Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

RadulescuRomulus

uau.

si mie mi-au lasat un dram de impresie in plus fata de alti samsari ce i-am intalnit.

dar... faptul ca a fost vopsita... ma streseaza pe creieri. nu de alta, dar nu voi sti niciodata cat de grava a fost dauna [poate zgarietura, poate indoitura, poate sifonare curata] si ma streseaza grav. Nu de alta, meganul ce l-am avut a fost tot... lovit. si a fost asa prost reparat, ca la 80-90km/h vajaia pe la usa din stanga de ma luau toate spumele alea...

Modificat de RadulescuRomulus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva cu experienta iti poate spune daca a fost lovita grav sau nu. Astea sunt lucruri care se pot afla. Cele cu trapa sunt f rare, valabil si pt cele cu parbriz incalzit. Cu xenon gasesti dar poate nu are senz de parcare sau rcd sau ... Niciodata nu o sa gasesti un sh care sa iti indeplineasca TOATE cerintele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se vede daca masina a fost lovita rau... Te uiti la masticurile originale de pe interiorul aripilor... le gasesti la motor, te uiti dupa urme de burete la incheietura /imbinarea isilor si cel mai important.... daca vopseaua are aspect de coaja de portocala, probabil a fost revopsita + ca daca pe lac vezi scame sau punctulete in el inseamna ca este revopsita..... Vopseaua originala nu are niciodata asa ceva.

Masina o studiezi numai in soare, curata si fara sa fie uda... bafta si rabdare.... daca ai dubii apelezi la un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt unele culori care vin din fabrica cu coaja de portocala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar nu la Passat......la aate marci low class......am vazut o masina de teren care parea vopsita cu aspiratorul :D si era noua...dar era o varianta utilitara si f. slab dotata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

deci care-i faza? ma determinati sa cumpar masina aia.

ca numa din astea postati.

ideea e ca 10.000 eur ii dau pe ea.

daca vrea, o duc la avia pantelimon ca mi-e mai aproape. o sa intreb daca au oameni care sa "citeasca" si vopseaua.

km la un passat sunt stocati cumva in 3 locuri? asa auzisem parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 locuri.

ecu si odometrul din bord.

 

in 3 locuri stiam la bmw adica si in cheie.

 

eu zic ca nu te determina nimeni sa cumperi ceva. ai intrebat si ti s-a raspuns.

decizia o iei tu ca sunt banii tai.

 

personal te-as sfatui sa cauti sa o aduci tu din europa, virgina pentru romania. nu trebuie obligatoriu sa faci asa, e doar un sfat dar din experienta iti zic ca merita efortul (bani, timp si nervi) dar la fel trebuie sa o verifici si acolo la dekra/adac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, inati du-te si ia seria sasiului si o verifici la o reprezentanta vw. Daca ce ti se spune corespunde cu ce este in anunt si cu ce are masina in bord poti merge mai departe. Adica o iei si o duci la o reprezentanta VW, pentru constatare tehnica, optica si tester (costa aprox. 180lei) dar macar esti impacat cu ce cumperi.  Daca ti se confirma ca masina este ok si iti place........... :beerchug:  . Nu incearca sa te convinga nimeni doar incearcam sa te ajutam sa nu faci o greseala. Iti pot spune ca unele dintre masini, probabil si asta vin pe tir (am vazut scrisoarea de trasura) sau documentul de transport cerut de politie. Bafta.

  
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinile cu dsg, km sunt stocati si de cutie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

bineinteles, "din cauza voastra" n-am dormit asta-noapte, iar azi mi-am calcat pe inima, am investit o suma modica si am scos istoricul la masina de cateva posturi mai sus. il atasez.

cum vi se pare?

 

eu nu inteleg de ce nu are nici o intrare in anul 2011, iar in 2012 o groaza. sa fi avut alt proprietar?!

[vanzatorul sustine ca masina are unic proprietar].



Reparaturhistorie_WVWZZZ3CZ9P075345.PDF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca uleiul cutiei de viteze apare schimbat doar la 58k.

Te sfatuiesc sa il schimbi cat mai repede. Din ce am auzit de la cei din service, cutiile DSG sunt foarte sensibile la ulei si se recomanda schimbat la interval de 60k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

mai este o problema si vreau maine sa merg sa vb cu samsarii.

in istoric apare ulei schimbat la 58k km. in cartea service ce mi-au fluturat-o putin pe sub priviri, uleiul in cutie mai fusese schimbat la 87k km.

ce e ciudat: toate stampilele pe carte erau aceleasi, dar acest schimb de ulei la 87k km nu apare in istoric.

