Jump to content

in loc de 1,6 D ceva mai puternic


zep27
 Share

Postare recomandată

buna

recent am cumparat un suzuky samurai cu motor de 1,6diesel de golf 2 masina nu e inmatriculata deci nu ma intereseaza omologarea sau alte aspecte ce tin de acte .intrebarea mea este ce alt motor fie el diesel sau benzina se potriveste pe aceeasi cutie (in cazul meu flansha) fara modificari majore.

criteriul esential este sa aiba mai multa putere sa fie ieftin si usor de gasit (de preferat un motor simplu si fara electronica daca se poate)

va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut si KR pe cutie de 1,6td

nu cunosc prescurtarea KR

ma asteptam sincer la mai multe pareri

merge montat motorul de 2L de la passat anii 89-93? se poate comverti acest motor pe carburator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cunosc prescurtarea KR

...

kr este cod de 1.8 16valve

Modificat de armando
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio
nu cunosc prescurtarea KR

ma asteptam sincer la mai multe pareri

merge montat motorul de 2L de la passat anii 89-93? se poate comverti acest motor pe carburator?

Da se poate monta cel de 2 L destul de simplu cu conditia sa nu fie cel cu 16 v. Se prinde de cutie exact ca 1.6 D difera ambreiajul insa-l poti pastra pe cel de diesel! Insa daca-l comvertesti pe carburator vei pierde aproximativ 40 cai ( :D asta in cazul in care nu ai de gand sa-l aditivezi cu 4 carburatoare).

Modificat de Sorin Golf 3 cabrio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa mearga toata gama de motoare de pe golf2, prinderile sunt la toate la fel. Si merg si cele de 2L(inclusiv 16v) de pe passat,corrado, golf3.

Eu am de exemplu 2.0 16v de pe corrado cu cutia de golf2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu un motor bun de ford sierra 1.6 benzinar, din 85 parca... masina e praf facuta dar mi-a ramas motorul si cutia (nu am nici cea mai vaga idee daca merge pus pe cutia ta de golf - probabil nu merge) dar putere are, te aigur... Daca te intereseaza o sa-i fac ceva poze. Ah, era sa uit, e DOHC :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu un motor bun de ford sierra 1.6 benzinar, din 85 parca... masina e praf facuta dar mi-a ramas motorul si cutia (nu am nici cea mai vaga idee daca merge pus pe cutia ta de golf - probabil nu merge) dar putere are, te aigur... Daca te intereseaza o sa-i fac ceva poze. Ah, era sa uit, e DOHC :icon_cheesygrin:

nu merge sigur

ms oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

sal

ca sa nu mai deschid alt topic

cum deosebesc vizual un motor benzinar de 1,6 de unul de 1,8

si eventual cum deosebesc unul de g2 de unul de g 3 sau passat b3

mentionez ca motoarele nu au galeria de admisie deci varianta ca are injectie sau carburator pica

nu de alta dar am gasit la cineva mai multe motoare si omul nu ma poate lamuri care de pe ce model provine :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te uiti la codul motorului, e scris chiar sub chiulasa pe blocul motor undeva in dreapta cum te uiti din fata masinii, cam deasupra furtunului de la gazele de carter.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

detaileaza te rog

ca ma uit degeaba daca nu imi spui care cod ce semnifica sau cum se interpreteaza

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt o gramada de coduri. Mai bine te uiti pe motor ce cod e si cauti dupa aia pe net sau scrii aici.

E scrisa si capacitatea langa pompa de apa, dar e mai greu vizibila ca sunt furtune pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca iti folosesc aceste date ref.la Golf3/Vento

cod cutie 4-G084 motor 1,4l(9/91-7/95)

cod cutie 5-G085 motor 1,4l(9/91-7/95)

cod cutie 020/02k motor 1,4l up 8/95

cod cutie 020/02k motor 1,6/1,8/2,0(85kw)

cod cutie 02A motor 2,0(100kw)/2,8

cod cutie 02C motor 2,9

Motoarele sunt pe benzina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Tata daca vrei putere mai mare cumpara un golf 4 de peste 100 de cai si sa vezi cum zvigneste cind bagi in ea.

