Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Intentionez sa achizitionez un passat 2.0 tdi dpf 110 cp motor Common Rail, Euro 5, pret 19.000 euro Scorpion Galati. Imi place spatiul pe care il are, eleganta si tinuta de drum. Din cate am citit pe acest forum consuma ulei, probleme cu injectoarele si revizii la un pret marisor. Ce recomandati sau ce probleme sunt la aceste motoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele despre care ai citit se refera la motoarele pompe duse nu la cele Common Rail.

Motoarele Common Rail au aparut mai recent si din cate stiu eu userii care le au nu au mentionat probleme deosebite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) passat 2.0 tdi dpf 110 cp motor Common Rail (...)

Diferenta de pret intre motorul de 110cp si cel de 140cp, este de ~1500 EUR (pret fara TVA) ...diferenta de putere E semnificativa (30 de ponei) :blah_:

Sfatul meu: i-ati motorul de 140 de caluti ca pt 1500 EUR castigi si cutia in 6 trepte (pe langa ponei) ;)

tc17albaek4zec7onjpr_thumb.jpg gla7d2h42wnw05f0zuck_thumb.jpg

:Driver: safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intentionez sa achizitionez un passat 2.0 tdi dpf 110 cp motor Common Rail, Euro 5, pret 19.000 euro Scorpion Galati. Imi place spatiul pe care il are, eleganta si tinuta de drum. Din cate am citit pe acest forum consuma ulei, probleme cu injectoarele si revizii la un pret marisor. Ce recomandati sau ce probleme sunt la aceste motoare?

Eu am 2.0tdi cr dpf 140cp si nu consuma gram de ulei. Masina luata de noua. Acum, dupa un an, are 30.000 km si nicio problema. Revizia la 15.000 a fost ~700 Ron si la 30.000 a fost ~900 Ron. Iti recomand cu caldura acest motor si in general aceasta masina.

Modificat de PLay3R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intentionez sa achizitionez un passat 2.0 tdi dpf 110 cp motor Common Rail, Euro 5, pret 19.000 euro Scorpion Galati. Imi place spatiul pe care il are, eleganta si tinuta de drum. Din cate am citit pe acest forum consuma ulei, probleme cu injectoarele si revizii la un pret marisor. Ce recomandati sau ce probleme sunt la aceste motoare?

Alegerea ta este foarte buna. Noile motoare CR nu mai papa deloc ulei, sunt tehnologia adoptata de cam toti producatorii de dieseluri. Reviziile nu sunt scumpe, cine ti-a zis aceasta? Sunt chiar mai ieftine comparativ cu alte marci (vezi Renault, Toyota). Cat esti in garantie mergi la un service agreat VW pe urma te orientezi spre alte locatii si spre magazinele care-ti vand consumabilele cu preturi rezonabile.

Dupa 7-8000km ii poti face o resoftare (chiptuning) si vei mai castiga si la cuplu si la caluti.

19.000 euro este un pret excelent. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) 19.000 euro este un pret excelent. Bafta!

E fara TVA pretul :D

Il ajunge vreo 22000 EUR cu tot cu TVA si taxe de inmatriculare :icon_thumright:

:rolleyes: safe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te contrazic - intra pe configuratorul de pe vw.ro si vei vedea: Passat Traveller TL 2.0 TDI /110 CP DPF Motorina / 2.0l / 81 kW/110 CP / Manuala - 5 viteze / 4-usi Pret fara TVA: EUR 16.167,- adica 19239 cu TVA. Probabil ca dealerul mai face o reducere plus o oferta de optionale... Taxa de inmatriculare (de poluare) este zero si va fi zero motorul fiind Euro5. Restul de taxe (impozit, rca, talon, inmatriculare, placute) sunt intre 200 si 250 de euro.

