Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

florinneagoe

da. Toate se pot rezolva odata ce ajung sa vad masina. Problema e ca sunt anumite motoare de care sa te feresti: BKP si BMP injectoare siemens; BKD probleme turbina. Am dreptate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKP-injectoare siemens cu probleme (140cp);

BMP-injectoare bosch fara probleme(140cp);

BKD-injectoare bosch fara probleme (140cp DAR motorul acesta nu se gaseste pe Passat!)

Toate injectoarele de pe motorul 2.0 tdi pd de 170 cp sunt siemens->cu probleme (in cazul in care nu au fost schimbate cu varianta cea noua).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic dute uita-te la masina, vezi cum merge faci o copie dupa cartea masinii te interesezi cat costa inmatricularea, zgarieturile nu stiu daca ies la polish dar poti sta cu ele pana mai strangi bani sa le rezolvi

si cu motoarele este cu dute vino, eu am bkp  injectoarele mi-au fost schimbate gratis anul trecut(mie mi-a placut masina si nu m-am uitat la tipul motorului)

eu cea mai mare problema care o vad la motoarele de 2,0 este pompa de ulei (eu sunt patit si stiu ce inseamna) care iti face motorul praf daca nu esti atent si multi in continuare nu stiu de aceasta problema

acum daca ar fi sa mai cumpar inca unn passat cu 2.0 as desface baia de ulei si as verifica pompa si asta ti-as recomanda si tie daca cumperi una cu 2.0.

 

oricum dupa parerea mea asta este pretul(5000-6000 euro) la passaturile din 2006-2007(fara taxa platita), eu nu prea inteleg de ce passatul b5,5 este asa scump dar este alta discutie.

Modificat de bibi1411
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florinneagoe

Da stiu si de pompa de ulei ca se duce si am inteles ca e scumpa in draci.dar am inteles ca si pompele de ulei sunt de 2 feluri si ca una dintre ele este mai ieftina. Nu cunosc problema in detaliu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este topic deschis pe aceasta problema, pompa de ulei poti sa o schimbi cu una de 1.9(costuri undeva la 200-350 euro) si alta solutie sa maresti acolo hexagonul in mare zis(cam la aceeasi bani) sau sa cumperi una noua(dar sincer este cat jumatate din masina la care te uiti) depinde ce consideri tu ca este mai bine, important este sa nu iti apara mesaj in bord(low pressure oli) si daca iti apare sa opresti masina imediat.

oricum bafta si daca iti place masina cumpar-o, sa fim seriosi ca probleme apar si la alea noi, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea unui "hatter": cu banii si venitul pe care-l ai, te duci frumos si-ti iei un logan nou cu 3-4 ani garantie si o sa ai bani sa mai faci si tu un concediu pe an. nu bagi toti banii in masina an de an. 

stiu, acum o sa-mi sara tot forumul in cap ca loganul e conserva, tigaie, etc... dar asta e parerea mea, asta-ti permiti. nu vei avea confortul unui passat, puterea unui passat, etc... dar nu te va durea capu', te urci in ea si pleci si-ti faci treaba...

 

un passat din 2007 din Germania, nu are cum sa aiba 160k km. probabil ca are undeva la 300k reali, iar asta inseamna multe "investitii" in masina. sau, daca are 160k reali, atunci cel mai probabil ca la un moment dat a mers cu rotile in sus, sau a captusit vreun stalp.

 

nu pot decat sa-ti urez mult succes cu achizitia si sa cantaresti bine optiunile pe care le ai, sa nu-ti para rau mai tarziu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa te gandesti ca daca o cumperi second probabil va trebui sa cumperi niste consumabile destul de costisitoare: cauciucuri(la passat sunt de la 205/55/16 in sus),discuri +placute(la passat sunt 312 pe fata cu 288 pe spate ;) in caz ca sunt pe terminate,eventual ambreiaj ,rectificare pompa de ulei etc..sunt costuri care vin odata cu masina.nu te poti astepta ca la o masina sa nu bagi bani in ceva la 5-6 luni.azi cumperi un set de cauciucuri, peste 4-5 luni poate e nevoie de un ambreiaj etc.lucrurile astea le faci la orice masina doar ca la unele sunt mai scumpe iar la altele sunt mai ieftine.

daca gasesti un passat in stare buna cu anvelope bune ,ambreiaj care nu da semne de oboseala, placute si discuri OK merita sa il iei.mare atentie si la injectoare sa nu fie schimbate pe circulara si apoi date jos si puse altele vechi(verificat daca se poate codul de pe injectoare).Succes la cautat si grija mare ca e plin targul de babete care arata ca niste printese si  iti fac cu ochiul! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florinneagoe

am prins ideea. Raman la parerea lui bibi. Nu este diferenta la costuri intre golf si passat, cel putin nu foarte mari. Si daca este sa pice pompa de ulei de exemplu asta e, o schimbi odata si gata ca nu pica in fiecare an. In fine, deja vorbim sa ne aflam in treaba cu pareri de genu poti sa o intretii sau nu poti.fiecare are un stil de viata si stie pe ce da banii. Sincer si eu am pus problema prost de la inceput.

