Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

o iei pe firma,nu platesti tva`ul.

o iei pe firma,impozit si asigurari mai mari.

acum nu stiu cu reglemantarile astea,pentru ca suntem in UE s au mai schimbat din lucruri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O iei pe firma...platesti TVA in tara. Va spun sigur. Acum 2 ani se mai putea, dar de anul trecut...nu. De cand nu se mai deduce TVA-ul la cumpararea pe firma...s-a introdus si treaba asta. Va spun SIGUR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit un passat super intretinut si cu putini km , 136 000 dar e BKP ! din 2006 ...

ce zice-ti are rost sa ma bag la el ? masina nu are nici o problema !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu stiam ca si colegu groove, ca te pune sa platesti tva-ul cand o inmatriculezi. :angry:(

ia bkp-u da sa ai inca vreo 1000 si ceva de euro pentru injectoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sunt nou printre voi si vroiam sa va cer parerea:

Am achizitionat un Passat 2.0 TDI variant, 4motion, comfortline. Masina este din 11/2007 si cu 110.000 km. Imi poate spune cineva ceva despre masina asta, la ce trebuie sa am grija, am facut o alegere buna? Mentionez ca am facut un test drive si masina merge foarte bine!

Momentan detin o Fabia 1.4 MPi si diferenta dintre ele este uriasa, cred eu!

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Sunt nou printre voi si vroiam sa va cer parerea:

Am achizitionat un Passat 2.0 TDI variant, 4motion, comfortline. Masina este din 11/2007 si cu 110.000 km. Imi poate spune cineva ceva despre masina asta(...)

Pune o serie de sasiu pe-aici sau un cod de motor si vor exista colegi care iti vor explica ce vrei sa stii sau te vor indruma spre topic-ul unde s-a mai discutat deja problema :P

Nu conteaza ca masina e ComfortLine, SportLine, etc.... ca e acelasi sasiu pe toate, conteaza ce-i pe sub capota :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o serie de sasiu pe-aici sau un cod de motor si vor exista colegi care iti vor explica ce vrei sa stii sau te vor indruma spre topic-ul unde s-a mai discutat deja problema :)

Nu conteaza ca masina e ComfortLine, SportLine, etc.... ca e acelasi sasiu pe toate, conteaza ce-i pe sub capota :blah_:

cod motor bmp, de la sasiu nu stiu care e deoarece am cartea in italiana si nu cunosc ce si cum (am o copie dupa cartea masinii)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul Riddler se referea la numarul pe care il poti vedea prin parbriz, in dreptul volanului. I se mai spune si codul VIN. Mai este si pe stalpul din dreapta, intre usi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci mai tre sa astept 2 saptamani pana ridic masina!

revin cu delaii atunci dar cred ca e o alegere buna!

Multumesc!

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt papa32 daca tot trebuie sa astepti 2 saptamani, de ce nu te duci personal pana in locul in care este masina " si sa o vezi cu ochii tai? " nu te baza, ca masina e buna, daca este adusa de cineva; mai ales daca ai si okazi, e si pacat sa nu te duci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

papa32; eu am exact masina ca a ta doar ca motorul e BKP. pana acum masina si-a facut datoria cu brio (nu fara probleme maruntele) iar 4motion este super ! daca poti sa ne spui cam la cat te-a ajuns masina cu totul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci masina am vazut-o, am facut o proba de strada si la prima impresie mi se pare ca este excelenta. masina o cumpar din italia, deoarece lucrez aici dar as vrea sa o inscriu in tara ca asigurarea si taxa de drum ma ajung aici undeva la 1500 euro pe an!

masina momentan nu mai pot sa o vad deoarece concesionarul a dus-o la tinichigeriu sa o faca deoarece a fost zgariata si trebuie revopsite unele portiuni sau poate toata. nu e prima masina care o iau de la acest concesionar si am incredere ca face treaba buna.

intotdeanua mi-au placut masinile mari, spatioase (avand in vedere ca eiu am 1.90) sa pot sta confortabil la volan si mi s-a parut alegerea perfecta.

