Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Ok. Tind sa cred ca ai dreptate. Aflu deseara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine ar fi sa cauti pe site aici un vin decoder si iti va spune ce tip de motor e. Cu siguranta e introdusa tehnologia CR din feb 2008. Posibil si un pic mai devreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alphie - daca este din 2006 sigur este PD. CR se fabrica de pe la mijlocul lui 2008. Fii cu mare bagare de seama, 2006 poate fi in partea a 2-a a lui 2005. Iar la masinile din 2005-2006, cu motor 2.0 au fost destul de multe rateuri. Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este intr-adevar cel BKP, PD.

E de asemenea destul de posibil sa fie din prima serie, la care am inteles ca au mai fost probleme(achizitionat martie 2006)...insa ma consider destul de norocos si sper sa nu am nici o problema cu el.

Are doar 40.000 de km.

In fine, bucurosi le-om duce toate.

Intrebare: E posibil ca oglinzile sa nu fie pliabile nici macar MANUAL?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

categoric nu! pana si pe trendline sunt pliabile manual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Daca vine vorba de achizitionare passat b6, si eu tocmai ce-am facut acest pas, nu sunt incepator, am avut si golf 2 si passat b5.5, mai am si un golf 4, dar cand vine vorba de B6 am de zis asa:

- daca sunt posibilitati, luati CR - avantajele sunt multe, motor mai silentios, consum mai mic (la ultimul drum de 200 km a luat media 5.0). Ma astept ca acest consum sa mai scada pentru ca masina are mai putin de 5.000 km. Nu stiu de cel de 140 cp CR cum este dar cel de 170 cp e "deranj" mare, in sensul bun al cuvantului. Nici nu-ti dai seama cand ajungi la 200 km/h.

Am rotile 235/45 R17 - la inceput am zis ca sunt inutil de late si ca vor aduce doar consum in plus, dar in combinatie cu suspensia sport sunt de-a dreptul bestiale. Daca se poate opta si pentru asa ceva recomand, si cred ca cei care au asa sunt de acord cu mine.

Nu renuntati nici la cele 8 incinte acustice, desigur Dynaudio sau VW sound cu 10 incinte este ideal, dar cele 8 care vin cu RNS300 si mai sus sunt excelente.

Un alt lucru interesant sunt scaunele, daca optati pentru scaune sport, un prieten bun se vaita ca cele fabricate pana in 2008 sunt deranjante in sensul ca te jeneaza suportul lateral al sezutului, la modelele dupa 2008 problema e rezolvata, suportul lateral a fost micsorat si "inmuiat" deci se pot alege fara probleme, sunt foarte confortabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters ultimele posturi total offtopic. Va rog sa ramaneti la subiect. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

PASSATURILE sunt in general masini bune consumul nu este prea mare pentru o astfel de masina.

Merita sa iti cumperi parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Guest *Adi*

Salutare tuturor !

New member here ! :P

Doresc sa va cer parerea pentru o viitoare achizitie de Passat B6...SH din 2006 sau 2007 cu 80-90.000 km (am gasit chiar daca maj sunt cu peste 100.000 km) !

Bugetul in care vreau sa ma incadrez este de 11000 eur hai 12000 max. Oferte sunt dar ce ar fi mai indicat sa aleg 1.9 TDI sau 2.0 TDI ? as tinde cred catre 2.0 !

Mai intai vreau sa mentionez ca acum am un Renault megane 2.1 din 2003, 1.5 DCi 85CP tot SH, o masina de care sunt multumit si care consuma foarte putin cam 5% mixt, 3.9-4% in afara, o masina ok.

Vreau sa merg tot pe motorina deoarece consuma mai putin si tot a scazut pretul la motorina (este din nou mai ieftina decat benzina). Nu conduc sportiv poate cateodata asa cand ma grabesc si fac cam 10-15.000 km pe an max...(merita benzina oare ?)...

Referitor la interior am vazut passat-uri cu afisaj mare color pt navigatie (are si Romania? se poate face update sau instala iGO sau altceva?) si passat-uri fara navigatie cu ecran mai mic. Merita cateva sute de euro in plus pt cel cu navigatie? Alte avantaje majore la el?

Intretinerea la un passat er fi mai mare ca la megane ? piese, consumabile mai scumpe ?

