Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

mam referit ca masinile din romania cumparate la 0 km adica noi,am auzit si am intalnit cazuri foarte grave,adica probleme cu turbina,motor,probleme majore,si nu vreau sa ma risc sa cumpar passat nou stiind ca nu sunt foarte bune din punct de vedere calitativ

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani!

Cum vi se pare oferta actuala de putin sub 20 mii euro aflata pe stocurile din Romania pentru Passat B6 Trendline Traveller (nou) cu motorul 2.0 TDI CR 110 CP, culoare perlata sau metalizata si cu cateva optiuni gratis (jante de 16'' "Milwaukee", climatronic, pregatire telefon hands-free, cotiera, computer bord "Midline", faruri de ceata, volan si levier schimbator viteze imbracate in piele)?

Mai ales, ce spuneti de acest motor? Eu ma gandesc ca ar fi OK, fiind un Common Rail nou, in aceeasi generatie cu cele de 140 si 170 CP (de vreun an se fabrica toate, parca).

Oferta pare OK. Daca ai acesti bani, e mult mai intelept sa cumperi un motor CR nou decat sa cauti un SH cu cateva mii de euro mai putin si apoi toata economia facuta sa o dai pe piese in scurt timp. Dotarile sunt minimale, dar suficiente pentru nepretentiosi. Alte impresii legate de dotari ar putea sa iti impartaseasca colegii care acu un an au cumparat masini la oferta Black Edition, cred ca dotarile sunt comparabile cu Traveller-ul de acum. Daca vrei sa tii masina mai mult timp, eu zic sa accepti oferta. Daca in schimb vrei sa o dai repejor (2-3 ani), la dotarile sale cred ca vei pierde destul de mult din valoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alte pareri daca mai aveti ,,,rog si ceilalti utilizatori sa ma ajute:(...macar cu un sfat:(

VA ROG DIN SUFLET AJUTATI-MA,NU MA PREA PRICEP LA PASSAT SI NU VREAU SA IAU TEAPA:(...PANA SAPTAMANA VIITOARE TRE SA STIU CE AM DE FACUT:(

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deco62: riscul de teapa e mai mic pentru modelele fabricate in 2008. Ai grija sa fie fabricat in 2008 sau la sfarsitul lui 2007. In talon poate scrie model 2008 si sa fie fabricat in 2007. Si ca sa reduci si mai mult posibilele probleme, la motoarele de 2.0 TDI, incearca sa nu cumperi masina cu cod motor BKP, alea sunt predispuse la probleme cu injectoarele. In rest, depinde ce a facut cu ea fostul proprietar... te bazezi pe instinct si pe noroc. Bafta! Si asa cum zicea si Andrei2000, chestia cu "facute pentru romania" e mai mult o superstitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci mult,,,o iau de la un showroom din germania,,cunosc acolo niste baieti de incredere;)...dar vreau sa stiu si ce se vorbeste prin tara despre passat b6....am vorbit cu ei si au toate modelele din gama b6 highline,confortline,sportline,trendline...tot,,,doar ca acum trebuie sa ma hotarasc eu...multumesc pentru sfaturi:D

Modificat de D@ny
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si-a luat vreun user motorul de 2.0 litri TDI CR de 110 CP pe B6?

M-ar interesa foarte mult sa discut cu el pe PM.

Am cautat pe forum dar nu am gasit. Poate nu am cautat bine.

Mi-ar fi utile observatii legate mai ales de siguranta la depasiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

Mi-ar fi utile observatii legate mai ales de siguranta la depasiri.

Daca eu, cu 1.9 TDI si 105cp, fac o depasire in conditii ok, ma indoiesc ca nou 2.0 TDI de 110cp de pe Passat nu e pretabil pt asa ceva :frigbaitata:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur ca e ok motorul, fiind de generatie noua si fiind CR. Singurl inconvenient pe care il vad e cutia in 5 viteze. Acelasi lucru il regret si la motorul meu, 1.9 tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut!

sunt pe cale sa cumpar un passat b6 si ma tem sa nu iau vreo teapa

masina arata exvelent din punct de vedere vizual insa la motor am dubii.

este din anul 2006 2.0 TDI si are numai 83 000km, cam ciudat nu si in afara de asta nu are nici carte service la ea.

Chestia este ca mai gasisem una care cica avea 60 000 dar tot fara carte si a recunoscut ca este posibil sa aiba mult mai mult.

masina este app full geamuri electrice abs esp...piele....

omul spune ca a luat-o si el tot din targ prin martie si mie cam teama

ce ma sfatuiti?

multumesc mult tuturor binevoitorilor

Hai sa va zic ceva...

