Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

1 . Ia 2010 curat ,ca sa nu ma cauti cu lipsa  presiunei de  ulei.

2. Evita Italia

3. Verificare la reprezentanta si cere istoricul de service.

4.Pune link sa vedem

5. 10 mii euro e foarte mult !!!Cu banii astia gasesti 2011.Cu 9000 poti lua asta: http://mercador.ro/oferta/vw-passat-IDSdB5.html#78a027238d

Merge Absolut deosebit ! Km reali verificabili la reprezentanta.Varianta sportline.Inmatriculat de 2 luni.Provenienta WeltAuto Germania.Prezinta unele zgarieturi pe caroserie.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://autorulatebucuresti.ro/cars/vw-passat-4motion-11-950-euro

 

mersi de raspuns. as vrea berlina cu 4motion si in bucuresti sa pot sa o vad, ca am ami facut un drum azi pana in pitesti degeaba (cica 71000km si arata mult mai rau ca si asta la 125000 sau cati or fi)

 

/edit: are ceva panouri vopsite asta, barile si as zice eu si ambele usi de pe dreapta, dar e aranjata frumos

Modificat de at_b
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a bate km degeaba,suna vanzatorul,cere seria caroseriei si cu ea te duci la reprezentanta sa verifici km si istoricul. Masinile de afara 2009-2011 au in general in jur de 200 mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE mersi frumos.

 

am tot cautat masini dar 4motion nu prea reusesc sa gasesc, mai ales in sau pe langa bucuresti.

 

cat de serioasa e problema cu lipsa presiunii de ulei?

 

pentru bucuresti, daca e sa achizitionez una, care ar fi cel mai recomandat service/reprezentatnta unde sa i fac o verificare completa?

 

inca o data, multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ce iti trebuie 4motion ? La zapada de 30-40 cm nu te ajuta 4x4,ramai suspendat pe sasiu.4motion e bun pt masinile cu garda inalta.? La modelul asta cheltielile sunt mai mari.121 mii km din germania? E o gluma! Poate 191 mii km .Neaparat verifica istoricul la reprezentanta. Am un amic la Cluj care aduce 4-5 masini pe saptamana din europa.Nu vine nimic sub 150-170 mii km.


Pompe ulei :http://vwforum.ro/topic/71401-pompa-ulei-passat-b6/ Citeste aici si trage concluzia care crezi ca te avantajeaza.

Un ax de 21 ron te lasa fara presiune de ulie.Daca nu opresti masina la timp se strica turbina .Daca continui sa mergi risti sa se gripeze motorul.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5. 10 mii euro e foarte mult !!!Cu banii astia gasesti 2011.

 

la 10k euro gasesti 2011 doar daca are km de TIR sau daca e trosnita. eu nu stiu cine da minim 25k de euro pe o masina, o tine 2 ani si o da cu 10k euro...

si asta in ideea ca e luata din romania la 25k euro, ca daca vb de preturile din germania, sub 30k de euro nu gasesti passat nou (comfortline).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare atentie ca 2009 poate insemna 2008 luna a7a.Sunt B6 2011 (adica 2010 dupa luna a6a) cu km in jur de 200 mii,pana in 10 mii euro in ro.Tu te uiti pe net,nu te uiti pe licitatii la cele care au fost date Buy-Back si la firmele care nu vand decat la handleri. Exemplu: www.autoexpo-portal.de Pt cunostinta ta ,ca sa afli pretul  masinii aduse de afara scazi minim  20%,adica TVA-ul.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE mersi frumos pentru informatii, am citit aproape toate paginile topiculi indicat. mare majoritate a problemelor par sa fie la 2006-2007 dar am inteles ca pana in noiembrie 2009 si restu poa sa faca buba asta. bine este ca exista si o verificare preventiva destul de ieftina si o solutie nu prea costisitoare pionierata de baietii de pe forum.

 

imi imaginez ca este data cumva inapoi, dar fata de un alt passat, laut de nou din romania si care se spunea ca are 72000 km, asta arata foaaaarte bine. sa vad cum reusesc sa verific vin ul

 

nici pe mercador nici pe autovit nu prea am gasit masini, ani mai noi si mai ieftine (berline) si sunt destul de constient de limitarile lu 4 motion. cand zici "cheltuielile sunt mai mari" te referi la consum sau si la bucsaraie si alte activitati de intretinere specifice?

