Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Problema e ca mi-as dori un 2.0. dar CR-ul vad ca incepe de la 8350 euro pe mobile..mai caut. Multumesc pentru pont!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor!
De cateva zile fratele meu a achizitionat un passat b6 variant 2006 170CP(Motor: BMR). Intrebarea mea este: Acest model are probleme cu injectoarele, pompa de ulei sau ce alte probleme ar putea avea acest tip de motor?
Pompa de ulei la acest motor e pe pinioane sau lant? ( seria de sasiu: WVWZZZ3CZ7E046070 )
MUltumesc!

Modificat de danutz08
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul este DA: are probleme cu injectoarele daca nu au fost schimbate in reprezentanta, cu pompa de ulei (este pe pinioane), cu pompa de motorina, cu imobilizatorul etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei,felicitarile mele.Personal cred ca postul tau este cel mai complet din toate pe care le-am citit pana acuma in legatura cu particularitatile fiecarui motor in parte.Momentan detin un BKP si pot sa subscriu 100% la tot ceea ce ai enumerat tu. Am schimbat pompa diesel,rectificat pompa ulei,caseta de directie m-a lasat cu volanul galben(va trebui rectificata),injectoarele schimbate pe circulara,turbina am reusit da o infund din cauza ca nu mai condusesem un TDI inainte,insa am facut un drum de germania in care am curatat-o :-).Ceea ce vreau sa punctez este ca pentru toate acestea m-am pregatit inainte de a cumpara masina...deci am facut un search si am stiut ce va urma.Cu toate astea,daca ar fi sa aleg din nou in a cumpara masina sau nu?...As cumpara-o cu ochii inchisi!

Imi ofera tot ceea ce am cautat la o masina:spatiu interior,dotari de bun simt,motor nervos(din pct meu de vedere venind de pe un benzinar de 103 cai),piese de schimb la pret acceptabil,masina comuna pe strazi(avantaj ca mai toti mecanicii stiu sa lucreze pe ea+multe masini la dezmembrari),destul de usor de adaugat retrofituri(ca deh,nu am luat-o full,dar imi place sa o fac "a mea").

Sa revin,de acum incolo,voi directiona toti oamenii care ma vor mai intreba de masina mea catre postul de mai sus...Meriti o bere!

Modificat de Eraser_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima: ai gresit topicul-tu ai b5.5 nu b6. Zgomotul de vajaiala poate veni de la un cheder, geam etc. Btw-pe forum nu sunt acceptate discutii ce contravin legislatiei gen la o frana de la 190 km/h....Trepisatii-discuri ovalizate sau roti dezechilibrate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai Stefan, ca nu iti sunt noi lucrurile astea. Ti le-am mai spus si pe vremea cand iti cautai masina. :) 

 

Cat despre motor rece, nu recomand schimbarea treptelor peste 2000 ture. Mai ales acum, pe anotimpul rece. Plus ca, cel mai bine ar fi daca inainte sa va puneti in miscare ati lasa masina sa mearga la ralanti macar 2-3 minute. Dupa ce e cald, 2500.3000 rpm. 

 

@ionut10a, corect. Nu este vorba de drum mai lung. Ci de regimul de rulare mentinut, de turatie. E o diferenta. Luam o situatie teoretica: rulam pe autostrada si vrem sa intram la peco sa realimentam sau alte cele. 

 

1. daca am mers cu viteze mari, mentinute de turatii aproape de 4000 pret de ceva km - cand intram la peco lasam motorul sa mearga cat mai aproape de 5 minute.

2. ~3000 ture - macar 2-3 minute

3. mers babeste, sub 2000 ture - 1 minut.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut dragi colegi

vreau sa cumpar  un passat sh motor 2.0 140 cp  2009-2010 sau poate 2008 ce parere aveti?

ce ma sfatuiti la ce sa fiu atent cand merg sa cumpar ?

am  tot cautat dar nu am gasit decat masini de bisnitari cosmetizate  km sigur dati inapoi

sau daca cunoasteti vro masina buna data spre vanzare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfaturile sunt deja postate. Citeste topicul . Ptr achizitie vezi carsontheweb sau autohus.de

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Am marcat postul lui Andrei astfel incat sa poate fi vazut inca de la intrarea pe aria Passat B6.

