Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Rapid sa știi ca nu găsești, eu sunt cu buget de 9000 si caut de 2 luni, cei drept cu cutie Dsg. Cand mergi la o reprezentanta afli ca are mult mai mulți km decat cei susținuți de proprietar. Acum m-am lecuit caut ceva cu 160k dar km aia sa fie reali

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 8000..clar CR, parerea mea. Se pare ca cele cr nu sunt la fel de problematice ca pd-urile 2.0 ; si avand in vedere anul mai nou, faptul ca au fost rulate in Germania si nu in Romania, mai bine una cu 200.000 km din Germania de la proprietar, servisata corespunzator la timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rapid sa știi ca nu găsești, eu sunt cu buget de 9000 si caut de 2 luni, cei drept cu cutie Dsg. 

Ete nu sint... :) Trebuie sa te duci sa le vezi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista totusi vreun PD fara probleme? Ce cod?

Inafara de injectoare, ce mai pica la ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate motoarele 2.0 tdi ce echipeaza Passat-ul fie ele PD cat si CR fabricate inainte de 04.09.2009 au pompa de ulei antrenata printr-un ax (imbus) de 77mm lungime care in timp ~ 200k se uzeaza si nu mai antreneaza pompa de ulei=>o gramada de probleme.

Motoarele PD:

-2.0 tdi BKP (2 axe cu came): odata rezolvata problema injectoarelor, singura lor buba de mare amploare este cea de mai sus ;

-2.0 tdi BMP DPF (un singur ax cu came): predispus la uzura axului cu came dupa 200k. Prezinta si el problema de mai sus.

 

Motoarele CR:

-unele prezinta uzura in interiorul pompei de inalte, la un anumit numar de km (foarte variabil), uzura ce duce la formarea de span in instalatie, care in timp duce la deterioarea intregului sistem de injectie.

-probleme cu pompa de ulei ca si cele PD. Modele produse dupa data de mai sus vin echipate cu un ax (imbus) de 100mm care nu mai manifesta uzura nici dupa 300km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut multe, cand am fost la reprezentatnata , toate aveau peste 200k km, ieri am gasit una cu cei 165k km confirmati la reprezentanta, azi merg sa o vad. Merita cutia DSG la km astia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te-ai hotarat sa-ti iei cutie DSG vei fi cel mai sigur de kilometrajul masinii pentru ca masinile cu DSG au pe cutie un computer "mekatronic" care nu poate fi accesat pe intrare, numai pe iesire, adica nu ii poti introduce date ci numai poti citi contoarul. Daca computerul de bord si cel al motorului pot fi modificate, cel al DSG-ului nu.

De aceea iti recomand orice masina din gama Wolksvagen cu cutie DSG. Chiar daca constructiv cutia DSG creste consumul unei masini (nu cu mult), in realitate consumul este mai scazut deoarece nimeni nu este atat de perfect - ca o cutie DSG - sa schimbe viteza exact atunci cand o cere motorul si conditiile de drum si intotdeauna motorul va fi mai mult sau mai putin supra sau subturat.

 

Verifica si aici:

http://olx.ro/oferta/volkswagen-passat-variant-2-0-tdi-dpf-dsg-140cp-2008-IDSowH.html

 

Succes 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista totusi vreun PD fara probleme? Ce cod?

Inafara de injectoare, ce mai pica la ele?

 

 

Eu ti-as recomanda 1.9 TDI 105 cp...dar...neparat resoftat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te-ai hotarat sa-ti iei cutie DSG vei fi cel mai sigur de kilometrajul masinii pentru ca masinile cu DSG au pe cutie un computer "mekatronic" care nu poate fi accesat pe intrare, numai pe iesire, adica nu ii poti introduce date ci numai poti citi contoarul. Daca computerul de bord si cel al motorului pot fi modificate, cel al DSG-ului nu.

Se pot maslui si aia ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am probat masini 1.9 si 1.6 mi se par ff lenese, vin de pe un golf cu 150cp. 

Masina care mi sa confirmat cei 160k la reprezentanta, este din 2010, are motor de 140cp , cod motor- ups nu am inca, Banuiesc ca nu se poate vedea din vin-ul masini. 

 

Moderator: Nu e topic de generalitati. Pentru alte intrebari exista topic-uri dedicate.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin: funny!

On topic: Eu as cauta cr. PD e cam zgomotos și, fără resoftare, cam 'lenes'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin: funny!

On topic: Eu as cauta cr. PD e cam zgomotos și, fără resoftare, cam 'lenes'

Glumesti nu? Daca te referi la 2.0 tdi PD, eu am senzatia ca la demaraj ma bate de ma asculta cu urechea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun, ca sa imi fie mai clar incerc sa rezum ceea ce ati spus mai sus intr-un singur post:

 

In cazul achizitionarii unui PD fabricat pentru Romania si care poate fi verificat prin cartea de service si la reprezentanta trebuie sa verific urmatoarele:

 

1. Daca a avut sau nu injectoarele inlocuite pe circulara. Inteleg ca asta ar trebui sa se poata verifica la PBN (unde planuiesc sa o duc la verificat). Oare imi pot da in scris ca mi le vor inlocui (in caz ca nu au fost deja inlocuite)? Daca are injectoarele schimbate inteleg ca problema asta e rezolvata. Sau?

