Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

am o problema legata de consum si nu stiu unde sa o postez. o pun aici, cu scuzele de rigoare si rog sa fie mutata in topicul corespunzator.

 

masina cand a venit, cu un trip de 3300km avea consum 2: 15.8. Am resetat km si in 170km de bucuresti am scos 14.8%.

azi am facut schimbul de ulei si filtre. in 12km am scos pe consum 2 = 17.8% .

Masina a avut mereu ac pe automat. Pana la 100km nu cred ca va scadea sub 14%.

 

este normal?

[vorbim de CBAB, motor de 2.0 tdi CR, 140cp cu DSG, berlina]

Salut. Avem acelasi motor si difera doar cutia. In oras, si consumul meu este destul de mare, si intr-adevar valorile sunt apropiate de ale tale (trip 1 10-13%, iar trip 2 7.5%). Colegul Donz are dreptate. Nu uita ca este motor de 140cp, in oras, trafic, cu caldura multa zilele acestea, si  la tine cutia DSG.

Scuzati pentru off topic,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

multumesc!

putem inchide offtopicul.

daca mai sunt pareri, va rog pe PM.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca e cam mare cu 2-3 litri in plus..

 

eu am trip 1, 8-10 litri si trip 2 nu sare de 8,5%..

 

azi am mers 25 km, foarte cald, si n a sarit de 9,5% trip.., nu f aglomerat, dar nici liber..

 

Merg doar in D, cu autohold ul pe ON

Modificat de mark21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa imi scuzati offtopicul dar nu ma pot abtine sa nu punctez faptul ca: o buna parte din noi prefera pur si simplu sa se amageasca singuri cautand o serie de consumuri mici pe diverse site-uri unde nu verifica nimeni veridicitatea acelor valori declarate.

Atunci cand eu si KeGPR am spus ca ne consuma 10-13 in oras, domnul RadulescuRomulus ne-a explicat cum ca avem talpa grea si nu stim noi sa mergem la consum deoarece pe "site" gasim valori mult mai mici. Iata ca, inca o data realitatea a fost dura, iar acum o sa apara un nou topic legat de faptul ca passatul e masina proasta si consuma mult :)
Haideti sa nu ne mai furam caciula singuri, si sa admitem ca astea sunt consumurile pentru aceasta masina de 1700 kg mai ales si cu cutie DSG, jante pe 17, trapa, in traficul de varf din Bucuresti. 

Modificat de tonyzg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic

Eu tot am zis-o:treceti frate pe 1.4 tsi.consum sensibil egal si probleme mult mai putine.dar romanul nu stie decat motorina.si acum castig pariuri cu oameni care nu cred ca s-a pus motor de 1.4 pe passat:-)

Pt. amatorii de chilipiruri azi in targ la Galati se gasea B6 cu clasicul BKP doar la 6000 euro.si avea doar 150.000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.  Si ce bube ascunse avea masina aia la 6000e... avea taxa platita?... nu de alta dar la un b6, 2006, taxa este undeva pe la 1000e, bani pe care ii arunci si atunci te gandesti de doua ori cand te uiti la un chilipir. Toti de pe aici stim ca o masina cat de cat buna se plateste si afara si in Romania. Nu cred ca s-a nascut bunul samaritean, necunoscut, altruit peste masura care  sa vanda masini de mii de euro pe nimic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avea doar 150.000 :biggrin: !!!!!!banuiesc ca pe o roata ii avea poate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe cand ma vroiam sa continui si eu offtopic-ul, am observat ca moderatorii nostri au avut bunavointa sa redeschida topicul de consum Passat B6, asa ca haideti sa continuam discutia acolo:

http://vwforum.ro/topic/41234-consum-passat-b6/page-56

 

@eug-vw.. Multi dintre noi suntem cam satui de polemica diesel vs benzinar, asa ca hai sa fim de acord ca e o chestiune subiectiva de preferinta, ca si vorba aia: gusturile nu se discuta. Eu am renuntat de mult sa incerc sa imi conving prietenii ca diesel-ul meu e mai bun ca benzinarul lor, si poate ca ma irita putin cand ei fac asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

STERGETI cu buretele tot ce am zis legat de consumu mare in Bucuresti.