masina costa 15.000 + inscrisu in tara si are 110.000 km plus toate dotarile de la modelul comfortline.

sper sa fie alegerea perfecta.

impresii mai mlte si poze cand ridic masinuta (care numai masinuta nu e :blink:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt papa32 oricum, verifica si istoricul masini; e un lucru bun

in legatura cu vopsitul " e si asta un lucru bun; de moment ce dai banii pe ea, e bine sa o ai asa cum trebuie si daca tot este inclus in acest pret; la noi e o problema foarte mare, atunci cand ti-a zgariat cineva masina si normal te-ai dus sa revopsesti acea parte, ca vede omu diferenta de vopsea si il auzi ( a fost busita ) :blink:

Modificat de ser23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza ca masina e ComfortLine, SportLine, etc.... ca e acelasi sasiu pe toate, conteaza ce-i pe sub capota :vaidecapulmeu:

am identificat unde este seria sasiu pe cartea masinii, o pun aici si poate sa-mi spuna cineva ceva despre masina sau?

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti

Si eu sunt destul de nou pe acest forum si sunt un fost posesor al unui passat B5.5 pe care l-am vandut acum 2 luni si de care am fost foarte multumit. In prezent doresc sa achizitionez un Passat B6 din Germania as zice eu (imi e cam frica sa il iau de aici si vad cu surprindere ca preturile pe site-urile nemtesti sunt considerabil mai mari decat pe autovit la gama "inmatriculabile" ceea ce ma cam pune pe ganduri). Ma orientez catre o varianta Highline (2006 sau 2007) cu cat mai multe optiuni si as avea cateva intrebari. Consider ca experienta unora de aici ma poate ajuta foarte mult.

1) Sunt fost posesor de manuala insa aud numai lucruri bune despre DSG si am inceput sa ma gandesc ca merita (din ceea ce am citit chiar aici pe forum). Ce ziceti? Poate veni un DSG si fara acele padele pe volan?

2) Nu stiu la ce motor sa ma hotarasc intre 2.0 140 CP si 2.0 170 CP. Este diferenta mare de consum? Merita cei 30 de cai in plus? De asemenea vad ca si pt varianta de 140 cp exista 3 motorizari (2 intre 2005 si 2008 - BKP si BMP si una care a inceput din 2008). Sincer , eu tindeam catre 170, insa multi imi spun ca e prea mult si ca motorul de 140 este optim. Imi puteti da niste exemple de consum si sfaturi?

3) Am vazut ca exista si oameni care se mai ocupa cu aducerea de masini din GER. Am studiat f mult site-urile de aici si observ ca preturile sunt considerabil mai mari ca cele din RO (spre ex o masina pe care aici o gasesc la 12500 EUR acolo nu o gasesc sub 14500 - 15000 la care se mai adauga si taxa). Merita sa caut pe net de aici o masina iar cand o gasesc sa o rezerv sau am sanse mai mari daca ma duc acolo sa caut (ma gandesc ca nu toate masinile ajung pe net)?? Pot gasi preturi mai mici? Credeti ca preturile de pe mobile.ro reflecta realitatea? Tin sa precizez ca imi doresc un model mai special cu multe optiuni (xenon adaptiv, DSG, piele, comenzi pe volan, Navi, senzori de parcare, etc....) si vad ca la o cautare detaliata nu gasesc mai mult de 20 de masini pe mobile.

4) Care credeti ca ar fi un pret real pentru ceea ce vreau eu? Nu vreau ca masina sa depaseasca 120000 km.

5) Daca mai aveti si alte sfaturi utile , le astept cu interes. De 2 ani ma gandesc la masina asta :) si abia acum am reusit sa adun niste fonduri asa ca nu as vrea sa fac o alegere gresita.

Va multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Daca vrei DSG atunci fi sigur ca pretul e pe putin cu 1000 de Euro mai mult decat la una manuala.