Prin toamna am umblat prin cateva targuri (Cluj, Tg. Mures, Bucuresti) pentru a-mi lua un Passat. Aveam un buget de vreo 12 k +- 1500. M-am uitat la peste 50 de masini, mara majoritate cu carti service, facuri de la VW Germania etc.

Intentionam sa-mi iau o masina cu km pana in 120-130 k. Mi-am luat si o interfata de verificare a km si m-am pus pe treaba...

Dupa 1 luna eram extrem de dezamagit. Din cele peste 50 de masini testate, toate sub 150.000 Km pe bord, doar 5 aveau sub 240.000 Km.

Cu chiu cu vai m-am oprit la una dintre cele 5, e drept, impecabila. Unul din prietenii mei de pe acest forum are un prieten care lucreaza la o reprezentanta VW.

I-am dat VIN-ul si... surpriza. Masina plecase din Germania cu 264.000 si fusese reparat tot spatele masinii in urma unui accident.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor deci totusi daca majoritatea masinilor verificate aveau peste 200,000km (in max 3 ani) inseamna ca-s masini bune Passat-urile :huh:

Cum naiba in Ro ne tot plangem de dif probleme cand majoritatea aveam intre 20-80,000 km cu ale noastre si astia din Germ le duc pana la 240,000 km in 2-3 ani ?!?!?!

Si apropo de masina din 2006 TDI; eu am cu ea doar 62,000 km (deci se poate si cu mai putini km in 3 ani !)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut domnilor,

Mai tineti minte cand v-am cerut sfaturi despre un passat?

Astazi mi-a sosit masina,mam trezit cu prietenul meu roman,si tot odata finul meu care lucreaza in germania la un showroom,la 10.00 dimineata la usa,,ma luat din pat :D

Cand lam vazut mi sa facut pielea de gaina,,,la poarta ce sa vezi....VW Passat B6 Confortline 2.0 TDI 140 CP

Toate bune si frumoase ,foarte incantat de felul cu arata masina,,negru metalizat.....apoi ne-am urcat in masina,,sa vorbim despre ea,,,masina e fabricata in 2008 ,model 2008,a fost cumparata noua din germania de catre o femeie in varsta care a intretinut-o extrem de bine,masina are 20.000 de km REALII!!!!,Full Option masinuta,tot ce vreau am pe ea.

Am luato la drum,si masina se comporta EXTRAORDINAR DE BINE,a luat-o si tatal meu care este sofer profesionist si a remarcat si el ca este intradevar o masina foarte fiabila!

Masina are carte service,nu a avut absolut nici un accident,nici un fel de problema,nici cu injectoare,nici cu cutie,nici cu turbina,,dar sa ne reamintim ca are decat 20.000 de km in bord!

Finul meu ,ma asigurat ca am facut o alegere buna,si el personal sa ocupat de actele de acolo,si de aducerea masinii(a fost adusa pe platforma,ca sa ramana cu aceeasi 20.000 de km)

Este o masina absolut exceptionala,si pretul este unul foarte accesibil mie, 14.000 euro

Daca o sa apara probleme"doamne fereste",o sa va anunt...

Bafta Colegi!Si scuzati-ma daca am fost offtopic :D

Modificat de deco62
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am citit cam tot ce a-ti scris voi pe aici,si mi-am cam facut o parere,deoarece sunt pe punctul de a achizitiona un passat 1.9 105 cp,din 2008,ok din punctul meu de vedere,a alb,are jante,proiectoare,semnale albe,dublu climatronic,comenzi pe volan,senzori ploie si lumina,computer mare,in fine sunt multumit de dotari,si lucrul cel mai important e pretul:10 mii E.uitasem ,are 104 mii km.sper sa nu am probleme cu el,si sa fie alegerea corecta,cu toate ca mi-as fi dorit unul de 140 cp si 6 trepte,dar care e ceva mai scump,tot din 2008.cel care l-am gasit ,cred ca pot sa il trec la "pomana",din punct de vedere al banilor...

apropo,deco62,si eu sunt din campina,si daca ai fi deacord,te-as ruga daca poti si ai timp sa "ma dai o tura" cu passatul tau,sa imi fac o idee de diferentza dintre 105 cp si 140cp.

le multumesc celor si-au spus parerea pe acest topic,si va doresc calatorii fara evenimente la toata lumea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !!!

Am si eu cate ceva de spus aici, avand in vedere ca am achizitionat de 3 ori masina sh din germania si am condus cam tot ce inseamna TDI.

