Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Nu arde neaparat acum. Il pot lua si in 2009.

Nici mie nu prea imi place FSI-ul de 2.0l. Si pe mine ma intriga destul de tare faptul ca nu au pus 4 motion pe 1,8TSI. Si ma mai enerveaza faptul ca 2.0 FSI 4 motion, e mai putin sprinten ca celalat (cu 1,4s) si consuma mai mult (teoretic cu 1,6 l/100km, dar practic mai mult). Daca asi rationa 100% logic, probabil ar trebui sa ma orientez catre 1,8TSI (80% din drumuri le fac in oras, 15% afara, 4% in zone muntoase dar pe sosea si probabil 1% off-road), pentru ca optiunea Tiguan, am inceput sa o iau tot mai putin in calcul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4motion nu este "dedicat" pentru mersul off-road, ofera o tinuta mai buna de drum in special pe drumurile cu viraje, iarna oricum este superior celor cu tractiune fata pe zapada. Evident ca nu poti gasi buna la toate, totul e sa alegi cu atentie, mai ales ca acum din cauza crizei economice vor fi o multime de oferte tentante doar doar or sa mai vinda si ei ceva :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate vrei o opinie mai avizata: 1,8 TSi. Motorul trage superb (si compar cu 1,8T avut anterior) si reprezinta un compromis frumos intre masina de familie si dorinta de a conduce mai sportiv (cum a fost cazul meu). faptul ca motorul e relativ usor o face sa stea pe curbe foarte bine (limita bunului simt m-a facut sa nu aprind ESP pe viraje pana acum si nici sa aud cauciucuri fluierand in curbe).

Iti propun sa pleci de la un CL (nu High Line) pentru ca oricum trebuie sa dai bani pe climatronic si altele. In acest fel o poti personaliza mai bine.

Configurarea mea a inclus:

- full airbag

- geamuri cu tenta

- climatrnic

- radio cu MP3 player si mufa pentru AUX in cotiera

- jante MONZA cu cauciucuri 215

- scaune fata cu suport lombar

- livin home/coming home

- NEAPARAT BC Plus

poate mi-a mai scapat ceva, dar totalul a fost la 25100 cu taxe

SI NU REGRET MOTORUL

Cat despre mers la munte: pui cauciucuri de iarna performante si nu e nici o problema (fratele meu a urcat panta cam de 6% ghiata cu remorca cu ATV pe ea si nu a sughitat nici o clipa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti dreptate legat de 4x4. M-am tot gandit si eu si mi se pare varianta 1,8TSI cea mai buna. Am fost la dealer si dupa prima discutie am obtinut un 7% discount. Cu siguranta se poate si mai mult si cred ca voi mai astepta un pic. Vad ca au inceput sa apara ofertele speciale (vezi Citroen - 30% discount, Fiat 50% platesti acum si 50% peste 2 ani, Ford 25% discount, etc). Probabil va face si VW ceva in sensul asta.

Si Skoda ar fi o alternativa, dar din pacate nu imi place masina. VW arata pentru prima oara foarte bine (Passat, Passat CC, Scirocco). Pana acum, designul lor atat interior cat si cel exterior, era anost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeti sau nu, habitaclul Tiguan-ului este mai mic decat cel al unui Golf V in 4usi, iar pozitia de condus este foarte neplacuta. Scaunuele din fata, daca nu au suport lombar, sunt un adevarat chin pentru sofer, dar si pentru pasagerul din dreapta, intrucat au forma de scoica in care te adancesti cu tot spatele. Capacitatile OFFROAD ale Tiguan-ului, in afara faptului ca este 4x4, nu sunt de laudat, desi pentru un astfel de "mini-jeep" o mare parte din drumurile neasfaltate sunt destul de usor de atacat. Spatiul de depozitare din portbagaj este destul de mic si nu suporta decat, cel mult, un geamantan (pentru 2 persoane) si o geanta de voiaj. Parerea mea este subiectiva si in favoarea Passat-ului, pentru ca varianta 4Motion, depaseste cu mult calitatile Tiguan-ului. Extra-urile pe care le ofera Passat-ul sunt de departe greu de neglijat si anume: LIMUZINA, SPATIU INTERIOR IMENS, SPATIU DE DEPOZITARE IN PORTBAGAJ MAI MULT DECAT SUFICIENT, IN EVENTUALITATEA CA ALEGI 4X4 AJUNGE LA CAPACITATILE TIGUAN-ULUI. Dezavantajele ar fi: o garda la sol ceva mai mica si sentimentul ca nu esti intr-un jeep.

