Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Nu prea spune lumea cum e treaba cu VW Passat B6.... :icon_confused:

Probabil ca niciuna nu are probleme :D , sau toate au mari probleme si e normal ca detinatorii sa nu denigreze propria masina.

Din cate am citit eu, cam toate codurile de motor de 2.0 TDI, au mari probleme.

 

funny.......  :D .

 

 

ai citit toate paginile din urma ? 

 

ai citit posturile din aria B6 ?

 

astea sunt informatii care le poti afla singur, cu putina munca... nu cred ca ascunde nimeni nimic...

 

cauta masina dupa cum se prezinta, dupa starea tehnica.... nu dupa pret - si cel mai probabil, o sa te alegi cu o masina buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoare euro5 incepand cu 2009, common rail, nu mai sunt asa multe probleme.

Modificat de andreigeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Nu prea spune lumea cum e treaba cu VW Passat B6.... :icon_confused:

Probabil ca niciuna nu are probleme :D , sau toate au mari probleme si e normal ca detinatorii sa nu denigreze propria masina.

Din cate am citit eu, cam toate codurile de motor de 2.0 TDI, au mari probleme.

 

funny.......  :D .

 

 

ai citit toate paginile din urma ? 

 

ai citit posturile din aria B6 ?

 

astea sunt informatii care le poti afla singur, cu putina munca... nu cred ca ascunde nimeni nimic...

 

cauta masina dupa cum se prezinta, dupa starea tehnica.... nu dupa pret - si cel mai probabil, o sa te alegi cu o masina buna.

 

Am cam citit postarile din urma, am luat informatii si de prin alte locuri si am inteles care sunt problemele serioase cu motoarele TDI de 2.0.

Ceea ce nu prea am citit, sunt rezolvarile problemelor. Nimeni nu prea discuta despre cum a rezolvat o problema si cei care au mai postat cate ceva in sensul asta, au facut asta acum 1-2 sau chiar 3 ani, deci la alte preturi si cu alte costuri generale. Nu ma-m trezit postand aici de plictiseala, ci din dorinta de a afla lucruri noi, probleme noi si mai ales rezolvari mai noi ale problemelor vechi, costurile lor, etc. Nu ma mai inereseaza cu cat a fost reparata o pompa de ulei acum 3-4 ani, nu mai are nici o relevanta acum.

In legatura cu pretul... Cel care cauta o masina neluand in seama pretul acesteia, are o problema de orientare economica, cel putin, daca nu cumva o doza de inconstienta putin scuzabila. Daca nu conteaza pretul, atunci toata lumea cumpara masina cea mai scumpa, ca atunci cu siguranta este si cea mai buna, sau cumpara una noua si a scapat de grija problemelor ce pot sa apara la o masina la mana a doua. Cred ca la o masina secon hand trebuie gasit echilibrul intre pretul corect la calitatea cea mai buna posibila, cu riscurile cele mai mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de ajuns sa spui ca ai citit , ci chiar sa citesti

din tot ce ai postat se vede clar ca nu ai citit decat pe sarite

asa ca nu are rost sa iti dai cu parerea contrazicand colegii care nu doar au citit ci au si contribuit constructiv la acest topic

deja esti off topic si cobori valoarea acestui topic extrem de util

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobo - pricipiul tehnico-economic.... ceea ce spui tu, legat de bani - se aplica si la masini noi.... nu numai la second. Eu doar am subliniat ca masinile trebuie cautate intai dupa starea tehnica si estetica, in care se prezinta - si nu numai dupa pret. 

 

Anul bun, km putini si dotarile multe.... asortate unui pret mic - sunt departe de achizitia ideala... aia ca vanzatorul e in foame de bani, ca e criza si au scazut preturile... este glazura unei tepe - care se va reliefa in costurile de utilizare ale autoturismului....

