Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Passat-ul a avut revopsite toate usile laterale, spun ei ca de la un fel de vandalism, nu stiu daca au fost chituite sau nu, asta se poate vedea doar la fata locului...

Si lucrul care ma deranjeaza cel mai mult (reparabil ce-i drept) este urmatorul:

img2371k.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din fotografii arata foarte bine(exceptand scaunul), dar cel mai bine este sa te duci sa o vezi personal, cei de la wel auto ti-au spus ca a avut usile revopsite, tare i-mi este ca a fost tavalita rau....am o cunostinta care a avut un b6 din 2007 masina buna ingrijita pana cand a fost cu ea sa-i faca schimbul si a si verificat-o atunci, cand afla cu stupoare ca masina a fost accidentata si este facuta bucata cu bucata......a cazut cerul pe el iti dai seama a dat 15000 pe ea si a vandut-o cu 9000m

Dar si daca o verifici la reprezentanta vw astia nu sunt mana in mana cu cei de la wel???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aflu ca Passat-ul a avut doi proprietari, o firma de termopane VEKA si o alta persoana fizica. Ma gandesc ca daca masina a apartinut vre-unui agent care a calarit-o prin toate santierele e posibil sa fie destul de uzata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! O mica curiozitate, scaunul pe care l-ai prezentat in poza nu este de la masina din anuntul prezentat de tine, este o diferenta de culoare, oricum pretul este cam maricel 10.000 + TVA = 11.900 E. Nu este locul unde sa-mi fac prezentare la masina, dar ca si o paralela, masina mea este 10.2006 ( 2007) si pe langa cea din anunt mai are in plus DSG, jante /17, bi-xenon adaptiv(nu am vazut daca aceea din anunt are), autohold, ogl. rabatabile el, etc si a costat 11.000 E(cu totul) - un singur proprietar(firma de leasing). Eu te sfatuiesc sa mai ai rabdare si sa mai cauti si prin alte parti, oricum pretul de aprox. 12.000 E mi se pare super exagerat(tipic welt auto), mai ales ca masina a fost lovita si revopsita partial. Multa bafta !

Modificat de fantozzi007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,

Sunt si eu in cautarea unui Passat B6 insa vreau neaparat motorul de 170 CP si cutia DSG. De fapt , eu sper sa il gasesc cu cat mai multe optiuni (piele, navi, etc). Pentru cunoscatorii de aici as avea cateva intrebari:

1) Cutia DSG la motorul de 170 CP vine automat cu padelele alea pe volan sau cum e? Daca volanul e multifunctional , are neaparat si padelele? Am tot citit pe forumuri si toata lumea spune ca padelele alea sunt foarte utile. In plus, eu sunt momentan un utilizator de manuala si ma gandesc ca m-ar ajuta.

2) Ce inseamna exact Bord Computer PLUS ? Care e diferenta fata de un bord computer normal?

3) Cum e pielea Nappa fata de Alcantara din experienta voastra?

4) Cum e motorul de 170 CP fata de cel de 140 CP? Diferenta mare de putere, de consum?

Eu as prefera sa iau masina de afara (Germania) insa vad ca ce vreau eu nu prea gasesc sub 16000 euro (diferenta destul de mare fata de preturile din RO, ca sa nu mai vb ca aici se adauga si taxa si cheltuielile de drum). De asemenea as vrea ceva minim 2007 , 2006 mi se pare deja un an cam vechi.

In momentul asta ma cam chinui pt ca nu reusesc sa gasesc ceva ce sa imi placa (sunt poate prea pretentios) iar vechiul passat l-am vandut deja din decembrie 2009 :beerchug:. In plus , nu prea vreau sa ma grabesc pt ca sper sa gasesc exact ce imi place.

Apreciez orice sfaturi din partea voastra. Mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bord computer plus e cel cu display mare.

Pai, din moment ce vrei 170+DSG si an minimi 2007, nu ti se pare normal si pretul? Mai mult ca sigur la pretul ala are si xenon, navigatie etc.

In Romania cam greu sa gasesti ceea ce vrei care sa faca banii. Adica bun, gasesti cu ce vrei tu acolo sa zicem la 16000 si, ai fi scutit de taxa de inmatriculare, drum pana in Germania. Dar esti sigur ca masina respectiva nu are km dati inapoi, sau doamne fereste, reparata dupa un accident.

