Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Oricum, benzina nu se va amesteca usor cu motorina, ea va sta tot timpul la suprafata deci ultimi 10 litri consumati, din rezervor, vor fi cei de benzina!

Acum nu spun ca este ok sa mergi asa, iti spun cum sta treaba, in acest moment, in interiorul rezervorului!

In mod nomrla se recomanda demontarea rezervorului, golire, curatare si remontare!

 

Chiar ca ai postat ca nuca in perete, rog colegii sa nu mai continue. Data fiind urgenta, cele 3 posturi pot ramane aici, pentru o perioada.

 

Multumesc.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca scriu unde nu trebuie dar am facut-o lata ! Am bagat 6 litri benzina in loc de motorina dupa am facut plinul fara sa pornesc masina si au mai intrat 56 de litri de motorina ! Am de plecat la un drum lung maine ! Ce sa fac sa merg asa ! Multumesc si scuze de topic!

Despre ce motor este vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un ulei 2T nu compenseaza putin ungerea? zic si eu ,nu ma pricep ,teoretic ar trebui sa mearga ok , ai cam 10% benzina in rezervor ,daca erai pe rezerva + 56l motorina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca tot caut un Passat sa imi iau, nu ma grabesc  :lol: .

Mai nou am vazut ca au scazut preturile si la B7, m-as incadra in circa 12.000€ ori cu un Passat B6 (motor 2.0 110 cai sau 1.6 105 cai) sau un B7 (motor 1.6 105 cai), pina prin 150.000km si cu dotarile care ma intereseaza. Desi cred ca ar fi util modelul B7 (6 viteze in loc de 5 pe motorul respectiv), nu prea stiu daca merita sau nu. Sa nu aiba probleme ca si B6 la inceputul seriei (cele de la finalul lui 2005 pina prin 2007 au avut tot felul de probleme, nu?). 

Voi ce spuneti, merita mai mult un B7 de la finalul lui 2010-inceputul lui 2011, sau e mai bine un B6 din 2010? Ma intereseaza din punctul de vedere al calitatii si al fiabilitatii, pentru un motor similar (1.6TDI-1.6TDI) si mai putin diferenta de pret intre ele.

 

Mersi mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B7 la 12.000 euro, eu zic sa-l eviti - km sunt mult in urma, la banii astia

 

Un B6 2010 cu multe optiuni, ajunge la pretul asta.....

 

Eu - dar este numai opinia mea - nu as mai cumpara masina cheala - am avut un b5 asa, si m-am chinuit pana l-am umplut de optiuni.

 

Deci, decat un B7 chel, mai bine un B6 frumos echipat - ma repet, parerea mea.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt de aceeasi parere..

 

Si chiar de e plina Romania de Passat B6, inca nu arata "a masina veche" se tine bine, sincer..parca e mai frumoasa ca un  B7 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B7 - la 12000 E?hai sa fim seriosi...Te pomeni ca e import Germania vreo 100k km reali si nelovita..?Eu zic sa uiti de masina aia,in momentul de fata daca te uiti ce se vinde in Germania B7 2.0 Tdi la 13000-14000 E e la vreo 200k km...dar aia la 12000 cred ca a vazut mai mult de atat in caz fericit daca nu vreo 2 copaci...Orienteaza-te la un B6 frumos de banii aia.Este o parere.

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Si chiar de e plina Romania de Passat B6, inca nu arata "a masina veche" se tine bine, sincer..parca e mai frumoasa ca un  B7 :)

 

mai frumoasa... nu stiu ce sa zic... un B7 cu xenon OEM, highline.... e frumusel foc. Fara xenon, mie nu-mi place, au renuntat si la lupe - deh, sa fie mai ieftin....

 

dar oricum, la 12.000 sigur nu e masina curata....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream la masina cu motor de 1.6 diesel, unde preturile sunt mai mici si se gasesc destul de multe in Germania la pret pina in 13.000€ si kilometraj sub 150.000. Nu ma intereseaza cele din Romania cu km masluiti, ma uitam doar la preturile din Germania. De exemplu am vazut mail multe: una, alta, inca una si inca una. O cautare pe mobile imi da 20 de masini pina in 13.000€, asa ca preturile intra in target. In plus nu ma grabesc sa o cumpar azi, ma gindesc sa ma duc doar in primavara dupa ce trece zapada  :winter:, asa ca intre timp vor fi mai multe disponibile probabil.