 

Tot asa, am mai vazut si ideea ca cei care posteaza aici si ofera sfaturi celor care doresc achizitionarea unei masini, sunt ofticati ca le scade pretul la masini..... si de aia nu-i incurajeaza pe cei care vor sa cumpere un Passat B6 la 5000 e... sau mai putin..... total fals, ca doar nu le urca pretul, faptul ca nu cumpara X o tigaie....

 

pana la urma, fiecare cumpara ce vrea...... si cel mai important - ce isi permite.

 

daca putem ajuta cu un sfat, bine.... gaseste cateva masini care iti plac, posteaza anunturile si colegii o sa isi spuna parerea.

 

Toate cele bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa fiu un pic offtopic( reparatia pompei de ulei acum 3-4 ani se facea cam cu 2000- 2500 euro si nu prea se stricau atunci ca nu erau adunati km, acum se face tot cam la acelasi pret daca vrei sa pui o pompa de ulei noua, sau 300 euro daca alegi una de 1.9 sau rectificarea celei pe care o ai.) ca sfat este deschis un topic cu acest subiect si se numeste clar pompa ulei passat b6 si poti afla toate informatiile necesare.

spune si tu ce buget ai cam ce dotari vvrei. parerile sunt impartite in legatura cu masinile: unii colegi au masinile de noi si nu au avut probleme, altii luate la mana a doua tot nu au avut probleme, altii au avut toate problemele posibile, unii doar unele. 

eu am luat masina la 150- 160 000km(este masina de romania cu km reali) si am acum 235000 km si se aduna in continuare, singura problema majora care mi-a imobilizat masina si cea mai deranjata a fost pompa de ulei(cand am patit eu nu prea se stia de aceasta problema cel putin la noi in romania). in rest jectoarele mi-au fost schimbate si codul motorului este bkp daca te ajuta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am masina din semnatura de 5 ani (2.0 bkp) , timp in care am schimbat din proprie initiativa: injectoarele (culanta), pompa motorina (100 euro), rectificat pompa ulei (150euro). Nu am asteptat sa pice, pur si simplu le-am schimbat. Din 2009 pana acum nu am schimbat decat un cap de planetara, distributia si consumabile. Nimic mai mult. Costurile pe care le-am facut pentru a preveni anumite defecte le consider modice.

Nu stiu cum reusesc altii insa eu personal nu am schimbat/nu am probleme cu: nimic pe sub masina, coloana de directie, elemente motor, elemente clima, usi blocate, apa prin portbagaj, volant care sa bata de vibreaza masina ... etc. iar in acest moment masina nu are absolut nimic defect si nimic nu asteapta sa fie ceva schimbat.

Conteaza f f mult cum a fost intretinuta masina si cum a fost exploatata. Eu am in acest moment 140.000 km reali 100% si o folosesc de 70.000 km.

O masina ca asta se vinde strict daca proprietarul are nevoie de bani sau vrea sa isi cumpere altceva, superior (minim ceva care sa aiba o valoare dubla decat cea actuala) iar pretul sigur nu va fi minimul pietei.

In caz contrat ... km de ordinul sutelor de mii, probleme ascunse, samsareala ... etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, interesant intradevar

Unii spuneau ca schimbarea unei pompe de ulei cu tot ansamblul, a costat in jurul a 5000-6000 lei ( http://vwforum.ro/topic/71401-pompa-ulei-passat-b6/ ), deci tocmaI de aici am avut si nelamuririle legate de reparatii....

Ma gandesc tot mai mult sa gasesc ceva cu motor de 1,9 TDI, chiar daca de putere mai mica.

