Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

nu cred ca suntem off topic, discutam la "achizitionare B6" despre dotari la b6.suna bine1 :lol:

park assist inseamna camera de mers inapoi?only?

nu e ala care o "baga " singur la parcarea laterala?sau si una si alta

kong, magazia o "on board" ca sa zic asa, sau separat, in torpedou, undeva?

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Park Assist e optiunea pt mersu' inapoi si ti-o parcheaza singur ...dar din cate stiu eu are 2 functie... automata ( bagi in marsarier si gata stai si te uiti :lol: ) si camera ( unde parcarea o faci tu dar pe RCD 510-ele vezi exact ce-i in spatele masinii printr-o camera implantanta in fusta spate pe langa senzorii de parcare :angry: ) ....acum care stie ca zic 'aiurea' poate sa ma corecteze si sa aduca eventuale lamuriri ( eu asha am inteles din ce-am citit pe ici pe colo )

...de magazia de CD-uri, ea se afla in torpedou' pe partea pasagerului din dreapta , deschizi torpedou' ai o cutiutza acolo care seamana cu o unitate optica de CD-RON de la orice calc, bagi cd-urile, inchizi iar toperdou' si te joci cu meniu' pt a reda datele de pe acele cd-uri

Best regards,

Riddler

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

riddler trebuie sa te contrazic cu toate ca te iubesc... :icon_thumright:

la a mea rcd510 model 2009 cu mufa aux si sd card toate cdurile intra in el nu exista magazie de cd-uri separata. Adica intri in meniu selectezi unul din cele 6 sloturi de cd si iti zice sa bagi cdul pe fanta de acces si el incepe si le amesteca inauntru.... probabil magazia de cduri separata este la sistemul cu navigatie rns care probabil nu mai are loc... nu stiu exact dar stiu cum e la mine.

pe you tube gasesti mai multe cu park assistul. Camera de mersalier e doar o optionala si o gasesc foartre necesara ca ai fundul mare de vadana si mergi mai mult la bajbaiala. eu vin tot de pe un variant pe care il bagam si in gura de sarpe dar la asta trebuie sa cobor sa vad oare cat mai am...

iar park assistul este un robot de parcare care iti parcheaza masina tu schimbi doar vitezele si accelerezi putin dar foarte putin...

daca mai ai intrebari cu drag ca vrand nevrand am devenit specialist in dotarile passatului b6... in 4 luni cat a durat pana a venit masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subliniez ce spune Kong legat de RCD 510 (tata are asa ca cel din poza pe un Tiguan):

- e touch screen (chiar daca tata nu are "park assist");

- magazia de CD-uri este parte componenta a player-ului si CD-urile se introduc intocmai cum a spus si Kong;

- fanta dintre butoanele rotunde de reglaj este slot-ul cardului SD si functioneaza perfect, pe display iti apare un meniu de navigare pe card foarte dragut si calitatea redata de pe un SD este foarte buna;

Ps: nu il recomand pe o masina decat in combinatie cu functia de carkit, camera de mers inapoi si/sau "parkassist", altfel in afara faptului ca arat binisor, este inutil. Nu se pot vedea filme, display-ul color consta in doar 2 culori (albastru si rosu) + alb si negru, se pune praful pe el foarte repede, nu raspunde suficient de prompt la apasarea butoanelor de pe touch screen, iar fara functia de carkit este mai mult un element de decor, decat unul functional.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iarasi ma mir, ca pe configurator nu am gasit nimic despre slotul de card sd, dar ma si bucur, ca inteleg ca o sa il am.

parkassist iar am comandat, adica ma incadrez in sfatul colegului de mai sus :icon_thumright: !si umbla vorba ca o "baga' destul de bine, din ce am citit inclusiv prin reviste de specialitate sistemul acesta al vw este foarte laudat!

nu am comandat camera de mers inapoi.inteleg din cele zise mai sus ca nu vine standard cu park assistul, trebuie adaugata.corect?

acuma sincer nu pot sa zic ca imi pare rau..senzori de parcare+park assist pare totusi suficient, nu?

p.s.pe comanda mea apare asa: 7X5 park Assist -inlcusiv pilot de parcare cu senzori fata /spate.-692,58

RHE radia RCD 510 cu mp3, 10 incinte acustice, cd changer p 6 cd uri, vw sound system!-637,4

Modificat de doctorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

parkassist iar am comandat, adica ma incadrez in sfatul colegului de mai sus :icon_thumright: !si umbla vorba ca o "baga' destul de bine, din ce am citit inclusiv prin reviste de specialitate sistemul acesta al vw este foarte laudat!

