Jump to content

e pe duca' bateria ?


puZz
 Share

Postare recomandată

ieri seara mam intors akasa de al o plimbare .. bag masina in garaj , las motoru sa mearga in timp ce sting muzica , farurile ... si deodata vad ca imi sta aprins beculetu de la baterie.dar nu aprins cum ar trebui , ci fff slab(ttrebuia sa ma uit foarte atent ca sal vad )...accelerez , nu se mai vede .. las accel , iar apare ... nustiu ce sa cred , e oare bateria pe duca' , sau alternatoru? bordu?... :angry:

Modificat de puZz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa fie de la releu, dar masoara intai tensiunea sa vezi cat da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca nu incarca bine. poate fi releul, sau sa fie slaba cureaua de la alternator si sa trebuiasca sa o mai intinzi. oricum intai vezi cat iti incarca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa mentionez ca roata aia care invirte cureaua de la alternator si pompa de apa (cre' ca se cheama volant ),are opturi.destul de vizibile.si se mai si simte cand e la relanti.vibreza toata masina.

poate fi si aia de vina ?

Modificat de puZz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am problema cu becu ala dimineata cand pornesc masina...dar stiu sigur ca bateria e varza... invarte lalait odata...a doua oara...porneste...si ramane becu aprins....merge ok...daca ii dau o pedala...se stinge becu si imi scade turatia la motor...cu putin....dar se simte modificare si la lumini...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian stefan

Mai pot fi si carbunii pe duca,sau in cel mai rau caz colectorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Carbunii sunt impreuna cu releul.

@armando asa trebuie sa faca, becul se stinge dupa ce turatia depaseste o anumita valoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune degetu pe stator daca ii fierbinte de nu poti tine degetu pe el e dusa o dioda si atunci nu incarca destul. Trebuie sa fie intre 13,8 si 14,2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am patit asa la la Golful 2, dupa care nefacand nimic s-a aprins cum trebuie. Era de vina alternatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cureaua de alternator nu este suficient stransa sau e pe duca...daca nu-i nici una eu as paria pe fulia de alternator!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca primul lucru ar trebui masurata tensiunea din circuit: pornesti motorul si la ralanti masori tensiunea la bornele bateriei o data cu toti consumatorii opriti, apoi cu toti porniti (faruri, aeroterma, stergatoare, dejivrare, etc). Ar trebui sa ai intre 14,5V cu consumatorii opriti si 13,8V cu ei porniti. Astea-s valorile pentru G2, nu stiu daca la tine sunt altele, trebuie aflat ! Daca ai valori mai mici, atunci ori alternatorul nu incarca dintr-unul din motivele aratate de colegi mai sus, ori e o pierdere pe undeva (un contact sau poate fi si un scurt). Daca in schimb ai mai mult atunci poate fi vinovat regulatorul de tensiune (daca exista).

Dar verifica intai si bateria sa nu fie descarcata, sau cu probleme ! Intai incarc-o si pe urma faci masuratorile.

Bafta

PS: G1 GTi 1,9TDI 90CP ? :) Nu-i ceva in neregula in semnatura ? Ma gindesc ca nu poate fi si GTi si TDI.

Modificat de Viorel C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PS: G1 GTi 1,9TDI 90CP ? :D Nu-i ceva in neregula in semnatura ? Ma gindesc ca nu poate fi si GTi si TDI.

Gti vine de la tipul masinii , cum a iesit pe portile fabricii .... intre timp gti-u sa dus , si a fost inlocuit cu un diesel , 1,9 tdi

deci pe scurt .. tipul masinii golf 1 GTi si motorizarea e TDi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

roata aia care invarte cureaua este fulie vilbrochen :blink: si poate fi cauza in sensul ca patineaza cureaua (cu motorul oprit trage cu degetul de racitorul alternatorului nu are voie sa se invarta fulia in curea),apoi cum a zis codres_ali poate fi regulatorul de tensiune care poate fi huco ,ruvile ,electrix sau alte porcarii turcesti care intradevar baga 14,5 v (si e bine dar fac probleme :o ) dar la golfuri de la mama lor tensiunea de incarcare este 13,6 - 13,9 volti si sunt echipate(daca mai ai noroc) cu regulatoare bosch sau hela :o

si acum parerea mea personala de ce nu se stinge de tot becul :o ,eu zic sa inlocuiesti efectiv cablul rosu(sau 2 daca e cu mufa cu 3 fire) de pe alternator direct pe borna + a bateriei (asigarate ca ai facut conexiuni sigure) si o sa vezi ca se stinge becul complet :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

""" roata aia care invarte cureaua este fulie vilbrochen :( """

am aflat acu 2 zile :( .. my bad . nus nustiu ce meserias in ale mecanicii ,deocamdata bineinteles.

""" si acum parerea mea personala de ce nu se stinge de tot becul :( ,eu zic sa inlocuiesti efectiv cablul rosu(sau 2 daca e cu mufa cu 3 fire) de pe alternator direct pe borna + a bateriei (asigarate ca ai facut conexiuni sigure) si o sa vezi ca se stinge becul complet :( """"

Pote mai pusca dreaq ceva :(

Modificat de puZz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar la golfuri de la mama lor tensiunea de incarcare este 13,6 - 13,9 volti si sunt echipate(daca mai ai noroc) cu regulatoare bosch sau hela :wacko:

Chiar vroiam sa zic ca la mine nu baga peste 14 si am crezut ca ar fi problema dar se pare ca e normal.

Am alternator BOSCH de 45A cu releul de incarcare tot BOSCH.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o mica intrebare. de la alternator la baterie am o pierdere de 0,5v ...e nasol? 14,6 - 13,9, 14

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!