Raman la parerea ca-si merita banutii! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aur2507 Dupa 1 an si cateva luni (27000km) de folosinta, iti recomand cu caldura Passatul. Cat despre consumul de ulei despre care vb tu nu cred ca se aplica la noul common rail iar despre revizii, intr-adevar sunt putin scumpe, dar asta e meteahna Porsche Romania. :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in asentimentul celor ce au scris anterior. Si eu am tot motor CR, am un an si 20000 de km si nici o problema cu consumul de ulei, sau altceva. Motorul trage de rupe, iubesc aceasta masina. Si eu cred ca merita sa faci efortul sa iei motorul de 140 cp, asa m-am cramponat eu cu fosta masina (Octi 2 1,6 benzina) si m-a costat mai mult pana la urma (luand in calcul ce am pierdut la vanzarea celei vechi).

Modificat de gav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu raportez Passat 2.0 TDI CR, nu consuma ulei, fara probleme (rar da mesaj cu butonul de frana, dar aia e ceva stiut si minor), am 43k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu m'am orientat sa schimb vechiul Vw B6 cu un VW Passat de 170 cp din 2007 Individual...Ce fel de motorizare are cel din 2007:pt ca am vazut aici ca ar fi 2 tipuri de motoare diesel,respectiv CR si DPF???(sau ceva de genu,nu prea sunt bine informat).Care ar fi diferentele dintre cele 2 motoare??

Multumesc anticipat!!!

Modificat de Alexutzu_vl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cr common rail

dpf filtru de particole (din cate stiu doar pe pompe duse)

diferente cr versus pd "cauta si vei gasi" (pe forum)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexutzu_vl: CR nu are nimic de a face cu DPF. DPF e un dispozitiv care se monteaza suplimentar pentru a retine particulele de funingine. Toate motoarele puse acum pe Passat nou sunt CR. Alea din 2007 insa nu sunt CommonRail, deabia din mai-iunie 2008 au fost introduse si la Passat, deci mai mult ca sigur un Passat 2007 are motor PD. Daca are si DPF atunci o sa conduci o masina mai ecologica si o sa te scuteasca astia de niste impozite si taxe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa achizitionez second hand un passat b6 din germania cu 120.000 km cu distributia schimbata.... imi e din ce in ce mai teama dupa cate am citit cu injectoarele, pompa motorina,etc..... Ce imi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK,multumesc mult Clau...akum s-a format o idee in capul meu.Nu o sa regret oricum faputul ca nu o sa fie CR,am fost multumit de aceasta veche si deasta am si hotarat sa raman tot la aceeiasi masina,dar una cu km mai putini :)

Modificat de Alexutzu_vl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

va salut!

sunt pe cale sa cumpar un passat b6 si ma tem sa nu iau vreo teapa

masina arata exvelent din punct de vedere vizual insa la motor am dubii.

este din anul 2006 2.0 TDI si are numai 83 000km, cam ciudat nu si in afara de asta nu are nici carte service la ea.

Chestia este ca mai gasisem una care cica avea 60 000 dar tot fara carte si a recunoscut ca este posibil sa aiba mult mai mult.

masina este app full geamuri electrice abs esp...piele....

omul spune ca a luat-o si el tot din targ prin martie si mie cam teama

ce ma sfatuiti?

multumesc mult tuturor binevoitorilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca masina este din 2006 si are 83000 km, nu trebuie sa insemne neaparat ca este teapa. Dar neavand carte service, este f posibil sa fie ceva putred la mijloc. Poate sunt doar dati km inapoi, sau mai rau masina sa fi fost dauna totala pe undeva, luata de "smecheri", facuta sa arate pe la exterior bine sa scoate profit murdar. Daca o vrei neaparat, mergi cu ea la cineva care sa o puna pe tester.

Referitor la motor, este f posibil sa ai probleme cu injectoarele si pompa de motorina. Daca vrei 2.0 TDI fara bube, i-ati model fabricat incepand cu 2007 (nu sa fie trecuta in talon 2007, ci data fabricatiei sa fie 2007). Bafta!

