Jump to content

Achizitionare Passat B6


DArtagnan
 Share

Postare recomandată

Te-am rugat si ieri... poti sa nu mai scrii bolduit ?

In primul rand, diferente constructive majore. In al doilea rand, 1.9 e euro4, 2.0 CR e euro5

diferentele de consum - sunt reale - eu am 2.0CR de 140cp - dimineata, 10 km in Bucuresti, consum 6.0l/100km. Cu PD-ul nu am reusit performanta asta.... dar ala Bluemotion, e si mai si....

Alte diferente - anul de fabricatie al masinii, alt nivel de sonorizare, alte vibratii, alt fel cum trage... alte probleme.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O.T.

O parere despre urmatorul tip de motor BLS cine imi spune?

Acum m-am uitat si eu pe cartea masinii si am vazut ca motorul meu de 1.9tdi / 105cp este tip BLS.

Astept cateva pareri.

Mersi!

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferentele de consum - sunt reale - eu am 2.0CR de 140cp - dimineata, 10 km in Bucuresti, consum 6.0l/100km. Cu PD-ul nu am reusit performanta asta.... dar ala Bluemotion, e si mai si....

Offtopic: @Florin...daca imi poti da te rog cateva detalii:

tu ai 2.0 CR de 140cp - eu am 2.0 CR de 110cp BlueMotion - care sunt diferentele constructive ? .......inafara de faptul ca a ta are 6 trepte si a mea 5.

multumesc pentru eventualele raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi, citisi repede.... Andrei intreba de diferentele dintre 1.9PD si 2.0CR..... si i le-am enumerat. Nu intre 2.0CR de 110cp si 2.0CR 140cp....

ce diferenta exista intre motorul de 2 l cr si cel de 1,9 pd? primul are 110 cp si al doilea are 105 cp.in afara ca primul trage mai linear sa zicem? mi se pare diferenta prea mica de 5 cp! si consumul nu cred totusi ca e mai mic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am citit repede, chir stiu ce a vrut sa spuna.......eu vreau sa stiu diferentele intre motoarele noastre. Dar ca sa nu poluam aici, imi poti trimite pe PM.

multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles... am crezut ca ai confuzat problema.

Ai PM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O.T.

O parere despre urmatorul tip de motor BLS cine imi spune?

Acum m-am uitat si eu pe cartea masinii si am vazut ca motorul meu de 1.9tdi / 105cp este tip BLS.

Astept cateva pareri.

Mersi!

@Florin imi poti spune ceva despre tipul asta de motoare, te rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult decat ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru raspuns Florin.

O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul asta il am si eu singura chestie ce nu imi place e ca la depasiri nu ai parca destula putere, era bun macar un 135 cp.am mai intrebat de resoftare insa multi au spus ca sunt si riscuri la turbina in caz de crestere a puterii( de la 105 la 135 cp ,si 320 in loc de 250 la cuplu) kitul ambreiaj il am schimbat deci aici stau fara grija.( mai apare scrisul bolduit florin? sunt pe un laptop micut la ecran )

acum sunt in concediu, am facut aproximativ 2000 km inclusiv transalpina fara nici o problema ( masina o am cam de 3 luni luata si e primul drum cu ea in exterior) am facut depasiri si la 140 ...150 la ora insa se simte nevoia de ceva cp in plus macar pentru depasiri. in rest la consum sunt multumit cam un 5,2%pe total inclusiv mers pe a1 si a2 dar cu 130 la ora.am alimentat la gura rezervorului deci nu am vrut sa ma iau dupa calculator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai apare scrisul bolduit, acum e perfect :icon_thumleft:

Da, din pacate 105 sau 110 cp (la CR)- sunt cam putinei pentru B6 - motorul se simte un pic elastic... eu nu cred ca cipuit, asortat cu un condus normal, iti va afecta turbina.

Altfel, poti strica o turbina si fara cip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kitul ambreiaj il am schimbat deci aici stau fara grija.( mai apare scrisul bolduit florin? sunt pe un laptop micut la ecran )

in rest la consum sunt multumit cam un 5,2%pe total inclusiv mers pe a1 si a2 dar cu 130 la ora.

Kitul de ambreiaj la mine a tinut 100.000km, e drept cel original sa vedem cat tine cel Luk. Tereotic Luk a fost si cel original, numai ca era branduit VW/Audi.

Consumul e ok, dar sa stii ca nu mult mai mic fata de un 170cp, care nici el nu trece de 6 pe autostrada, sta in jur de 5,6-5,8. Ba daca mergi cu 90, ajunge la 4,8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am o intrebare am inteles ca turbina cind intra in functie scoate un fel de fluierat cam pe la 2200 turatii eu auzeam asta la fosta octavie. dar la asta nu se aude absolut nimic..insa trage normal, care e explicatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi, am crezut ca am gasit masina pe care o cautam:

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C25207197.html

Am aflat istoricul masinii si surpriza...are o singura intrare in Franta, in 2009, la 89 mii km.

Masina e inmatriculata in Romania in 2010.

Posesorul e un om important din Galati, in Politie.

Am vorbit cu un fost director de la reprezentanta VW din Galati si mi-a zis ca istoricul masinii se poate sterge, doar de smecheri. Deci e clar si iar m-am bosumflat.

Maine intentionam sa o duc la service la test. Credeti ca mai are rost ?

