Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

in concluzie merita sa-ti iei un diesel cu un consum mic atunci cand faci in jur de 60 000km pe an .. abia atunci se amortizeaza diferenta dintre benzina si motorina la consum ...

PS : ce sa ma zic ca un domn de la mine are un mercedes S-classe cu motor de 5500cmc , benzina ... economy class si alte chestii si masina ii consuma 12% in oras ... deci mai putin ... ca a mea ... depinde si de masina .

paana una alta... parerile sunt impartite ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

pinguinuldestepa - daca stai tu bine si te uiti n-am comparat nimik pe nicaieri ;) Am zis doar dpdv al capacitatii cilindrice ca daca 1.6 e mic atunci 1.4 e minuscul ... sau cum?! Acesta este si motivul pentru care am si scris in paranteza "(dand la o parte faptul ca micutul asta are turbina)".

Ca si tine am stat si eu in dreapta unui 1.6 FSI dar de data asta Passat. Eu nu zic ca e chiar atat de lenes precum zici tu. Nu are rost sa-l comparam cu diesel-urile sau cu motorul meu pentru ca astea sunt dotate cu turbina.

Proprietarul este foarte multumit de masina per total si e luata de noua de la reprezentanta. Intr-adevar daca vrei sa simti ceva de la motorasul ala trebuie sa-l turezi frumos pt ca pe acolo are el cuplul si puterea maxima.

Am mers si cu o Jetta 1.6 MPI ... si tot asa nu mi se pare ca e chiar atat puturos precum zic multi. Ce sa mai zicem ca 1.6 MPI e pus si pe Passat :P

Motorul meu are doar turbina. Compresoare au "fratii" de puteri mai mari :)

Cornel Tutui de la Elcar Gid Buzau unde am fost sa-mi fac revizia mi-a zis direct si din prima ca filtrul de benzina este in flansa pompei de benzina din rezervor si nu se schimba. Si apropo de Golf 5; filtrul de benzina de pe acelasi motoras cu al meu de pe Golf 5 sau Jetta etc. se schimba precum ai zis si tu despre 2.0 FSI tot pe Golf :) Filtrul se afla in compartimentul motor in partea stanga.

Riddler - nu stiu pentru a cata oara iti explic ...

Nu motoarele de 140, 170 si 160 cp trebuiau sa se numeasca TFSI ci tocmai asta al meu pt ca are doar turbina si se bazeaza pe tehnologia FSI iar T-ul vine de Turbocharged. Primele enuntate de mine sunt pur TSI-uri asa cum ai scris si tu Twincharged Stratified Injection.

Plus de asta nu exista TSI. Exista cel mult TSI.

Unde si cum apar literele astea scrise si in ce culori apar ele am scris in postul asta.

Nicotine - sfatul meu este sa mergi direct si fara dubii pe un 2.0 FSI. Este aspirat(or), consumul e decent cat de cat si are si performante bune ;)

Acest motor inca se fabrica si se poate comanda pe Passat doar in combinatie cu tractiunea integrala si cutie manuala in 6 trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

Acest motor inca se fabrica si se poate comanda pe Passat doar in combinatie cu tractiunea integrala si cutie manuala in 6 trepte.

huh :huh: ...parca stiam ca poti pune si tractiune fata... :D

A si legat de subiectul T(F)SI/TSI/NFS si alte prescurtari cu sau fara toate literele rosii... eu unu am vazut un Seat (cred ca Cupra) in oras cu inscriptia pe spate TSI si m-am gandit ca o fii varianta mai puternica a motorasul 1.4 TSI, adica cel de 180CP ce l-au scos recent :)

Practic din "micutul" 1.4 TSI au scos diverse puteri:

- 122 CP TSI

- 125 CP TSI

- 140 CP TSI

- 150 CP TSI

- 160 CP TSI

- 170 CP TSI

- 180 CP TSI ?!