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc tuturor de sfaturi....inca mai caut deoarece acela pe care il gasisem s-a vandut, iar referitor la noua taxa de poluare care se introduce de la 1 ian ce stiti de ea. Nu de alta dar nu stiu ce sa fac, sa ma grabesc acum sa o iau pana in anul nou sau sa caut ceva care i-mi satisface gusturile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la motorizare, care motor este mai fiabil? eu vreau neaaparat diesel insa oscilez intre 1.9 (105CP) si 2.0 (140), care se intretine mai usor si la care intalnesti mai putine probleme?

referitor la inmatriculare, eu daca cumpar o masina din romania, care este inmatriculata, voi mai plati aceasta taxa?

presupun ca nu , ca doar masina a fost inmatriculata in romania si eu nu voi face altceva decat sa transcriu certificatu de inmatriculare.

sa ma scuzati pt replicile dese insa nu stiu prea multe despre aceasta masina si doresc sa stiu cu ce probleme ma voi intalni

Modificat de soselinho
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand noul 2.0 TDI CR, eu am si totul e ok in 45k, nu consuma ulei deloc. Banuiesc ca 1.9 e PD ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomand celor care doresc mai multa putere, dar se incadreaza la second, 2.0 TDI 140 CP din 2007 incoace. Am aproape 68000 km si nu am avut nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani!

Cum vi se pare oferta actuala de putin sub 20 mii euro aflata pe stocurile din Romania pentru Passat B6 Trendline Traveller (nou) cu motorul 2.0 TDI CR 110 CP, culoare perlata sau metalizata si cu cateva optiuni gratis (jante de 16'' "Milwaukee", climatronic, pregatire telefon hands-free, cotiera, computer bord "Midline", faruri de ceata, volan si levier schimbator viteze imbracate in piele)?

Mai ales, ce spuneti de acest motor? Eu ma gandesc ca ar fi OK, fiind un Common Rail nou, in aceeasi generatie cu cele de 140 si 170 CP (de vreun an se fabrica toate, parca).

Modificat de dr.flawless
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,as vrea sa ma sfatuiti intr-un fel daca se poate,as vrea sa imi iau un passat B6 din 2007 sau 2008,si nu stiu ce sa fac ,din discutiile de la problemele passat b6 ma cam facut sa imi iau gandul de la el,si nu stiu ce sa fac,sunt fanatic VW si mie greu sa ranunt la passat.:biggrin:

Acum ce ma mai framanta ca nu stiu ce sa fac,sa il iau din afara(la sigur,o sursa sigura si de incredere) sau sa il iau din romania,am auzit ca astea din ro nu sunt cinestie ce,acum vreau sa ma ajutati si voi cu o parere ceva,orice.

Ca masina vroiam un highline 2.0 TDI,140 CP,acum nu stiu daca stiti voi o varianta mai buna,va rog sa ma ajutati,si bineinteles sa ma incadrez si in suma de bani disponibila adica 12.000 de euro,ce ziceti as gasi ceva bun in pretul asta?

Va multumesc foarte mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce vrei sa spui prin "astea din ro nu sunt cine stie ce" ?

Daca vrei B6, te-ai gandit f bine, si anume din 2007 incoace nu prea mai ai de ce sa-ti faci griji, mai toate bubele sunt rezolvate, cel putin la motor (vezi discutii 2,0 TDI).

Acum revenind la bugetul pe care il acorzi masinii, la 12000 nu prea ai cum sa-ti iei un Highline 2.0 TDI cu km relativi putini si sa fie si o masina "corecta". La acesti bani cred ca cel mai bine te-ai incadra la un Comfortline, 1.9 TDI si cu niste extrasuri. Consider ca astfel, in functie de unde iei masina si de la cine, ai putea sa-ti iei o masina care sa te satisfaca si care sa nu-ti creeze probleme.

Modificat de Andrei2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!