In primul rand te duci cu un mecanic priceput, care stie unde sa se uite daca a suferit avarii/reparatii. In al 2-lea rand daca citesti acest topic, chiar recent, a fost cineva care a scris

Si eu am verificat cam 6 PASSAT vandute in Vitan si erau pe anunt ca si in actele lor de Germania cu maxim 100k de KM iar la raspunsul verificarii ce sa vezi? Toate, nici macar una :lol: nu era cu km de pe bord si sustinuti de vanzator, in realitate niste mincinosi, oare "legea" nu-i poate sanctiona in nici un fel?

Deci cumparatul din targ, e loterie, adica nu prea castigi :icon_thumright:

Poate un privat, dar sa fie primul si ultimul.

In legatura cu mersul in DE vezi cu 3-4 pagini inapoi. Daca ai bani si vrei sa mergi, parerea mea este ca merita,ai de unde sa alegi. Parerea mea :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ,

Sunt si eu in cautarea unui Passat B6 insa vreau neaparat motorul de 170 CP si cutia DSG. De fapt , eu sper sa il gasesc cu cat mai multe optiuni (piele, navi, etc). Pentru cunoscatorii de aici as avea cateva intrebari:

1) Cutia DSG la motorul de 170 CP vine automat cu padelele alea pe volan sau cum e? Daca volanul e multifunctional , are neaparat si padelele? Am tot citit pe forumuri si toata lumea spune ca padelele alea sunt foarte utile. In plus, eu sunt momentan un utilizator de manuala si ma gandesc ca m-ar ajuta.

2) Ce inseamna exact Bord Computer PLUS ? Care e diferenta fata de un bord computer normal?

3) Cum e pielea Nappa fata de Alcantara din experienta voastra?

4) Cum e motorul de 170 CP fata de cel de 140 CP? Diferenta mare de putere, de consum?

Eu as prefera sa iau masina de afara (Germania) insa vad ca ce vreau eu nu prea gasesc sub 16000 euro (diferenta destul de mare fata de preturile din RO, ca sa nu mai vb ca aici se adauga si taxa si cheltuielile de drum). De asemenea as vrea ceva minim 2007 , 2006 mi se pare deja un an cam vechi.

In momentul asta ma cam chinui pt ca nu reusesc sa gasesc ceva ce sa imi placa (sunt poate prea pretentios) iar vechiul passat l-am vandut deja din decembrie 2009 :). In plus , nu prea vreau sa ma grabesc pt ca sper sa gasesc exact ce imi place.

Apreciez orice sfaturi din partea voastra. Mersi mult!

1. rasp e nu. e optional cam 200 euro in plus cu padele... am dar le folosesc rar

2. ai mai multe inf pe display

3. mai buna - a fost 500 euro in plus

4. mai scump si mai bun iar dsg + 170 cp = love.... putin mai pretentios la motorina fara biodisel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care varianta este mai buna:

1-sa cumperi masina de la persoana fizica

2-sa cumperi masina de la o firma(am inteles ca procesul este mai complex aici si mai scump datorita TVA-ului pe care tu il vei plati cand vei revinde masina)

Este adevart?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca cumperi de dincolo oricum trebuie sa faci dovada platii tva-ului cand vrei sa o inmatriculezi (asta mai nou). Cel mai bine sa o iei tu pe o firma si sa iti deduci tva-ul... numai ca pe taalon nu va mai scrie numele tau... In timp valoarea masinii se reduce si va scadea proportional si valoarea tva-ului pt revanzare si o poti cumpara chiar tu de la firma ca sa fi impacat... e complicat ca si birocratia basesciana...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Tu ca si persoana juridica daca vei cumpara auto din Germania tot de la persoana juridica, vei achizitiona acel auto la pretul net (pt export), adica fara TVA ( - 19%) este vorba de TVA intracomunitar care nu se mai plateste intre statele membre UE. Adica o masina care acolo costa 10.000 E cu tot cu TVA(adica pretul brut), tu o vei achizitiona cu suma cash de 8.100 E, la pretul net (adica 10.000 - 19% = 8.100 E), iar in momentul in care vei dori sa vinzi aceasta masina in Romania, vei plati TVA-ul aferent facturii pe care tu o vei emite, indiferent ca vei vinde la o persoana fizica sau juridica din Romania. Avantajul in aceasta situatie este doar daca pastrezi acea masina minim 2 ani, este o perioada de amortisment, pt ca atunci cand o vei revinde, suma de vanzare va fi mult mai mica decat cea de achizitie si bineanteles valoarea TVA-ului pe care il vei plati statului roman la ravanzarea masinii va fi mult mai mica. Dezavantajele consta in faptul ca la o masina inmatriculata pe persoana juridica vei plati aproape dublu asigurarea obligatorie, asig CASCO, taxa de drum, etc. iar cheltuielile cu acea masina nu le mai poti deduce pe firma oricum.