(...)

crede-ma ca am vazut o demonstratie azi la Tess cu acest sistem ( pe un A4 ce-i drept ) dar sincer am ramas stupefiat cat de "precis" o parcheaza ( adica nici nu lovea puntea sau aparatorile noroi de bordura :P )

...pe loc am zis ca as vrea si eu asha ceva ( dar deodata aud o voce in spate care urla la mine "Ma da tie iti e lene sa iti parchezi si masina, ce draq asteas deja fitze... pt ce mai ai carnet... " - era prietena :P )

So eu nu pot sa zic decat ca te invidiez pt aceste 2 dotari :P ...dar no lasa ca cresc eu mare :P ( sa vad in ce fel o sa cresc ca in sus momentant is destul de inalt :P )

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Park Assist e optiunea pt mersu' inapoi si ti-o parcheaza singur ...dar din cate stiu eu are 2 functie... automata ( bagi in marsarier si gata stai si te uiti :) ) si camera ( unde parcarea o faci tu dar pe RCD 510-ele vezi exact ce-i in spatele masinii printr-o camera implantanta in fusta spate pe langa senzorii de parcare :)) ) ....acum care stie ca zic 'aiurea' poate sa ma corecteze si sa aduca eventuale lamuriri ( eu asha am inteles din ce-am citit pe ici pe colo )

ParkAssist-ul are 2 variante: clasic (asa cum am si eu pe masina, face numai parcare laterala cu spatele cu afisare pe BC, o parcheaza foarte bine dar la inceput trebuie sa ai nervii tari sa vezi cum da singura cu spatele si o parcheaza dintr-o singura manevra!) si cea "Vision" care foloseste in plus si camera montata sub sigla VW, putind sa faca si parcarea cu spatele in adincime (am vazut doar niste filmulete SF pe YouTube cu aceasta facilitate in care soferul cobora din masina si ea se parca singura comandata din telecomanda, probabil ca avea cutie automata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu o intrebare in ceea ce priveste motorizarea de Pasat. Ma hotarasem sa iau Black Edition dar intre timp am zis ca daca e sa fac acest pas sa incerc sa trec de la O2 cu 1,6 mpi la un 2,0 tdi. Aici intervine dilema... Ma gandesc serios la un motor de 170 de cp, insa intreband la un dealer acesta imi zice ca nu ma sfatuieste ptr ca e un motor prea pretentios la motorina, ce e drept ei avand pe stoc un 2,0 de 140 de cp... Puteti sa ma luminati si pe mine de unde vine diferenta asta de putere? Este vorba de un gen de tuning la cel de 140, sau este alt motor? Este intr-adevar asa de pretentios la motorina sau sunt doar basme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDi-ul de 170Cp e commonrail si din cate stiu eu are injectoare piezo-electrice la fel ca 3.0 TDi-ul de pe Audi.

Eu nu as lua un TDI de putere f mare decat daca l-as folosi cu preponderenta la deplasari inter-urbane, autostrazi etc si mai rar prin oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu iti spun ca e incredibil motorul de 170.

Toate motoarele noi sunt cr cele cu pd sunt la final de cariera.

Am bagat si e4 si nu au fost probleme dar scrie ca nu e voie Biodisel pur numai in amestec. La pd nu conta asa mult si nu stiu de ce din cauza filtrului de particule sau a injectiei directe cu mare presiune.

La vechile serii de masini o putere mai mare a motorului venea de asemenea cu ambreiaje mai rezistente si cred ca si alte componente mai pregatite pentru puterea respectiva.

Eu am dsg si iti recommand combinatia dsg - 170 cp e dementiala. LUX si PUTERE. Daca tot te apuci de investit merita. Daca nu vrei sa dai multi bani iei motor mic si il chipuiesti si te rogi sa nu crape una alta. E optiunea ta dar eu consider ca dai unban da stai in fata sau dai un ban dar nu-l mai ai cum vrei tu sa vezi situatia.

Bafta oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am bagat si e4 si nu au fost probleme dar scrie ca nu e voie Biodisel pur numai in amestec. La pd nu conta asa mult si nu stiu de ce din cauza filtrului de particule sau a injectiei directe cu mare presiune.

Pai nici nu se vinde Biodiesel pur la nici o benzinarie din Romania.

In schimb, prin norme europene toti producatorii de combustibili sunt obligati sa mixeze motorina cu biodiesel pare mi-se in proportie de maxim 7%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar masina merge si in alte tari nu numai in Romania. in Grecia era biodisel cu 20 centi pe litru mai ieftin. Am mai spus ca Romania e prea mica pt asa mashina;

eu spun ce scrie in cartea tehnica si normal ca nu e omasina de redonat orasul; pt asta s-a inventat scuterul si smartul.

si mie a incercat sa imi ofere dilerul tot felul de variante de pe stoc dar nimic ok toate niste configuratii ciudate si nici nu exista nici un 170 pe stoc oare de ce?

gandeste-te gav ca taxele si impozitele le vei plati pt 2 litri si puterea este mai mare.

