Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Merci frumos ; am postat din greseala acolo (avand prea multe taburi deschise) -> l-am editat deja

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, 95% din cei care cumpara un Passat SH, chiar si nou, il iau doar pentru caroserie, ceea ce e complet eronat. Daca ai bani de Opel, de ce sa vrei Passat? Doar sa arati la prieteni si vecini ca ti-ai luat "ditamai" masina, cand ea are optiuni de Logan pe ea? Eu unul nu as putea cumpara o berlina fara sa aibe macar o piele, incalzire in scaune, xenon...si nu imi mai trec prin cap acum. Dati 8-9k pe Passaturi din 2009-2010 aduse din afara cu 130.000 km (real: peste 350.000 km. Cand mi-am achizitionat masina, am verificat peste 20 de masini aduse din afara, nici una nu avea kilometri reali plus ca doar una avea "doar" 285.000) apoi va gasim pe la posturile cu probleme, mirandu-va cum au cazut turbina, injectoarele, volant sau altele la "doar" 135k sau 140k kilometri.

  Degeaba mai pun si astia de la Autovit mesajul ala cu "de cele mai multe ori un pret mic inseamna si probleme" sau ceva de genul, nu mai tin minte cum era. Ca sa intretii o masina de genul acesta, iti trebuie destui banuti alocati lunar (ca medie, minim 1000 euro pe an) asa ca mai bine orientati-va spre altceva daca nu aveti bani de "aruncat". Dar, asa cum o tot spunem noi de pe forum, romanii vor inca "ieftin si bun", inca accepta, ba chiar se roaga sa fie pacaliti de toti samsarii care fac avere cu toate harburile aduse din afara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan85: cand cumperi o masina SH esti constient ca masina pe care o gasesti e posibil sa nu aiba toate optiunile pe care le doresti. O masina SH este de cele mai multe ori un compromis intre cati bani esti dispus sa dai, starea tehnica/optica si dotarile pe care le doresti. Poate ca unii ar fi vrut navigatie, incalzire in scaune si xenon, dar la banii pe care erau dispusi sa-i dea, masinile nu aveau o stare tehnica/optica buna. Asa ca probabil s-au orientat spre masini cu mai putine dotari, dar mai ingrijite. Daca omul vrea neaparat B6 si isi poate permite sa o intretina... de ce nu? Pana la urma, orice masina este o loterie, ca e noua sau SH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EWS- ai un punct de vedere corect. Insa altii nu gandesc asa. Am fost intrebat de ce n-am luat Audi A4 B8, ca nu era mult mai scump, teoretic e mai fiabil si intretinerea e aproape la fel. Pai.. pt ca am vrut o masina mai modesta, dar cu tot ce-mi puteam dori pe ea. Ingrijita si cu nimic in ea, e desigur o optiune. A mea de exemplu, nu, ca de-aia o iau ( mai ales SH!) sa ma bucur de x, y, z optiune .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@KeGPR: personal, prefer sa bag banii optional in upgrade-uri decat obligatoriu in reparatii. Cand am cumparat Passatul, m-am bucurat ca stiam masina si cum a fost intretinuta, apoi m-am bucurat de optionale. Evident, la momentul ala am platit atat starea tehnica/optica, cat si optionalele (nu cine stie ce, dar destule, si de bun simt). Au aparut imediat cei care mi-au zis ca am dat prea mult, ca la banii aia imi luam A4, dar cand le-am spus cati kilometri avea masina si ce optiuni, si-au reconsiderat punctul de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discutia nu este de A4... A5... A16.... ci sfatul meu, din experienta avuta cu cealalta masina - nu cumpara masina chelline.... daca asta e cheala, e obligatoriu buna, din punct de vedere mecanic ? si motorul, este unul recomandat pt oras ?.... asta e o masina ieftina, cheala si consumatoare de carburant..... de asta o sa isi gaseasca greu client.... de aici si pretul. Noroc ca mint la greu, legat de consum.......

 

fiecare isi cumpara masina care ii place sau si-o permite.... asa ca, spor la cumparaturi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@F l o r i n: n-am zis ca e obligatoriu buna dpdv mecanic. Poate ca e, poate ca nu e. Nici n-a zis nimeni ca e masina de oras. Depinde de fiecare ce anume vrea de la masina si cati bani e dispus sa dea, atat la achizitionare cat si la intretinere.

 

Amicul de la care am luat eu Passatul si-a luat acum un A4 break, 2.0 TDI, cu 8000E, masina de flota, 264.000km, din 2009. Cheala! In afara de ESP, climatronic, geamuri electrice si CD player n-are nimic. Nici macar roata de rezerva, ca are kit de pana. Daaar... a vrut Audi A4 break 2.0 TDI, cu climatronic, in stare buna, si sa nu dea mai mult de 8000E. Dpdv mecanic, masina e impecabila.

 

LE: normal ca e bine ca masina sa aiba cat mai multe optiuni. Pentru pasionati, in schimb, e bine sa mai aiba si cateva lipsa :D

Modificat de EWS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu a zis nimeni ca e pt oras.... dar asta nu consuma putin nici afara. Oricum, nu asta era ideea mea.... doar le-am dat ca sfat - parerea mea.... un B6 chel, nu e Passat.... din punctul meu de vedere. .

 

eu nu pot sa suport B6-le fara cromurile laterale.... si culoare inchisa, nu are niciun farmec... cheala pe interior.... cheala pe exterior.