Pentru a-l completa nu ezitati sa solicitati moderatorilor s-o faca astfel incat acel post sa evidentieze tot ce se poate memtiona despre Passat B6 si achizitia lui.

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Partea cu magnetul care atrage spanul nu s-a stabilit deja pe alt topic ca e gresita? Spanul fiind de aluminiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am găsit un passat b6 1.9 tdi la 214 000 km. Trage bine doar că am 2 chestii galbene aprinse în bors. Din care, una pâlpâie. Când se aprinde, se aude un zgomot suspect pt câteva secunde. Dar motorul trage bine. Engine fault scrie. E ceva grav? Să trag de preț sau să caut alta? Un mecanic spunea de egr că e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se rezolva daca iti place si mai lasa la pret, nu cred ca e vreo problema mare.Eventual daca ai posibilitate de o diagnoza vezi exact ce probleme are.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sevenn

 

Daca omul vinde masina cu 2 martori aprinsi, din care unul de se tine de mana cu "engine fault" poate spune multe despre felul in care a "investit " omul in mentenanta si reparatii de-a lungul timpului. Si asta combinat cuf aptul ca are 214.000 , eu zic sa mai cauti. Sunt slava domnului..masini garla!

 

Poti face o diagnoza si poti remedia orice pb - dar prin intermediul banilor. Si tinand cont si de argumentul de mai sus, concluzia o tragi singur. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut băieți! Am cumpărat şi eu un passat din 2008, 1.9, 105 cai, motor BLS, bluemotion, 190000 km. Comparativ cu touran-ul pe care încă îl am (2004, 2.0, 136 cai, motor AZV) passatul e vis. E mult mai silențios, se înfinge mult mai bine (poate am impresia din cauza cutiei în 5, cu rapoarte lungi), nu bate absolut nimic, de confort și plăcerea de a o conduce nici nu mai zic. Sunt conștient că nu sunt km reali (poate chiar dublu), dar la cum se prezintă maşina nu prea mai contează. I-am schimbat filtre, ulei, distribuție, pompa de apă. Sunt mulțumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa il stapanesti sanatos si fara incidente :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La urma urmei asta este ceea ce conteaza. Tu sa fii, ca si cumparator, multumit de alegerea facuta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, dupa ce am fost pe cale sa cumpar masina de care v-am intrebat cu ceva timp in urma (proprietarul a lasat la pret, dar inainte sa batem palma a hotarat sa o mai tina cateva luni) m-am orientat spre ceva mai nou, dar fara 4*4. E vorba de aceasta masina http://olx.ro/oferta/vand-ww-passat-2010-10-impecabil-ID5aj0U.html, am vazut-o aseara si nu i-am gasit probleme evidente:

Exterior: era intuneric si nu am putut sa vad mare lucru, dar nu a fost grav avariata. Doar doua zgarieturi micute pe bari

Interior: fara urme accentuate de uzura, manerul de pe usa soferului avea cateva zgarieturi. Volan neuzat, schimbatorul era schimbat dar il avea si pe cel vechi doar ca am uitat sa ii spun sa mi-l arate,scaune in stare ok

Macanic: a pornit ok, motorul fiind rece iar afara ~0*. Tragea ok, liniar, asemanator unei benzinare, iar per total f silentios motorul. Ce nu mi-a placut: pedala de ambreiaj, nu era ff tare dar nici la fel de moale ca alte passaturi diesel conduse. Ar putea fi un semn de inceput de sfarsit pentru kit? Oricum va urma si o verificare in reprezentanta, pe care o recomandati in Bucuresti?

 

Intrebarile mele: -la ce probleme sa ma astept in viitorul apropiat?Galerie de admisie, EGR, filtru de particule, pompa de inalta?