...ma rog, oricum diviez de la subiect, asa ca continui pe topic-ul dedicat :Driver:

Deci sa inchei, sfatul meu pt colegul Nicotine este sa aleaga 2.0 FSI cu incredere, iar daca gaseste o masina care sa aiba si integrala pe aceasta varianta de motorizare atunci e si mai si :D

:P safe

Riddler

P.S.: Velocity, stiu ca tu m-ai "luminat" prima data cu diferenta intre toate motorizarile mai noi, ideea era alta :P

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Riddler: Velocity cred ca vroia sa spuna faptul ca mai poti cumpara aceasta motorizare cu tractiune integrala doar de noua, ceea ce asa si este, 2.0 FSI cu tractiune fata fiind inlocuit inca de anul trecut de 1.8 TSI 160 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Che?noiu Adrian

Salut , vorbesc pentru un prieten care doreşte să cumpere un Passat B6 , şi a găsit un anunţ :

CUTIE MANUALA 6+1; 4 GEAMURI ELECTRICE; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE HELIOMATE; SERVO-DIRECTIE; 12 AIRBAGURI; DUBLU CLIMATRONIC; TRAPA; PILOT AUTOMAT; COMPUTER BORD; JANTE ALIAJ; PROIECTOARE; TAPISERIE PIELE; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA;

MODEL HIGHLINE,SCAUNE PIELE INCALZITE SI CU 3 MEMORII,PERDELUTA ELECTRICA SPATE,SENZORI PARCARE SPATE -FATA,DISTRIBUTIE SCHIMBATA,VOLAN PIELE CU,COMENZI PE EL,MAGAZIE CD-URI(6)

90 000 km , 14 000 euro . Merită ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai uitat sa ne spui ce an de fabricatie e + varianta de 2.0 TDI ;) (140CP sau 170CP)

Romanului ii placea expresia "Daca..." asa ca ;)

- Daca e din 2006 (ca sa se justifice km) atunci pretul cerut de el e o idee mai mare (~1000 EUR dupa vad eu piatza auto in momentul de fata)

- Daca e din 2007 (adica a bagat km. nu gluma in 2 ani si ceva), atunci pretul e corect

Oricum dotoarile care le are sunt ok, chiar mai mult decat si-ar putea dori uni (spre exemplu "trapa si scaunele piele cu memorii" :mop:)

Pe mine unul ma intriga de ce i-a schimbat distributia asa devreme cand in carte scrie clar ca se schimba prima data la 120.000 km la masiniile pana in 2006, iar de la cele din 2007 se schimba prima data la 150.000 km.

Depinde acum si cum arata la o inspectie optica, ca deobicei aici se poate negocia, daca are ceva zgarieturi, piese ce trebuie inlocuite poti sa mai scazi din pretul :lol:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Che?noiu Adrian

Varianta din 2006 de 140 cp . Eu zic că merită :coffee_lol: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V i c t o r

Daca masina a fost cumparata de la noi, are toate reviziile consemnate in carte si arata bine, pretul este bun. Daca vorbim de o nemtoaica "de la un doctor" si "tinuta in garaj" mai bine nu...

O masina noua cu optiunile precizate este pe la 30000 euro asa ca pretul cerut pare bun (daca datele problemei sunt reale). ;)

Masina veche este totusi o mare loterie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Che?noiu Adrian

Cumpărată din Rom

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci poti sa incepi "negocierile" cu propietarul si sa va intalniti pt un drive-test/inspectie optica a masinii :D

Vezi ca dupa ce te uiti la ea, stabileste cu omul sa iti aduca de la reprezentanta istoricul de intrari in serice sa vezi daca concide cu cartea + ce alte lucrari a mai gasit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o sugestie pt cei care vor sa isi cumpere o masina noua. Daca aveti posibilitatea, sau stati in apropiere de Ungaria, mergeti si va cumparat de acolo deoarece sunt mai ieftine decat la noi, dotare asemanatoare, daca nu chiar cu ceva in plus si veti obtine si un discount pe care aici nici nu il visati. De ex. la Passat pretul de pornire in Ungaria este cu 1000 si un pic de euro mai mic fata de noi.

Pff topic: O cunostinta si-a comandat la Szeged un G6 pe care il ia cu 15.000 Euro, iar la noi in tara identic, aceleasi dotari era 18.000 Euro. Consider ca merita :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cred ca diferenta aia se traduce in:

- costuri de transport pe trailer pana in Bucuresti, Brasov, Constanta, Iasi, Galati, etc.

