Jump to content

lumini Europa vs lumini Canada


gogutza
 Share

Postare recomandată

La ultima vizita in service am fost intrebat daca doresc activarea functiei de lumini. Adica la punerea cheii in contact sa se aprinda farurile.Mi s-a spus ca sunt 2 variante ( lumini Europa si lumini Canada ) dar nu au stiut sa-mi spuna diferentele intre ele.

Stie cineva diferentele .

Multumescc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta cred ca este ca pentru Canada iti activeaza doar pozitiile iar pentru Europa faza scurta, eu le am activate(in AUT e obligatoriu), nasol poate fi doar iarna in cazul in care bateria este slaba, farurile se aprind cand pui contactul, functia aciveaza doar farurile fara iluminatul de bord deci seara trebuie totusi sa pornesti si din intrerupator lumina, o posibilitate in cazul bateriei slabe este sa pornesti inainte de a pune contactul pozitiile, doar asa poti porni fara faruri.

Modificat de O2Driver
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In SUA si Canada(probabil) este obligatoriu sa circuli cu faza scurta aprinsa chiar si ziua! De aici sistemul(DLR parca se numeste) la unele masini americane(si altele produse pt ei) prin care se aprinde automat faza scurta la punerea contactului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzati..dar..am si eu o intrebare...

La voi cand aveti faza scurta pornita...cand opriti motorul nu trece automat pe pozitii?

IAr cand vreti sa porniti si suciti cheia in contact nu se sting automat luminile, porneste masina si apoi se reaprinde faza scurta?

Cat priveste faza cu pozitiile..no offence dar e un mare bullshit...NICAIERI IN LUMEA ASTA MARE NU E PERMIS SA MERGI CU LUMINILE DE STATIONARE!!!

Asta e o cutuma tipica de baiat de baiat din romanica!

CITITI!

Modificat de asarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca asa este! Asa era(este) si la Mk1! este interzis sa circuli doar cu pozitia, care este facuta pentru a face mai vizibila o masina stationata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu, in canada se circula ziua doar cu pozitiile puse, iar in europa trebuie folosita faza scurta/faza de intalnire....

De aici vine asta cu lumini Europa si lumini Canada. Dar totusi cei de la service-ul respectiv puteau incerca acest lucru foarte simplu prin activarea acestor functii pe rand, ceea ce le costa doar o apasare de buton si maxim 5 minute.

... and they happily lived ever after...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer..ai dat click pe chestia aia "Cititi" din postul meu de mai sus?

Front position lamps (parking lamps)

Nighttime standing-vehicle conspicuity to the front is provided by front position lamps, known as parking lamps or parking lights in North America, sidelights in UK English, and in other regions as position lamps, standing lamps, or city lights. Despite the UK term, these are not the same as sidemarker lights described below. The front position lamps may emit white or amber light in North America; elsewhere in the world they must emit white light only. The city light terminology for front position lamps comes from the now obsolete practice, formerly adhered to in cities like Moscow, London and Paris, of driving at night in built-up areas using these low-intensity lights rather than headlamps. It is now illegal in most countries to drive a vehicle with parking lamps illuminated, unless the headlamps are also illuminated. The UK briefly required Dim-Dip lights, described below, in an attempt to optimize the level of light used at night in built-up areas.

Since the late 1960s, front position lamps have been required to remain illuminated even when the headlamps are on, to maintain the visual signature of a dual-track vehicle to oncoming drivers in the event of headlamp burnout. Front position lamps worldwide produce between 4 and 125 candela.

In Germany, the StVZO (Road Code) calls for a different function also known as parking lamps: With the vehicle's ignition switched off, the operator may activate a low-intensity light at the front (amber or white) and rear (red) on either the left or the right side of the car. This function is used when parking in narrow unlit streets to provide parked-vehicle conspicuity to approaching drivers. This function, which is optional under ECE and US regulations, is served passively and without power consumption in North America by the mandatory sidemarker retroreflectors

Modificat de asarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar nu inteleg ce vrei sa zici cu asta!!!??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o posibilitate in cazul bateriei slabe este sa pornesti inainte de a pune contactul pozitiile

Sau sa ai frana de mana trasa. Nu stiu daca asa e la toate, dar la o Jetta din 2000 in US nu se aprindeau farurile decat dupa ce lasam frana de mana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu influenteaza cu nimica frana de mana functionarea farurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ultima vizita in service am fost intrebat daca doresc activarea functiei de lumini. Adica la punerea cheii in contact sa se aprinda farurile.Mi s-a spus ca sunt 2 variante ( lumini Europa si lumini Canada ) dar nu au stiut sa-mi spuna diferentele intre ele.

Stie cineva diferentele .

Multumescc

Diferenta dintre iluminarea tip Canada si cea Europa este ca la cea Canada se aprind si pozitile pe spate , pe cand la Europa nu . Optiune se mai numeste si DLR - Daytime Light Running si este obligatorie in State.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper cand ma duc cu masina la revizie sa-mi faca si mie treaba asta fiindca e destul de practica . Oare daca le zici ti-o fac sau te iau cu o aberatie despre garantie si alte abureli ca la romani .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista 2 setari : Scandinavia si North America. In ambele cazuri se aprinde doar faza scurta cu diferenta : Scandinavia - se aprinde la punerea contactului

North America - se aprinde la eliberarea franei de mana

Se mai poate face si o alta setare; in locul fazei scurte se pot aprinde proiectoarele.

Nu am fost foarte atent sa vad daca se aprind si pozitiile; o sa vad zilele urmatoare.....sau joi la intalnire :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin! Varianta Scandinavia - la punerea contactului se aprind pozitiile (fata si spate) si faza scurta.

Varianta Horth America - dupa eliberarea franei de mana (contact pus) se aprinde doar faza scurta. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!