Cred ca o Octavia sau un Golf are si costuri de intretinere mai mici, mai ales ca bugetul meu nu depaseste 6000 euro cu tot cu taxa de mediu, daca este cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic din propria experienta cand mi s-a stricat costa pompa de ulei cam 7000 ron plus manopera uleiul ajungeam undeva la 8200 8500 ron plus turbina eu depaseam 10 000 ron. poate nu am facut eu schimbul euro ron bine.

stiu sigur ca schimbarrea pompei cu una de 1.9 cel putin unde am facut eu este 250 -300 euro plus uleiul si filtrele.

si motoarele de 2.0 sunt si pe skoda si vw si audi si seat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e de ajuns sa spui ca ai citit , ci chiar sa citesti

din tot ce ai postat se vede clar ca nu ai citit decat pe sarite

asa ca nu are rost sa iti dai cu parerea contrazicand colegii care nu doar au citit ci au si contribuit constructiv la acest topic

deja esti off topic si cobori valoarea acestui topic extrem de util

Eu zic ca nivelul topicului nu esti in masura sa-l stabilesti tu, credema pe cuvant.  :icon_confused:  Pentru informarea ta generala acesta este un forum si atata vreme cat nu folosesc un limbaj trivial si nu ofensez pe nimeni, nu vad cu ce cobor nivelul topicului. Cred ca tu esti putin pe dinafara discutiei..... Eu nu sunt absolut deloc "off topic", uite-te la titlul lui, este dedicat achizitiei unui model Passat B6 si in legatura cu asta pun intrebari, ma informez. Nu bat campii pe aici. Tocmai prin asta isi justifica existenta un forum, nu? Daca nu ai raspunsuri, nu esti obliagt sa postezi. Faptul ca nu am citit in intregime o sectiune a forumului nu inseamna ca Intre timp nu au mai aparut rezolvari diverse ale respectivelor probleme si poate ca unii au gasit solutii de remediere mai noi. Parerea mea este sa-ti vezi de treaba, daca nu poti contribui cu ceva util.

Modificat de Bobo70
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Sunt nou pe forum si in cautare de Passat. Ma tot uit la cele cu motor pe benzina 1.8T si 2.0T, dupa 2006. La ce probleme sa ma astept de la cele 2 modele? Am inteles ca distributia e pe lant (asta e un plus), turbina la benzinare nu prea cade,... Orice sfat e bine venit. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merita sa cumperi un passat b6 cu motor 2.0tdi sau mai bine unul cu 1.9tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat si dupa diesel, dar tot aud pareri de rau despre motorizarea pe motorina. De 8 ani conduc masini diesel, destul de puternice si parca as trece la benzina. Dar oferta la benzinare cu turbina este destul de slaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut cu respect domnilor! Vreau un sfat din partea dumneavoastra(am observant ca va pricepeti destul de bine la masini si am incredere). Vreau sa imi achizitionez un Passat 1.9 TDi (am inteles ca e varianta cea mai buna), anul 2006-2007 cu dotari medii...Studiez de cateva saptamani piata, in special pe olx.ro si Tocmai.ro si am observat ca un astfel de model de masina merge pe la 6000-7000 de euro (chiar si sub 6000)...km aproximativ 150-200 000...Intrebarea mea este daca astea sunt preturile normale pentru o masina de acest gen,  sau masinile respective au f mari probleme, motiv pentru care sunt si vandute. In comparatie, passat-urile din Germania sunt mai scumpe decat cele de aici. Pe lista mea se mai afla si Golf V. Mentionez ca masini o voi folosi in Bucuresti pentru aproximativ 2500 km pe luna. Va multumesc!  


As vrea sa adaug 2 anunturi de pe olx pentru a va da o parere dar nu stiu cum..nu reusesc sa dau copy-paste :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pretul masinilor in piata este facut de samsari. Acest fapt explica de ce se vand mai ieftin ca in germania desi majoritatea masinilor provin de acolo. In general masinile care se importa au peste 200-250mii km si ajung la noi la un pret imbatabil si jumatate din km originali. Este greu sa gasesti o masina buna, intretinuta cu km reali, dar nu imposibil. Pretul acestei masinii sare cu mult peste pretul pietei. Dar se gasesc si oferte mai convenabile la pret. O masina din 2006-2007 adusa din germania, are cel putin 300.000-350.000. O astfel de masina din Romania, din cauza rulajului mediu anual mai mic, posibil intre 150.000-200.000. Passat-ul de 1.9 este o masina foarte ok, atat ca fiabilitate, intretinere, consum, tinuta de drum, numai ca e greu de gasit unul bun. Majoritatea masinilor sunt prost intretinute si omorate, vandute in targ "ca si noi". Este un anunt in aria de vanzari legat de un passat 1.9 tdi care, cel putin mie, imi atrage atentia.! Nu strica sa te uiti si tu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat dar nu stiu exact la care va referiti. in banii astia nu am gasit. idea este ca bugetul meu este de 6500..poate poate 7000 :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Mentionez ca masini o voi folosi in Bucuresti pentru aproximativ 2500 km pe luna. Va multumesc!  "

