Jump to content

Diferente intre golf 1.9TDI 105CP si Fabia RS...


dannyb_ro
 Share

Postare recomandată

Dar in ceea ce priveste diferenta intre un 1.9 si 2.0 TDI aceasta consta doar in turbina? si diferenta de 0.1 l care inseamna 0.1 dm cubi ?

OT : Nu avea rost sa pornesc un nou topic pentru ca e o discutie similara.Rog daca se poate sa-mi dati un raspuns.

Ca sa termin complet cu similitudinile acelasi lucru il intreb daca este valabil pentru 1.9 tdi 105 cp si fabia RS 1.9 si 130 CP.In sensul ca : ce trebuie montat strict pe 1.9 tdi (semnatura ) ca sa fie identic cu 1.9 fabia RS ....nu o sa pun in aplicare sunt si eu curios nu sunt asa de pornit :lol:

OBS: diferenta dupa chiptuning intre cele 2 ar fi de 0.8 s .mai mentionez ca masa RS-ului este 1245 iar a golfului 1445 kg

Va multumesc!

Ma gandesc ca eu ca producator si apartenent concernului VAG as fi interesat sa vand mai multe produse aproape identice cu alt ambalaj si functionalitati pentru diverse nevoi personale (familie, sport, fite etc.).Cum apreciati diferentele intre aceste 2 modele aparent diferite cu mult pe scara de performante?

Modificat de dannyb_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bine, hai reformulez intrebarea poate nu am fost destul de coerent.Intai ipoteza: avem 2 masini identice ca si cilindree si cu diferente masice de 200 kg si ca denumire una e Golf si alta e skoda RS.Stim ca motoarele se fabrica in aceeasi casa si sunt aproximativ identice.

Cerinta: pentru ca motorul de golf sa suporte acelasi tratament de pe RS si sa nu fie dus la limita cu absolut nimic ce trebuie adaugat ? (mentionez ca nu am gasit nimic interesant pe net , macar vreo schita).Daca e o intrebare prosteasca va rog argumentati!(macar atat) nu costa nimic sa-ti dai cu parerea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai stai sa inteleg. tu vrei sa stii diferente intre motorul de pe fabia vRS (adica cel TDI de 130 de cai, asz..parca?) si cel de pe golful tau de 1.9 TD si 105 cai? ca pe langa astea mai sunt si alte diferente, pe care le banuiesc. setari ale suspeniei, cutia de viteze..etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Bogdan in principiu asta vreau sa aflu.Mai precis am cautat mai multe despre fabricarea motoarelor si nu prea am gasit nimic concludent...In sensul ca amandoua motoarele sunt facute pe banda nu? Au aceeasi capacitate.Puterea mai mare cum survine in cazul Fabiei? :huh:

Poate e o intrebare prosteasca sau nu stiu sa ma exprim mai bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta turbina, ranforsari, alt soft. Asteptam sa posteze cei care stiu cu adevarat aceste 2 motoare si care le cunosc mai bine decat noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ DemenTZial

Da domne' :) ;) in sfarsit mi-a ghicit cineva cuvintele ...sau ma rog pe aproape : ranforsari ....DA... Ce modificari fizico-mecanice ca sa zic asa se fac intre 2 motoare (dupa parerea mea) identice aproape....eee nu chiar.Adica cele 2 motoare se fabrica pe aceeasi banda sau pe benzi diferite.Daca se fabrica pe aceeasi banda atunci ce i se adauga/ia unuia dintre ele? Hai ma chiar nu stie nimeni....;) am vazut ca a citit ceva lume postul ....of

@ bebeko

si cu soft e interesant caci se poate castiga f. mult prin soft, mai apoi intervine greutatea masinii,stabilitatea frana de motor multe faze cred...

Apel pentru orice mecanic la servcice VW cu calculator acasa, internet si membru VwForum(cam greu nu?:P) : aveti idee ce se intampla in Germania pe acolo? (intrebarea desgiur are un caracter mai general daca o privim asa pentru ca orice firma care se respecta stie aceste lucruri poate...nebanuite de noi)

The Challange remains....

Toata stima,

Daniel

Modificat de dannyb_ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alta turbina, alte injectoare, alt ambreiaj, alta etajare a cutiei si cred ca mai sunt cateva diferente

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce scrie VW despre motoare...

1.9-litre 74 kW TDI engine with pump injection system

The 1.9-litre 74 kW TDI engine is based on the 1.9-litre TDI engine developing 85 kW.

It differs from the basic engine in the following respects:

- The software used in the engine control unit was adapted to the lower engine power.

- The injectors have smaller nozzle holes

The 1.9-litre 96 kW TDI engine with pump injection system

The 1.9-litre 96 kW TDI engine differs from 1.9-litre 74kW TDI engine with pump injection system in the following respects:

- The software used in the engine control unit was adapted to the higher engine power.

- The injectors have larger nozzle holes.

- The TURBOCHARGER is larger.

- The crankcase is made of stronger material.

- The crank pin diameter of the crankshaft has been enlarged.

- The conrods are made of stronger material.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alex pescaru, @cipos

multumesc baieti pt cautari....cum le gasiti mai ....am incercat pe google vw how it's made, making of , all about toate fazele...In fine mersi este un lucru bine de stiut in cazul motorului de 74 ca ,,se trage'' din unul de 85 cum am citit dar mi se pare normal ca din moment ce-i micsorezi duzele alea sa consume mai putin dar sa traga mai prost. Intrebare: Totusi de ce nu au facut un motor mai prost si mai degraba l-au limitat, amputat, operat cum vreti voi?

Si doi : faza cu the crank is stronger iar e tare pt ca erau chiar nesimtiti sa puna motoare identice si alt ambalaj de marketing si vanzari era culmea si sa dai alti bani... In fine am inteles ranforsari, piese mai puternice, turbina...Intrebarea nr 2 le convine sa investeasca intr-o terta linie de productie care face masini cu motoare mai ranforsate?Chiar merita? Intrebarea nr 3 ca sa pui o turbina mai mare pe un motor caruia i-a fost destinata o turbina stock nu e ca si cum ai obliga o piesa sau mai multe sa functioneze mai repede decat cu vechiul aer comprimat...?

Fireste sunt niste intrebari orientative pentru mine si sunt constient ca si la cele mai drastice modificari nu pateste nimic o masina nemteasca... Oricum in 5 ani maxim apare o alta ...

Cu stima din nou,

Daniel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai bani si vrei....sunt oameni care din ALH s-au dus spre 180cp. Dar asta cu multi bani si cred eu si pierderea unei mici-mari parti a placerii de a conduce un diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este vorba de bani..pt ca daca ai bani si vrei senzatii tari cu adevarat nu iti vei cumpara golf ci m3, compresor mai tare, un pagani zonda, un R32, un Lamborghini, eu ma refeream strict din punct de vedere al marketingului : Ce diferente sunt intre niste motoare relativ identice ca si anexe functionale in ansamblul sau. Adica noi ,,CUMPARATORII'' in multimea asta a noastra stim pe ce dam banii cu adevarat? Este un produs clar declarat si cu aptitudini si valente clar mai bune si rezonabile ca pret fata de un alt produs de pe o scara mai joasa sau suntem pacaliti de informatia care ,,duce'' lumea in masa si creaza o reclama destul de buna sa te faca sa cumperi un produs similar intr-un ambalaj mai bun.Sunt destul de clar ? :D Sper inca o data sa nu vorbesc prostii.Intrebarea mea este justificata si tine cont de mai multe aspecte si domenii.

Cu respect si intrebarea ramane....

Daniel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!