Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Ambreiajul nu costa 800 de euro. Eu am schimbat la 100.000 fix ambreiajul la a mea si am luat Sachs, care era si piesa originala numai ca avea sigla VW. De la 100.000 pana acum cand am 190.000 am acel ambreiaj Sachs, care a costat 1.200 de lei plus 200 manopera. Sunt 300 de euro, nu 800. Nu stiu de unde apar costurile astea aici, mai scria careva mai sus ca distributia e 1000 de euro, nu e adevarat, e 900 de lei pe original (curea plus role) plus pompa Hepu separat inca vreo 250, plus manopera vreo 300. ajunge la undeva 1400 de lei sau 1500,  pana la 1000 de euro e cale lunga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Geovadim, realizezi ca diferența de preț se trage de la marca pieselor, cine le-a făcut/contrafăcut și pana la mana de lucru. În Germania la VW de ex, un ambreiaj complet original costa fix 1054€...doar piesele (le-am solicitat preț). Degeaba se spune în comerț ca sunt originale cele ieftine de 200-400€, etc, pentru ca nu sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,doresc sa achizitionez un Passat Break 2006-2008 de aici sau sa ma duc in Germania,bugetul ar fi de 6000 fara cheltuieli,daca m-ati putea ajuta cu niste recomandari,mai ales in privinta motorului si poate ceva despre taxa auto ! va multumesc

pui peste aia 6000 cheltuielile si iti iei de aici masina cu taxa platita :)

 

Și dacă are cârlig de remorcare.... A tras "ceva" mașina aia. 

Da, poate o fi facut hernie ambreiajul de la un suport de biciclete....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

DragosR, desi  esti :offtopic: in legatura cu ce am scris eu:

1. Ai interpretat gresit ce am scris eu. (Vad ca esti vechi, ar trebui sa stii ca m-am referit la uzura motorului). Eu nu am relationat carligul cu ambreiajul.

2. Nu iti pun la indoiala cunostintele, dar lasa mistourile!

3. Daca ai stat doar in Bucuresti, e logic sa te gandesti doar la un suport de biciclete... nicidecum la remorca, rulota, barca, avion.  Am si specificat ca acele persoane care au vazut zona scandinava stiu ce zic.

Nu sunt mecanic sau cine stie ce cunoscator in ale mecanicii, nici vreun mag(vrajitor), dar nu poti nega realitatea.

Numai romanii isi cumpara masini puternice si mari cat sa nu mai incapa altii pe asfalt. Eh, uite ca cei din nordul si vestul Europei chiar le folosesc dupa necesitati si din plin.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. are legatura cu 3.

daca trage una alta...ia sa vezi ambreiaj obosit, care poate pica fara nici o remorca sau roaba doar din cauza unui sofer prost.

 

consider ca misto-ul incepe sa fie facut cind se dau tot felul de pareri pe post de legi, si apoi cumparati kilometri in loc de stare tehnica a masinii.

 

post-1792-0-09534900-1432581376_thumb.pn

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De masina asta ce spuneti? Are motor BKP injectoare schimbate

Vand Volkswagen Passat

http://olx.ro/oferta/vand-volkswagen-passat-ID3C4GX.html

Aripa stanga fata ori ambele usi pe stanga au culoarea diferita fata de restul masinii - va trebui sa vezi ce s-a itnamplat, parzbrizul e crapat de la un cap la altu - trebuie inlocuit. Asta spune din start cate ceva despre proprietar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De masina asta ce spuneti? Are motor BKP injectoare schimbate

Vand Volkswagen Passat

http://olx.ro/oferta/vand-volkswagen-passat-ID3C4GX.html

Am vrut si eu sa o cumpar...dar codul motorului mi-a dat de gandit...

 

Apropo.. vezi ca are si parbrizul fisurat.. bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

DragosR, sunt constient ca orice masina poate sa cada din orice motiv (factor mecanic, electric sau uman).

Legat de suportul de bicicleta, sa stii ca am folosit si eu, chiar prins de bila carligului. Dar cum poti sa crezi ca un olandez isi cumpara passat variant cu carlig de remorcare pentru suport de bicicleta!? Chiar si exemplul tau cu poza este irelevant, pentru ca ai vazut unul si ai generalizat.