AS ALEGE PASSAT-UL 4 MOTION fara discutie!

Ps: Va vorbesc din proprie experienta.

(Detin Jetta, Tiguan si Passat)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cand am luat acest ultim B6 (dupa ce 1 an si cateva luni am avut un FSI cu tiptronic highline) am mers la toti sa caut masina in 35,000-36,000 eur cu TVA.

Am vrut Passat din nou dar mi-a venit o ideea ca poate nu e rau nici un SUV mic. Asa ca am testat Toyota Rav4, Honda CRV, Dodge Nitro, Nissan X-Trail, Nissan Quashqai, Subaru Forester, Hyundau Santa Fe, Kai Sportage, Ford Kuga. Dotari solicitate din partea mea: cutie automata, piele si xenon.

In finala a ramas 4: Honda CRV, Toyota RAV4, VW Tiguan si VW Passat. Desi vroiam ceva SUV am mers pe B6 de 2.0 TDI 170CP deoarece cele 3 SUV-uri nu se incadrau ca motorizare si dotari in ce mi-am dorit si asa ca mi-am luat ce am avut inainte doar ca un motor mai tare. Am incercat si Tiguan care insa a cazut datorita spatiului mic, un fel de compromis pentru cine nu are bani de Touareg... E un Golf Plus inaltat cu 4Motion... Exista o ofert de Touareg care se incadreaza in banii astia doar ce e chel si e un R5 puturos pe care il stiu bine. Honda CVR mi-a placut cel mai mult in afara de VW...nu e masina rea doar ca in cazul revanzarii te uiti la ea cum nu se vinde si cum i-a scazut valoarea... :)

Acum ma felicit de B6 ales, e intr-adevar o masina OK cu un motor decent, iar DSG e super (l-am mai avut pe un Touran acum 3 ani) fara reprosuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am noul TDI CR si pana acum nici o problema, e drept am doar 17,000 de km si bag mai mult OMV cel mai bun diesel. Deci de probleme la CR nu cred ca ai auzit ca sunt prea noi.

La vechiul PD fiabilitatea era chiar un atu...

Deci ai ceva detalii vizavi de dieselurile de la VW ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca pana si nemtii de la autobild nu prea sunt de acord cu afirmatiile tale. Ei considera B6 un esec dupa un test de 100.000km.

Iar VW a trecut la CR pentru ca nu merita financiar sa aduca PD-urile la E5.

Poate ne mai scrii dupa ce faci 100.000km nu acum la 15.000 sau cat ai.

LE: De citit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Poate ne mai scrii dupa ce faci 100.000km nu acum la 15.000 sau cat ai.

Eu am facut in 1 an si 3 luni 70,000km fara nici o problema cu ea (si am facut 4 revizii de cate 15,000km). Inainte de B6 acela, am avut 2 ani un Touran cu care am facut 80,00km, cu o singura problema majora (la 45,000km s-a dus dracu turbo :)).

Orisicum nici alte marci nu sunt mai ok, de exemplu am dat Skoda Superb la un director din firma si numa probleme am avut cu ea... In schimb Golf-urile 5 si Polo merg iarasi ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai claudiu un lucru e sigur... nu se mai fac masini ca alta data si mai e sigur un lucru... comparativ cu peugeotul tau e alta clasa... cc-ul asta e ceva de lux.

dezavantaje ar fi:

1. doar 4 locuri

2. geamurile se deschid odata cu usa si apoi se ermetizeaza si la noi cum sunt ierni cu gheata multa si gemuri intepenite... nu stiu

3. e scump, asta daca vrei sa ai si motor ca doar nu vrei o limuzina sport cu motor de 100 de cai...

avantaje:

1. design

2. design

3. tot design ca de fapt e tot un b6, dar stilizat de un italian cu gust... eu de aia am b6 variant pt ca nu imi placea linia celui normal...