 

inca o data, multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat de tare, am reusit sa aflu cu autodna.pl ca masina a fost cumparata la licitatie cu 187000km si poze cu ce defecte avea cand a fost licitata... mi se pare incredibil :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,cheltuieli mai mari in special la componentele ce tin de trenul de rulare.


Nu gasesti berlina pentru ca breack-urile sunt preferatele firmelor si firmele sunt preferatele samsarilor . :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tare asta cu break urile 

 

la 178 000, cheltuieli majore imediate? presupunand ca starea tehnica este buna?

 

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am vrut sa iau un B6 tot de dupa 2009 2.0tdi 110cai, combi, euro 5 etc dar in banii mei, aprox 9500de euro pt achizitie  (adica cumparata pe firma fara tva- vandut apoi mie contra unui comision, adusul efectiv de acolo)+taxa mediu+rar si altele nu m-as fi putut intinde decat la una cu vreo 180K km reali, in plus cand am mers in germania, dupa ce discutasem in prealabil cu vanzatorii daca sint de acord sa vanda pe firma pt ca multi cer garantii -  masinile pe care le selectasem erau fie aduse de la licitatie din franta sau belgia, fara acte de germania, nu aveau TUV fara de care nu o poti aduce pe roti doar pe remorca.. diferite alte probleme gen turcaleti, ucrainieni si alte natii neserioase am renuntat sa iau passat, avand 2 copii si aproape 2m inaltime imi doream spatiu mai mare in masina fata de focus 2 hatchback pe benzina pe care am dat-o de curand care consuma excesiv de mult 9-10l in cluj vara si era si puturoasa, nici nu prea aveam spatiu in portbagaj.

m-am intors din germania dezamagit , m-am mai scarpinat si mi-am dat seama ca nu am intradevar nevoie de atata spatiu, si m-ar fi omorat cheltuielile ulterioare dupa adus cum zice colegul EEXCALADE si am optat pt un focus 2 facelift de data asta combi, motorina, 1,6tdci 109 cai cu dotari multiple, fabricata in 01.2010, 93000km, euro 5 pe care am dat 6700 pret de achizitie fara tva, 300 de euro firmei pe numele careia am luat masina, aprox 500 de euro au fost: asigurarea + numere pe o luna (250 euro) + motorina (pt 1600km intors spre tara)+ taxe autostrada. comisionul baiatului care mi-a adus-o 300 de euro. total 7900 pt ca i-am platit bilet de avion intre cluj si dortmund vreo 530 lei.

 

ulterior au urmat: RAR 450lei + taxa mediu 274lei + alte taxe talon+numere+ taxa certificat, RCA 6 luni 250 lei etc adica aprope 1000 de lei. au mai urmat alti 230 lei sch ulei castrol edge + filtru ulei, filtru aer 55 lei - l-am schimbat eu si as mai avea filtrul de motorina de schimbat vreo 250 de lei + manopera si daca chiar o sa vreau distributia care nu e asa de scumpa.

 

 

asa ca in concluzie am ales clasa ceva mai mica dar cu costuri mult diminuate, masina asta si asa o sa fie de sacrificiu, la cat a vomat cea mare in masina precedenta, si cum avea pragurile zgariate ai fi zis ca am o turma de copii, nu una de 4 si inca o bebelusa. totul e sa nu te intinzi mai mult decat ai plapuma si sa intri in datorii pt masina ca nu merita, nu ca n-as fi vrut passat dar toate pe care le-am vazut aveau mult pre multi km si costurile de sch distributie si altele m-ar fi ruinat.

Modificat de ccampeanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut bmw pana sa l dau, de tre sa mi caut acum si am avut destul de multe probleme. intr adevar, masina era veche si alergata inainte de mine, dar cum imi place sa am grija de masini am bagat o gramad de banii in ea si am mai luat ciu ciu.

 

ma gandeam acum la un passat tocmai pentru raportul calitate/pret/fiabiliatate, dar din ce ziceti voi, fiabilitatea ar lasa de dorit. pe de alta parte si forumurile bmw sunt pline de probleme. cred ca toate astea se trag de la masini aduse, smenarite, date inapoi pe care nu poti sa ti pui o baza, tu crezi ca are 100 000, ea are 200 000. tu o tratezi ca pt 100k, ea ar avea nevoie ca pentru 200k, de aici automat apar si probleme peste probleme. 