Multumesc pentru timpul acordat si astept o parere, o incurajare cat de mica pt a ma decide

Suma respectelor .

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca posesor de Passat B6 1.9 TDI si venind tot de pe un Renault Megane 1, 1.6b 16v pot sa-ti zic decat un cuvant "WOW !!!" :D

Passat-ul nu se compara cu Renault-ul, e din alta clasa deci e altceva ;)

Sfatul meu e in mare ca si a colegului:

1.) Daca gasesti un Passat frumos din 2005 - 2006 i-a motorul 1.9 TDI ca sa stii ca n-ai probleme cu injectoarele, volant, astea fiind "bubele" primei generatii de 2.0 TDI PD pe B6

La acest model (din 2005-2006 si chiar unele din 2007) o sa gasesti cateva probleme minore as zice, cum ar fi mufa de airbag de sub scaunele fata si butonul de frana de mana, toate care pot fii remediate cu minim de efort

2.) Daca te axezi pe un Passat dupa 2007, pot sa alegi motorul de 2.0 TDI, ca dupa aceasta perioada i-au mai "vindecat" din bolile copilariei (nu toate cei drept :blah:)

Cat despre pretul consumabilelor si a manoperei executate in reprezentante, poti sa-ti zic ca este relativ mai mare fata de Renault.

Si piesele comercializate la noi sunt cu adaosuri mai mari, specifice marcii, ca doar conducem un Volkwagen :cool:

Succes in achiztionarea masinii si nu uita ca alegerea unei masinii SH e o "mini-loterie" :))

Riddler

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina din semnatura ,G5 1.4, este de la job, masina mea personala este un Megane II 1.6 benzina 113 cp, motor care in intervalul 3500 rpm 5500 rpm isi face treaba binisor.

Satul de problemele de articulatii,plastice decojite etc. m-am gandit ca la anul sa imi cumpar un Passat 1.6 FSI sau 2.0 FSI din anii

2005-2006-2007, SH ca masina noua chiar nu o sa imi mai cumpar fiind foarte dezavantajos financiar.

Prefer benzina deoarece am o frica mare de problemele de la Diesel (injectoare, pompa de inalta presiune, debimetre samd;) si mai ales de costurile acestor repere.

Ce stiti de aceste motorizari ? Fiabilitate si vivacitate, ca de consum sunt invatat cu 11-12 l in Bucuresti si 7-8 in afara mers alert. ( presupun ca 2.0 fsi se duce usor in 14-16 l in Bucuresti si cam tot 7-8 l in afara )

2.0 FSI are aceiasi cutie cu 6 trepte ca si 2.0 TDI ? Are aceleasi probleme cu volant ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rifflections

Eu o sa-ti dau un raspuns scurt. Au fost scoase din fabricatie. Eu zic ca asta zice ceva de fiabilitatea lor. Iti recomand cu mare caldura un 1.9tdi sau 2.0tdi, in functie de buget.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si de anul de fabricatie al masinii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

V i c t o r

Parca tot la 1.9TDI m-as uita. Desi nu-l mai monteaza de cateva luni pe VW, am vazut ca are inca succes pe Skoda si Seat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce sa nu incerci in loc de 2.0 FSI, 2.0 TFSI care pe langa faptul ca are 50 CP in plus (200 CP), si consumul este cam cu jumatate de litru/100 km mai mic. 1.6 FSI si 1.9 TDI personal nu le recomand pe caroseria Passatului, decat in cazul in care pt tine sprintul nu reprezinta ceva prioritar in alegerea masinii. Daca ai de gand sa iti iei diesel si doresti si putere, orienteaza-te la 2.0 TDI, dar sa fie fabricata dupa ianuarie 2007, pt ca sa nu e lovesti de bubele copilariei pe care le-a avut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinguinuldestepa
Eu o sa-ti dau un raspuns scurt. Au fost scoase din fabricatie. Eu zic ca asta zice ceva de fiabilitatea lor. Iti recomand cu mare caldura un 1.9tdi sau 2.0tdi, in functie de buget.