Deci daca dispui de minim 35000 oiro arunca-te ca sigur ochii se vor scurge dupa tine.. si nu va observa nimeni leopardul de pe trotuar....

p.s daca te uiti pe drumuri vw reprezinta cel putin 60% din masinile mai noi care circula... deci si problemele sunt proprtional "de multe"

Modificat de Kong
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@claudiu1981: forumurile sunt create indeosebi pentru a discuta problemele aparute. Numarul celor care detin un Passat (ca sa ne referim de ex. la forumul nostru) este mult muuuuuuuult mai mare. Aici vin oameni care s-au lovit de anumite probleme, care au de obicei o anumita varsta si care vor sa invete mai multe din experienta altora. Eu personal cunosc inca vreo 5 posesori de B6 care nici n-au auzit de forumul acesta si nici nu-i intereseaza deloc subiectul, asa ca ceea ce vezi tu aici nu poti sa generalizezi si sa spui ca B6 e plin de probleme. Nu sunt mai multe probleme decat la alte masini si cu siguranta sunt mult mai subtiri decat la altele. Poate ca in timp vei capata experienta necesara ca sa cerni informatiile pe care le vezi si sa alegi ceea ce conteaza cu adevarat. Eu de ex m-am mutat de pe un forum Opel si ce probleme am vazut acolo sunt indiscutabil mai mari decat aici. Tot asa am intrat deunazi pe un forum Fiat pentru ca doream sa aflu mai multe despre un model de masina dorit de un amic si m-am speriat de ce am citit in doar 3-4 pagini, adica acolo se discuta cum sa faca sa nu le scartaie masina din toate incheieturile cand da frigul. Asa ca, nu-ti forma o parere definitiva doar din ceea ce citesti pe forumuri. Exista si alte site-uri cu review-uri unde in 2-3 propozitii oamenii spun si bunele si relele despre masinile lor. Aici vei gasi mai mult relele.

Ca si tine, si eu am citit forumul inainte de a cumpara b6-le si cu toate problemele pe care le-am vazut am decis sa o iau. Si nu am regretat nici un moment pana acum. (bat in lemn...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@claudiu1981: la fel cu ti-a zis si Kong, ca si minusuri:

1. e mai jos decat B6 si eu vreau o masina mai ptr drumurile noastre (circul in strainatate, Ro dar si pe drumuri dubioase made in Ro);

2. doar 4 locuri (nu ca as duce eu 5 mai mult de 2 ori pe an);

3. ermetizare masininii si sistemul geamului la usi (desi e sexy fara rama, in Ro am dubii);

4. interesanta e doar motorizarea de 300CP (daca tot e masina sport business) restul sunt cele de pe B6;

5. aceleasi motoare si cutii viteza ca si pe B6;

6. nu ai vizibilitate in spate la parcari, lunera e naspa (te bazezii 100% pe senzori);

7. urcatul si coboratul in masina mai greoi;

8. indicat persoanelor sub 35 ani (eu am 38 :blah:);

9. nu stiu daca se justifica pretul lui cu un B6 (anyaway desi se vrea un CLS ieftin e doar un VW B6 restilizat) :blink:

ca si plusuri:

1. design interior mai ergonomic (este redesenat mai in detaliu);

2. design exterior mai sport (incearca o copia a Mercedes-ului CLS);

2. motorul de 300CP;

3. culorile iluminarii ecranelor pe alb cu aratatoare rosii ca si la Audi, mai odihnitor si lizibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

8. indicat persoanelor sub 35 ani (eu am 38 :blah:);

(...)

coane ECL, daca ma crezi ca am vazut la volanu' unui CC un domn la vreo 40 - 45 de ani ?! :P

...asta acum 2 sapamani intr-o parcare subterana al unui magazin din oras (Real) ....am ramas mut cand l-am vazut (parcasem fix langa CC-ul respectiv)

deci se pare ca atrage priviri si pt persoanele aflate la "a 4-a tinerete" :P

a si despre interior nu prea sunt multe modificari majore, doar chestii care multora li se par ca fiind nesemnificative gen:

1. ceasurile de bord au fost modificate putin, cele care indica nivelul de carburant si temperatura lichidului de racire au fost integrate in ceasurile turometrului si kilometrului, disparand altfel afisajul orei/datei si al kilometrajului total al masinii + trip km-ul in format digital