Am vazut ca in seria B7 dotarile ce ma intereseaza se gasesc si pe model trendline (pe B6 geamuri electrice pe spate nu sunt pe trendline). Ma intereseaza anumite dotari, care multe se regasesc in B7 si in modelul de baza,  nu vreau sa iau una cheala.  

 

Nu e o problema asa de mare pentru inca o mie de euro, dar ma interesa fiabilitatea unei masini la inceput de serie... Deci repet, ce parere aveti de un B6 de la finalul lui 2010 comparat cu un B7 din prima parte a lui 2011? In conditiile in care acelasi motor (1.6 TDI), au un kilometraj similar (125-140 de mii km) si dotari similare (4 geamuri electrice, clima automata, volan multifunctional, navigator 315 sau 510, senzori de parcare - dotarile ce ma intereseaza pe mine). Presupun ca scaunele de la un trendline B7 ar putea sa fie mai putin comode decit cele de la un comfortline B6, dar in rest? Cum se comporta alte piese in B7 fata de B6? E totusi inceputul seriei si ma gindesc ca poate are probleme de tinerete...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C31669707.html
http://www.autovit.ro/skoda-octavia-C31702657.html
http://www.autovit.ro/skoda-octavia-C31664299.html
http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C31669678.html
http://www.autovit.ro/ford-mondeo-C31688702.html
http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-C31658786.html
http://www.autovit.ro/renault-megane-C31695769.html
http://www.autovit.ro/ford-focus-C31663514.html
http://www.autovit.ro/renault-megane-C31694458.html
http://www.autovit.ro/volkswagen-jetta-C31692414.html

Aviz amatorilor care vor sa treaca la masini mai mari, in general break-uri ; exemplele sunt foarte foarte numeroase ; masini fabricata dupa anul 2011 ( inclusiv ) , majoritatea au intre 150.000-180.000 km...asta in 2 ani de folosire ; asa ca sa va ganditi de 10 ori inainte sa inghititi vreo galusca cum ca masinile din 2000-2005, ar avea cam tot atatia km ; si mai ales cele la SUPER OFERTA , OKAZIE, CEL MAI MIC PRET, etc..cum le spun samsarii ; oricum, aceste masini le veti gasi probabil si peste 5-6 ani cu km mai putini decat au acuma...probabil vor incepe sa mearga cu spatele .. tin minte foarte bine, in 2007-2008, cand era nebunia cu masinile din Germania la preturi foarte bune, foarte rar gaseai masina sub 200k-230k km ( in special clasele mai mari - passat / bora / golf break / bmw/ mercedes/ audi / opel astra break / etc ) ..masini cu o vechime de maxim 4-5 ani...acum, daca va uitati pe net, toate sunt fete mari...130-150k km maxim...deja care are 200.000 km e prost...sau s-a zgarcit sa dea 100 lei sa injumatateasca kilometrajul..deci din ce am observat eu dea lungul timpului ( 5-6-7 ani ) uitandu-ma pe autovit si mobile, cel mai mare kilometraj inregistreaza masinile break, sau cele din gama premium sedan, care sunt foarte placute la condus ; undeva la 40.000-80.000 km / an...cele din urma sunt considerabil mai ieftin ; in alte tari, acesta este criteriul general pentru pretul unui autoturism -> Rulajul ; o masina cu rulaj mic in Germania este mult mai scumpa decat la noi ; asa ca incercati pe cat posibil sa cumparati masini de provenienta RO, care au carte servis la reprezentanta si pot fi verificate ; mare grija 

Rog un admin sa mute postul intr-un topic cat mai potrivit 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani!Verifica daca intr adevar e luata de la reprezentanta din romania si daca a fost achizitionata de actualul proprietar. Daca este asa atunci nu cred ca ar trebui sa ai probleme, iar daca iti convin dotarile eu zic ca are un pret destul de bun. Sent from my iPhone using Tapatalk