Modificat de Kong
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...)

si mie a incercat sa imi ofere dilerul tot felul de variante de pe stoc dar nimic ok toate niste configuratii ciudate si nici nu exista nici un 170 pe stoc oare de ce?

(...)

nu toata lumea se infinge direct pe motorul de 170cp, romani mai ales avor sa aleaga un motor acceptabil ca putere dar care sa nu consume mult :lol: ( asta este romanu' deobicei e orientat spre consum cand isi i-a o masina noua/sh decat spre ce motor are ) ...daca nimeresti consumul redus cu un motor cate de cat bun ( cum este cel de 1.9 ) atunci poti zice "EVRIKA" :Driver:

(...)

gandeste-te gav ca taxele si impozitele le vei plati pt 2 litri si puterea este mai mare.

(...)

tocmai de aia multi ( dar nu toti, in special cei mai in varsta ) fug de motoarele mari, pt ca stiu ca pe langa combustibilul consumat + intretinerea lui mai platesti si taxe/impozite de ti se urca paru' in cap :icon_thumright:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult de sfaturi, inteleg ca sunt basme asazisele probleme suplimentare ale motorului de 170 cp... Nu inteleg nici eu de ce nu au pe stoc macar o masina cu acest motor. Dpdv al consumului se vede din datele tehnice ca ar consuma chiar un pic mai putin in afara decat cel de 140. Oricum eu zic ca atunci cand iti permiti o asemenea masina un consum chiar de 10% nu ar trebui sa reprezinte o problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci primii 500 km sibiu-bucuresti-sibiu + 2 ore bucuresti 7.2 l. % . 160 pe autostrada si in rest cat s-a putut. nu stiu daca e mult dar la golful de 90 cp avem un consum de 6 si ceva si diferenta de cai si de confort e mare. Asa ca go for it;

ps dragi modertori stiu ca mi e un forum deschis cu consumul dar....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu o intrebare in ceea ce priveste motorizarea de Pasat. Ma hotarasem sa iau Black Edition dar intre timp am zis ca daca e sa fac acest pas sa incerc sa trec de la O2 cu 1,6 mpi la un 2,0 tdi. Aici intervine dilema... Ma gandesc serios la un motor de 170 de cp, insa intreband la un dealer acesta imi zice ca nu ma sfatuieste ptr ca e un motor prea pretentios la motorina, ce e drept ei avand pe stoc un 2,0 de 140 de cp... Puteti sa ma luminati si pe mine de unde vine diferenta asta de putere? Este vorba de un gen de tuning la cel de 140, sau este alt motor? Este intr-adevar asa de pretentios la motorina sau sunt doar basme?

Daca e TDI 'pretentios' inseamna ca e TDI CR - common rail. Eu am TDI CR de 140 cp si am deja 9000 km super ok, f silentios. Adevarul e ca bag diesel de OMV; acu bagai de la PetromV si nu-mi place cum se aude.

Decat sa iei 170 cp, mai bine 140 cp + DSG !!! Asa am eu. Atentie, da dependenta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu 170 cu dsg? Vezi aici dependenta... si feeling... ce q7 cu 3.0 tdi si 3 tone.... e incredibil cuplul de 350 nm.

Cat despre diferentele de motorina cred ca e doar placebo... same shit. Am alimentat dincolo (adica pe taramul celalalt) cu disel aral premium sau asa ceva... era ca apa atat la vascozitate cat si la culoare. Pai unde gasim noi asa rafinare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dupa ce 1 an am avut un Passat Highline FSI de 115CP cu o cutie automatica, l-am dat inapoi ca nu am fost f.multumit de el, mai bine zis de raportul consum/performante. In 2 zile imi vine un Passat Highline de 170CP motor CR cu o cutie DSG, sper sa fie pe masura asteptarilor. La cate mi s-a spus despre el, abia astept sa vad ce poate. :icon_thumright:

La un momemnt dat am vrut un CC dar configurarea full extrase si faptul ca va fi o masina f.rulata am considerat nerentabila achizitia, desi estetic si ca performante, CC este o masina extraordinara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astept impresii si care e configuratia si pretul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E un highline cu bi-xenon adaptive, GPS, alarma, sist.parcare, DSG, piele, etc. o gramada extrase in jur de 4,500eur, care au fost discountate full pana la urma...asa ca am ajuns la 26,000eur+tva. Ma rog, am o relatie speciala cu dealerul deoarece sunt client vechi si am luat pe multe masini VW pe corporatie de la ei.

Nu stiu cum merge ca azi o iau, dar cel de anul trecut FSI cu automatica Tiptronic ma innebunea cand o calcam de huruitul/vajitul motorului...se tura ca dracu. Nu m-am vazut scapat de ea.

