Jump to content

pe unde curge apa?


reva
 Share

Postare recomandată

Am verificat, e uscat peste tot !

Totusi consuma un litru de apa pe saptamana.

Unde se duce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce mergi cu ea o vreme si e acul la 90 de grade..parcheaz-o undeva cu motoru pornit si las-o 2-3 minute sa vezi daca nu picura

Te uiti jos pe asfalt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa masina pornita, ridica capota si uita-te atent la radiator sa nu ai un por si sa sufle apa afara "aburi" care in mers nu se vad.

Am patit-o asa si eu. Cand opream nu iesea nici urma de abur, pt. ca imediat nu mai iesea. Am urmarit cu capota ridicata si am vazut ca era un por la radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e posibil sa piarda numai cu circuitul de apa sub presiune, adica atunci cind motorul e cald si in functiune (asa cum au zis si colegii). Verifica tot ca eu am patit-o si cu un furtun ciupit, si cu racord de furtun si cu calorifer gaurit...

Supapa de la bushon mai poate fi vinovata - daca nu deschide cind trebuie, inseamna presiune mare pe circuit si undeva cedeaza.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Supapa de la bushon mai poate fi vinovata - daca nu deschide cind trebuie, inseamna presiune mare pe circuit si undeva cedeaza.

Toate verificarile le-am facut cu motorul pornit, apa fierbinte, ventilator pornit. Nu curge apa, nu ies aburi.

Posibil sa fie supapa de la buson, ca face presiune mare si se ridica nivelul cand deschid capacul.

Ar mai fi o ipoteza: garnitura de chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat uleiul? scoate joja si daca ai pe ea o spuma alba inseamna ca e garnitura de chiulasa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat uleiul? scoate joja si daca ai pe ea o spuma alba inseamna ca e garnitura de chiulasa..

nu am spuma nici pe joja, nici pe interiorul capacului mare de la motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am spuma nici pe joja, nici pe interiorul capacului mare de la motor.

Si eu am patit-o .Aveam radiatorul spart in spatele suportului de la electroventilator si nu se vedea pe unde pierde.Era o gaura foarte mica si apa se evapora imediat din cauza caldurii.MI-a luat vreo 2 luni sa imi dau seama pe unde pierde.SI eu suspectam garnitura de chiulasa dar de abia ce o schimbasem.Deci fi foarte atent pe la imbinarile pe unde se poate evapora .NU neaparat sa curga tare cat sa faca balta sub masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mai poate fi, dau o sugestie. Am patit odata cand am oprit masina imi picira pur si simplu apa de la pompa de apa. dar picura bine. Tot cum a inceput sa picure (din senin) asa s-a si oprit. Si nu am mai pierdut apa deloc. Nu stiu cum de am patit-o. Poate ca in mers sa pierzi pe la pompa de apa. Zic si eu...

Oricum daca e garnitura de chiulasa "parerea mea" e ca ar fierbe apa...

Sau daca e frig nu se abureste geamul? adica un por in calorifer ... ar putea fi. am avut asa ceva.

Modificat de Imparatul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa, radiatorul si caloriferul sunt relativ noi! (1an)

Trebuie sa verific sub presiune radiatorul.

Desi cred ca la 100 Km, 1 litru de apa scurs ar trebui sa lase urme pe undeva. Nu doar vapori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Pompa de apa, radiatorul si caloriferul sunt relativ noi! (1an)

Trebuie sa verific sub presiune radiatorul.

Desi cred ca la 100 Km, 1 litru de apa scurs ar trebui sa lase urme pe undeva. Nu doar vapori.

Poate fi si garnitura si chiulasa,verifica daca scoate picaturi de apa la esapament cind pornesti,pune pe cineva sa tina un servetel la toba in timp ce pornesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibile puncte de verificat:

-Radiator incalzire si racordurile aferente ( daca e radiatorul de incalzire sigur ai apa sub tapiseria interioara).

-Radiatorul principal ( de studiat dimineata,in partea inferioara, daca masina a stat la adapost- asta ca sa excluzi concluzii eronate datarate ploii)

-Pompa de apa ( presetupa de la axul pompei - la fel dimineata dupa primele 2-3 minute de mers)

-Toate racordurile de apa de pe blocul motor si chiulasa inclusiv furtune ( diferentele mari de temperatura fac aceste rosturi de neetansare sa se manifeste cu precadere cu motorul cald - urmele caracteristice rugina proaspata pe traseul de curgere)

-Bloc motor fisurat sau chiulasa fisurata.

-Garnitura de chiulasa( posibile manifestari: fierbere si supraincalzire de obicei insotite de picaturi de ulei in vasul de expansiune)

-Supraincalzire datorata montajului gresit al termostatului sau termostat blocat.

La "gaurile" relativ mari am probat in decursul timpului o metoda care a dat rezultate:

- Se desface capacul de la vasul de expansiune

- Se stange cat mai tare cu mana ( in sensul de a face apa sa iasa ),de pe un furtun mare in diametru de obicei in zona radiatorului. Se tine furtunul comprimat si se strange capacul de la vasul de expansiune. Se elibereaza furtunul si se asculta : se va auzi fasaitul aerului care intra in sistemul de racire.

Spor la treaba si sa speram ca nu e nimic grav!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

Am gasit pana la urma o picatura de apa la flansa de apa atasata chiulasei, cand motorul era rece.

Cand e cald picatura se evapora imediat si totul e uscat.

Am rupt o cheie incercand, sa desfac surubul .. deocamdata.

Probabil voi folosi silicon rosu cand atasez flansa la loc pe motor, pt. etansare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca la promotor service este o scula care pate verifica scurgerile de apa marind presiunea in instalatie . daca nu o rezolvi da un PM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!