Jump to content

probleme unghiuri Fabia


stefan76
 Share

Postare recomandată

Am o problema destul de serioasa si as vrea sa va cer cateva pareri.

Am constatat acum cateva zile uzura anveloper fata pe interior. Banda de rulare era tocita pe interior cam 0.5 cm. M-am dus cu masina in service si am solicitat o verificare a unghiurilor. S-a verificat daca masina are jocuri in directie, evident ca nu evea, iar la verificarea unghiurilor s-a constatat ca nu erau corecte, ceea ce a dus la uzura cauciucurilor.

Masina are un an si 13900 de km. Am solicitat schimbarea anvelopelor fata pe garantie, insa mi s-a spus ca acest lucru nu este posibil, deoarece nu se poate acorda garantie pentru anvelope dupa un an de utilizare. Totusi avand in vedere ca nu mi se pare normal ce s-a intamplat la o masina de 1 an, va cer sfatul ce ar trebuie sa fac in continuare. Sa o las asa cum spune serviceul, adica moarta, sau sa continui cu demersuri la importator in speta Porsche Romania si daca nici aici nu obtin un raspuns favorabil sa continui cu demersuri catre producator. Am o copie a fisei de analiza in care se vede clar ce s-a modificat la unghiuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe garantie, ca doar nu ai uzat tu anvelopele pe interior. Asta nu este o uzura normala. Este o uzura cauzata de o defectiune a directiei. Defectiune care a dus la uzura altor componente. Acum depinde de cum interepreteaza si PoRo aspectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantia la anvelope este pt defecte de fabricatie nu pt uzura. Sfatul meu e sa faci rocada fatza/spate si asta e. cauciucuri noi nu o sa primesti oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact. nu prea ai ce sa faci in situatia de fata. ca si la discuri de frana, cum am mai zis, garantia e de doar 10 000 km. faza cu garantia 24 de luni e cam de ochii lumii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce sa zic aveti dreptate ca va fi greu sa obtin cauciucuri noi pe garantie. Eu am completat ieri la service o asa zisa fisa de constatare, in care am specificat problema si faptul ca solicit schimbarea cauciucurilor pe garantie. Oricum si daca imi dau un discount rezonabil sa-mi cumpar altele de la ei e ok.

Evident ca ei pe garantie s-au acoperit pentru astfel de probleme, dar trebuie sa studiez exact ce scrie in garantie si poate gasesc o portita de rezolvare a problemei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fair ar fi sa primesti cauciucuri noi din care sa suporti tu un aumit procent corespunzator uzurii de 14kkm. Insa asta intr-o lume ideala care nu prea cred ca exista....

Probabil in final va trebui sa te resemenzi si sa iti platesti singur anvelope noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei pot sa zica bine mersi ca ai dat tu in gropi (sa vad eu pe cineva care a mers atitia kilometrii si le-a ocolit pe toate) si de aia s-au dus unghiurile.

Si eu mi-am ros pe interior cauciucurile fata, dar am fost bizon, banuiam de mult ca ceva nu e bine (fluiera in unele curbe) dar am ignorat problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate din cate stiu eu atat timp cat suspensia functioneaza corect, bucsele sunt ok si nu prezinta jocuri nu ar trebui sa apara dereglari ale unghiurilor. Posibil ca masina sa fi venit cu probleme din fabrica, sau poate cel mai grav sa fi fost lovita la transport, dar nici nu vreau sa ma gandesc la ipoteza asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si eu ,pe la 35ooo am observat uzura pe interior la cauciuc stg fata.Dar la cauciucul asta aveam etansare proasta si se mai lasa din cand in cand.La fel , cum spunea cineva mai sus, le-am montat pe spate.Cred ca la anul le schimb,pe la 60ooo. Nu stiu cat ar putea sa fi fost de la unghiuri,mai ales ca n-am gasit inca un manometru individual adevarat,cum erau odata.Astea de la compresoarele portabile sunt jafuri,nu te poti baza pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul lunar imi verific presiunea in roti si pentru asta am 2 ustensile. Unul e un manometru manual si unul e cel de la compresorul portabil, asa ca presiunea in pneuri a fost mentinuta corect pe toata durata utilizarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!