Exista ceva chiptuning autorizat/agreat ptr TDI 2.0 de 170CP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e fain dsg-ul o sa te indragostesti... eu am dat mai mult fara faruri si parcare... in fine poate faci un topic la Masina mea cu toate extrasele... exista chipuri care o fac usor de 200 de cp dar eu zic ca nu merita pt ca e incredibil de puternica si la numai 170 de magari... cine a facut testdrive a fost impresionat.... placut bafta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am un buget de 23.000 euro fara TVA. Nu ma pot hotara ce sa aleg intre:

1. Passat B6 Variant, Comfort Line, benzina, 1,8l TSI, 160cp, cutie manuala 6 trepte, plus alte extrase in valoare de aprox 2.600 euro.

2. Passat B6 Variant, Comfort Line, benzina, 2,0l FSI, 4 motion, 150cp, cutie manuala 6 trepte, plus alte extrase in valoare de aprox 1.500 euro.

M-am gandit si la a-3-a varianta, Tiguan Trend&Fun / Benzina / 2.0 litri TSI 4Motion / 170 CP / Cutie manuala - 6 trepte, extrase in valoare de aprox 1.200 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu in locul tau as scoate din considerare varianta 1 si raman in discutie cele cu 4motion (pt ca dupa sigur n-o sa regreti investitia si bani dati in plus :))

idee este asha, eu din cate am inteles nu prea mai exista motoare FSI in fabrica, mai sunt doar T(F)SI sau TSI... asta una la mana, ...ar mai fii o chestie ca depinde si ce vrei de la masina si ce vei fac cu ea ;)

eu as alege varianta 2 B6 Variant CL 4motion :P ...dar asta ar fi alegerea mea :icon_thumright:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar mai fii o chestie ca depinde si ce vrei de la masina si ce vei fac cu ea :(

Eu asi vrea multe, dar trebuie sa ma incadrez in buget. Datele ar fi urmatoarele:

- 80% merg prin oras, ca tot omul, de la servici acasa si inapoi

- conduc sportiv

- merg la munte de cate ori am timp si in majoritatea cazurilor trag dupa mine o remorca cu 2 motociclete pe ea

- iesirile le fac in general din martie pana in noiembrie. In sezonul rece fac doar 2-3 iesiri la munte.

Mie imi surade cel mai mult Tiguan-ul, dar nu prea mai raman bani pentru optionale. Passatul arata insa mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Velocity_Warrior

Ai grija ce-ti doresti ...

Daca vrei neaparat tractiune integrala pe un Passat 3C atunci intr-adevar singurele solutii raman 2.0 FSI si 3.2 FSI dar cel din urma iese clar din discutie din cauza pretului (ar mai fi si 3.6 FSI de pe R36 :lol:).

Daca tu zici ca 80% din timp la volan ti-l mananci in oras atunci cred ca e mai corect un 1.8 TSI.

Dupa cum zpunea si un coleg intr-un post anterior:

...dar cel de anul trecut FSI cu automatica Tiptronic ma innebunea cand o calcam de huruitul/vajitul motorului...se tura ca dracu. Nu m-am vazut scapat de ea. ...

Cred ca e mult mai placut din multe puncte de vedere de condus un 1.8 TSI in detrimentul lui 2.0 FSI.

Pe mine inca ma intriga de ce nu au pus 4Motion si pe 1.8 TSI sau 2.0 TSI. Cred ca singurul lucru care inca mai tine in viata 2.0 FSI este 4Motion-ul ca daca nu l-ar avea nici pe asta nu stiu cine l-ar mai cumpara.

Dupa cum spunea Riddler tehnologia FSI si-a cam facut viata. 1.4 si 1.6 ambele FSI deja au disparut de pe liniile de productie, probabil urmeaza si 2.0. Nu stiu acum pentru cat timp normele europene vor mai permite fabricarea lui 3.2 si 3.6 ambele FSI :blink:

Daca arde neaparat acum, neaparat benzina si neaparat 4Motion atunci mergi pe 2.0 FSI daca nu, mai astepta putin ca sigur va fi disponibila tractiunea integrala si pe 1.8 TSI si pe 2.0 TSI.

Daca suporti cat de cat si TDI-ul poti merge pe cel de 140 cp si 4Motion numai ca acolo creste si pretul ...

Nu prea poti compara Tiguan-ul cu Passat Variant. Cel din urma are cu mult mai mult spatiu in interior si cred ca e si mai practic. Daca in schimb te-ai hotara la Tiguan eu as merge pe 1.4 TSI de 150 cp si 4 Motion sigur nu o sa te dezamageasca ;)

Vorba lui victor blackedition ai aruncat un ochi si pe la concurenta ? Ce oferte ai gasit ?

Sanatate si spor la ales !

Modificat de Velocity_Warrior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!