OK decat una cu motor rulat 100k km. Seria de motor era BRM (sper ca am retinut bine).

VIN = WVWZZZ3CZ8E045491

Multumesc.

Link catre poze cu masina Passat B6

Modificat de Negaterium
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...

M-am lecuit. Masina cu pricina are 100000 km dati inapoi, a avut accident, blah-blah. No more trust..

Cred ca ma orientez catre ceva nou (nu Passat ca nu ma tin buzunarele), mai ales dupa ce am vazut si alte oferte...

Thanks pentru sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti gasi si un Passat second-hand, cu km reali si cat de cat ok, dar problema principala e ca ai de scotocit in toata Romania asta ca sa poti sa-l gasesti.

Eu cand mi-am luat masina din semnatura (second hand), am scotocit 2 luni dupa ea :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Zilele astea, am de gand sa cumpar un B6, 2.0 TDI, second hand.

Ma puteti indruma undeva pentru o testare profesionala, unde sa imi poata spuna daca are ceva hibe si daca are kilometrajul 'virgin' ?

Merci !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt tot in cautari si vreau sa iti recomand neaparat sa verifici seria la vw la reprezentanta.

Eu astazi am avut o surpriza foarte neplacuta, mai exact: am gasit un B6 1.9TDI, 2008 fabricat, adus din franta si inmatriculat februarie 2010, 67 000 km (cica), comfortline, pachet crom, etc.

Din poze arata foarte bine si urma astazi sa ma duc sa il vad, dupa cum am convenit cu proprietarul (pe care l-am intrebat clasicele: carte service, accidente majore, probleme majore)

Am zis sa il verific si foarte bine am facut, am sunat un prieten care lucreaza la reprezentanta mi-a verificat seria si treaba sta in felul urmator:

-masina avea ultima revizie facuta in franta anul trecut in noiembrie la ....wait for it..... 150 000 km :blink: iar la 120 000 a fost schimbanta volant 2x :blink: .

Asa ca NEAPARAT VERIFICAT SERIE!!!

Daca ai posibilitatea cu vagcom cu atat mai bine, plus verificat la service obligatoriu.

btw sa citesti stickyurile: probleme b6 si achizitionare b6

Spor la cautari!

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci pentru raspuns.

Din pacate, eu nu cunosc pe nimeni la VW, tocmai de aceea am nevoie de un service de incredere, ce imi poate furniza aceste informatii.

Faptul ca a avut volant schimbata la 120.000 nu reprezinta o problema, dar cei aproape 100.000 in plus fata de cei declarati, sunt...o infractiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WSN, nu e nevoie sa cunosti pe cineva anume la reprezentanta. Contra cost se elibereaza fisa de service fara nicio problema. E nevoie doar de seria masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ma pot duce direct acolo, fara programare, sa imi faca aceasta testare ?

Imi puteti recomanda alt service in afara de Porsche sau Midocar ?

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt considerate date personale si nu cred ca le pun la dispozitia tertilor. Dar e bine de pus intrebarea pentru ca poate e cineva binevoitor si iti spune verbal la cati km a avut loc ultima revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vreti sa va cumparati masina buna, adica sa merite tinuta si folosita cativa ani, nu mai cautati in romania, parerea mea. Ideea e ca la un passat 2008 cu km sub 100.000 trebuie sa fiti pregatiti sa platiti pretul corect, adica undeva intre 55-60% din pretul de nou. Cum in afara tarii, masinile noi la reprezentanta costa senzibil mai mult decat la noi(nu comentez de ce pentru ca as starni dispute aiurea) in nici un caz, indiferent de dotari/motorizare etc. un passat din 2008 diesel sub 100.000 km nu poate costa sub 14.000 euro. Asta asa suma minimala. Orice este sub suma asta, parerea mea ca e tzeapa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Good point !

Insa, nu uitati ca la noi e criza. Criza care pe mine m-a facut sa vand acum 2 saptamani (dupa 1 an de zile de postat anunturi peste tot), un Chrysler Sebring pe care am dat 25.000 de nou, cu doar 4.000 Euro.

Da, este adevarat, 15% din valoarea ei de noua. Si asta in conditiile in care masina era perfecta, impecabila din toate punctele de vedere...

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Criza este doar la noi in tara, deci interesant de cumparat sunt masinile second cumparate si rulate in romania de catre romani. Daca vorbim de adus masina din germania, lucrurile se schimba, in primul rand la ei nu prea mai e criza, si chiar si cu criza, preturile la masini second nu prea au scazut, si oarecum e logic asa. Iata cum gandesc eu:

- cand neamtul avea bani gramada, si o ducea bine, isi schimba masina la 3-4 ani si nu-l interesa prea mult ce primeste pe ea, pentru ca avea bani de cea noua indiferent de situatie.

- cand neamtul a avut de-a face cu trecerea la EURO si cu oarece criza, are mai putini bani, in consecinta nu mai schimba masina asa des, si este din ce in ce mai interesat sa obtina pret bun pe cea veche. In felul asta cantitatea de masini pe piata sh este oarecum in scadere.

De aici trageti voi concluzia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se da urmatoarea problema:

Caroserie: Break

Fabricatie: 2006, 87.000 km, Transmisie: manuala, Putere: 140 CP (103 kW), Cilindree: 2000 cm

Modificat de Inginerul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!