Jump to content

Vibratii la relanti Golf 4 diesel


farfarello
 Share

Postare recomandată

Problema cu relantiul cred ca e ceva comun. Si eu am aceasta problema mai mult aleator. Cand se incalzeste tinde sa trepideze mai rar. Trepidatiile apar si dispar. Nu sunt persistente si nici nu au zgomot. Daca e sa ma uit la motor cand e pornit se observa o usoara miscare anormala, probabil cand sunt acele trepidatii.

Suspectez pompa tandem care scapa motorina, adica daca o accelerez se observa cum prelinge pe la capacul exterior, negru si corp pompa, motorina. Am observat ca a mai fost reparata(lipita legatura corp pompa si furtun care duce in pompa de frana)

Tind sa cred totusi ca e de la un injector care nu functioneaza in parametri sau poate are intermitente. Injectorul 3 arata si valori de 1.40 in idle. In poza a mai scazut valoarea dupa ce s-a mai incalzit putin apa.

Poate fi si de la cablaje care sincer nu par atat de reusite, cel putin la motor, fata de alte masini. Multe din ele incep sa aschieze(bujii). Pe tester apar diverse erori(imobilizator/portiera, coolant sensor si celebrul speed sensor ) dar cu intermitente.

volant, ambreiaj, baterie, bujii, schimbate pana in 2 ani de zile. 

In alta ordine de idei, un prieten care lucreaza la o reprezentanta a intalnit o problema generala la un alt brand de masini. Vibratii la relanti.

SURPRIZA: toti au pus motorina care rezista la inghet. Ma gandesc ca motorina respectiva, aditivata, sa fie mai "fluida" si atunci ungerea sa nu se mai faca in parametri normali Deci sa fie o uzura prematura a injectroarelor? Posibil...

injectors.JPG

Modificat de katz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Laurentiu_LWR

    4

  • dan.vaida

    4

  • farfarello

    3

  • omusb

    3

Revin cu ceva informatii, am fost acum cateva zile la un service spunindu-le de problea cu trepidatul la relanti, au vazut despre ce este vorba si verdict:

Este o problema intanlita la motoarele vag mai vechi care nu prea are rezolvare prin schimbarea directa a unei piese, si nimeni nu poate sa zica de de la piesa x sau y.

Am spus ce am inlocuit la masina in ultima vreme si sfatul a fost eventul sa scot toate injectoarele si sa merg la un service unde au un banc special de test si curatare si poate asa se rezolva ceva...

Deci...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate capacul de pe chiulasa si verifica axa cu came si culbutorii. Injectorul care arata 0,85 te trimite cu gandul ca este cu probleme dar o uzura a camei sau a culbutorului are acelasi efect asupra injectorului. Si de aici apar vibratii la relanti.

Modificat de nedelea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!