2. ambele motorizari sunt bune. Doar sa eviti cel de 140 cai BKP(intre 2005-2006) daca e fabricatie 2007 e bine

3. Depinde ce vrei sa spui prin aici. Daca te referi la targuri, atunci preturile sunt asa mici fiindca si masina nu e chiar cum scrie pe oferta. Km dati inapoi, busita si reparata, etc

Ca sa te duci tu personal in Germania, nu iti bate capul cu...vad aici si rezerv. Te duci acolo, te uiti pe net, dai un telefon la proprietar si ceri mai multe detalii si vezi daca mai lasa la pret. Sunt si alte site-uri in afara de mobile. Am cautat eu acum si incepand cu 11000 Euro(2.0 Tdi variant Highline 99600km si ajungi pana pe la 17.000 in functie de dotari) si cum ti-am zis poti negocia. Poti gasi si cu km putini dar, daca vrei si pret mic, faci sacrificii la unele dotari.

4.....

5. Decat sa o cumperi din targ mai bine te duci tu personal in DE, dar musai cu cineva cunoscut care sa stie germana. Nu te duci cu samsari sau mai stiu eu ce persoane dubioase. Iti planifici 1 saptamana intrega. Intr-o zi ajungi in De, 5 zile cauti si in alte 2 zile ajungi in tara. In prima zile te duci la un internet-cafe si cauti oferte de la privati...nu te obosi cu parcurile auto, daca nu cunosti poti sa iti iei teapa. Le scoti pe un stick ceva sau la imprimanta daca au acolo si apoi te decizi care vrei sa la vezi, suni la proprietar, ceri detalii, negociezi si apoi mergi. Intodeauna stabileste 3-4 "vizite" la un drum. Ti le planifici in functie de zona si de km, ca sa ai timp sa il faci in maxim 8 ore(plecand de dimineata), si sa faci un fel de tur. Daca te duci dupa 1 masina intr-o singura zi, iti pierzi timpul de pomana. In functie de buget(doar masina, nu taxe, drum, cazare) spre exemplu 14.000 Euro, uita-te su dupa oferte care sunt de 15-16000 Euro.

Eu cand am fost, am vb cu un nene cu o skoda ocativa 2 si dupa minute intregi in care ceream detalii(nu eu, cel care m-a ajutat) de genul, are si set roti iarna, aliaj sau tabla, mai intreba care e ultimul pret, ca a venit niste prieteni din Ro si nu vor sa plece acasa fara masina :Driver:, a reusit sa dea jos din pretul cerut circa 2700 Euro. Pana la urma am venit cu passat :P. Si crede-ma ca cel care m-a ajutat nu e samsar sau se ocupa cu asa ceva. E un sas stabilt de 30 de ani acolo si care e f bun prieten cu un f bun prieten de-al lui socramiu. Dar a stiut cum sa vorbeasca. Si in general privatii lasa la pret. Mai gasesti si exceptii, cum a fost cand am luat passatul. Dar la 11800 Euro....cand acelasi an, nr de km adica identic la tot ce vrei, pe mobile era minim 15.000 Euro, deja era pomana si stia asta si proprietarul. A pus pretul asta fiindca avea cateva galme de la grindina, si nu era genul sa puna 16.000 ca sa aiba de unde sa scada.

Sper ca nu te-am plicitisit si ca te-am lamurit....macar cu cumparatul din DE

De unde te vei decide sa o cumperi sa fie cu cati mai putini km si 0 probleme. Numai bine

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt partial de acord cu postul anterior. Nu exista teapa la parcuri, mai ales daca se scriu numarul de km in factura, si se negociaza pretul si acolo.

In ceea ce priveste cumparat masina de la privat, da sunt cazuri in care e convenabil dar eu unul prefer o masina care a fost in leasing la firma. Spun asta din mai multe puncte de vedere:

1. pretul este mai mic

2. masina este intretinuta ca la carte

3. daca iei de la dealer nu mai umbli tu sa faci actele, le primesti de-a gata.