P.S. "Daca cumperi de dincolo oricum trebuie sa faci dovada platii tva-ului cand vrei sa o inmatriculezi (asta mai nou)" - n u este adevarat !!! Atunci cand cumperi din Germania trebuie sa le faci dovada lor, nemtilor, ca societatea ta din Romania este o firma platitoare de TVA, iar aceasta dovada o vei face cu acel "RO" cu "C.I.F -ul(CUI) societatii" si "Statutul societatii". TVA-ul il vei plati statului roman doar la revanzare, conform facturii pe care tu o emiti ! Nu ai ce TVA sa platesti la inmatricularea in Romania, decat in cazul revanzarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Kong!

Mersi mult pentru raspuns! Dupa cum cred ca am mentionat, eu as vrea sa cumpar masina din Germania. Am gasit ceva din 04/2006 dar mi se pare un pic cam vechi anul. Tu ce parere ai? Motorul este oricum PD nu este CR. Parca din 2008 a introdus VW motoarele CR pe Passat. In plus nu avea padelele astea pe volan. Oare astea se pot adauga dupa?

O alta chestie pe care am auzit-o este legata de pompele de motorina care stiu ca au avut mari probleme pe passatul asta. Eu am 2 prieteni carora li s-a ars din senin. Din cate am inteles, incepand cu 2007 VW a schimbat furnizorul de pompe si deci , asta e un motiv in plus pt care as vrea ca masina sa fie peste 2007. Din pacate nu prea reusesc sa ma incadrez in buget. Momentan am gasit ceva la 16300 EUR acolo. Daca mai adaug si taxa si cheltuielile de drum cred ca ajung la un pret cam mare pt o masina din 2006. Masina e full , nu are doar padelele alea , are piele Nappa bej, DSG si arata fff bine. Ma gandesc foarte serios sa ma duc sa o cumpar dar nu as vrea sa fac o greseala pt ca totusi vb despre o gramada de bani. Ce parere ai?

Si ink un lucru, nu mi-ai spus nimic de consum pt motorul asta de 170 CP. Se ridica mult mai sus decat ala de 140 CP? Daca ai si niste valori aproximative reale as aprecia.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma scuzati insa nu cred ca am inteles java script:add_smilie(":D","smid_43")

sa va spun cum sta treaba:

am gasit o masina, este in romania de 4 luni de zile si este neinmatriculata.

Masina o are un individ din targoviste care o are luata pe firma autoviena sau cam asa ceva....

El cere 10400E pe ea ok

Eu cumpar masina de la el cu 10400 la care am sa mai adaug vreo 23mil taxa (B6 2006, 2000cmc, diesel) si ajung cu ea pe undela la 11000e

OK o tin 1 an si apoi vreau sa o vand. Aici am inteles ca este problema ca eu cand o voi vinde voi plati si tva-ul aferent?