                           -pretul e ok? Imi vor lipsi senzorii de parcare, cred ca asta va fi prima investitie

                           -cat de relevanta e o inspectie in reprezentanta? cat de atenti sunt la detalii? O sa ii pun sa desfaca filtrul de motorina si regulatorul de presiune de pe pompa de inalta, pentru a verifica spanul

 

 

Multumesc pentru ajutor! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din anunt masina si vanzatorul par OK

presupun ca vanzatorul este primul proprietar, are caiet service, 130.000 km sunt destui de putini pentru un astfel de motor

masina probabil abia a iesit din garantie, deci nu cred sa aibe vreo problema care sa te coste la buzunar

daca o poti scoate la 9000 euro ar fi un pret bun

 

ca fapt divers eu am dat pe a mea 10.250, cam tot atatia km, aceleasi dotari  si tot din 2010

doar ca a mea este motorizarea de 170 cp, 4x4 si cutie automata DSG pentru care am platit inca 1250 euro in plus

 

daca ti-o lasa la 9000 du-te repede si bate palma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Justin91,

 

Pentru problemele ce pot aparea ai ditamai sticky-ul la inceput de pagina (e mare, verde-prazuliu, n-ai cum sa-l ratezi). Te uiti la motorizare CR si vezi ce si cum. 

Pretul este unul corect din punctul meu de vedere. 

In reprezentanta te duci sa verifici istoricul - in primul rand. Verificare tehnica iti poti face la orice service autorizat. La jumatate de pret. Ca tot acelasi lucru fac. (In reprezentanta mai au mici jucarele pe care particularii de regula nu le au - cum ar fi aparatul de masurat grosimea/densitatea vopselei - care fac diferenta, daca conteaza pentru tine).

 

@ Stefan,

 

Da, 130.000km pentru un motor de genul nu sunt multi. Asta in conditii ideale - presupunand ca uleiul s-a schimbat la intervale de 10-12.000, filtrele la timp, ca a fost exploatat cum trebuie, etc. Asa poate duce mult mai mult.. dar si dupa noroc. Pentru o  masina exploatata incorect (calcata la rece, ulei schimbat la 15-20.000, Fripta si nelasata sa se raceasca, si asa mai departe), 130.000km pot fi foarte multi!  

 

Asta, ca o paranteza generala.

 

Cat despre anunt, e scris "A la samsar" mai elevat - care scrie cat de cat corect gramatical. In rest zici ca striga fiecare rand la portavoce si ca vinde cine stie ce dracu model de masina. "Pentru cunsocatori si pretentiosi". Daca ai grija de masina(sau cel putin asa presupui), nu inseamna ca trebuie sa strigi asta. La urma urmei, e ceva firesc. 

 

Si a facut si samsareala tipica - a trecut totul la dotari, de la clima la scrumiera, numai ca sa para lista mai lunga si mai bogata.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la banii astia eu as lua B7 chiar daca are km mai multi

 

numai cand il vad cum scrie imi trece cheful de a vedea masina: "Masina Este In Stare Foarte Buna Estetic cat si de Functionare"

semnul exclamarii la fiecare propozitie de 3-4 cuvinte!

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faptul ca a trecut toate dotarile .. mie imi place sa vad la o masina, ca ma scuteste pe mine sa-i mai adresez 100 de intrebari

 

intradevar vanzatorul iese in evidenta trecand absolut toate optionalele masinii, dar daca el este primul proprietar si masina luata din RO inseamna ca NU este samsar, ci doar vrea sa-si faca reclama ca sa-si vanda mai repede masina

 

daca vanzatorul a adus masina de afara ... atunci da .. este un anunt tipic samsarilor cu semne de exclamatie si poze cu garajul (poate al unui prieten) ca sa arate ce masina super mega ingrijita vande el .... si atunci si schimbatorul de viteze cel vechi probabil ca are uzura si .. atunci putem cauta si alte chestii care sa arate ca nu este masina asa cum vrea sa para

 

asadar asteptam sa ne spuna colegul Justin91 daca vanzatorul a cumparat el personal masina de aici din RO ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vanzatorul e foarte ok si nu se ocupa cu asta, doar ca la pret doar 50E a lasat. Masina am vazut-o in Bucuresti si din spusele lui o tine doar pt drumuri lungi, el mergea cu un logan cand m-am intalnit cu el.

 

Partea proasta e ca e al treilea proprietar. Masina e adusa din Spania in 2014 de un prieten de al lui de la care a luat-o in 2015. Acum o vinde pentru ca sotia nu a fost de acord cu achizitia si vrea DSG. As zice ca a vrut sa o tina pt el, imediat dupa ce a cumparat-o i-a facut revizia, a schimbat distributia cu pompa de apa, toate placutele de frana, si bucsele de la basculele inferioare

Modificat de Justin91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ohohooo.. :)) 

 

Hai ca s-au complicat lucrurile, asa-i? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!