Jump to content

Activare stop ceatza la golf IV posibil ?


SorinB
 Share

Postare recomandată

Cu siguranta NU exista fir!!!

Ei bine, intocmai astfel e si la mine - NU exista fir! In rest, locasul si circuitul pe suportul becurilor sunt OK.

Am verificat cu lampa din stanga (sunt la fel) si functioneaza daca le schimbi intre ele - doar ca in dreapta sunt 5 fire si in stanga 6 - ghici care lipseste (pe verificate)? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am constatat ca nu-mi mai merg stopurile de ceatza. Siguranta nr.36=Ok. L-am demontat pe cel din stanga si am constatat ca sunt coclite contactele de la mufa si de la supfrafele de contact cu dulia becurilor. Dupa curatare totul a fost ok, doar pe stanga, (stupoare). Am demontat si stopul dreapta, contacte ok, dar... lipsa bec... Am pus becul si merge, fir e tras, soclu este... Ce politica au nemtzii astia ? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

respecta niste norme cu privire la siguranta. este un singur bec ceata pentru a nu fi confundat cu cele de frana. nu stiu daca normele sunt doar in germania avand in vedere ca francezii pun 2 becuri pe ceata sau daca sunt ceva norme europene iar francezii sunt mai cu mot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

subscriu si eu la cele spuse mai sus...am locasul din dreapta pt dublura de ceata blindata cu un mic plastic rotund si dupa scoaterea lui si montarea unui bec am simetrie pe dublura ceata...

in schimb ce nu a mai spus nimeni aici, fratilor rugamintea mea este sa le folositi numai cand e ceata altfel sunt deranjante pt. cei ce merg in spatele vostru !!!

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

respecta niste norme cu privire la siguranta. este un singur bec ceata pentru a nu fi confundat cu cele de frana. nu stiu daca normele sunt doar in germania avand in vedere ca francezii pun 2 becuri pe ceata sau daca sunt ceva norme europene iar francezii sunt mai cu mot.

Fara nici un fel de rautate....normele astea sunt valabile doar "pe spate" ? Ar trebui sa scoata si becul din farul fata stanga, ca doar el e cel care deranjeaza cel mai mult pe cei ce vin din sens contrar.

Modificat de Rudy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in schimb ce nu a mai spus nimeni aici, fratilor rugamintea mea este sa le folositi numai cand e ceata altfel sunt deranjante pt. cei ce merg in spatele vostru !!!

Dan

poate de acee sunt mai greu accesibile, abia la a doua pozitie se aprind pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara nici un fel de rautate....normele astea sunt valabile doar "pe spate" ? Ar trebui sa scoata si becul din farul fata stanga, ca doar el e cel care deranjeaza cel mai mult pe cei ce vin din sens contrar.

pe fata iti trebuie pentru vizibilitate, pe spate iti trebuie ca sa fi vazut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine vin doar 5 fire in stopul dreapta... deci n-am fir tras pt stop ceatza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va tineti de prostii, asculati-l pe mmneg ca are dreptate. Sunt tari in care daca te-a troznit unul din spate si asigurarea constata ca "ti-ai mesterit" ceva la instalatia de iluminare nu mai vezi nici un ban de la ei. Asta ar trebui sa se intample si in RO.

Este foarte bine gandita treaba cu un singur bec. Cand cel din fatza franeaza este mult mai evident decat daca ar avea 2 "cetzi" aprinse in spate. Cine conduce mult poate confirma asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ti-a scapat ceva:

Cine conduce mult in spatele unui Cielo poate confirma asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plus, regulamentar este sa le foloseste DOAR cand vizibilitatea scade SUB 50m. De cate ori pe an esti in situatia asta?

Modificat de BogMW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am zis ca mi-am pus bec in partea dreapta, ca sa pot sa-mi folosesc luminile de ceata si ziua, sau cu vizibilitate normala noaptea, doar ideea de a avea bec si pe o parte si pe alta ma face sa ma simt mai bine. Daca ai numai pe o parte, masina pare a fi chioara, ps. trebuie sa spun ca nu mi le-am folosit pana acum, pentru ca nu erau conditii de vizibilitate redusa, si nici nu era vorba pe acest topic, ca luminile ceata spate sa fie folosite in conditii improprii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

eu am un g4 din 99 si in tripla dreapta nu am cablaju pt stopul de ceata dar am soclu si tot.. pot sa scot suportul de ecuri din locasul lui fara probleme dar daca puneti becuri prea mari ca dimensiuni n-o sa mai poti sa bagi suportul cu becuri inapoi.

o sa trag fir cand o sa am timp. referitor la treaba cu modificatul din vag com.. hmm.

stiu ca la vw cand e masina parcata cu pozitiile aprinse raman aprinse luminile de pe partea stanga sau dreapta in functie de setarile facute din fabrica (la passat am vazut asta)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pozitia ramine aprinsa stinga/dreapta in functie de cum ai lasat maneta de semnalizare la oprirea motorului ;)

asta e valabil si la golful tau

eu am constatat asta la un golf 1 si pina m-am prins de treaba ma cam speriasem :)) pt ca la alte auto pe care le aveam era buton special care aprinde luminile de stationare

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mi se permite, becurile de pe lampile de ceata sunt de putere destul de mare si vor incarca in cazul in care sunt doua si mai mult instalatia electrica. Chiar credeti ca care au proiectat masina s-au gandit sa faca economie la 2 metri de cablu ? Nu cred ca vrei sa schimbi siguranta in fiecare saptamana sau mai mult sa supraincalzesti instalatia electrica. S-ar putea ca alternatorul sa nu simta un bec in plus, dar s-ar putea ca atunci cand este iarna, vreme urata, sa ai prea multi consumatori. Cred ca se intelege ideea.

Ca idee. De ce circuli cu lampa de ceata aprinsa ? Este doar pentru ceata si vreme foarte rea. Atat. Cel putin la mine nu se aprinde decat dupa ce trag switch-ul de doua ori spre mine, adica dupa ce-am aprins si farurile de ceata. Oricum eu pe pozitie am doua randuri de becuri aprinse. Cei care au variant stiu. Chiar si asa mi s-a spus de catre un prieten care a mers noaptea in spatele meu ca sunt prea puternic luminat in spate :D. Deci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se leaga doua becuri in paralel pe aceleasi fire de alimentare, nu o sa se arda ori unul dintre becuri ori siguranta?

curentul este dublu, pentru ca rezistenta sarcinii se reduce la jumatate, deci puterea disipata pe bec se dubleaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!