 

2. Daca a avut pompa de ulei inlocuita. Daca da si e inlocuita dupa 2009 inseamna ca nu mai sunt probleme. Daca a fost inlocuita inainte inseamna ca o sa pice iar. Daca nu a fost inlocuita, de asemenea. Cam cat costa?

 

3. Turbina sau volant sau ambreiaj? Astea cum sunt? Intreb in principal despre BKP care am vazut ca e foarte raspundit.

 

 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Din ce stiu eu daca nu au fost inlocuite injectoarele nici nu le vei mai putea inlocui pentru ca circulara 23H9 a fost inchisa de producator .

    Totusi poti intreba la PBN .

    Hartie la mana nu o sa-ti dea cei de la PBN nici morti .

    Daca au fost inlocuite e posibil sa nu mai ai probleme (dar nu garanteaza nimeni 1000% ca nu vor mai fi probleme) .

 

2. Doar daca a fost inlocuita doar cu cea de 1.9 nu mai sunt probleme .

    De asemenea si aici circulara a fost oprita .

 

3. Astea sunt in functie de fel-ul in care a fost utilizata masina .

    Daca fostul proprietar a avut dureri un cur de masina pot pica oricand .

    Din pacate volantele + kitul de ambreiaj nu se pot reconditiona ci doar schimba .

    Turbina se poate reconditiona / upgrada la cei de aici :

    http://avdturbo.ro/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ansamblul pompei de ulei a fost inclocuit tot cu unul vechi vor aparea din nou probleme, daca a fost inlocuit cu cel nou (aparut pe modele 2010+), problema este rezolvata. Daca nu s-a inlocuit nimic, rectificarea ansamblului costa undeva la 150-180euro + manopera de demontat / montat sau eventual inlocuit tot sistemul cu pompa de 1.9!

Recomand cod motor BMP daca masina este PD. BKP in cazul in care injectoarele au fost inlocuite de fabricant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce priveste garantia ca injectoarele au fost schimbate pe circulara de fostul proprietar, imi amintesc discutii de aici de pe forum in care se spunea ca inainte sa vanda masina, a inlocuit injectoarele cu unele SH. Bineinteles, e un scenariu putin probabil si nici nu cred ca il putem proba. Nu mai tin minte cine a spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa fii sigur, ceri codurile injectoarelor care au fost puse la reprezentanta, si dupa aceea verifici codurile injectoarelor de pe masina.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

@cosmin: funny!

On topic: Eu as cauta cr. PD e cam zgomotos și, fără resoftare, cam 'lenes'

Glumesti nu? Daca te referi la 2.0 tdi PD, eu am senzatia ca la demaraj ma bate de ma asculta cu urechea.

 

Cum ai zis chiar tu: ai doar senzatia. Motoarele CR livreaza cuplul mai liniar si pe un interval mai mare al turatiei. De aici si impresia ca e mai incet.

Daca nu ma insel timpii de acceleratie pana la 100 km/k sunt foarte apropiati ( diferenta nesemnificativa in viata reala) intre motoare de aceeasi putere. (unul Cr si unul PD)

 

Personal, imi place silentiozitatea motoarelor CR in comparatie cu PD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@offtopic

 

Cr e mai rafinat, consuma mai putin, mai putin galagios, dar la performante inca mai are de lucrat.

cifre oficiale...

"...la unele reprize, noul A4 2.0 TDI 143 cp ( common-rail ) sta mai slab decat cel pe care-l inlocuieste ( pumpe-duse ). Astfel, noul model accelereaza de la 60 la 100 km/h in 7.0 sec, in treapta a patra, fata de 6.7 sec in cazul generatiei precedente, iar de la 80 la 120 km/h, in treapta a cincea, in 9.9 sec, fata de 8.8 sec.

 

stii cat de mult conteaza asta la un mers alert cu multe depasiri?

 

Pd raspunde mult mai prompt la accelerare indiferent de treapta si turatie, iar faza  "eu am senzatia ca la demaraj ma bate de ma asculta cu urechea" e ceva cat se poate de real.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu spun asta pentru ca am mers cu un bkp si un bmp (ambele pe passat b6). Cand apesi acceleratia raspunde instant fata de cr si te lasa pe spate. Bine, motoarele erau ok, adica in parametri. Dar si al meu merge in parametri si abia dupa 100 km/h pot sa zic ca stam de vorba unul langa altul. Nu stiu, poate e doar o impresie...poate kilometrajul urca la fel dar nu realizez pentru ca ma fascineaza cuplul pd-ului  :lol:

 

Pentru achizitionare, Andrei7 eu as alege un BMP. 

Modificat de Gnr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu spun asta pentru ca am mers cu un bkp si un bmp (ambele pe passat b6). Cand apesi acceleratia raspunde instant fata de cr si te lasa pe spate. Bine, motoarele erau ok, adica in parametri. Dar si al meu merge in parametri si abia dupa 100 km/h pot sa zic ca stam de vorba unul langa altul. Nu stiu, poate e doar o impresie...poate kilometrajul urca la fel dar nu realizez pentru ca ma fascineaza cuplul pd-ului  :lol:

 

Pentru achizitionare, Andrei7 eu as alege un BMP. 

 

Hai ca chiar instant nu raspunde, ca are Turbo Lag :)

 

Instant raspund alea fara turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!