 

freakin' weird!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nimic ciudat. cartea service este contrafacuta. e cat se poate ce concludent.

istoricul de la reprezentanta e mai clar.

 

nu am fost atent daca e vorba de masina din parcul auto din metro militari, daca e vorba de ei, ai mare grija!

 

ai sa vezi cum reactioneaza si cum se poarta, daca nu e vorba de acel parc, tot multa bafta iti urez!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

e vorba de parcu' ala, din curtea lu' metro militari: art automotive

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu pui laptopul pe ea? Asa cum a spur D@ny km sunt stocati pe cutie-ai 2 var- sa fie zero-adica manariti sau cei reali. Aia nu se pot schimba.

Doar in cazul schimbarii unitatii-ceea ce m-as mira.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Știu pe cineva care a cumpărat mașina cu 126K la bord. In carte ultimul service era la 120K, (carte de Franța cu toate stampilele). In istoric (citit la reprezentanță în RO) apărea ca s-a cumpărat un litru de ulei pentru completare la reprezentanta din Paris la 138K.

Evident au dat kilometri înapoi ca sa puște cu ultima înregistrare din cartea service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se dau km inapoi si calculatoristul stie meserie nu se vede eroare in niciun calculator (nu stiam de dsg) asa ca ptr 50E, sunt in stare sa-i ia si 10...15,20k, doar ca sa ii ia fata clientului. Daca ar fi dupa mine as transforma lucrul acesta in infractiune... oricum aspectul asta este in vizorul UE, care se gandeste serios in acest sens.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

@pronet: nu cunosc pe nimeni de pe forum care m-ar putea ajuta cu un calculator la fata locului. m-ar ajuta mult, insa cu cine am mai vb, toti vor sa te duci cu masina la ei. si nu se poate. Daca as fi decis sa o cumpar, muta aia din parc masina pana unde este de mers.

 - dar ma roade ca tot 2011 masina nu a dat in rep, iar in 2012 a intrat + alea "doua" schimburi de ulei la dsg -

Daca e vreun doritor pe forum sa ma ajute, pm va rog. si ma voi revansa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia leg cu pronet, sta aproape de parcul auto din Militari insa vb si cu aia daca sunt de acord sa pui laptopul pe ea, multi sunt reticienti!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect... s-ar putea sa nu accepte decat test reprezentanta vw....

si pentru siguranta ta ar fi bine sa procedezi asa...

reprezentanta iti da hartie semnata stampilata cu constatarile lor si cu consecintele juridice ce decurg de aici..... asa ai un minim de garantie cu privire la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

terminati cu prostiile gen reprezentanta, nu ti se spun km la reprezentanta decat daca esti proprietar, deci nici cel care vinde nu poate cere, daca nu e trecut in actele masinii..

 

si eu am fost cu 2 masini care le am avut la reprezentanta, si in afara unui scan vagcom , nu iti dau nimic despre istoric, restul e test de rampa, inspectie vizuala, cum merge masina, aude, etc.., gen vopsea, geamuri schimbate, cat de bine s a reparat, etc..

 

singura modalitate sa aflii exact istoricul este colegul de pe forum, sau alta cunostinta, care te poate ajuta..

 

@jordi, are dreptate, daca cine da inapoi stie meserie, nu se vede ca s a dat inapoi, decat daca ai DSG, si aici este o portita, daca s a schimbat mecatronicul, sau reparat, se pun cati km vrea cel care schimba sau incepe de la 0..

 

@RadulescuRomulus, te ajut eu daca vrei, vii sa ma iei, merg pana la parcul ala auto, si facem un scan pe cutie/masina.., lasa mi un PM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

@mark21: am rezolvat cu pronet deja.

@DonzDonz: multumesc si tie, insa pana mi-ai scris tu, aveam apele facute cu pronet

 

Care e treaba: ieri am vb sa merg la masina sa ii fac un scan. samsareanu a fost de acord, numa ca nu sambata ca avea el nush ce treaba. A ramas pe luni. Asa ca merg luni la el [numai sa nu dea cu galeata cum e acum].