In ceea ce priveste stat acolo o saptamana.... si alergat de colo colo prin germania.... trebuia sa-i spui omului sa fie pregatit cu 1000-1500 euro in plus, care e posibil sa nu-i scoata la nici o negociere.

O zi de stat acolo cu 2 persoane costa 100 euro lejer, sa nu mai vb de motorina arsa pe alergat dupa masina.

Am adus aproximativ 20 masini din germania in ultimii 3 ani, dintre care 2 pentru mine. Toate cu leasing terminat si aduse la dealer - toate au fost masini foarte bune. Eu rezerv de aici prin telefon, plec duminica si ma intorc miercuri seara cu numai o noapte petrecuta la hotel acolo. E valabil ce spui tu cu stat o saptamana doar daca isi ia omu X5 si oricum da 30.000 pe el asa ca nu mai conteaza 1000-1500 euro, dar daca vrea un passat de 10-12.000 ii adauga 15% la pret la care mai pui si taxa de inmatriculare.... si te-ai scos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt DosarPenal aici te contrazic, deaorece, o camera de hotel, unde pot sta 2 persoane in camera max. 35 euro si in conditii foarte bune, cu mic dejun inclus. apoi, pe acolo, daca esti un baiat istet, max. 500 euro sa cheltuesti cu toate aceste lucruri. si oricum, fiecare persoana car se duce " dupa masini " are atu-urile lui. in ceea ce priveste " cumparatul masinilor din parcuri " te contrazic " si acolo sunt masini cu km da-ti inapoi, deaorece si handleri de acolo, au invatat cum sta smecheria " si degeaba iti scrie km in contractul de vanzare-cumparare, ca nu are nici o importanta. acest lucru se scrie, doar " ca sa se simta cumparatorul fericit " nimic mai mult.

in general, un drum pana on Germania, dus-intors cu 1 masina " la dus " si 2 " la intors " combustibil, max. 250 euro; rovinietele in Ungaria si Austria max. 16 euro " valabile pe 5 zile sau 7 "; in acesti 250 euro " includ si plimbarea prin Germania; sa mai punem la acesti 250 euro max. 100 euro; pana acum, total 366 euro; la hotel sa presupunem ca stai cateva zile " 3 sau 4 hai 5 ", se mai adauga max. 35 euro pe zi; 366 euro + 175 euro si cu mancarea max. 50 euro " slava domnului daca nici la nemti nu mananci bine ".

dupa cum se poate observa " 600 euro cu totul " si in acest fel poti vizita si Germania si sa te duci in mai multe orase, sa vezi diferite masini.

degeaba faci rezervare din Romania, daca hendlar-ului ii vine omu cu " cash " o vinde pana sa ajungi tu; da, exista o varianta ca sa fi sigur ca o pastreaza pt tine, sa-i trimiti un " precontrat " prin care el sa isi asume responsabilitatea de " pastrare a masini pt tine, cu o clauza ".

apoi, nu iti trebuie neaparat " un stiiutor de limba germana " deaorece, majoritatea vanzarilor se fac " direct din parcul auto " si da, in cazul cand te duci la " neamt acasa, sa sti germana ( dar nu in toate cazurile ) ca mai stiu si ei engleza ".

in fine, sunt multe de discutat pe aceasta tema, dar am facut o mica remarca, deaorece, sunt foarte multi care umfla pretul, fara un motiv anume.

pt alex_ilie eu, unul, mi-am luat masina din RO, direct de la reprezentanta, doar ce terminase omu leasing-ul la ea; daca stai sa cauti, poti gasi masini bune si aici; acum, nu prea este o asa de mare diferenta intre preturile de acolo si cele din Romania; dar, aici, intervine partea cu " drumurile " si

uzura masini " deaorece, una e " folosirea masini in afara si alta e aici ".

oricum, tu sti cel mai bine ceea ce vrei si ce ai in cap.

pt Caal-Shto da, iti dau dreptate in mare parte; oricum, omu e liber sa stea in Germania cat doreste, dar exista si varianta " ca masina rezervata din Romania " sa nu corespunda " Relaitatii ".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Sincer , eu tindeam catre 170, insa multi imi spun ca e prea mult si ca motorul de 140 este optim. Imi puteti da niste exemple de consum si sfaturi?