In ceea ce priveste achizitia din germania, intr-adevar, cartea de service nu mai este o garantie pentru km masinii, ceea ce este insa o garantie este sa mergeti la un dealer VW cu cartea si sa verifice acolo autenticitatea inregistrarilor din aceasta carte. Daca inregistrarile din carte corespund cu ce spune dealerul, atunci 99% km sunt reali, mai e posibilitatea doar ca neamtzul sa dea km inapoi inainte de fiecare revizie ceea ce e foarte improbabil, avand in vedere costurile si riscurile acestei operatii.

In ceea ce priveste passaturile de la noi din tara, aduse de prin strainatate si vandute intre 10.000 si 11.000 euro(ma refer la B6) si avand 100 si ceva de mii de km pot spune urmatoarele:

- costurile pentru a aduce o masina din germania in romania sunt de minim 500 euro

- adaosul unui samsar este in medie de 1000 euro la asa masina.

Inseamna ca masina a costat in germania uimitoarea suma de 9.000 euro. Aruncati o simpla privire pe mobile.de si vedeti si voi ce passaturi sunt la 9.000 euro, excluzand anunturile false si pe cele particulare (samsarii nici nu se uita la astea). Veti constata ca toate au un numar impresionant de km sau sunt accidentate.

Astea fiind zise, sa trecem la partea cu mersul, parerea mea sincera, un passat de 105 cai e cel putin submotorizat. Ganditi-va ca sunt 105 cai pe o masina care goala cantareste 1,6t dar in viata reala, cu 4 persoane si plinul facut are 2t. Se va misca aproape ca un Logan de 100 cai, cu diferenta corespunzatoare de stabilitate si confort, desigur.

Daca ar fi dupa capul meu, as lua passat de minim 140 CP dar aici sunt cateva probleme. Acest motor consuma ulei din nastere, automat acest ulei ars sfarseste prin a infunda DPF, mai ales la stilul de mers impus de minunata noastra tara. Asadar daca luati 140 CP incercati sa gasiti fara DPF(cam greu). Problema cu cele de 140 CP a fost rezolvata in martie 2008, data de la care 140 CP este Common Rail.

Daca esti din campina Boogy_2004 putem discuta, eventual sa te dau cu golful de 131 CP care trage cam ca un B6 de 140 sau cu passatul, desi nu prea bate ca e de 170 cp, dar macar pentru feeling de interior.

Scuze pentru un post asa de lung, dar cine are rabdare sa-l citeasca sper sa gaseasca informatiile utile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.am citit cam tot ce a-ti scris voi pe aici,si mi-am cam facut o parere,deoarece sunt pe punctul de a achizitiona un passat 1.9 105 cp,din 2008,ok din punctul meu de vedere,a alb,are jante,proiectoare,semnale albe,dublu climatronic,comenzi pe volan,senzori ploie si lumina,computer mare,in fine sunt multumit de dotari,si lucrul cel mai important e pretul:10 mii E.uitasem ,are 104 mii km.sper sa nu am probleme cu el,si sa fie alegerea corecta,cu toate ca mi-as fi dorit unul de 140 cp si 6 trepte,dar care e ceva mai scump,tot din 2008.cel care l-am gasit ,cred ca pot sa il trec la "pomana",din punct de vedere al banilor...

apropo,deco62,si eu sunt din campina,si daca ai fi deacord,te-as ruga daca poti si ai timp sa "ma dai o tura" cu passatul tau,sa imi fac o idee de diferentza dintre 105 cp si 140cp.

le multumesc celor si-au spus parerea pe acest topic,si va doresc calatorii fara evenimente la toata lumea.

da,chiar astazi am programat masina la service-ul vw din bucuresti pentru o verificare mai amanuntita!...dupa verificare o sa o inscriu iar apoi mai tinem legatura,si cu cea mai mare placere o sa te dau cu masina mea,,,,dar tin sa spun ca mare diferenta nu este intre 105 si 140 cp,,,decat ca te ajuta mai mult in depasiri si mai ales in treapta a 6-a isi face toti banii(va spun si eu din cei sub 100 de km care am mers cu vw passat :offtopic: )acum detinatorii cu mai multi km condusi cu passatul ma pot contrazice daca nu este adevarat :)

Modificat de deco62
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... mare diferenta nu este intre 105 si 140 cp...

Este o diferenta semnificativa. Eu l-am resoftat si se simte binisor. Acum, depinde de fiecare dintre noi, ce asteptari are de la masina. Intotdeauna ne dorim "ceva mai mult" sau "mai mare" :Driver: . Pentru unii colegi varianta Passatului de 105 cp este submotorizata, pentru altii ok. Mie mi s-a parut in regula pentru un mers normal, cu depasiri prudente. Daca-ti doresti sportivitate optezi pentru puteri mai mari (motor sau resoftare).