La multi ani!Verifica daca intr adevar e luata de la reprezentanta din romania si daca a fost achizitionata de actualul proprietar. Daca este asa atunci nu cred ca ar trebui sa ai probleme, iar daca iti convin dotarile eu zic ca are un pret destul de bun. Sent from my iPhone using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aviz amatorilor care vor sa treaca la masini mai mari, in general break-uri ; exemplele sunt foarte foarte numeroase ; masini fabricata dupa anul 2011 ( inclusiv ) , majoritatea au intre 150.000-180.000 km...asta in 2 ani de folosire ; asa ca sa va ganditi de 10 ori inainte sa inghititi vreo galusca cum ca masinile din 2000-2005, ar avea cam tot atatia km ; si mai ales cele la SUPER OFERTA , OKAZIE, CEL MAI MIC PRET, etc..cum le spun samsarii ; oricum, aceste masini le veti gasi probabil si peste 5-6 ani cu km mai putini decat au acuma...probabil vor incepe sa mearga cu spatele .. tin minte foarte bine, in 2007-2008, cand era nebunia cu masinile din Germania la preturi foarte bune, foarte rar gaseai masina sub 200k-230k km ( in special clasele mai mari - passat / bora / golf break / bmw/ mercedes/ audi / opel astra break / etc ) ..masini cu o vechime de maxim 4-5 ani...acum, daca va uitati pe net, toate sunt fete mari...130-150k km maxim...deja care are 200.000 km e prost...sau s-a zgarcit sa dea 100 lei sa injumatateasca kilometrajul..deci din ce am observat eu dea lungul timpului ( 5-6-7 ani ) uitandu-ma pe autovit si mobile, cel mai mare kilometraj inregistreaza masinile break, sau cele din gama premium sedan, care sunt foarte placute la condus ; undeva la 40.000-80.000 km / an...cele din urma sunt considerabil mai ieftin ; in alte tari, acesta este criteriul general pentru pretul unui autoturism -> Rulajul ; o masina cu rulaj mic in Germania este mult mai scumpa decat la noi ; asa ca incercati pe cat posibil sa cumparati masini de provenienta RO, care au carte servis la reprezentanta si pot fi verificate ; mare grija 

Aici trebuie sa recunosc ca ai mare dreptate .

Eu in 2005 cand abia aparuse clasa E de la MB am vazut unul in Germania care ATENTIE in 9 luni de zile avea facuti 95000 Km .

Deci nici macar nu avea un an de zile .

Acum nu se poate zice ca nu se gasesc si masini cu KM sub 100000 reali care au ceva ani (spre exemplu masina mea din semnatura care are 41000), doar ca masinile astea au si ele un pret pe masura .

Adica omul nu-ti va da o masina buna cu pret de samsat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DRI@N...asa este...si sotia mea conduce un golf 5 de nou (achizitionat si inmatriculat sfarsitul lui noiembrie 2007). Are acum la bord 48000 km si reviziile le fac la un an la vw, nu la 15000 km, pentru ca nu parcurge atatia km intr-un an). Stiu ca nu as obtine pretul real pe ea daca as dori sa o vind (la masina ma refer :10[1]: ) si de aceea o sa o mai tin inca pe atat (tot la masina ma refer). Eu din 2007 am schimbat 5 (masini)...le i-au, le pun la punct si apoi las (si) pe altii sa se bucure de ele...

Modificat de sandyboy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. Eu din 2007 am schimbat 5 (masini)...le i-au, le pun la punct si apoi las (si) pe altii sa se bucure de ele...

Eu anul trecut am schimbat 5 masini...si pot spune ca aproape pe toate le-am adus pe linia de plutire, in special ibiza care o am acuma ( am tinut-o cel mai mult - are deja 8 luni de cand e la mine :)) ) ideea este ca nimeni nu vinde o masina BUNA la cel mai mic pret...sunt de acord ca s-a stricat piata destul de mult..insa cand ii auzeam pe toti ca imi da el cu 1000 euro mai putin ca a vazut el mai ieftin le inchideam telefonul...sau cand suna cioarele cu " bosule eu ce castig la ea? "...ideea este sa nu inghitit galusti  de genul masini din Germania cu km putini si cel mai mic pret...masinile pot fi impecabile, si vw-urile nu isi arata varsta, se mentin foarte bine in timp ( chiar acum ma uitam la Golfuri 4 din 2000-2001 care arata ca noi ) dar asta nu inseamna ca au si un kilometraj mic si sunt lipsite de probleme...nemtii sunt calculati, isi cumpara masini dupa nevoi, optionalele le pun la fel, nu isi va lua niciodata masina diesel cu DSG sa faca doar 20k anual...doar la noi se intampla dastea...de aceea spun ca mai repede gasesti o limuzina buna la noi in tara, si oameni presat din motive financiare sa le vanda...la noi nu prea ai unde sa rulezi 70-80k km anual...