Niciodata nu ai destui cai. Odata ce te duci cu 170 de cai te obisnuiesti cu ei si orice alta masina mai slaba vei conduce o sa ti se para super-puturoasa. Nu o sa ii folosesti intotdeauna pe toti 170 cum nici eu nu ii folosesc intotdeauna pe toti 140. Dar nu m-as intoarce niciodata la mai putini cai. Consumul e apropiat, depinde de stilul tau de conducere, nu-ti fa probleme din cauza asta. 170 nu mi se par exagerat de multi pentru un Passat.

La celelalte puncte ii las pe colegi sa iti dea sfaturi :( Bafta la alegerea masinii.

Modificat de clau_75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceea ce priveste stat acolo o saptamana.... si alergat de colo colo prin germania.... trebuia sa-i spui omului sa fie pregatit cu 1000-1500 euro in plus, care e posibil sa nu-i scoata la nici o negociere.

O zi de stat acolo cu 2 persoane costa 100 euro lejer, sa nu mai vb de motorina arsa pe alergat dupa masina.

Nici nu am zis ca drumul e inclus in cei "sa zicem" 14.000 de euro. Isi face un calcul cat ar fi motorina, rovigniete, cazare in De + acei 14.000(acum depinde cat vrea el sa dea maxim pe masina)

Eu cand am fost am zis ca dau maxim 11.000 si am avut la mine undeva la 12.500, deci o diferenta de 1500 pentru ce inseamna costuri de deplasare intr-o tara straina. Ca sa cumpar passatul am fost nevoit sa ma imprumut(11800 Euro depasea bugetul alocat) dar asta fiindca am vrut passatul. Daca alegeam alta masina ma incadram + ca prima zi am cautat masina pentru fiul nasului meu + ca a 2-a zi era sfantul Ion la ei si a trebuit sa pierdem ziua plimbandu-ne. Deci pentru mine am avut doar 2 zile efectiv. Daca te duci doar pentru o masina sansele sunt mult mai mari sa gasesti si sa ai de unde alege.

Raman la varianta privat. Nemtii nu umbla cu manarii. In oferta pentru passatul meu, omul a scris clar...lovit de grindina, iar din poze nu vedeam nimic, asta ne-a facut sa ne ducem sa vedem...si bine am facut :)

Am adus aproximativ 20 masini din germania in ultimii 3 ani, dintre care 2 pentru mine. Toate cu leasing terminat si aduse la dealer - toate au fost masini foarte bune. Eu rezerv de aici prin telefon, plec duminica si ma intorc miercuri seara cu numai o noapte petrecuta la hotel acolo. E valabil ce spui tu cu stat o saptamana doar daca isi ia omu X5 si oricum da 30.000 pe el asa ca nu mai conteaza 1000-1500 euro, dar daca vrea un passat de 10-12.000 ii adauga 15% la pret la care mai pui si taxa de inmatriculare.... si te-ai scos !

Nu trebuie sa stea neaparat 1 saptamna. Daca isi gaseste masina ideala pentru el in prima zi, poate sa plece acasa sau sa mai viziteze tara. Iar cu taxa de inmatriculare la noi nu e chiar scumpa, e undeva la 800 de Euro. Daca sta doar 2-3 zile in De, isi poate achita taxa cu banii alocati pentru restul de zile care le-ar fi putut petrece acolo + o mica diferenta daca e cazul

Mai bine o masina din DE rulata pe autostrazi si drumuri netede, decat una din targ rulata in acealeasi conditii cu 110.000 la bord si cu 300.000 in realitate. Macar stii pe ce dai banii.