Multumesc de pareri.

Modificat de florinneagoe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie sa te sperie pompa de ulei.citeste topicul respectiv si alegi varianta care iti convine.cu 10-12 milioane sau mai putin chiar o rezolvi si pe aia si cel putin 100.000 de km nu ai probleme.nu trebuie sa pice si apoi sa umbli la ea mai ales ca oricum o sa schimbi uleiul dupa ce o cumperi si poti cumula operatiunile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

precum ma asteptam..hatteri s-au atacat si incearca metode parsive :)) sa te convinga sa iti cumperi orice altceva numai passat nu ,ca sa se simta ei m-ai deosebiti in trafic si sa se gandeasca ca nu oricine poate sa isi permita o masina ca a lor cumparata acum multi ani cu o gramada de bani.baga texte precum cauciucuri placute discuri..de parca e un singur passat de vanzare in toata romania si acestuia ii lipsesc cauciucurile jantele placutele(il ei de undeva unde era tinut pe niste caramizi)..ideea lor e ca va trebui probabil sa ii cumperi si un volan pentru a te asigura ca poti lua curba si tine drept pe strada..referitor la km..repet nu indica neaparat ca masina e praf am condus marci mult mai slabe(italiene ,forduri.etc) cu peste 350000 de km,una din masinile ce le conduc acum are 330000 km ,,si nu am avut probleme.-inclusiv loganuri 1.4 benzina de pe taxiuri au peste 400000 de km si merg .o masina praf o poti identifica fara mari probleme la nu test alaturi de o persoana cunoscatoare..(foarte probabil ca jumatate din membrii forumului au masini cu peste 250000 de km si habar nu au de lucru asta)

Modificat de roy22ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

Pe mine ma faci sa ma simt deosebit doar si cand ma ispitesti cu greseli gramaticale...

... sa se simta ei m-ai deosebiti in trafic...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate muta discutia asta fantastica pe forum la autovit? Ca acolo sigur exista persoane care impartasesc aceleasi impresii si deja m-am saturat sa citesc aberatii si texte samsaresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de parere ca deja s-a ajuns la altceva..... reveniti la normal, ca poluam topicul aiurea.

 

In rest - florin, mergi vezi masina - daca o verifici si e ok, decizia e a ta, banii tai, munca ta - noi te ajutam cum putem, acum si pe viitor. Altfel, stam la butoane si povestim.....

 

cand esti la masina si ai ceva dubii, ma poti suna si te ajut cu ce pot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa-mi cumpar de vreo 3 luni masina si nu gasesc . M-am cam saturat sa dau numai de " unici proprietari (doar in romania)",  "primul proprietar pe cartea din romania". 


 


Este prima mea masina , tot ce am condus pana acum au fost masini de serviciu si acelea Dacia de mai multe feluri + scurte perioade masini gen Opel Astra , Land Rover , experienta am ceva vreo 300 000 KM 


Masina o sa fie condusa in cursul saptamanii si de sotie sa duca copilul la gradinita , dupa care in week-end cred ca o sa fiu tot eu de tura cu eventualele escapade . 


Km pe an  10 000 - 20 000 .


Am tot zis benzina pentru cheltuieli la intretinere mici dar ma omoara consumul.


Toti ma sfatuiesc sa iau tedei-ul deoarece consuma mai putin si diselurile sunt motoare cu viata lunga, dar si aici ma ingrijoreaza intretinerea si piesele destul de scumpe.


 


Masina se doreste a fi de famile deci un break ar fi super ok. 


Buget undeva la maxim 7500 (si este un efort destul de mare sa ajung aici)


Nu doresc oferte de la samsari decat de la useri cu ceva reputatie pe acest forum care cunosc un prieten/amic/ruda ce vinde o masina ingrijita . Inteleg ca o sa fie putin peste pretul pietei dar nu vreau sa platesc "valoarea sentimentala ", daca cineva vinde o masina ma gandesc ca este gata sa se desparta de ea  iar sentimentele i se vor indrepta catre urmatoarea masina. 


 


Am tot cautat si m-am tot sucit si am ramas la urmatoarele variante :


Golf 5    Break  ani 2007 -2009   1.9 tdi  sau 2.0 tdi  


Golf 6  Break ani 2009 - 2010   1.6 tdi CR   sau 2.0 tdi CR 


Pasat  2008-2009    1.9 TDI sau 2.0 TDI CR 


 


Motoarele de benzina nu prea ma incata la VW , poate doar cel de 1.4  tfsi.