 

Benzina cu siguranta, sau poate o combinatie cu GPL. De cat spatiu este nevoie? exista copii mici? se fac drumuri inafara des? drumuri de sute de km?

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu nu...am 22 de ani...imi trebuie pt deplasare sa serviciu(pur si simplu nu vreau sa stau calcat in picioare de alti calatori in metrou sau ratb) si cate o plimbare seara din cand in cand)..Passat-ul imi place foarte mult...golful mi se pare mai potrivit pentru ceea ce imi este necesar...Passat-ul este mai mult un moft sincer sa spun...sunt foarte attractive aceste preturi de ~ 6500 de euro  dar imi este teama de problem ulterioare...un golf la 6000 de euro consider ca ar fi mult mai bun din pct de vedere ethnic decat un Passat la 6500..sau gresesc?

Modificat de popadaniel92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acesta . Sa nu va temeti de faptul ca masina are peste 200.000km. La cum a fost intretinuta si ingrijita, mai parcurge inca 200.000 fara investitii costisitoare.  Avand in vedere cei 2500km pe luna=>30.000km pe an. O masina pe motorina se preteaza unui rulaj asa mare! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt putin speriat de cati bani au fost investiti in aceasta masina...sper sa pot lua o decizie buna in ceea ce ma priveste pentru ca este cea mai mare dilemma pe care am trait-o pana acum...si nu cunosc mai nimic despre masini (cu siguranta nu voi merge singur cand voi cumpara masina, fie golf fie Passat ..sau cine stie..o skoda Octavia 2007)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa te gandesti ca a fost cumparata de noua si a fost intretinuta asa cum trebuie. Ce te face sa crezi ca vei cumpara o masina second hand si eventual o folosesti 5 ani fara sa investeti nimic in ea, mai ales la un rulaj de 30.000km/an. Intretinerea unei masini second hand nu consta numai in schimbarea anuala sau la un anumit numar de km a uleiului si a filtrelor. Daca vorbim de o masina noua cu garantie, poti sta linistit cativa ani, in functie de cat de mult o rulezi si singurele investitii in intretinere sa fie cele in schimbarea filtrelor si a uleiului. Acest lucru nu se aplica si la masinile sh, la care oricand poate interveni ceva neprevazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu dumneavoastra...Sper sa reusesc sa iau cea mai buna decizie...poate prin bucuresti voi cunoaste mai multi vanzatori de Passat-uri pe care sa-I cunosc personal sau despre care sa am informatii cum ca nu sunt samsari..in ceea ce priveste masina aceasta..va multumesc si daca va mai fi disponibila in momentul in care voi primi banii(cam in 2 saptamani) va fi o varianta pe care o voi lua in calcul..

Modificat de popadaniel92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sunt si alte variante, numai ca trebuie cautate si nu se gasesc asa usor. Cautarea solicita foarte mult timp, bani si nervi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta dintre o masina de pe autovit si cea prezentata aici, e ca, acest coleg de forum, impatimit si pasionat, poate sustine cu acte ce a fost schimbat la ea. daca te sperie, gandeste-te ca cele din targ au 50% in plus probleme si alte 60% probleme "carpite a la Romania".

Ghinionul face sa am un vecin in cartier care aduce bombe de afara si le bibileste doar vizual, si le vinde virgine. Si atuurile lui sunt de genu: sefu, are proiectoare, are volan in piele, sefu....

E doar o parere!

Modificat de gaborvad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!