Eu zic au fost scoase din fabricatie pentru ca nu prea se vindeau si pentru ca s-a trecut la motorizari mai mici cu turbine. Ca posesor de 2.0 FSi eu sunt multumit. In 45k nu am avut nici o problema cu el. Mai sunt si alti posesori pe aici si isi pot sa si ei cu parerea. Motorul asta e un criuser. Trage f bine dupa 3000 rpm si diferenta se vede la viteze mari. In plus de asta este foarte silentios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt de acord cu pinguinu .. si eu am 2.0 FSI ... automat ... si .sunt f multumit de consum - mers etc etc ... si in ultimul rand e foarte foarte silentios ,in schimb cine zice ca 2.0 TFSI consuma cu 1 litru mai mult decatt un 2.0 FSI .. se inseala .... spun asta ptr ca am un prieten in gl .. care are un TFSI 200cp si in oras ii consuma 19% .. mers la fel ca mine 1 tura prin oras ...facut proba iar a mea la aceeasi tu consuma 12% , deci ... :) e ceva diferenta dar .. ai 200cp .

nu vreau sa laud acest motor ..dar mi se pare fiabil masina mea are 112 000km .. din care 80 000 facuti in germania ... am ales acest motor ptr ca m-am saturat de diesel .. prea pretentioase .. filtre etc .. multe altele ...

salutare numai bine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am spus ca 2.0 TSI consuma mai putin decat 2.0 FSI m-am bazat pe informatiile de pe site-ul VW. Poate ati facut aceeasi tura, dar cu un stil diferit de condus, deoarece acei 50 CP in plus si senzatia unui motor T iti cere parca sa apesi mai puternic pedala de acceleratie pt a savura. In orice caz, motoarele pe benzina din grupul VAG mi se pare ca consuma mult raportat la capacitatea lor cilindrica. Ca un motor mic precum 2.0 TFSI, dupa cum zicea un coleg, ca consuma in oras 19%, in primul rand mi se pare oare cum trasa de urechi in cazul in care stilul de condus era unul normal. Pai in jur de 28% consuma un ML 63 AMG in oras, si totusi este motor de 6.3 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o fobie fata motoarele turbo indiferent daca sunt diesel sau benzina si evident fata de cutiile automate.

Ma gandeam la un 1.6FSI sau 2.0 FSI pentru ca sunt aspirate si au o cilindree decenta si pretul acestor motorizari e mai mic decat 2.0 TDI.

(si acest motor nu l-as lua niciodata la ce reputatie dovedita are); prefer sa platesc mai putin la achizitie si cu 10 ron mai mult la fiecare alimentare decat sa platesc 8-9 000 RONpe turbine/pompe inalte presiune samd si la 15 000 km pe an e clar ca benzina e castigatoaew

Am condus Passat B6 1.9tdI Black Edition, si motorul asta nu-mi spune nimic; la 3300 pm se cam termina; In schimb am condus un B5 1.9 TDI 130 6 tr 4Motion si mi-a placut; dar n-am regasit acea senzatie ca atunci cand calci un benzinar in 16v la 6 000 rpm in treapta a II-a.

@pinguinuldestepa Te rog poti sa-mi spui codul cutiei tale de viteza (daca e manuala) ? Vreau sa o compar cu codul din CI/talonul unui G5 2.0 TDI 2006

(cea a avut problema cu volant)

Pe langa Passatul 1.6 FSI sau 2.0 FSI am si alternativa 318 i ( dar am o alta fobie fata de transmisia spate/arbore cardanic) dar e un motor aspirat super.

Uite la asa ceva ma gandeam: Passat 1.6 FSI

In Grecia am vazut foarte multe FSI-uri.

Modificat de Nicotine
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei neaparat motor aspirat, atunci alege 2.0 FSI, deoarece 1.6 FSI pe Passat va fi mai lenes decat 1.6 tau de pe Megane din cauza greutatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinguinuldestepa

Iti dau codul daca imi spui de unde sa-l iau :) .Plus ca din ce mi-au spus la service nu e cutia la fel ca pe TDI-uri. A mea este pe sistem de cabluri-nu ma pricep prea bine, poate ne lamureste cineva.

Referitor la Passat-ul ala la care ai dat link...mai bine nu. In primul rand motorul ala e prea mic. Plus ca are un pret mare la ce dotari (pregatire tel, senzori ploiae, senzori parcare - restul sunt standar pe versiunea Comfortline) si motorizare are.