Masina o iau pe pers fizica (cum zice vanghelie:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ca persoana fizica nu mai ai nimic de a face cu TVA-ul. Masina daca e pe firma omului i-o platesti la la pretul pe care il cere el (in pretul care il platesti va intra si TVA-ul). Trebuie sa fii atent daca pretul cerut de om e cu tot cu TVA sau nu, sa nu ai surpriza ca mai ai de dat 19% peste pretul pe care il stiai tu. Cand o vei vinde iti vei lua banii de la cumparator si gata, nu mai ai ce TVA sa platesti nimanui ca nu esti firma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi, in situatia pe care ai prezentat-o tu ar trebui sa te asiguri ca tipul cu firma a platit TVA-ul pentru masina in tara, altfel s-ar putea sa te trezesti ca trebuie sa il platesti tu in momentul in care vrei sa inmatriculezi masina. E o situatie mai ciudata, practic el e ca un importator, insa e posibil sa nu fi platit TVA pentru ca nu a incercat sa o inmatriculeze. Tu cand o vei inmatricula o sa-ti ceara tot felul de documente, cel mai important e sa ai unul din care sa reiasa faptul ca s-a platit TVA pentru masina respectiva. Dupa inmatriculare tu ca PF nu mai ai nici o treaba cu TVA-ul. Am citit mai atent postul tau si am vazut ca masina inca nu e inmatriculata si mi-am amintit ca acum firmele nu sunt obligate sa plateasca TVA decat in momentul inmatricularii. Se fac tot felul de smecherii pe tema asta. Citeste blogul lui Buhnici: http://www.buhnici.ro/2009/06/03/plata-tva...i-din-germania/

Modificat de clau_75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa fac off topic sau versus, dar in weekend m-am urcat in niste Audi in showroom. Am comparat un A6 mai chel cu un Passat mai full si trebuie sa spun ca nu m-a impresionat A6-le, ca spatiu si confort. Ideea este ca Passat-ul merita banii, cu conditia sa nu pui full full pe el sa te rupa de bani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imi permiteti sa intervin si eu POATE va ajut cu ceva informatii CLARE SI 100 % ADEVARATE.Referitor la subiectul dezbatut cu plata TVA-ului si sper sa nu se supere nimeni daca postez o informatie(poate ajut pe cineva).Deci sa fiu scurt si la obiect...Daca cumperi o masina din afara fara TVA adik NETTO (ex.cu tot cu TVA este 10 000 euro brutto si fara TVA este 8500 euro netto)In momentul cand o cumperi pe FIRMA netoo , fara TVA platesti pe MASINA 8500......DAR DAR DAR este adevarat caci in ROAMANIA trebuie sa platesti TVA , adik restul de 1500 euro in termen de 1 LUNA oameni buni.Din luna mai 2009 a intrat in vigoare o lege prin care se aplica aceste noi amendamente.Termenul de aplicare a legii este din mai 2009 pana in decembrie 2010.Eu personal am vrut sa cumpar masina pe fima mamei mele si am prieteni inspectori la finante care au spus NU TE BAGA....Am fost personal la Finante si am intrebat pe sefu de acolo care este si prieten cu tatal meu , mi-a spus ca este ADEVARAT.Este adevarat ca romanul nascoceste ideii dar va spun ca in cazul acesta nu ai cum sa te invarti.Un alt prieten de al meu aducea masini ope firma si de cand ai intrat legea in vigoare a INCHIS firma.Daca mai doriti ceva informatii va pot ajuta..Multumesc..Apropo eu deja mi-am luta passat pe persoana fizica , direct pe mine si e super asa , plus ca pe firma TAXELE sunt mai mari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Kong!

Mersi mult pentru raspuns! Dupa cum cred ca am mentionat, eu as vrea sa cumpar masina din Germania. Am gasit ceva din 04/2006 dar mi se pare un pic cam vechi anul. Tu ce parere ai? Motorul este oricum PD nu este CR. Parca din 2008 a introdus VW motoarele CR pe Passat. In plus nu avea padelele astea pe volan. Oare astea se pot adauga dupa?

O alta chestie pe care am auzit-o este legata de pompele de motorina care stiu ca au avut mari probleme pe passatul asta. Eu am 2 prieteni carora li s-a ars din senin. Din cate am inteles, incepand cu 2007 VW a schimbat furnizorul de pompe si deci , asta e un motiv in plus pt care as vrea ca masina sa fie peste 2007. Din pacate nu prea reusesc sa ma incadrez in buget. Momentan am gasit ceva la 16300 EUR acolo. Daca mai adaug si taxa si cheltuielile de drum cred ca ajung la un pret cam mare pt o masina din 2006. Masina e full , nu are doar padelele alea , are piele Nappa bej, DSG si arata fff bine. Ma gandesc foarte serios sa ma duc sa o cumpar dar nu as vrea sa fac o greseala pt ca totusi vb despre o gramada de bani. Ce parere ai?