Sunt de acord cu colegul Dosar Penal in privinta pretului la masinile aduse din Germania. Nu ar trebui sa va incante stralucirea masinii, pretul mic ascunde probleme mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... mare diferenta nu este intre 105 si 140 cp...

-conteaza modul de mers al fiecaruia...daca ai un mers lejer nu simti diferenta intre ele..

-diferenta se simte la demaraj si la viteze mari ..

-pentru mine unul este o diferenta mare intre cele 2 motoare...

-cel de 105 nu il consider subturat, il consider un motor normal ...e okei in depasiri , trage merge, functioneaza. :)

Modificat de OviDU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor daca voi ziceti ca este diferenta intre 105 si 140 de CP ori io sunt neexperimentat,ori voi aveti boala vitezei in sange :)

deci,,am specificat mai sus,,se simte diferenta intre ele doar in depasiri si la o viteza mai mare!dar putin,,,nu prea se simte;)

dar fiecare sofer isi apreciaza masina in felul lui,,eu am ales 2.0 cu 140 de CP ,deoarece dupa parerea mea este motorul perfect pentru VW Passat,masina are o caroserie maricica,,,si daca ii mai umpli si porbagajul bagii full de persoane in ea,,si sa mai fie si vreunu de 100 de kg...i'm sorry ,,dar nu stiu daca v-ar place sa fiti slbutei in depasiri mai riscante.

acum fiecare cu felul lui de a conduce :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da, diferenta de vreo 30% in plus normal ca se simte cand ai nevoie de ea :huh:

Eu unul consider ca e optim raportul 1/10 intre puterea motorului si greutatea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiti cum e cu vulpea care nu ajunge la struguri si spune ca nu manaca pt ca sunt acrii?

Pai cu caii putere e ca si cu sexu.. de lunga cat de groasa... deci de cati bani ai cumperi caii si de aici si feelingu caci masina nu e numai mijloc de transport caci aveam toti dacii in continuare... Cine nu are bani de cai isi pune un chip pt marirea puterii (un fel de implant de silicon).

E si chestie de obisnuinta... am trecut de la 50 de cai la 90 oau... super... am condus 136 oau .. deja ma lua cu un fel de teama, si acum cu mari eforturi (mai ales financiare) am ajuns la 170 si nu stiu daca mai merita... Pentru oras si 90 erau de ajuns... pt autostrazile din germania 170 sunt putini, iar pt romania loganul e prea mult....

:screwy:

Modificat de Kong
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

felicitari pt achizitie deco62 sa o stapanesti sanatos si fara accidente!!!

pare o afacere buna din 2008 la cei 20k si numai 14000 pare ok.(cu toate taxele, inclusiv prima inmatriculare??)

eu nu stiu ce sa mai fac , sunt profund dezamagit, de anunturile din romania via autovit, mi se par scumpe , mult prea omorate, iar cele care au putini km dupa ce discuti cu prop zice ca n-are carte servici si recunoaste ca se poata sa aiba mult mai mult. asta nu-i nimik se mai intampla si urmatoare chestie, gasesti o masina care pare foarte ok incerci sa suni proprietarul dar are casuta vocala iar cand incerci sa-i trimiti un e-mail baga placa asta:

"Buna ziua,

Numele meu este Dudas Ioan. sau Dragoi Andreea Raluca.

Sunt in Anglia.Imi cer scuze ca nu am putut raspunde la telefon dar din pacate nu mai am credit.Am numar de orange si am roamingul activat iar atunci cand ma suna cineva imi ia si mie din credit.Din acest motiv il tin inchis.

Pretul final este 8500 Euro. Masina este aici in Anglia.

Lucrez la o companie aici in Anglia si este foarte dificil sa conduc o masina cu volan pe stanga.Trebuie sa imi cumpar una de aici cu volan pe dreapta.

Am gasit una care imi place foarte mult dar cel care o vinde se cam grabeste pentru ca are nevoie de bani.Acesta este motivul pentru care vand masina la acest pret.Masina este inmatriculata in Romania si are toate actele de Romania , iar aici nu il cumpara nimeni(in Anglia).Toate documentele sunt in regula.Motorul este perfect,masina nu a fost lovita niciodata.Masina am cumparat-o cu banii jos.Nu este luata in leasing

Deoarece eu lucrez si nu pot pleca,voi trimite masina cu o companie de transport masini si motociclete in toata Europa(Cars Transport Inc).