2. BC-ul minidot a disparut complet, masina vine default cu BC maxidot in culori de alb cu rosu (tip Audi cum s-a mai zis) inpartit in 3 zone, partea de sus unde sunt afisate ora si data, partea din mijloc cu detalii despre masina (usi deschise, consum, autonomie, etc) si partea de jos unde este in afisat kilometrajul in dreapta si trip km-ul in stanga :)

3. Design-ul volanului, al comenzilor multifunctionale si al Airbag-ului

4. Design-ul climatronicului bi-zonal cu cateva functii in plus :)

5. Panourile usilor, in special al soferului s-a modificat, mutandu-se mai jos cu o idee comenzile pt geamuri/oglinzi

...atat, restu' e la fel ca la un B6, aceiasi plansa de bord, aceiasi locasuri de depozitare, aceiasi cotiera, acelasi torpedo, aceleasi pedale, aceleasi scaune, etc.

regret ca n-au marit locasul din suportul de ochelari ca cineva care poarta ochelari de soare tip GUCCI (MARRRIIIII :P) sa poata sa-i incapa acolo :D

so, cu alte cuvinte, cui ii place CC-ul sa-l ia, cui nu`i place sa ia B6-ele :)

@claudiu1981: orice iti vei lua, fie ca e B6-ele, fie ca e CC-ul, poti sa stai linisiti ca vei lua o masina buna, fiabila (da nu glumesc, Passat-ul a ramas inca o masina fiabila) si care mereu va atrage privirile multora si/sau invidia altora :D

Regards,

Riddler

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cu siguranta masinile noi nu vor mai suferi prea mult. Cred ca au fost rezolvate cam toate problemele initiale ale Passatului B6. La CC cred ca au preluat lucrurile bune de la B6 pe care probabil le-au mai imbunatatit putin. Nu prea se pot compara; sunt clase diferite, preturi total diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai ales pretul. la un CC nou cumperi 2 b6 SH din Germania bunicele (ca sa ramanem in zona VW si sa nu il comparam cu colegu' bavarez)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dispun de aprox 22 000 euro (fara TVA) din care voi alege un CC sau o Honda Accord Executive 2.0 (cu mult mai multe dotari gen piele, navi, xenon etc).

CC-ul daca va fi cred ca va fi motorul de 1.8 de 160 de cai. Ala de 170 de cai diesel este cam scump pentru mine..

Ps: daca mai aveti si alte variante pentru mine, sa le auzim...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa-ti iei un B6 limuzina ;)

uite 2 configuratii faine:

1. Passat B6 Limuzina CL, Candy White, 1.8 TSI 160 HP + ceva optionale faine si utile = 22.035 Euro (fara TVA) -> Configurator_B6_Oferta_1.pdf

2. Passat B6 Limuzina CL, Candy White, 2.0 TDI 140 HP + cateva optionale = 22.195 Euro (fara TVA) -> Configurator_B6_Oferta_2.pdf

...sper sa-ti fie de ajutor :)

Regards,

Riddler

P.S.: poate tu ai alte doleante, idea e ca prima configuratie include si farurile bi-xenon + duze de spalare ;)

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai iti dai seama ca banii respectivi iti ajung de cea mai ieftina versiune posibila, Passat CC 1.8 TSI benzina / 1.8l / 118 kW/160 CP / Manuala - 6 viteze / 4-usi absolut chel, fara nici un fel de optionale (21.800 Eur). Dup-aia o sa vrei sa iti pui tot felul pe ea cand o sa vezi ca nu ai una si nu ai alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari la toata lumea ! un an nou fericit ! :santa[1]:

Sunt intr-o mare dilema. vreau sa-mi achizitionez un vw passat SH :wub: . detalii: 2.0 tdi,140cp, highline, jumatatea lui 2005, navigatie, clima, xenon, cu filtru de particule si toate optionalele ce le are un HL. :screwy:

Pret maxim: 12.000E... la banii astia o sa aiba aproximativ 200.000km la bord. dupa parerea mea nu cred ca are mare importanta numarul de km- gandindu-ne ca a rulat pe drumuri fara gropi, a avut motorina buna, service la timp, fara praf si pietre pe sosele, sa arate bine in interior si exterior (fara urme mari de uzura-volan, schimbator, tapiterie) :) .