Si ink un lucru, nu mi-ai spus nimic de consum pt motorul asta de 170 CP. Se ridica mult mai sus decat ala de 140 CP? Daca ai si niste valori aproximative reale as aprecia.

Multumesc!

consumul e intre 5% si 8,7% depinde de stilul de condus . asta la drum lung. in oras intre 8 si 11 %. Deci cam pe acolo se invarte si cel de 140...pana in 120 e foarte economic.

Padelele de la volan sunt ok dar nu sunt indinspensabile... nu le folosesc decat cand am chef de joaca, frana de motor sau depasiri la limita... cutia dsg e f. bine programata si te scoate din necaz.... Cutia si motorul face tot la masina asta ...

Pompe picate am auzit numai la 140 CP

Din 2006 e intradevar cam veche... apar uzuri de vechime...

merci ca ma aperi 007 dar stiu si eu prea bine...

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

am citit toate posturile referitoare la achizitionarea de passat.

sambata am fost la bv sa-mi evaluez si eu masina la un reprezentant skoda de la bv.

eu am un fiat albea star din 2005. masina a iesit foate bine, mi-au facut si inspectia mecanica:jocuri, bucse, capete de bara, amortizoare etc si cea electrica(inclusiv pusa pe tester) in fine.

cand am plecat cu masina din service mecanicul mi-a zis ca desi nu este adeptul fiat masina este foarte buna. sunt curios la cat mi-o evalueaza.

eu inclin sa-mi iau un skoda o2 facelift, dar preturile nu prea au scazut deloc.

una peste alta am fost si la masini second. mi-a fost prezentat un passat variant hightline din 2006 v2.0 tdi. nu stiu nimic de motor. abia dupa ce m-am uitat pe acest forum am vazut ca cel BKP ar avea ceva hibe. o sa pun niste poze aici cu el si as vrea sa-mi spuneti si mie daca merita banii de 14000 euro cu tva. asadar:

VW Passat Variant Highline 2.0 TDI

Anul fabricatiei: 2006

Nr. Km: 81.700

Pret fara TVA: 11.765 Euro

Pret cu TVA: 14.000 Euro

Dotari:

E.S.P. ( Controlul Electronic al Stabilitatii laterale ), include: A.B.S. + E.D.S. - blocarea electronica a diferentialului, A.S.R. - controlul tractiunii

Frana de mana Electromecanica

Faruri Bi-xenon adaptive

Sistem de franare cu discuri fata / spate

8 Airbag-uri

Bord computer, inclusiv indicator temperatura exterioara

Cruise control

Climatronic Bi-zona si senzori de calitate si umiditate a aerului

Volan piele multifunctional

Centuri de siguranta retractabile pentru toate locurile ( avertizor sonor pentru locurile fata )

Coloana volan reglabila in inaltime si adancime

Geamuri fata/spate actionate electric cu functie confort

Imobilizator electronic antifurt

Inchidere centralizata cu telecomanda

Jante din aluminiu 17

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P.S. "Daca cumperi de dincolo oricum trebuie sa faci dovada platii tva-ului cand vrei sa o inmatriculezi (asta mai nou)" - n u este adevarat !!! Atunci cand cumperi din Germania trebuie sa le faci dovada lor, nemtilor, ca societatea ta din Romania este o firma platitoare de TVA, iar aceasta dovada o vei face cu acel "RO" cu "C.I.F -ul(CUI) societatii" si "Statutul societatii". TVA-ul il vei plati statului roman doar la revanzare, conform facturii pe care tu o emiti ! Nu ai ce TVA sa platesti la inmatricularea in Romania, decat in cazul revanzarii.