Ca solutie mai ieftina sa schimbi motorul nu prea merita ca daca te duci la RAR sa o omologhezi cu noul motor de rupe la bani si nu merita.RAR-ul iti cere daca schimbi motorul sa aduci un proiect de la un service autorizat din care sa reiasa ca nu shimba parametri de functionare si siguranta.Evident ca acel proiect costa.... :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tata daca vrei putere mai mare cumpara un golf 4 de peste 100 de cai si sa vezi cum zvigneste cind bagi in ea.

Ca solutie mai ieftina sa schimbi motorul nu prea merita ca daca te duci la RAR sa o omologhezi cu noul motor de rupe la bani si nu merita.RAR-ul iti cere daca schimbi motorul sa aduci un proiect de la un service autorizat din care sa reiasa ca nu shimba parametri de functionare si siguranta.Evident ca acel proiect costa.... :Driver:

eu am omologat ieri motorul de golf 3 1.9 TD cod AAZ , pe sasiu de golf 1 ,typ 17.aceasta caroserie este construita maxim pentru motor 1.6.

omologare ma costat 549 RON,la grupa d plata A01,deci cel mai scump.practic grupa A01 a inlocuit omologarea artizanala.

Cat despre proiectul de service,mia trebuit o foaie si o parafa,cum ca ei au montat motoru,inginerii , nu eu acasa sau in fata blocului.aia normal costa 3oo ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fac baietii de la bc si mai eftin ... :lol:

Acuma nu-ti zic cat ma costat pe mine , ca dupaia se oftica lumea :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auzi tu daca esti asa pe bune cu aia ia minte l pe sorin sa mi faca pe shestake cate ceva la motor.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tata daca vrei putere mai mare cumpara un golf 4 de peste 100 de cai si sa vezi cum zvigneste cind bagi in ea.

Ca solutie mai ieftina sa schimbi motorul nu prea merita ca daca te duci la RAR sa o omologhezi cu noul motor de rupe la bani si nu merita.RAR-ul iti cere daca schimbi motorul sa aduci un proiect de la un service autorizat din care sa reiasa ca nu shimba parametri de functionare si siguranta.Evident ca acel proiect costa.... :huh:

prietene esti departe tare de lumina si adevar..si vezi despre ce masina e vorba....iti recomand sa citesti primul post al topicului...cu atentie

pt ceilalti-am rezolvat problema am adaptat un motor de mercedes cu tot cu cutia de mercedes deci am renuntat la ideea motorului de vw va multumesc mult pt raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

am 2 prieteni care sunt fani S. samurai si au motoarlele de 1.3 ale masinii la care au pus compresor.

mai cunosc un tip care alearga in campionatul de offroad care are un nissan cu motor TDI la care a mai pus un compresor!

procum cu o masina de offroad nu te intereseaza atat de mult viteza cat cuplul si tractiunea!.

bafta!

eu zic ca poti sa pui si un motor de 1,9 tdi ala de pe g3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum problema e rezolvata ...ma rog motorizata :D

pana la urma poti monta o groaza de motoare si adapta o groaza de solutii

principalele mele conditii au fost sa fie simplu deci exclus tdi cdi cdti etc si sa fie ieftin. masina e just for fun deci nu se justifica investitii monstruoase (si taraboi cu shefa :salut: ) asa ca am ajuns la motorul de mercedes 3000 cmc diesel clasic viata lunga si cuplu imens.deocamdata mai e de lucru (sper sa nu ma prinda pensia pana la finalizarea lucrarii :( )

2 poze una 1,6 d si una 3.0 d

1 poza cu donatoarea de organe

si end of topic pt ca de acum masina nu mai are nici o legatura cu vw inca o data va multumesc pt raspunsuri

post-3963-1177161664_thumb.jpg

post-3963-1177161927_thumb.jpg

post-3963-1177162244_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nadir@boosted.ro

din cate stiu eu samuraiul este o masina mica nu stiu unde o sa bagi tu STRUNGUL De motor de mercedes de 3000 diesel care face ca un adevarat tractor:D era bine daca ii puneai si un turbo se simte mult diferenta!

oricum bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!