Iar ca sa iei o masina abia iesit din leasing(din RO) trebuie sa ai si ceva noroc, iar faptul ca a facut reviziile la timp nu iti spune si ce fel de sofer a fost proprietarul sau ce bube ascunse o avea. Stii prea bine cazuri in care masina in garantie face figuri, te duci la ei si constata ca nu are nimic, asa "face" toate. Cand iese din garantie, mda....e de la volant, trebuie schimbat aia ca e forte uzata etc etc.

Modificat de Caal-Shto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal! Multumesc pt raspunsuri. Sa zicem ca m-am mai lamurit cu partea referitoare la Germania. Azi am incercat sa vorbesc la doua autohouse-uri acolo sa vad daca se poate negocia ceva din pretul a doua masini, insa mi s-a spus ca acela este pretul fix de export si ca pt nemti el este mai mare cu 1000 eur (erau doua masini 16630 respectiv 15850 euro - putin cam mult pentru mine)

Totusi, as vrea sa aud mai multe pareri legate de motoare (140 VS 170) , cutia DSG (daca vine obligatoriu si cu padele) , si alte sfaturi care sa imi faca decizia mai usoara (eventual care s-au dovedit a fi cele mai utile optiuni la voi ... ca sa stiu de unde as mai putea sa tai).

10X!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in privinta cailor, eu sunt de urmatoarea conceptie" i-ati ca sa iti fie indeajuns "; cu cat ai mai multi, cu atat " te mananca " sa-i dai si nu e bine;

Sa inteleg ca in cazul meu, la capitolul cai putere stau bine ?! :Driver:

Glumesc oricum :frigbaitata:

Subscriu la cele zise de colegul FlorinC.

Si eu cand mi-am luat masina din semnatura n-am avut mult de cautat...

Din 6 masina vazute, 2 le-am exclus din start din diverse cauza (km aiurea, carte service lipsa), iar din restul de 4 ramase "in concurs" am ales masina care mi s-a parut mie si alor mei mai potrivita si din punct de vedere financiar si practic :lol:

NU trebuie sa includeti in aceiasi oala, faptul ca masinile vandute/conduse prin RO sunt troace, si cele conduse pe autostrazile germane/franceze/austriece sunt limuzine.

Si la noi in tara daca ai bafta, iti poti gasi o masina buna care sa nu te dezamageasca :blink:

@alex_ilie: vezi ca la modele 2005-2007, cutia DSG prezinta cateva probleme cu mercatronicul. Pt mai multe informatii, poti citi urmatorul topic -> Jurnal DSG 6 trepte :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, as vrea sa aud mai multe pareri legate de motoare (140 VS 170) , cutia DSG (daca vine obligatoriu si cu padele) , si alte sfaturi care sa imi faca decizia mai usoara (eventual care s-au dovedit a fi cele mai utile optiuni la voi ... ca sa stiu de unde as mai putea sa tai).

1. DSG-ul NU vine obligatoriu cu padele.

2. Cateva pareri legate de consum, de motorul de 170cp si o comparatie intre motoarele de 140cp si 170cp.

Avand in vedere ca toti suntem in esenta, subiectivi, intrebarea referitoare la puterea motorului nu poate avea din partea mea, decat un singur raspuns: 170cp, fara discutie. Bineinteles, nu o sa ii folosesti pe toti aproape niciodata, dar stii ca ii ai si te pot scoate dintr-o incurcatura oricand.

Optionale utile: climatronic, scaune incalzite, telefon premium, roata de rezerva (nu rade, e optional!), senzori lumini/ploaie, comenzi pe volan, BordComputer mare(Maxidot), pilot automat...ar mai fi, dar astea imi sunt mie cele mai utile (evident, nu in ordinea asta :frigbaitata: )

Succes!

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce dotari a pus dm76ro as adauga si xenoanele, de fapt bi-xenon adaptiv cu corrner light care mi se par geniale pe passat iar in ceea ce priveste pilot automat daca se refera la tempomat, ala e standard pe B6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te contrazic, tempomatul e in standard pe toate b6 de la gama confortline in sus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!