- costul combustibilului (ca doar nu merge cu apa :P)

- o cota parte se duce la firma care face transportul

- o alta cota parte se duce in salariu soferului care conduce trailerul

...etc.

Se justifica pe undeva diferenta... idee e sa nu fie prea mare (cazul conustintei tale cu Golf6-ele, unde diferenta era de 3000 E :blink:)

La 1000 E diferenta de pret NU merita sa bati drumu' sa iti iei de-acolo ca tot la acelasi pret ajungi :D

Bine aici ai sansa ca la intoarcere inapoi spre casa sa ii mai faci o parte din rodaj ;)

:huh: safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faceam referire aici in special la cei care stau aproape de Ungaria, chiar daca este o distanta de 300-400 km, aprox 100 euro cheltuiti pe combustibil nu e pierdere. Si nu le trebuie trailer pt ca o ridica personal :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu la Porsche in Ungaria, mai precis Porsche Buda, si nu stiu de unde atatea oferte mai bune. Am vrut sa-mi fac revizia de 15k la passat, si la ei costa 70.000 ft (cca 250 eur), la noi am facut cu 500 RON, si de curiozitate, m-am si interesat de preturi la masinile noi. Un Passat, la fel ca al meu (m-am raportat la ce stiu) , CL 1.9 tdi cu minime extra dotari (jante, negru, volan piele, comp plus, rezerva aliaj, jaluzea spate), exista pe stocul lor intr-o configuratie f usor diferita (fara jante dar cu alarma) costa 24.000 e cu tot cu o promotie locala de intretinere gratuita timp de 1 an .Reticenta maxima la discount. Eu am luat masina de la noi, de la un dealer din vestul tarii, si a costat 21500, pret de dinainte de criza. Adevarat ca am obtinut si un discount bunicel, dar pretul unguresc mi s-a parut f mare, si numai pt faptul ca masina avea ceav timp pe stoc fiind 1.9 PD.

M-am uitat si la audi (fiind in showroom-ul alaturat), aici nu am vb cu nimeni doar am "admirat" preturile. Sotia are un audi a3 visiniu , ambiente 1.6 , f cochet si elegant, open sky, lemn, xenon, faruri /stergatoare auto, etc , ce a costat local 22.000 si reducerile obtinute nu au fost colosale, vreo 600 euro, presuri nu-stiu-de-care si cam atat. La unguri, aceeasi masina dar alba, fara open sky, avea pret afisat de 23000.

Nu stiu, poate am nimerit eu intr-o zi cu ghinion, mai scumpa decat alte zile....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexd cum zicea si Andrei2000 alta configuratie e pt masiniile "made for HU" si alte configuratii sunt la cele "made in RO"

La noi deobicei cand iei o masina dotare de baza, o iei chiar CHEALA :icon_thumright:

In alta tari in dotarea de baza (TrendLine) mai primesti ceva chestii in plus :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare.

Vreau sa iau un B6 la mana a 2-a. Spuneti-mi si mie care ar fi alegerea cea mai buna in ceea ce priveste motorul. Multumesc! Orice alte sfaturi sunt binevenite.

Unde pot identifica cel mai repede codul motorului? De exemplu BMR.

Modificat de NemeSys_xxl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand 1.9 TDI, cod motor BXE. Eu sunt multumit de el. La motoarele de 2.0 TDI, masinile fabricate intre 2005-2007, au fost probleme. Daca-ti iei unul dupa 2007 riscurile sunt mai mici. Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, daca te incanta vreun Passat cu 2.0 TDI-ul, incearca sa gasesti unu cu codul de motor BKD :D (care nu are nici DPF, deci mai putine batai pe cap)

Numa BKP sa nu fie, ca dupa sa te vedem scriind in topic-ul dedicat problemelor cu injectoarele si o sa te iei VW cum ca "domn'le nu mai sunt masiniile de alta data" :10[1]:

Iar printre principalele lucruri de care ar trebuii sa interesezi in istoric la modele 2005 - 2007 este daca a avut pompa de motorina schimbata :(

Atat, in rest, cat mai dotat :blah_:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea conteaza anul dar are influenta asupra motoarelor. Eu as vrea un motor cat mai fiabil, nu foarte gurmand si SA NU FIE PUTUROS. Atunci cand ii dau pedala sa nu plang in masina de ciuda...mi-ar placea un CR.