Am citit / interpretat prost meniul.

passatul meu NU consuma 14-15 in bucuresti!

 

- detalii pe topicu' de consum -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este real, dar trebuie sa intelegi ca este INSTANT, adica exact in acel moment, ceea ce nu inseamna ca reprezinta si consumul mediu al masini in oras sau in afara. Ai sa vezi ca daca iei piciorul de pe acceleratie consumul instant o sa-ti arate 0, asa ca dupa o perioada de timp daca verifici consumul mediu o sa vezi ca valoarea nu va fi nici 30 nici 0 ci vei avea o medie a consumului pana in acel moment.

Exemplu: daca pleci de pe loc iarna spre exemplu cand motorul este foarte rece si ai degivrarea parbrizului pornita, incalzirea scaunelor pornite, degivrarea lunetei si clima pornite deci multi consumatori adica consum mai mare de carburant si verifici permanent consumul instant o sa ai valori mari, totodata daca verifici relativ repede consumul mediu 1, de exemplu dupa 5km, o sa te sperii pentru ca o sa ai o valoare foarte mare ceea ce este normal, dar daca mergi cu masina 100km in aceleasi conditii si verifici la sfarsitul acestui parcurs (de 100km) consumul mediu 1, "o sa-ti vina inima la loc" pentru ca deabia atunci o sa vezi adevaratul consum mediu, la un drum lung cu o combinatie echilibrata intre oras si exterior.

Sper ca m-am facut inteles si ti-am fost de folos.


Este real, dar trebuie sa intelegi ca este INSTANT, adica exact in acel moment, ceea ce nu inseamna ca reprezinta si consumul mediu al masini in oras sau in afara. Ai sa vezi ca daca iei piciorul de pe acceleratie consumul instant o sa-ti arate 0, asa ca dupa o perioada de timp daca verifici consumul mediu o sa vezi ca valoarea nu va fi nici 30 nici 0 ci vei avea o medie a consumului pana in acel moment.

Exemplu: daca pleci de pe loc iarna spre exemplu cand motorul este foarte rece si ai degivrarea parbrizului pornita, incalzirea scaunelor pornite, degivrarea lunetei si clima pornite deci multi consumatori adica consum mai mare de carburant si verifici permanent consumul instant o sa ai valori mari, totodata daca verifici relativ repede consumul mediu 1, de exemplu dupa 5km, o sa te sperii pentru ca o sa ai o valoare foarte mare ceea ce este normal, dar daca mergi cu masina 100km in aceleasi conditii si verifici la sfarsitul acestui parcurs (de 100km) consumul mediu 1, "o sa-ti vina inima la loc" pentru ca deabia atunci o sa vezi adevaratul consum mediu, la un drum lung cu o combinatie echilibrata intre oras si exterior.

Sper ca m-am facut inteles si ti-am fost de folos.

 
In atentia moderatorilor.
Scuze, mai devreme in loc sa-i dau Reply lui Dartagnan am postat independent.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Am si eu nevoie de un sfat in ceea ce priveste achiztionarea acestui passat: http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C30025291.html

Am vbit cu proprietarul si o sa il vad astazi.

Din ce am vorbit cu proprietarul:

 - are carte service si revizii la zi la reprezentanta

 - el a preluat-o de la un leasing acum 3 ani.

 - are injectoarele schimbate prin programul vw.

 - pot verifica la reprezentanta istoricul etc..

Cel mai frica mi-e de cutia DSG sa nu aiba probleme si nu prea stiu cum sa o verific (nu am mai mers cu dsg)

De aceea intreb daca exista cineva priceput, care ar putea sa mearga cu mine sa ma ajute in verificarea masinii. Bineinteles, contracost.

Alte sfaturi sunt binevenite.

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa`mi cumpar un pasat berlina, 2009/2010, diesel. Am auzit tot felul de zvonuri despre motoare, ca au probleme, ca nu sunt fiabile, dar as vrea sa stiu exact care sunt acele motorizari de care tre sa ma feresc. Eu as prefera 2.0 tdi comon rail bluemotion 140 cp. Daca stie careva ca are probleme aceasta motorizare va rog sa imi spuneti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clapeta acceleratie, actuator turbina, rar injectoarele. In rest cele comune Passat (buton frana de mana, pompa motorina) etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele diesel nu au clapeta de acceleratie, iar de probleme cu injectoarele, butoane de frana de mana sau pompe de motorina eu nu am auzit de nici macar un caz la CR-uri.