In acest moment am un Golf 4 variant - 1.9tdi(90cp) si are 340.000km si se comporta excelent (nu complectez intre schimburile de ulei, decat motorina , consumabile si multa talpa, f economica). Stiti vorba romaneasca : Dau vrabia din mana pe cioara de pe gard ? Toti prietenii mi-au zis sa ma gandesc bine la aceasta alegere !

Pentru Romania nu merita un passat nou la ce drumuri, ce service-uri. :ceuameni:

Nu vreau sa-mi creasca tensiunea cand vad ca cel cu DACIA care este parcat langa mine pleaca cu usa deschisa :RO flag: , nu vreau sa-mi bat cainele daca sare pe ea si o zgaraie. etc. Mentionez ca vreau sa merg personal in Germania s-o aduc. Imi plac la nebunie masinile germane, in special vw si audi, la golf eu schimb filtrul de aer, de polen si de motorina, vara mi-o spal singur cu pompa speciala, o fac mai bine ca la orice spalatorie din oras, aspirata, parfumata- totul cu placere (nu din zgarcenie).

Nu vreau sa fac alegerea asta din snobism- ci din cauza ca imi place masina de cand a aparut si nu-mi pot permite una noua.

VOI CE ATI FACE IN LOCUL MEU ? merita riscul ? :question:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum poti citi pe forum, B6 este o masina cu multe probleme, mai ales dupa 100.000 km. Pe langa asta, nu te-as sfatui sa-ti iei navigatie, pentru acest model de navigatie nu a mai fost scoasa harta pentru Romania; s-a facut doar pt RNS510. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg ca masinile cu probleme sunt in general cele din primii ani, ca ar fi vorba de bolile copilariei. Mai ales ca nu are nimeni masina 2008 cu 100,000 km la bord. Sau nu ?

Modificat de overseas
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se intampla la toate marcile. Face-lift-urile care apar sunt menite sa rezolve si probleme aparute pana atunci, de la soft pana la chestii mecanice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca passat-ul a avut nota 4 la nastere :sick: . masina din semnatura e tot din primul an de produtie ( ma refer la variant) si a fost "sanatoasa" tun si este.

am curaj sa plec pana la capatul lumii cu a mea, dar nu e asa confortabila ca un passat, mai puturoasa, doar 5 trepte :huh: .

Sa merg pe un trendline din 07-1.9 tdi? sau pe un 2.0 ? sau un confortline cu putine dotari :study:

Ar mai fi o solutie.... AUDI A6 Avant din 2005 - acelasi motor 2.0 tdi vestit pentru injectoare proaste, volant, consum mare de ulei, zgomot marit max 14.000E in DE. Ma gandesc dupa si la intretinere,,,, :lol:

SFATURI VA ROG! :frigbaitata:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.

O sa intru astazi in posesia unui B6 din 2006, 2.0 TDI 140 CP, HL.

Intrebarea e asa: e posibil (dat fiind anul fabricatiei) ca motorul sa fie CR si nu DP? Proprietarul asa mi-a zis, ca este CR.

Ideea e ca acum 2 ani am mai luat o masina de la el (un Citroen C3) si mi-a zis ca are motor 1.4 HDI 92 CP.

Ma uit eu pe site la citronel -> 1.4 HDI 70 CP sau 1.6 HDI 92 CP. Ma gandesc ca zicea la impresionare.

Dupa 2 ani cu citronelul, pot sa va zic ca motorul chiar era 1.4 (16V) 92 CP si este un motor superb.

Revin la intrebarea initiala: e posibil pe un B6 din 2006 sa fie 2.0 CR?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW AG a introdus tehnologia Common-Rail-urile pe la mijlocul/sfarsitul anului trecut (deci 2008), asa ca masina care o vei lua va avea cu siguranta motorul Pumpe-Duse :)

daca totusi n-ai incredre nici in propietar nici in ce am zis eu, i-a VIN-ul masinii, dute cu el la reprezentanta si dupa o sa afli raspunsul oficial :)

Modificat de R_a_z_v_a_n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!