  In alta ordine de idei, am mers sambata macar sa mai arunc o spranceana la masina, ca oricum nu are gard ala acolo. Merg, vad, si arunc o privire din nou la cheder stanga de la parbriz: era curat luna. nici urma de vopsea. impecabil.  :)

 

despre reprezentanta: nu stiu daca am scris aici, insa acum 5 ani, cand mi-am luat reno megane am dat la rep 3-400ron pt o verificare. S-au uitat, au inspectat, si au spus ca e ok. Nemernicii nu mi-au spus ca aveam sa cumpar un reno megane tip societe [adica din ala de marfa] si km dati inapoi cu 1 luna inainte sa o cumpar eu [de la 168.000 km la 75.000km]. La 160k km fusese ultima intrare in service.

 

Deci ce zice mark21, ii dau dreptate. Iar azi sper sa evit teapa km, azi am acces contracost la istoricul oricarei masini, azi cunosc despre masini mai mult decat in 2008 si... Doamne ajuta!

La avia motors pantelimon merg pe o recomandare, deci e o persoana semi-competenta zic eu. Si la avia voi merge daca da ok-ul pronet, altfel zic pas masinii.

  postez aici evolutia treburilor. ca tot pe aici o sa vin si cu intrebari despre ce pb mi-or aparea.

 

p.s. la reno, orice serie sasiu care contine "VF1SMR...", mai concret "smr", a fost model societe / marfa la origini. chiar daca vedeti ca are banchete si manere...

Modificat de RadulescuRomulus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vazut un istoric eliberat de PbV1 pentru o masina cumparata de la parcul de unde este intersat si Romulus, si este eliberat din programul ELSA. Pentru o masina cu carte service as ase poate verifica autenticitatea ei. Istoricul se elibereaza proprietarului pe baza actelor autoturismului. Daca nu arev acte de Ro, se verifica sesria din geam cu seria din acte si eventual cu datele proprietarului dupa care se procedeaza la verificare. Am vazut personala lucrurile astea laa PBV1. Nu stiu cum procedeaza altii dar cred ca este in interesul VW sa aiba o politica deschisa fata de clienti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Km reali nu ii poti afla de niciunde daca au fost dati inapoi, nici de la reprezentanta. Ei in schimb au acces la o baza de date in care se vad intrarile in service si poti afla ce piese mari au fost schimbate la masina, daca s-a mers cu masina in service la intervalele recomandate pentru revizii. Cu astea iti cam faci o idee daca km din bord bat cu cei din cartea service si cu ce au la reprezentanta stocat in baza de date. Daca de exemplu ultima intrare in service a fost acum 3 ani si de atunci nu se stie ce s-a mai intamplat cu masina, atunci e suspect, dar daca apare la revizii la timp si ai ultima inregistrare cu cateva luni inainte e ok. Depinde si de cine dai la reprezentanta. Eu desi nu eram proprietar am fost personal acolo cu seria masinii si am spus ca vreau sa o achizitionez, vreau sa-i fac un test inainte, sa-mi zica si istoricul de service si daca e ok ca vreau sa vin sa fac distributia la ei dupa ce o cumpar. Asa ca nu vad de ce nu mi-ar fi spus avand in vedere ca eram un potential client.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RadulescuRomulus

am fost in seara asta, am vazut masina. Pe scurt:

- km sunt reali [pronet a verificat]

- masina a avut revopsire totala, iar ca semne vizibile: coaja de portocala, urme de cheie pe suruburile ce au fost demontate la "patent cu bot de rata", etc. ma doare acum capul si nici nu mi le amintesc pe toate. Pe capota ridicata se vedea parca cel mai bine / usor urmele de "nefinisaj" ale vopselei, etc...

- parbrizul evident a fost schimbat, dar si ala a ajuns azi un consumabil. partea nasoala este ca a fost pus cat se poate de prost: un ditamai luft intre plafon si cartonul/tapiseria care imbraca plafonul. Luft vizibil de afara...

 

Si cred ca mai sunt, dar n-am putere sa mai scriu. Ideea e ca: astept urmatoarea masina./

ramane dilema la mine: cum naiba reviziile toate sunt facute in acelasi loc [probabil reprezentanta, dar pe stampila nu se vedea acel "VCS" (echiv la C.U.I. romanesc)] dar din istoricul scos de mine lipsesc 2 interventii.

 

in fine, sper sa gasesc pe forum sau prin recomandari un passat berlina dsg 2010 [sau 2009].

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!