Eu as recomanda o masina din 2010, pentru ca la cele din 2009 ar putea necesita niste modificari la pompa de ulei. In rest, pot avea probleme mari la pompa de inalta presiune sau cu volantul daca rulajul este foarte mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu nevoie de un sfat in ceea ce priveste achiztionarea acestui passat: http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C30025291.html

Am vbit cu proprietarul si o sa il vad astazi.

Din ce am vorbit cu proprietarul:

 - are carte service si revizii la zi la reprezentanta

 - el a preluat-o de la un leasing acum 3 ani.

 - are injectoarele schimbate prin programul vw.

 - pot verifica la reprezentanta istoricul etc..

Cel mai frica mi-e de cutia DSG sa nu aiba probleme si nu prea stiu cum sa o verific (nu am mai mers cu dsg)

De aceea intreb daca exista cineva priceput, care ar putea sa mearga cu mine sa ma ajute in verificarea masinii. Bineinteles, contracost.

Alte sfaturi sunt binevenite.

Multumesc anticipat!

9300 e cam mult pt 2008.Cu banii astia gasesti 2010 .Motorul e CR ? Daca nu ,uita-l.DSG-ul e foarte bun si nu sunt probleme daca la fiecare 60 mii km se schimba uleiul si filtru.Cade volant. In jur de 180 mii km incepe sa clancane la relanti .Costa in jur de 2300 ron LUK.Era sa uit cel mai important.Cade axul sau hexagonul dintre pompa de ulei si arborii de echilibrare.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu mi s-ar parea mult daca km ar fi reali si totul in regula.

Gasesc din 2010 si sa nu fie adusa de samsar din germania? ma indoiesc.

Motorul era cod BKP cu injectoarele schimbate de vw. Oricum, din alte motive, nu am luat masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anul bate km.

100 mii km in Romania (mai ales in Bucuresti) e echivalentul a 300 mii in Germania.Nu iti trebuie facultatea de Marketing sa te duci personal sa aduci o masina din Germania.Cu bani in mana as opta pt BMW sa Mercedes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si de user. Bucurestiul e decent la asfalt...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar ca depinde de utilizator,dar mai clar e ca ce vine din DE e mai calitativ.Ocoliti importurile din FR,IT si NL.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm. Eu il stiu pe unul din "sat" de la mine care aduce masini lovite din Germania, le face aici, dupa care le duce inapoi in Germania. Vorbesc serios. Cica are profit mai mare decat daca le-ar vinde aici. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu care le ia de aici si le vinde in DE. La noi sunt mai ieftine si corectia de km nu se pedepseste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca m-au mintit la service la reprezentanta cand au schimbat-o, cert e ca mi-au pus piesa in brate si am platit 10 mil iar apoi masina a mers bine. Ce chestie...  Ce am scris e din propria experienta si inca nu am vorbit decat de defectele UZUALE... Ce sa-i faci, masina buna,...nemteasca. DAS auto... N-are nici o vina ca am dat o poala de bani pe ea, nu m-a obligat nimeni...

Modificat de gav
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valentin, tin sa te contrazic....cu mare displacere, am motor CR(daca asta ar conta ceva) masina noua luata in 2009 oct, pana acum nici-o problema, dar de vro 3 zile sa dus butonul de frana de stationare.....130 000 km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ghinionul tău atunci... :-( De azi încolo o sa zic ca știu de un singur caz. Nu înțeleg de ce nu va puneți autohold, așa veți apasă pe el de 2-3 ori pe an. Oricum, butoanele pică mult mai rar acum

Sent from my S500 using Tapatalk 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt pe cale sa mi iau si eu un b6, 2009, adus, 125000 cica, din italia, 4motion la ~10000e, diversi senzori si piele cu alcantara. Unde ar fi bine sa l duc la verificare, daca e pe bune, pretul e ok?

pot sa pun link aici?

 

imi cer scuze daca am postat aiurea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!