In opinia ta, un fapt concret din experienta altcuiva tie ti se pare misto? Ok, nu o sa cobor la nivelul asta de conversatie.

Daca vrei sa continuam discutia, scrie-mi in privat.

 

PS: Eu am scris din experienta, pentru a ajuta un membru al forumului in formarea unei opinii despre o posibila urmatoare achizitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

De masina asta ce spuneti? Are motor BKP injectoare schimbate

Vand Volkswagen Passat

http://olx.ro/oferta/vand-volkswagen-passat-ID3C4GX.html

Am vrut si eu sa o cumpar...dar codul motorului mi-a dat de gandit...

 

Apropo.. vezi ca are si parbrizul fisurat.. bafta

 

 

 

Daca e BKP si injectoarele's schimbate.. care mai e problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am vorbit cu majoritatea, toti mi-au spus sa fug de acest cod de motor, inclusiv samsarii. Cautam o masina fiabila, la care probleme sa fie cat mai putine... asa am ales motorizarea de 1.9

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare vorbeste din auzite. De aici si spaima asta cu BKP-ul. A fost datorita injectoarelor. Le-au schimbat, gata. Cati km are 1.9-le tau? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

190000... insa nu asta e relevant pt mn... am vazut passat cumparat de nou cu km absolut reali, dar care arata jalnic...

Modificat de nanu_ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Dar cum poti sa crezi ca un olandez isi cumpara passat variant cu carlig de remorcare pentru suport de bicicleta!? Chiar si exemplul tau cu poza este irelevant, pentru ca ai vazut unul si ai generalizat.

In opinia ta, un fapt concret din experienta altcuiva tie ti se pare misto? Ok, nu o sa cobor la nivelul asta de conversatie.

Daca vrei sa continuam discutia, scrie-mi in privat.

 

PS: Eu am scris din experienta, pentru a ajuta un membru al forumului in formarea unei opinii despre o posibila urmatoare achizitie.

dar de ce trebuie sa generalizezi ca fiecare masina cu cirlig a tras remorci si rulote 6 zile din 7?!? Si de cind experienta ta punctuala se poate declara ca lege in alegerea masinii?!?

 

eu mi-am luat passatul ca a fost ok ca bani, stare, functionare. si atit.

nu a contat floarea dintr-un colt al parbrizului, nu au contat nici juliturile de pe ici colo; intre timp a mai adaugat una un "destept" si nu m-am putut enerva prea rau pe el, daca ar fi fost tipla bara.

 

asa si cu passatul auriu: daca are parbrizul fisurat nu il intereseaza sa il schimbe ca nu il intreaba nimeni afara daca iese din tara, la itp iarasi scapa (vindut asa passatul unei nemosenii ce a plecat din tara) si daca are urme de vopsitorii proaspete, poate ca l-a facut pe casco, nu neaparat a fost transat si facut din bucati :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu diferența de culori, cel mai bine se vede la fata locului, parbrizul nu e asa o problema, l am vazut ca i crăpat, nici eu nu vreau 2.0 dar la banii si dotările astea nu se gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare vorbeste din auzite. De aici si spaima asta cu BKP-ul. A fost datorita injectoarelor. Le-au schimbat, gata.

Un prieten venit de pe ford a aflat ce e BKP, si prin Italia a aflat si cum e distractia cu pompa de ulei.

Acum merge ceas BKP-ul si posibil sa ramina cu el pe stoc din cauza de conesseuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

DragosR, și eu am niște criterii foarte restrânse dar stricte în cumpărarea unei mașini. Passatul meu a fost lovit în stânga fața, iar vopseaua nu strălucește ca la mult alte mașini...e matuita. În schimb am motorul ţipla. Când am cumparat-o era cea mai prăfuită mașina de la conceisonar.

Motorul trebuie sa fie murdarel, vopseaua sa nu fie noua, sa nu tragă într-o parte, sa aibă direcția și frana foarte bune. Restul e cancan. Toate astea sunt valabile pe lângă defectele tipice fiecărui model sau motor ales(pe care nu le poți ști până nu te pricopsesti cu el). La mine cel puțin, e prima mașină din grupul Vag și am ales-o bine...zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor murdar ? de ce ? praful si jegul tin de cald la contacte si la subansambluri ? 