Nu am mers cu 1.9TDI. Cum e?Nu-l ia cumva benzinarele?

Nu stie nimeni nimic legat de codul motorului? Se regaseste pe sasiu scris BKD? Sau e pe motor? Mai exact unde, ca sa ma conving atunci cand iau masina.

Daca o pun pe tester am acces la informatia aceasta?

Si mai am cateva intrebari:

-La cati km de schimba cureaua de distributie la B6?

-Daca masina e la limita schimbarii distributiei e indicat sa o iau? As putea sa ii schimb acolo tot sau e mai bine sa fac asta aici?

Dati-mi niste sfaturi bune pentru achizitionarea unui B6 din Germania.

Va multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In talon scrie si tipul motorului. Spre deosebire de colegul Riddler, eu nu-ti spun sa te feresti de DPF. De 3 ani nu am avut nici o problema. Asa cum ti-am scris si pe PM sa nu lipseasca xenoanele si DSG-ul (aici e chestie si de gust, asa ca nu sariti pe mine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mers cu 1.9TDI. Cum e?Nu-l ia cumva benzinarele?

Si mai am cateva intrebari:

-La cati km de schimba cureaua de distributie la B6?

Nu prea il iau asa usor benzinarele. Are cuplu 250 Nm, care-si spune cuvantul. Si mai are un atu - consumul.

Curea dinţată - interval de schimbare a comenzii motorului de la 2007 la fiecare 150.000 km

Curea dinţată - interval de schimbare a comenzii motorului p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Oricum, daca te incanta vreun Passat cu 2.0 TDI-ul, incearca sa gasesti unu cu codul de motor BKD :vaidecapulmeu: (care nu are nici DPF, deci mai putine batai pe cap)

BKD nu a fost pus niciodata pe Passat B6

Unde pot identifica cel mai repede codul motorului? De exemplu BMR.

Foarte simplu, deschizi usa soferului si te uiti in jos. Vei vedea o placuta cu codul VIN si codul motorului. Acesta este scris vertical...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Sunt un fost posesor de vw passat din 2006 cu motor de 140 cp de care nu am fost multumit ( se strica mereu si apareau probleme de la injectoare pana la senzori...etc...). As vrea in saptamaniile ce urmeaza sa imi cumpar un vw passat de 1.9 tdi din 2008 sau 2009. Stiti daca sunt probleme cu acest model? Daca aveti o parere sau o propunere va rog sa ma ajutati. Multumesc! P.S. am inteles ca la modelele ce incep din 2008 componentele din motor sunt facute de bosch si drept urmare nu s-ar mai strica .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare intrebatoare... ma manaca palma sa cumpar un Passat B6 (fabricat dec 2005) cu motor 1.9TDI de 105cp. Am avut inainte un B5.5 si (101cp TDI) am fost foarte multumit de el, singura chestie care ma enerva era tubina cu geometrie variabila care se imbacsea daca nu o supraturam si a trebuit sa o curat de doua ori.

Deci intrebarea: turbina este aceeasi la cele 2 modele de care vorbesc? se mai intapmla fenomenul de intrare in limp mode si la B6 1.9TDI ? sau nu?

Plus inca o intrebare tampa: se poate modifica garda la sol, ridicarea masinii cu, sa zicem, 3-4cm din suspensie?

Multumesc de interes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce fel de turbina are B6 (cel mai probabil e identica cu cea de Octavia 2 1.9TDI pt. ca au aceeleasi motoare COD BXE) dar sa nu te astepti sa fie la fel de rapid ca un B5.5 . Eu merg destul de des cu ambele masini si pot sa iti spun ca B6 cam sta pe ganduri cand vine vorba sa isi ia viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!