Jump to content

Alarma dusa


IGS
 Share

Postare recomandată

Salutare !

Am si eu nevoie de ajutorul vostru.

Am pe masina o alarma viper montata de baietii de la Porsche. Pana acum totul a fost in regula si-a facut datoria.

Ieri seara (dupa ce masina a fost toata ziua la nevasta) am constatat ca dupa oprirea motorului ledul albastru ramane aprins. Am iesit din masina, am apasat pe butonul de armare, usiles-au incuiat dar nu s-a auzit piuitul iar ledul a ramas in continuare aprins (desi in mod normal ar tb sa clipeasca).

Am dat cateva ture, am asteptat sa vad daca se intampla ceva, nimic. Am dat cateva palme in parbriz, cateva suturi in cauciucuri, am zgaltait-o, iar nimic. Am luat cheia si am descuiat usa am intrat inauntru (in conditiile in care apasasem inainte butonul de armare inainte), pentru a treia oara nimic. Alarma este practic moarta.

Care sa fie oare explicatia ?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai un vatet switch la alarma ascunsa pe undeva. Din comutatorul acesta se scoate din functie alarma in caz de reparatii. Pune contactul si apasa pe acest intrerupator. Ar trebui sa se stinga ledul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi de info, am rezolvat-o.

intr-adevar se dezactivase si solutia a fost cu butonul respectiv. a. eu nu stiam unde e ascuns valetul ala asa ca am fost la service de dimineata, mi-au rezolvat-o intr-un minut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este bine sa stii cum functioneaza butonul acela, pentru ca daca este de tipul care se activeaza singur si ai ceva de facut pe la masina sau dai masina la reparat este bine sa-l dezactivezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Hehehehehe...patit la fel, alarma Viper.... la fel, prietena....

e f simplu: de la telecomanda butoanele I + II + I intr-o succesiune rapida.... si se intra in modul valet fara acel butonel...

la fel se si iese ....

singura conditie: o usa sa fie deschisa....

e utila cand merg la spalatorie si a mea se armeaza singura dupa 30 de sec.... ;-))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-ai bagat in ceata...am postat si eu un topic...uita-te la el si hai sa povestim (Probleme cu alarma! ii zice).Ce e modul valet?si ce ce I+II+I?Eu am 3 butoane pe telecomanda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, sorry... aveam telecomanda cu 2 butoane... era vorba de " inchis/ deschis/ inchis"

acum la telecomnda cu 5 butoane e la fel.... "inchis/ deschis / inchis.." se aprinde becul si intra in modul valet.....

ce e modul valet scrie in cartea tehnica... nu mai e activa alarma parca, ci numai inchiderea centralizata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am carte tehnica...nici macar nu stiu ce alarma e!!si nu cunosc combinatiile de butoane.Cred ca cel mai bine e sa ma uit ce tip e alarma!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu plec acum...:-(

incearca combinatia asta:

1 buton inchis masina

2 buton deschis masina ( sau butonul cu difuzorul taiat, daca ai inchidere/deschidere pe acelasi buton)

3 buton inchis masina

vezi sa ai o usa deschisa.

succes!

p.s. incearca de cateva ori... mie nu mi-a reusit din prima...;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc...mersi.

Sper ca aceasi combinatie si ca sa anulez functia respectiva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a mers, a mers ?

eu parca nu am curajul sa fac chestia asta la cati draci mi-am facut, credeam ca am stricat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU IGS.Nu a mers.Trebuie sa o duc undeva la niste "specialisti".

Cred ca e alarma cumparata de la METRO dar nu am carte la ea.De aceea am postat un topic nou in speranta ca cineva are o alarma cumparata de acolo si imi trimite si mie o carte.macar sa vad si eu ce combinatii de taste are!!!

Problema totusi cred ca e de la un senzor mult prea sensibil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema totusi cred ca e de la un senzor mult prea sensibil...

cum am mai zis pe alalalt topic.. senzorii aia au 2 semireglabile (potentiometre) din care reglezi sensibilitatea

senzorul e ca o cutita (neagra, de obicei) cam cat juma de pachet de tigari si are 2 butoane din care reglezi sensibilitatea si in dreptul lor cate un LED, unul rosu si unul verde... pune si tu potentiometrele alea in pozitia de mijloc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK!!!! Mersi niq_ro ...o sa incerc in primul rand sa gasesc cutia despre care vorbesti.Cred ca e pe undeva pe sub volan...

Apoi ma joc cu cele 2 potentiometre!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

cutia de care vorbeste colegu' niq_ro este senzorul de perimetru si se afla de obicei intre cele doua scaune din fata, sub manerul de frana de mana...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!