 


Am probat pana acum :


Opel Vectra  2007    motor 1.8 benzina  


Pasat 2006  2.0 FSI  150 CP facut si test la PBN dar nu a trecut testul


Pasat 2008  2.0 TDI 140 CP  mi-a placut cel mai mult dar am vazut destul de multe probleme la motoarele 2.0 .


 


Masina nu va fi cumparata fara test la service autorizat . 


Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce doresti tu, parerea mea este sa te orientezi catre Golf........la acesti bani, nu vei gasi un Passat in toate mintile lui, sincer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Vreau sa-mi cumpar de vreo 3 luni masina si nu gasesc . M-am cam saturat sa dau numai de " unici proprietari (doar in romania)",  "primul proprietar pe cartea din romania". 

 

Este prima mea masina , tot ce am condus pana acum au fost masini de serviciu si acelea Dacia de mai multe feluri + scurte perioade masini gen Opel Astra , Land Rover , experienta am ceva vreo 300 000 KM 

Masina o sa fie condusa in cursul saptamanii si de sotie sa duca copilul la gradinita , dupa care in week-end cred ca o sa fiu tot eu de tura cu eventualele escapade . 

Km pe an  10 000 - 20 000 .

Am tot zis benzina pentru cheltuieli la intretinere mici dar ma omoara consumul.

Toti ma sfatuiesc sa iau tedei-ul deoarece consuma mai putin si diselurile sunt motoare cu viata lunga, dar si aici ma ingrijoreaza intretinerea si piesele destul de scumpe.

 

Masina se doreste a fi de famile deci un break ar fi super ok. 

Buget undeva la maxim 7500 (si este un efort destul de mare sa ajung aici)

Nu doresc oferte de la samsari decat de la useri cu ceva reputatie pe acest forum care cunosc un prieten/amic/ruda ce vinde o masina ingrijita . Inteleg ca o sa fie putin peste pretul pietei dar nu vreau sa platesc "valoarea sentimentala ", daca cineva vinde o masina ma gandesc ca este gata sa se desparta de ea  iar sentimentele i se vor indrepta catre urmatoarea masina. 

 

Am tot cautat si m-am tot sucit si am ramas la urmatoarele variante :

Golf 5    Break  ani 2007 -2009   1.9 tdi  sau 2.0 tdi  

Golf 6  Break ani 2009 - 2010   1.6 tdi CR   sau 2.0 tdi CR 

Pasat  2008-2009    1.9 TDI sau 2.0 TDI CR 

 

Motoarele de benzina nu prea ma incata la VW , poate doar cel de 1.4  tfsi.

 

Am probat pana acum :

Opel Vectra  2007    motor 1.8 benzina  

Pasat 2006  2.0 FSI  150 CP facut si test la PBN dar nu a trecut testul

Pasat 2008  2.0 TDI 140 CP  mi-a placut cel mai mult dar am vazut destul de multe probleme la motoarele 2.0 .

 

Masina nu va fi cumparata fara test la service autorizat . 

 

 

Nu vreau sa vand masina (am incercat mai de mult dar pretul era considerat mare fata de ce ofereau samsarii ....) dar iti spun o chestie

 

Masina mea , cea din semnatura(2007 inmatriculata in februarie) , are ~ 133 000 km ...luata de noua in familie (deci ii stiu istoricul inclusiv km ) ...e destul de dotata ca in afara de navigatie , trapa si cutie automata nu stiu ce ii lipseste ... nu as da-o sub 9000 euro (cine stie ca are masina buna nu o sa lase la pret) , asta ti-am zis asa ca sfat.

 

PS are toate injectoarele conti , schimbate pe circulara VW si pompa de ulei schimbata din perioada de garantie ...de fapt acel mecanism care ducea la defectarea lor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Claww18

Sal.,

Ia si alegeti :

http://www.mobile.de/ro/categorie/automobil/vhc:car,pgn:1,pgs:50,srt:mileage,sro:asc,mke:vw,frn:2007-01,prx:8001,slt:dealer,mlx:200000,cli:automatic_climatisation,dmg:false,vcg:estatecar

Ca mai bine te duci tu si o iei de afara decat sa iei cine stie ce manareala de masina de la samsarii nostri .

Cred ca esti constient ca 90% din ce se vinde la noi au peste 250 - 300000 Km .

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A spus ca nu vrea samsari.

 

@Claww18 - Cred ca esti printre primii useri de aici care cere o masina de la userii de aici. Este bine ca apar si astfel de oameni in afara de personaje dubioase. Si pentru asta cred ca e forumul asta, pe langa a crea o comunitate sa isi si lase masinile cei de aici unor oameni de aici. Ca nu fuge nimeni nicaieri.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da....  inca sunt in cautare. Am primit niste oferte si multumesc utilizatorilor care au incercat sa ma ajute . 