 

 

 

B6`le din 2010 pare ok ; eu unul as pefera sa dau un banut in plus pentur o masina cumparata RO si servisata la reprezentanta decat una din Germania cu 250-350 k km impecabila...o zgarietura, o bucsa sau chestii minore le rezolvi usor...bine..si km multi ii rezolvi usor...cu 100 lei poti sa o dai la 0 km  :lol: psihic, simti ca ai masina noua  :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact cum zice colegul sandyboy, si eu am dat masina cumparata in 2007 cand avea 1 an si 35 000 km anul trecut cand avea 85000 km, deci in 6 ani masina a facut 55000km fara nici un eveniment. eu lucrez f aproape de casa, sotia merge cu tramvaiul la serviciu, fata cea mare e la gradinita si ea f aproape, unde sa o folosesc mai mult?

toata lumea a zis ca e scumpa, ca nu arata de 85000km(erau frecate pragurile de cum se dadeau fetele jos din masina, zgarieturi prin compartimentul portbagaj pe plastice de la nenumarate tiriboante si carucioare dar masina mergea brici - am dat-o ca se apropia de 100k km cand trebuiau schimbate mai multe si vroiam una ceva mai noua si combi sa incapa toata porcariile care le car cand merg la socri sau in concediu), ca de ce o dau etc, m-au sunat tot felul de samsari sa-mi zica ca e prea mult, ca ei cu 1000de euro in minus luau cu 2-3 ani mai noua etc. evident nu am dat-o la pret de dumping si am preferat sa o dau socrului meu care mi-a platit-o in rate, merge perfect si acum, ca doar i-am dat-o de buna, nu de rea.

 

referitor la ce zicea cineva pe pagina precedenta, eu am condus si 1,6tdi 105cp si 1,9tdi 105 cai  pe jetta amandoua, nu mult - doar cat sa-mi fac o idee, teoretic pe hartie acelasi cuplu dar in realitate 1,9tdi e mult mai bun la reprize parca mai elastic iar in oras consumul a fost sensibil egal, poate 1l in minus iarna la 1,6tdi care e euro 5 din cate stiu, dar aia nu e relevant din punctul meu de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la o cautare pe net am gasit profilu de facebook al vanzatorului......si ce descoper un passat lovit ca acela din anunt dar cu alt nr de inmatriculare.....eu am vb la telefon cu el acum cateva zile si imi zisese ca masina a fost luata in leasing si ca acum  1 luna a terminat leasingu

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=600001976700151&set=pb.100000710629161.-2207520000.1389213423.&type=3&theater

 

sa fie oare aceeasi masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este aceeasi masina 100%, aceleasi jante, fara pachet crom la exterior, aceeasi culoare ...! Dauna, desi la prima vedere este mare, nu este grava si daca a fost reparata cum trebuie, nu asta trebuie sa te sperie! Nu au fost afectate elemente care sa afecteze structura, banuind ca plafonul nu a fost lovit deoarece aici este mai greu sa il refaci pentru ca toate usile converg catre el deci ar trebui ca mesterul sa isi dea interes maxim a.i. sa nu existe lufturi inestetice ...

Pai nu te-a mintit, cand a facut inmatricularea/transcrierea a schimbat numarul :)

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca gasesti pe cineva care sa mearga in Buc sa o vada, sa ii spui sa ceara si Cartea de identitate a Vehiculului; acolo se vad toate nr de inmatriculare si toti proprietarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun...sa zicem ca sar peste etapa asta cu dauna....mi-a mai zis ca trebuie schimbata volant si ca imi scade costu ei din pretu masini,  masina are 160K si am inteles ca trebuie schimbata distributia la 180k ,la motoru care il are sunt probleme cu injectoarele, e mai fiabil?

ce pasi ar trebuie urmati in luare unei decizii finale, ce trebuie verificat la ea si ce trebuie intrebat?

imi cer scuze ca poate pun unele intrebari care va par de incepator

multumesc ptr indrumari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand, verifica bine la tablarie - sa vedem daca nu cat si unde s-a reparat.

 

dupa aia o scanare completa, log in mers, etc.

 

motoarele - deocamdata sa speram ca sunt fiabile.... timpul o sa spuna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

volant este consumabil. Distributia ... Ia venit timpul deci pana aici nimic deosebit.
Daca este o masina servisata, cu istoric, care a fost intretinut atunci merita vazuta.

PS - sunt f multi cei care iau o masina in leasing si la incheiere aleg sa o vanda. Multi fac asta pestru a relua alt leasing, la o alta masina noua.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect... in cazul asteia, pretul este micut, datorita tumbelor facute cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!