@victor blackedition-La 2.0 FSI(si 1.4TSI din cate stiu eu) Filtrul de benzina e incorporat in pompa si nu se schimba -LIFETIME. Nu e chestia de economie la piese dar e bine de stiut

Modificat de pinguinuldestepa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Daca 1.6 FSI e motor mic atunci ce sa mai zic de al meu :lol: (dand la o parte faptul ca micutul asta are turbina).

Despre diferenta de consum dintre un aspirat si un turbo la aceeasi capacitate cilindrica eu unul va pot spune ca m-am lamurit.

De Paste am facut o escapada pana la Dambovicioara. Am fost trei masinute, eu, un Logan diesel si un Bravo 1.4 aspirat. Fiind goniti de caderea serii ne-am "biciuit magarii" de sub capote cat am putut. TSI-ul a vazut atunci 5500 si 6000 mai des decat puteam eu sa respir :lol: Masina mea si Logan-ul au fost full, incarcate la maxim si cu cate 4 persoane, iar Fiat-ul incarcat cam jumatate si doar 2 persoane.

La destinatie Logan-ul (nu are AC) a ajuns cu 6.0 l/100 km, eu am ajuns cu 7.8 l/100 km, iar Bravo cu 8.0 l/100 km.

Stiu ca diferenta de consum nu e mare in schimb diferenta de greutate a fost foarte mare atat din greutatea proprie cat si din greutatea incarcaturii.

Acum, 1.6 FSI se misca binisor chiar surprinzator de bine chiar si pe Passat. Totusi ca sa stai tu cu inima impacata mergi hotarat pe 2.0 FSI. Vorba ta, e aspirat(or) si nu prea are ce sa se strice pe la el.

Eu initial am vrut 1.6 FSI tot din aceasta cauza, dar nu se mai fabrica si asa l-am luat pe micutul asta si ma felicit pt asta :icon_thumright: :wub:

pinguinuldestepa - perfecta dreptate. Nici la mine nu se schimba filtrul de combustibil. Cred ca la niciun Passat pe benzina nu se schimba acest filtru. Cine are cunostinta despre asta poate ne dezvaluie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plus ca din ce mi-au spus la service nu e cutia la fel ca pe TDI-uri. A mea este pe sistem de cabluri-nu ma pricep prea bine, poate ne lamureste cineva.

Daca ai cutia automata, este modelul Tiptronic, DSG fiind doar pe 2.0 TDI si pe 3.2 FSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinguinuldestepa

@Velocity_Warrior- nu compara motorul tau cu un aspirat pe benzina :) -din cate stiu eu (am specificat ca nu ma pricep prea mult la mecanica) tu ai si turbina si compresor. Nu am condus dar am stat in dreapta la 1.6 FSI la o Jetta. Motor cam plictisitor dupa parerea mea. Nici 2.0 nu e o nebunie dar eu unu nu as pune 1.6 pe Passat. Si nu faceti comparatie 1.9 TDI cu 1.6 FSI pt. ca acei 10 cai in plus la benzinar se vad foarte rar in anumite conditii. Ce se simte cel mai mult este lipsa de cuplu.

Cat despre filtrul de benzina e poveste lunga. Vreo 7 reprezentante din tara, VW si Skoda, mi-au zis ca se schimba la diferite intervale 30k, 60k etc. Am dat mail producatorului (MAHLE) si mi-a confirmat ca ca filtrul nu se schimba. Chestia ciudata este ca la Golf echipat cu 2.0FSI are filtrul in alta parte si se schimba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) din cate stiu eu (am specificat ca nu ma pricep prea mult la mecanica) tu ai si turbina si compresor.

(...)

O mica corectura, motorul 1.4 TSI 122cp are doar turbina (in cazul acesta TSI = Turbo-charge Stratified Injection)

Doar 1.4 TSI 160cp si 170cp au turbina si compresor (aici TSI = Twin-charge Stratified Injection)

Defapt ultimele 2 ar fi trebuit sa se numeasca T(F)SI-uri, dar din considerente de marketing VW AG le-a zis la toate TSI, singura diferenta fiind tipul inscriptiei (cu I, cu SI rosu sau toate literele cu rosu - TSI -) :)

Pare complicat nu-i asa ?! :D

:Driver: safe

Riddler

P.S.: @R_a_z_v_a_n: ms de link :(

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!