Astept si alte oferte in continuare .

Deja anunturile care au  inaintea dotarilor  *   si   -  le scot din schema instantaneu .

Pana la urma cred ca o sa fac un efort sa ajung la 8000 de euro si o sa plec pana in Germania .

Azi am fost sa vad un Opel Vectra foarte intretinut , cea mai buna masina dintre toate care le-am vazut, vopsea originala , cauciucurile originale, roata de rezerva noua,    km 43000 verificabili arata foarte bine masina , 

http://www.autovit.ro/opel-vectra-C33344361.html , toata afacerea duce cam 7000 (nu are taxa platita ), dar parca dau prea mult pe taxa si prea putin pe valoarea masinii . 

Raman sa cred ca un golf  sau un passat cu euro 5 pare cea mai buna investitie la ora actuala , Dar trebuie sa gasesc ceva care sa merite si sa nu am probleme majore la ea .

Stima 

Modificat de Claww18
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Va rog sa ma ajutati si pe mine cu pareri si sugestii.

Doresc sa achizitionez un Passat B6 din anul 2007, dar tot citind prin forum si prin tot felul de discutii intre mecanici, inteleg ca sunt probleme serioase legate mai ales de motoarele de 140CP. Foarte multe cazuri de defectiuni la pompa de ulei (asta e cea mai cunoscuta problema), dar si alte defectiuni foarte greve. Asta ma pune pe ganduri si am ramas deocamdata blocat... Nu stiu daca mai vreau sa cumpar un Passat, sau sa ma orientez spre altcecva, o Octavia, sau sau un Golf.

Multumesc!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia, Golf, Audi A4, A6... cam sufera toate motoarele de 2.0Tdi de aceeleasi boli...

 

- injectoarele - la cele cu sistem de injectie Siemens.

- pompa carburant

- pompa ulei

... etc

 

nici o masina noua, nu mai este facuta sa tina o viata.... din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Eu ma gandeam la cele cu motoare 1,9 tdi, chiar daca au mai putini cai, nu au fost atat de multe probleme cu ele.

Intradevar, masinile noi numai sunt ce erau odata, dar parca VW si-a stricat rau renumele cu motoarele astea. Eu fiind un fan VW, nu m-am gandit nici o clipa sa cumpar altceva, dar acum sunt derutat si mult mai circumspect.

De cca. 6-7 luni citesc tot felul de referinte despre diverse marci si poroblemele pe care le au oamenii cu ele si nu prea vezi nicaieri probleme atat de grave.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine poate sa-mi dea cateva sfaturi la achizitionarea unui passat b6 2.0 TDI.

ce coduri au passaturile care nu au probleme cu pompa de ulei?

daca au fost schimbate injectoarele mai exista riscul ca si acestea sa faca scurt?

 


cine poate sa-mi dea cateva sfaturi la achizitionarea unui passat b6 2.0 TDI.

ce coduri au passaturile care nu au probleme cu pompa de ulei?

daca au fost schimbate injectoarele mai exista riscul ca si acestea sa faca scurt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea spune lumea cum e treaba cu VW Passat B6.... :icon_confused:

Probabil ca niciuna nu are probleme :D , sau toate au mari probleme si e normal ca detinatorii sa nu denigreze propria masina.

Din cate am citit eu, cam toate codurile de motor de 2.0 TDI, au mari probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da au EU PERSONAL NU NEG si detin un astfel de Passat luat de nou .

Probleme de care intreaba colegul gen POMPA DE ULEI si INJECTOARE ARSE NU AM AVUT .

Am schimbat doar injectoarele pe circulara ca ei le schimba doar daca masina are pana in 7 ani (asa am inteles de la cei de la reprezentanta) .

 

Dar aici vreau sa zic ca si mentalitatea nostra de romani este de vina .

Cine VREA MASINA BUNA la mana a doua sa scoate aproape dublu pretului la ce se gaseste acum pe autovit .

Cine crede ca cu 7000 Euro ia o masina care nu are minim 250 / 300000 Km SE INSEALA iar eu al sfatuesc sa se trezeasca la realitate .

 

Si sa nu aveti impresia ca M.B. sau alte marci nu au si ele problemele lor specifice .

Uiati spre exemplu mie la un Sprinter 316 CDI (2.7 in 5 pistoane) ce a fost luat de nou la 110000 Km FIX au picat TOATE CELE 5 INJECTOARE si am pus motorina doar din peco ca faceam curse in afara tarii .

Ca sa nu mai zic ca la acelasi model susmentinat la 250000 Km trebuie schimbati toti cuzinetii ca altfel se putea bloca motorul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!