Salut! Cand am facut aceasta afirmatie, m-am bazat pe OUG 34/11.04.2009, caci despre ea este vorba, ordonanta pe care o cunosc foarte bine pt ca ma "lovesc" de ea aproape zilnic. Plata TVA-ului in termen de 30 de zile de la intrarea in tara mi se pare a fi cea mai mare aberatie a Guvernului BOC. Intr-adevar am citit cu atentie art 150 din OUG 34 si asa este, eu m-am inselat, se plateste TVA-ul chiar si la achizitiile intracomunitare. Eu i-am cumparat sotiei masina din Germania in martie 2009, se pare ca am scapat de plata TVA ca prin urechile acului, afirmatile mele se bazau pe ceea ce era inainte de aceasta Ordonanta ilegala care contravine legislatiei europene privind deducrea TVA-ului intracomunitar. OUG 34/2009 are si cateva exceptii, dar nu stiu cat de mult se pot invoca acestea pt neplata TVA-ului. Cumperi o masina din CE, acolo nu platesti TVA-ul si vi in rahatul asta de tara si pe langa faptul ca platesti Taxa de Mediu ( o alta aberatie ) mai platesti si TVA-ul aferent in termen de 30 de zile, iar dupa toate acestea aflii ca de fapt nu poti deduce pe firma cheltuielile pt carburant si service cu respectiva masina(conform OUG 34/2009)- acesta este apogeul prostiei omenesti !!! Credeti ca dupa 31.12.2010 va fi altfel? Eu nu cred, precedentul deja a fost creat, va mai inventa BOC ceva ...

masina are oglinda stanga sparta si parbrizul fisurat deasupra oglingii.

cei de la firma mi-au spus ca imi fac ei revizia si imi schimba oglinda in pretul asta.

ce parere aveti?

merci.

Parerea mea : prea mult !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare scumpa... La banii astia iti iei din 2007 -2008 sau chiar A6

Majoritatea optionalelor prezentate sunt in standard la echiparea high line, deci masina de noua a fost undeva la 25k fara tva.

2006 nu a fost un an prea bun la cultura de Passaturi... a fost seceta si sunt mai ragusite...

Bafta

Modificat de Kong
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.

am mai studiat putin piata auto, pe autovit si ziarele.

nu am vb cu ei despre garantie, dar o sa-i intreb.

nu ma grabesc sa scap de bani :), dar orice oferta interesanta trebuie luata in seama.

mi se pare scumpa. nu prea am chef de investigatii, dar cred ca trebuie facute daca vreau sa imi iau masina second.

plus ca e motor bkp. am primit mail de la ei astazi.

multumesc pentru reply.

ps:o sa caut si eu oug 34/2009 sa studiez si eu putin. sunt multe masini la anunturi care pare ieftine la prima vedere, dar cand socotesti si taxa poluare si tva-ul asta mai nou....

sa fiti iubiti si sa nu aveti probleme, de niciun fel. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu pana acuma la pret mai mic fata de una noua am avut numai masini second - hand / 2 din ele din GERMANIA si una din Olanda...Minuant , fara probleme , pret ok , si recomand daca doreste cineva sa cumpere o masina second-hand sa o cumpere din afara , nu din tara...Doamne ajuta la toti care vor sa cumpere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1000 din 15000 inseamna 7% ceea ce e destul de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am in prezent masina din semnatura si intentionez sa o achizitionez pe cea de mai jos. Ce parere aveti despre ea? ce imi recomandati sa verific. Ce probleme apar la cutia DSG si cat de costisitoare sunt ?

http://autovit.ro/volkswagen-passat-C12258388.html

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are an de fabricatie 2008, dar este din a II-a parte a lui 2007 (are RCD300). Mi se pare suspect de mic pretul. Daca ii vei face o scanare cu VCDS (obligatoriu!) probabil ca vor fi 189.000 km si nu 89.000.

Cutia DSG este excelenta, nu am auzit de probleme deosebite. In aria cu "probleme B6" vei vedea ca principalele probleme sunt legate de pompa de motorina si de injectoare...

Stii cat costa in Germania o asemenea masina noua? Cam 26-28.000 euro. Daca cere pe ea 10.800 probabil ca o lasa la 10.000 si samsarul a dat pe ea cam 9.200-9.400 euro. Neamtul in general este un tip pragmatic - nu-i cam mare pierderea de cca. 17.000 euro in 3 ani? Tu ce crezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!