La masinile din 2007 se pot afla km reali din VagCom? Dupa cum am inteles de la samsari, pentru cele din 2009, nu se mai pot depista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat cu o singura intrare in service (poate atunci s-a schimbat/reparat ceva la 89 de mii).. ca altfel nu vad de ce nu ar fi fost la revizii pana atunci, ci tocmai la 90 de mii s-a gandit francezu sa mearga la revizie...

In alta ordine de idei, in functie data la care a intrat in tara in 2010.. e posibil sa fi intrat cu vreo 100 de mii, si poate fi credibil ca intr-un an si ceva de cand e in tara sa mai fi facut vreo 30 de mii ...

Cumva totul e posibil, dar nu m-as gandi chiar la modificari in baza de date a VW.

Pe de alta parte e posibil sa lipseasca si cateva zeci de mii de km fara a se modifica baza de date a vw ci prin lipsa efectuarii reviziilor la service autorizat vw (gen sa fi ajuns in tara cu 120-130 de mii, depinde cand in 2009 are ultima intrare in service si cand in 2010 a ajuns in romanica + inca vreo 50-60 de mii in romanica, desi e cam mult pt un an jumate - doi la noi in tara).

Motorul BMP e fara probleme de injectoare... merita vazuta/testata zic eu (tinand cont procentul de BKP uri e f mare).

Mai e curios bordul cu telefon (parca la CR a aparut tastatura...).

Spor la cautari ca stim cu toti cum e ... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrarea in service a fost pentru schimbarea becurilor la triple spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca totusi masina are istoric in franta (desi asta nici nu mai conteaza) iar cel care a interogat baza de date vw ti-a spus ce apare ca probleme in service ci nu intrarile obisnuite pt revizii. Sau poate a ti-a spus ultima inregistrare si anume cea de 89 de mii.. Oricum ar fi, eu zic ca aia erau km la nivel de 2009 ca nu prea se obisnuieste pe acolo dat-ul inapoi.

Kilometrii masinii pot fi reali dar si manariti.. Acum depinde de tine cat de optimist esti in viata de zi cu zi :) Daca sunt manariti, pe rationamentul prezentat mai sus, totusi nu ar trebui sa aiba mai mult de 180-200 de mii, ceea ce nu e neaprat mult daca s-a mers omeneste.

Daca masina se prezinta bine la diagnoza (injectoare, turbina) + proba de drum.. merita luata in seama, parerea mea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are si trapa nu cumva si incalzire auxiliara? cine are masina buna vrea si pret bun asa ca daca merita nu vad de ce ar conta citeva zeci de mii km dati inapoi.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi s-a spus ca doar acea intrare apare pe istoric, nu are nici revizii nimic. De aia e suspect.

Am mers cu masina, se infinge, nu troncane, doar la pornire parca se zguduie motorul cam tare (dar poate e o impresie gresita).

La relanti, a dat talpa si nu scoate deloc fum. Avea evacuarile curate.

In cazul acesta, ma voi duce maine la testare sa vad ce iesa. Va rog sa imi recomandati ce testari sa ii fac, sa nu cumva sa imi scape ceva.

Multumesc!

@andrei_70 .... nu are incalzire aux.

Modificat de volfied
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In momentul de fata, cum pot verifica km reali ai unu Passat B6 ? Unde pot merge ? La dealer este 100% real ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am o cunostinta, client gold la reprezentanta si mai indraznesc la el sa apelez. Aceasta este a 2 a masina careia ii verific VIN-ul. Restul nu au meritat, iar eu le sortez ca nu pot sa deranjez omul toata ziua.

Din cate am inteles, iti scoate istoricul la reprezentanta daca e si proprietarul. Cel mai bine, suna la reprezentanta din orasul tau si intreaba-i cum sa procedezi sa scoti istoricul unei masini,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scorpyon ca sa fii sigur de km reali proprietarul trebuie sa isi fi facut reviziile numai la reprezentanta(sa le vezi pe istoric),sa aiba carte de service originala si eventual facturile de la revizii+interventii.asa poti fi 100% sigur.in rest mergi pe regula discutata cateva pagini inapoi sau pe "INCREDERE".daca masina are de la 2 proprietari in sus 99% sunt manariti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foloseste regula de trei simple

ia ca repere - data inmatricularii , data reviziei in Franta , data aducerii in Romania , data de azi

de la data inmatricularii pana la data aducerii in Romania , poti calcula cati km a facut in medie in acea perioada folosind inregistrarea respectiva din service

apoi estimezi si tu cam cat a putut sa faca aici pana in ziua de azi , folosind o medie de 10~20~maxim 30.000 km pe an

tine cont de ex ca in Franta drumurile sunt mai proaste decat in Germania , deci uzura e mai mare la o masina din Franta

eu nu as da 10.000 euro pe un BMP din 2007 ...

eu as negocia la asta :

http://www.autovit.ro/volkswagen-passat-C25215571.html

e deja alta masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Slabuta, 110cp, si bejul ala e cu stofa.

Deja nu mai conteaza daca e common rail, daca e si pd cu noile injectoare care nu mai cad e la fel de buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu sunt de alta parere - PD 2007 < CR 2010

desigur , respect si parerea celorlalti

am spus doar ca eu nu as da 10.000 pe un BMP din 2007 , adica optiunea personala , fiecare alege ce e potrivit ptr el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!