Cu aceasta companie,dumneavoastra puteti proba masina inainte de a o cumpara..

VOI FACE O PROCURA PE NUMELE UNUI AGENT DE LA ACEASTA COMPANIE IAR EL SE VA OCUPA DE TOATE ACTELE SI MA VA SCOATE DE LA FISC(CU DREPT DE SEMNATURA).NU AM NICI O DATORIE LA FISC.

Impreuna cu acest agent puteti merge la un mecanic si sa o bagati pe un tester ca sa vedeti km si starea motorului.Se accepta orice test.

Cum se face:

Dupa ce imi dati numele si adresa unde doriti sa vina masina,duc masina la companie.Compania verifica toate actele masinii la politie inainte de a face contractul pentru a vedea daca totul este in regula.

Dupa aceasta verificare si daca nu exista nici o problema compania ia legatura cu dumneavoastra ca sa va instiineteze,apoi se face transportul.

Transportul il platesc eu.Dumneavoastra nu platiti nimic in plus in afara de pretul masinii.Daca masina nu o sa va placa,compania imi va returna masina,urmand ca eu sa platesc si acest transport pentru returnare.

De accea va rog sa va ganditi bine inainte.Masina este asa cum va spun si nu am nimic de ascuns.

Daca sunteti interesat,va rog sa completati si sa imi trimiteti urmatoarele date pentru ca eu sa iau legatura cu compania:

Nume :

Prenume :

Adresa :

Oras si Judet :

Numar telefon :

Imediat ce am aceste date voi merge la companie si voi lasa masina in custodia lor.

O zi buna si astept un raspuns."

sunt profund scarbit de acest fel de persoane, si nu inteleg ce castiga ei la chestia asta, ca doar nu sunt oameni care sa le cada in plasa

asa ca aviz amatorilor ca pe autovit gasiti foarte multe anunturi ale acestor...scursuri....

din ce am vazut in ultimu timp :2 audi a4, 2 skode, 2 pasaturi, si poate sunt multe altele pe care nu le-am verificat.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ma gandesc sa plec in germania, ca neamtu cred ca e serios si poate gasesc ceva bun

parerea voastra un passat highline 2.0tdi , manuala, 4 geamuri, computer bord abs, esp,....si sub 120 000km cam la cat m-ar duce???

doresc un pret estimativ de la persoane care se ocupa cu chestia asta, si sfaturile gen: mobile.de, autoscout.de......nu ma incanta nici un anunt , sunt preturi ca la noi sau chiar mai mari si cu multi km

Va urez o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

soselinho: astazi ma duc sa o las la o verificare mai amanuntita la service VW la ploiesti,apoi o sa o inmatriculez,,cu taxe cu tot absolut cred ca ma mai ridica pe la vreo 2.000 de eur,acum sa vedem,avand in vedere anunturile de pe autovit,intradevar sunt cam exagerat cand vine vorba de pret,si ma indoiesc ca sunt cel putin egale din punct de vedere calitativ cu cele din vest!

eu vroiam un passat highline 2.0 140 cp ,full opiton ,,erea 15.000 cu 80.000 de km reali,,,dar am renuntat la el pentru un confortline 2.0 tdi 140 cp din 2008 ,full option ,si cu km mai putini,si la un pret mult mai mic de 15.000!acum depinde si de unde vrei sa iei masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Soselinho, nu stiu ce anunturi ai vazut tu, dar o masina asa cum doresti tu, in germania costa intre 13.000 si 14.000 euro. Peste asta mai pune 500 sa te duci dupa ea si sa o aduci in tara, apoi adauga taxa de inmatriculare de aproximativ 600 euro. In concluzie, undeva pe la 15.000 euro te duce treaba.

Daca vrei sa iei pe firma fara tva, mai reduci 2000 euro.

Da-mi PM daca vrei m multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu ce a scris colegul soselinho in legaura cu teparii "din Anglia"; daca avansezi cu ei, iti cer sa trimiti 500 eur avans pt nu stiu ce tampenie ... deci aviz amatorilor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

O singura mentiune am. Daca o iei pe firma NU deduci Tva-ul. In cel mai fericit caz, o iei din Germania la valoarea fara TVA, dar in tara cand ajungi O SA-L PLATESTI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci daca cumperi o masina pe firma din germania, adica o cumperi la pretul NET cand ajungi in tara esti obligat sa platesti tva-ul pentru acea masina?

Pana acum, daca stiu bine, nu erai obligat la plata tva in tara ci o tineai pe firma si gata. Plateai tva cand o vindeai, daca o vindeai inainte de 5 ani.

S-au schimbat treburile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!