Jump to content

Filtrul aer imbicsit cu ulei


mohordbx
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor,

In urma cu citeva saptamini am schimbat filtrul de aer pe care l-am gasit practic imbibat cu ulei. :beer: Dupa cite am observat in "camera" in care se afla filtru intra un furtun lateral stinga care am inteles ca recicleaza/recircula o parte din gazele arse. Singura posibilitate de a intra ulei la filtru era pe acest furtun. E normal sa fie asa? Ce ar trebui verificat/scanat/testat?

Multumiri pentru raspunsuri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand gasesti filtru imbacsit cu ulei trebuie sa te gandesti deja ca motorul e cam obosit. Adica segmenti , semeringuri supape, compresia e cam mica etc.

Incearca sa faci o compresie a motorului sa vezi cum e starea segmentilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mai scris asta pe forum. si eu am gasit ulei pe filtrul de aer, nu imbibat ci uns pe partile laterale, garnitura in special. am fost la un service belgian si tipii de acolo mi-au spus ca e perfect normal la motorul meu (AXP)... se trage de la separatorul de vapori.

nu ai scris anul in semnatura, ai 1,4 benzina ce model? ai fortat motorul de la ultimul schimb de filtru?

Modificat de lautrec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri. :wub: Intradevar nu curgea ulei din el :blink: dar exact cum ai spus...garnitura in special era cea care avea urme vizibile de ulei. Modelul este 2001 si 99% merg extrem de civilizat cu masina...cred ca totusi au existat vreo 2-3 ocazii de la ultimul schimb de ulei in care am fortat-o bine dar pentru scurt timp. Sa inteleg deci ca nu ar fi o problema grava? Nu este nimic de remediat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

dupa informatiile ce le detin "asa face ele AXP-urile". si eu o mai fortez dar nu e bine ca e cam amarat motorasul asta. imi propun la modul serios sa nu mai fac :D eu zic sa schimbi filtrul de aer la 10-15 mii si sa ignori uleiul de acolo....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si eu la motorul meu (AUS) aceeasi chestie la filtrul de aer. Eu am pus-o pe seama unui alt factor: neamtul (service Seat !!!) obisnuit cu alte tipuri de motoare (probabil) a pus 4 litri de ulei crezind ca asta e capacitatea de la baie (tipul AUS e mai particular prin faptul ca are baia de doar 3,2l) si uleiul depasea cu 3mm nivelul de maxim, asa ca am spus ca probabil arborele cotit reusea sa antreneze uleiul din baie si sa ii creasca presiunea. Inca ma intreb cum nu s-a dus catalizatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!