 

incep sa ma gandesc serios la ce va mai mic, mai nou si luat din romania sa nu aibe sute de mii de kilometrii, sa vad daca asa minune oi gasi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice ti-ai lua ,verifica istoricul la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa-mi caut un E5 din 2010, de preferat dupa luna 03 si din ce vad pe net ma pot apropia doar de passat-urile break alergate pe afara.

 

Eu as prefera un 2.0 CR 140hp (daca as vrea un 110hp as lua 1.6)  dar am doua nelamuriri:

-este o diferenta notabila de consum intre 2.0 cr 140hp si 2.0cr 110 hp?

 

-diferenta de putere dintre ele este data doar de soft sau difera si mecanic? adica problemele mecanice specifice  ce pot aparea la 110hp sunt aceleasi care apar la 140hp sau asta are si altele in plus?

 

Eu mai sap pe net, poate mai am si ceva drumuri prin De. cu toate ca samsarii de la cluj vad ca au preturi bune, zici ca teleporteaza masinile din De in Ro :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, vreau sa achizitionez un passat din 2010 diesel ma gandeam la Passat 1.6 tdi bluemotion. Ce sa aleg ? 1.6, 1.9, 2.0 TDI?

 

90 % IN ORAS ,10 % EXTERIOR, care este motorizarea cea mai buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi pe 2.0, iar aici ceea ce consideri tu ca-ti satisfac nevoile, 110/140/170!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect.... iar eu as alege 140 sau 170cp.... 110 e un pic lenes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

am o oferta la work, se caseaza o parte din parcul auto si as vrea sa va intreb care dintre urmatoarele masini merita normal cu conditia sa fie si intreaga tehnic:

 

vw passat b6 an 2006 ,2.0 tdi 140cp,74000km, m6 pret 3200e

vw passat b6 an 2005 ,2.0 tdi 140cp,114000km, m6,piele/xenon/comenzi pe volan cred ca e full - pret 3500e

 

din cate m-am interesat pentru oricare dintre ele trebuie platita taxa de trimbru aprox 800e +/- 100e in functie de vechime.

 

as ramana recunoscator daca m-ati putea ajuta cu un sfat.

 

seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la anul de fabricatie consider ca preturile sunt corecte, justificate.

 

eu personal as merge pe prima varianta, nu ca ar fi mai ieftina dar mai usor de intervenit in caz de pica ceva si fiind mai noua si cu km mai putin sanse mai mici sa pice.

 

plus ca stiu ca in anul 2005 a existat un model intermediar pana in 2006, rog corectare din partea celor ce detin mai multe informatii legat de anul fabricatiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca sunt pomana.... nu preturi corecte.... e foarte bine

 

B6-le se fabrica din 2005 - si majoritatea au iesit 2006 pe acte, fiind dupa jumatatea anului.... nu avem niciun intermediar - B5.5-ul finnd fabricat pana in 2005 - sfarsitul lui 2004 - si avand ca diferente fata de cele din 2003 - oglinzile asemanatoarea cu cele ala B6-lui, alte culori la interior - putin diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intermediar ma refeream ca model de b6, de la cele 2005 fiind un entry, la cele 2006+ fiind si cele de actualitate.

Informatia o aveam de la cineva cu b6 din 2005 fsi cu o problema la calc abs si ca nu gasea modelul respectiv fiind first gen b6.

Informatie eronata era asa am preluat-o si eu.

Ps: pomana nu e, costa 3k euroi, dar macar nu se dau fete mari din de din culoare bej in altceva.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitati-va in piata ce cazane gasiti la 3000e. Strambati din nas la banii si km astia? Nici afara nu le gasesti in banii astia.Sigur mai au cate o buba, dar oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3000 de euro pentru un B6 ?..... vreau si eu unul in stare decenta (adica sa nu fie calcat de tren...), la banii astia..... la 3000 de euro nu cumperi un B5 din 1999-2000 in stare buna de functionare. B5.5-ul dupa 2001, sare de banii astia....

 

No, banuiesc ce pretul asta este pentru angajatii firmei, nu ca au masinile probleme.

 

De obicei masinile astea au parte de service cum trebuie, deci nu trebuie sa aibe probleme ascunse......

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3200 respectiv 3500e sunt preturile finale sau de aici pleaca licitatia? Nu de alta dar am mai vazut astfel de cazuri (Petrom-OMV, ...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!