 

Audi... la 264.000 km, impecabila mecanic temporar.... multi km, sigur si problemele nu se vor lasa mult asteptate.... s-a dus vremea motoarelor care faceau 1.000.000 km...nu ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt convins ca va avea probleme mai devreme sau mai tarziu, dar omul este mecanic, cunoaste motoarele si cutiile VAG pe de rost, asa ca nu cred ca va avea vreun stres. In cel mai rau caz face un transplant de motor de pe alta, dauna totala cu kilometri putini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... din pacate constructorii nu se mai bat sa ocupe primele locuri la fiabilitate......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

da... din pacate constructorii nu se mai bat sa ocupe primele locuri la fiabilitate......

Oho, si inca cum! Ai auzit de ISO 26262? ;) Toate masinile produse cam de la mijlocul anului trecut tre sa respecte ISO-ul asta, si crede-ma ca TOTI producatorii, inclusiv furnizorii (vezi cei mari Bosch, Valeo, Hella, etc etc) sunt obligati sa-l respecte si fac eforturi uriase in directia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, sau sa le ocoleasca, sa le pacaleasca.... oricum 2004-2008... poate si dupa un pic, a fost jale....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Nu incearca nimeni sa ocoleasca nimic, ci dimpotriva. Fiecare producator sau furnizor incearca sa produca piese cat mai fiabile, evident tinand pretul cat mai apropiat de al concurentei. Piata auto este de prin 2008 / 2009 un camp de batalie, unde cine face cea mai mica greseala moare. Nu e zi sa nu aud de problemele pe care le au Daimler, Audi, Bosch, Porsche (locuiesc in landul unde firmele astea sunt cei mai mari angajatori) si crede-ma ca nu stau pe roze.

 

Dar suntem offtopic bine...ca sa concluzionez, nu incearca nici un producator sa produca ceva de calitate mai proasta, numai ca masinile au devenit din ce in ce mai complexe (cate controllere avea un Passar in 2004 si cate are acum?). De aici probabilitatea mai mare ca ceva sa pice...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

partial adevarat, numai ca - in afara complexitatii sistemelor (asta incerc sa le explic si eu, in mare parte) - a aparut si cost saving-ul. Ramai uimit daca stai sa compari aceleasi componente fabricate in 2003 - 2007 si 2011 (ca doar imi trec prin mana, le desfac si vad ce e in ele )... ca exemplu general vb.

 

anumite componente la inceput sunt facute din metal, dupa aia incep si inlocuiesc cu plastic unde pot... dupa care elimina suruburile si le inlocuiesc cu cleme.... asta nu e bataie pe fiabilitate, ci reducere de cost.

 

ca idee - cum sa nu scartie fata de usa de B7, peste 5 ani de zile.... cand mai are un singur surub de metal sa o fixeze... restul cleme de plastic si pini de plastic.... si asta se aplica la mult mai multe componente.

 

acum, sa vedem cum o sa reziste astea din 2010.... ca de aia nu am luat nici eu modelul vechi de B6... sa mai evit din problemele lor de calitate... pana acum, totul ok.... asa sa ne ajute Dumnezeu.

 

o zi placuta, tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu pot sa suport B6-le fara cromurile laterale.... si culoare inchisa, nu are niciun farmec... cheala pe interior.... cheala pe exterior.

E doar o parere.

Mie personal nu-mi plac bandourile cromate la o masina.

E vorba de gusturi.

Cum de muzica si gusturi nu se discuta, fiecare trage concluzia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da... bine.... ai bandouri cromate ? daca nu.... banuiesc ca ai cautat ceva masina sa o gasesti asa.... ca 8 din 10 le au..... :D

 

scoate-i si masca cromata si pune una neagra..... :D

 

pupa tata, nu te supara pe mine.... nu am rezistat....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) corect, am cautat sa nu aiba. (Crom pe ramele usilor si bandourile usilor)

M-am gandit sa scot grila cromata fata si sa pun una neagra dar i se duce din imaginea lui b6, cred eu. (Asta fiind singura care o caracterizeaza - zic eu, ca upgrade major la design fata de b5).

Repet, Florin, nu e o disputa ci doar o chestie de gust.

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu le prefer pe cele cromate :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci, ai mare dreptate, cred ca voi incerca sa mai strang cam 2000E si pana la urma cred ca va trebui sa-mi iau masina de afara.

Initial mi-am dorit dsg si 4x4 si vad ca am inceput sa ma uit la trendline. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....asa tata, esti pe drumul cel bun !

 

eventual verifica si in aria Vanzari - Auto - ce oferte sunt de la colegii nostri - care si-au pus masinile la vanzare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am cumparat un Passat B6 din 2009, 2.0 TDI 170 CP, as vrea sa-i fac prima revizie, dar nu la reprezentanta. Puteti va rog sa-mi recomandati ce tip de ulei/filtre ar trebui sa folosesc ?

 

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde l-ai luat, cat ai dat pe el, dotari...daca poti sa ne spui...?

Multumesc.

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Modificat de tetea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trend line - cu multe optiuni (ciudat nu?) - pilot, navigatie, senzori fata spate, camera reverse, senzori lumini/ploaie, bi xenon, cornering, webasto, trapa electrica, perdelute, sine separare portbagaj, comenzi volan, auto parking, auto hold, jante aliaj 17 si restul care sunt standard.

Modificat de air_catalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am cumparat un Passat B6 din 2009, 2.0 TDI 170 CP, as vrea sa-i fac prima revizie, dar nu la reprezentanta. Puteti va rog sa-mi recomandati ce tip de ulei/filtre ar trebui sa folosesc ?

 

Merci.

 

Mann, Mahle, etc.... uleiuri... aici se poate dezvolta o mare polemica....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!