Vopseaua sa nu fie noua ? te-ar deranja daca ar fi vopsita integral ? Totusi, dupa 6-10-15 ani, masina arata altfel revopsita, iti spun din experienta ; 

Daca trage stanga / dreapta usor, mai mult ca sigur se poate rezolva cu o geometrie ; 

Franele foarte bune...e relativa treaba ; depinde ce a ales proprietarul ca si consumabile ; intre Starline si ATE este diferenta dubla la pret ; oricum un set de frane ATE te costa ~7-800 lei fata+spate, asa ca se rezolva..

 

Importante sunt problemele de fabricatie specifice modelului, pompa de motorina, injectia, ambreiajul + volant, turbo, electrica, axul cu came, planetarele, lonjeroanele, puntea, samd ; astea sunt criterii de luat in seama la achizitionarea unui SH ; nu urmele de pe volan, uzura la pedale si la aripioara scaunului....

 

Unii au vazut si ei 2-3 filmulete pe youtube cu politia in actiune in Germania si masinile pe autostrada si gata, totul se raporteaza la Germania, tara minunilor ; inclusiv costul unul kit complet de ambreiaj ? pai mergeti in Germania si il schimbati, ca este "ORIGINAL" ! cumva VW-ul produce ambreiaje si volante ? sau cumva tot valeo / sachs le fac pt ei si le stanteaza ? te doare mintea cand auzi niste chestii de genul..macar pastrati-le pentru voi nu le mai bagati si altora prostii in cap...masinile sunt niste consumabile, tratati-le ca atare ; 

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Bgd, ești samsar?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geovadim, realizezi ca diferența de preț se trage de la marca pieselor, cine le-a făcut/contrafăcut și pana la mana de lucru. În Germania la VW de ex, un ambreiaj complet original costa fix 1054€...doar piesele (le-am solicitat preț). Degeaba se spune în comerț ca sunt originale cele ieftine de 200-400€, etc, pentru ca nu sunt.

Ambreiaj original si in Romania nu cre ca e 1000 de euro, e undeva pe la jumatate cred, nu mai stiu cat e stiu ca atunci cand am schimabt am decis sa iau Sachs de la un magazin de incredere si nu Sachs cu sigla VW pe el. Pe masina mea, din fabrica era Sachs, dar cu sigla VW. Cel original a tinut 100.000km, cel Sachs de acum are 90.000 si inca e ok, e drept fara sigla VW, atat.  Cred ca piesele de la Sachs sunt de calitate. Daca abreiajul Sachs cumparat aftermarket ma tine tot 100.000 la fel ca cel de la VW, de ce sa dau 500-1000 de euro cand pot da 280? Chiar nu vad motivul.

 

Legat de kitul de distributie, cureaua si rolele se gasesc in cutie, originale VW cu 900 de lei la magazine de piese si nu sunt contrafacute. Vorbesc de magazine de incredere care le vand, nu la coltul strazii. La reprezentanta VW acelasi kit de distributie, identinc, e cred cu 100 de euro mai mult daca nu si mai mult, nu mai stiu preeturile pentru ca le-am uitat, am schimbat acum 40.000km si nu mai tin minte cat erau exact, dar stiu ca am comparat si nu merita deloc. 

 

In rest, mana de lucru si ea difera, eu prefer sa merg la niste ateliere la care pot sa stau langa masina, in loc sa prefer serviceurile in care masina intra si nu stii ce fac baietii aia cateva ore la ea, fie ca aceste serviceiuri sunt in reteaua Porsche sau in afara. Stiu povesti conform carora s-a intrat cu o problema si s-a iesit cu alta (caz cu un Audi A6 intrat cu ceva la caroserie, iar baietii din service au luat toate cele 6 injectoare si le-au pus le alt A6 care le avea stricate). Sau alt caz real (la service Jaguar) cand baietii au spus ca au schimbat cutia de viteze si s-a platit una noua ca atare, desi ei schimbasera de fapt o mica piesa. A fost un scandal mare, muzamalizat, pentru ca omul in cauza s-a prins si s-a dus peste astia de la Jaguar Romania. E drept, teapa o luase la Jaguar Turcia ca era in vacanta. Nu am incredere in mecanici si doctori. In ultimii deloc, in primii doar daca stau langa ei si pentru cea mai banala chestie.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

geovadim, perfect de acord cu tine. Urasc mecanicii in general, medicii deopotriva. In ambele cazuri am avut "N" experiente extrem de neplacute.

Sunt totusi multe surse de unde poti procura piese, iar cum suntem noi, romanii... cautem ce este mai ieftin. Eu Nu sunt in Romania, iar pretul pentru ambreiajul meu era dat pentru Spania (800€ inclus mana de lucru). Faza e ca din mai multe rele, trebuie ales cel mai putin rau.

Ceea ce ai zis tu, cu "atelier de incredere VS coltul strazii" face diferenta in calitate, pentru ca preturile in comert sunt competitive, atata timp cat nu se afla provenienta marfii, sau se afla dar nu e certificata.

Distributie am gasit si eu foarte ieftina in Germania.

Ambreiajul... am auzit ca Luk ar fi cel mai bun, urmat de Sachs.

Ceva opinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luk si Sachs pt Passat B6 sunt acelasi lucru. Piesa este identica. In cazul Sachs, kitul de ambreiaj este Luk, ambalat in cutie Sachs. Pretul in schimb difera, numele de Sachs e mai scump. 

 

Am schimbat eu tot kitul recent. Luk - ~2000RON(Era oferta la volksparts cu 1800RON dar am vazut prea tarziu). Sachs e cu cateva sute de lei mai scump. Si-a luat un prieten(ca deh, el n-a vrut "mizerie" de Luk) Sachs si cand am deschis pachetul la service, scria frumos pe ele Luk. (mic ce e drept, dar scria). Si nu, nu e teapa romaneasca, e lucru real. Multi rpoducatori de renume apeleaza si cumpara de la alti producatori produse de volum(mass produced) fiind mai ieftin. Ei produc doar produsele performance, sau cele "signature". 

 

Valabil pentru multe categorii de piese. 

 

Mare atentie de unde cumparati. Multi isi pun adaosuri nenorocite. Acum 15 luni, dupa cum am spus mai sus, la volksparts kitul Luk era 1800ron, iar in alte parti am gasit aceeasi piesa(dupa cod) o gaseam intre 2100 si 2700. Daca le luati de la service particular, mai suferiti si adaosul lor la piese. La reprezentanta e fix acelasi produs LUK, in cutie cu sigla VW. Doar ca in loc de 2000RON, e de vreo 3-4 ori mai scump, caci e "original", oem. 

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Fiecare vorbeste din auzite. De aici si spaima asta cu BKP-ul. A fost datorita injectoarelor. Le-au schimbat, gata.

Un prieten venit de pe ford a aflat ce e BKP, si prin Italia a aflat si cum e distractia cu pompa de ulei.

Acum merge ceas BKP-ul si posibil sa ramina cu el pe stoc din cauza de conesseuri.

 

Nu am inteles nimic din ce ai vrut sa spui in ultima fraza. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zice ca merge foarte bine BKP, dar o sa rămână cu masina, din cauza ca unii din useri sperie lumea cand întreaba de motoare de 2.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Svg : trebuie sa fiu samsar casa imi tin masina si motorul curate? Sau vopseaua impecabila, fara urme de chei pe masina, diferente de nuante sau suprafete matuite? Masina o spal de doua ori pe saptamana, nu doar pt faptul ca imi place cum luceste, ci si pt ca aspectul ei te defineste putin ; iar motorul, de 1-2 ori / an, de regula dupa iarna, pt ca toate nenorocirile alea de solutii pot fi corozive si nu ma ajuta cu nimic daca imi tin motorul murdar, scurgerile sau alte probleme se observa oricum foarte bine si pe motor curat, ba chiar vezi mai bine sursa ; astea fiind spuse, daca eu as vrea sa imi vand masina ( sau oricare din colegii de forum, ca majoritatea au masini foarte ingrijite ), unuia ca tine nu as avea nicio sansa, pt ca are idei preconcepute, pe care le mai baga in cap si altora ; si apoi urmeaza intrebarea : " da ciam facut siefu ?! " voi credeti ca masinile care au fost neglijate si care au o mica scurgere de ulei sunt scutite de probleme majore…ca daca acel cineva a lasat gainatii pe ea pana s-a matuit vopseaua si praful pe motor de doua dejte sigur i-a facut revizia la timp si a pus numai piese de calitate ;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!