Jump to content

Vibratii la relanti Golf 4 diesel


farfarello
 Share

Postare recomandată

Nu cred ca acel rontait are legatura cu distributia. Eu mi-am pus kit distributie (pompa apa, curea, role intinzatoare, etc.) de vreo luna si inca se simte acel tremurat. Sunt sigur ca e volant. Aceeasi figura facea si masina unui amic si dupa o volant noua s-a rezolvat. Cine ti-a spus ca o volant cu manopera atinge 4000 ron ? Nu stiu unde te duci dar nu fa greseala asta. Pe mine ma costa 1670 ron kit ambreiaj (+volant noua) in care intra tot... (piston presiune, etc.) si evident manopera.

Modificat de Marius
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Laurentiu_LWR

    4

  • dan.vaida

    4

  • farfarello

    3

  • omusb

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Azi am mutat putin masina prin curte ( cea din semnatura ). Am observat ca tremura la relanti, dar inconstant. Tremuraturile sunt destul de puternice si se simt destul de bine in masina. Daca apas putin ambreiajul ( chiar daca e scoasa din viteza ), tremuratul scade in intensitate. Daca merge lin , incepe sa tremure daca rotesc mai mult de volan . Vibratia nu se simte in cutia de viteze. Distributia a fost schimbata la 160.000 km si acum are 192.000 km ( se va schimba cat de curand permite bugetul ) . Daca motorul se incalzeste , totul dispare si motorul merge rotund si frumos, pot sa trag de volan in toate directiile , sa apas pe toate pedalele, motorul nu mai vibreaza.

De verificat erori prin vagcom , sau sa fac loguri , etc. nu se pune problema acum ca nu are cine merge cu masina la testat, poate peste vreo doua saptamani, iar daca ii zic lui tata, el zice ca asa face un diesel si-mi aminteste de cobrele lui din tinerete :D . Ceea ce vreau e sa-mi zice-ti ce ar putea avea masina , si am sa tin cont si cand o sa pot , o sa verific . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Nu stiu ce te face sa schimbi distributia la 40k?

Poate e vorba doar de o motorina mai proasta cu apa in ea desi in cazul asta ar trebui sa faca si la cald, si nici volant ma gandesc ca nu e atunci.

poate pur si simplu e un senzor, pune cat mai repede pe tester masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat in cartea tehnica a masinii si , defapt, distributia a fost schimbata la 140.000 km .

Cand voi putea, o sa pun masina pe tester si rezultatul il voi afisa aici :( !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Aceeasi problema cu vibratiile o am si eu, cam de jumatate de an. Masina are acum 149.000 km, am adus-o din Germania la 120.000km.

Cand pornesc motorul dimineata se simt vibratii puternice, un zgomot metalic si simt vibratiile si in cutia de viteze cand stau pe loc.

Dupa ce ajunge temperatura la 90 de grade, nu mai vibreaza asa puternic, dar parca tot mai aud acel sunet metalic la ralanti.

In rest , performantele nu sunt diminuate cu nimic.

Astept sugestii !

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, am aceeasi problema cu vibratiile motorului. Am verificat injectoarele si sunt ok (adica in marja acceptata). Vibratiile apar cand masina e la relanti. Daca apas pedala de ambreiaj 80% din zgomot si miscare dispare. Daca a mai avut cineva aceeasi problema si a rezolvat-o, m-ar ajuta un sfat (si costurile aferente:D).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

volant,la fel facea si la mine,dupa schimbare s-a rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

"Posted 06.07.2009 @ 15:43

Aceiasi problema cu rontaitul o am si eu. nu se simte in pedala, nu tremura volanul si nu scade turatia motorului. doar se aude rontaitul si se simt niste intreruperi. ori volant ori rola intinzatoare... cam astea sunt replicile pe care le-am primit de la diversi mecanici. sper sa pot schimba distributia cat de curand si apoi voi vedea ce va mai fi. cert este ca deja am vreo 2 ani de cand face asa si vad ca inca mai merge... iar masina trage ca si cum nimic nu ar fi defect. sper ca cineva care a avut exact aceste simptome la masina lui sa ne lumineze in privinta rezolvarii acestei situatii oarecum neplacute, pentru ca la service te jupoaie fara sa-ti spuna nimic concret, iar daca "rontaie" si dupa "operatie" iti spun ca oricum piesa schimbata era defecta si ca mai trebuie schimbat altceva. o volant cu tot cu manopera, minus "discount" te duce undeva pe la 4000 de ron. multumesc anticipat pentru orice sfaturi."

Revin cu stiri legate de problema mea. Acu o luna am schimbat kitul de ambreiaj cu unul second luat de la "desgoase" din spania in valoare de ~600 Ron (150 euro) aici fiind inclusa si volant. Am dat 200 Ron unui mecanic de mi-a oprat modificarile si acum sunt multumit, nu se mai aude niciun zgomot dubios. atentie mare insa, sa nu patiti ca mine, eu am avut pe masina volant bimasica si eu am cumparat fara sa am habar volant simpla (am inteles ca se utilizeaza la skoda octavia tour) si am luat-o fara suruburile ei originale, au ramas pe acolo pe jos din pacate. Pana la urma am gasit de cumparat dar dupa ceva peripetii, la aceasta simpla suruburile sunt mult mai lungi. In fine, pe langa alte probleme gen rola intinzatoare si fulia agregate (schimbate in martie si rupte din cauza fuliei unisens de la alternator) care m-au costat extra, imi accelera in gol. Am crezut ca este o mare teapa ce mi-am luat, insa dupa ceva kilometri cu masina si cateva plecari de pe loc mai mult decat problematice (din cauza volantei simple) acum si-a revenit si se comporta ca si la inceput, minus zgomotul acela care in cel mai scurt timp se putea transforma intr-o tragedie pentru masina mea. Sper ca nu v-am plictisit dar am vrut sa aveti idee cam la ce sa va asteptati daca aveti problema pe care am avut-o eu. daca aveti bani, nu ezitati sa cumparati un set nou cu ~1600 lei. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Am un golf 4 1.6 AZD.De 2 luni de zile am probleme cu niste trepidatii la relanti(intre 600-800), iar masina nu mai trage.Am schimbat filtrul de aer, de benzina si sonda lambda.Imi sta aprins si check-ul in bord...Am incercat sa scot mufa de la supapa EGR, dar nu e nicio diferenta in mers.Sa incerc si cu mufa de la debitmetru?

Am pus-o si la tester si imi apare eroarea "amestec prea sarac". help me :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.Masina pe care o detin,golf 4 1,9 tdi-pd ---AXR,se subtureaza atunci cand pun frana insa nu intotdeauna iar uneori se supratureaza la relanti.

Am curatat filtrul de aer si tot asa face. Ce poate sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba-l nu-l curata. :)) ca nu e combina sau tractor :biggrin:

Cauze: De la vreun injector bolnav, pana la clapeta de acceleratie sau filtru de motorina .

Fara o diagnoza e greu de spus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
Laurentiu_LWR

salutare...ca toata lumea de pe aici...am si eu niste vibratii..trepidatii sau ce or mai fi la relanti...

pana acum ceva timp,ceredeam ca este de la volant dar de curand am schmbat kit ambreiaj+ volant si spre surprinderea mea...vibratiile au ramas

acul de la turometru nu se misca...sunt niste vibratii ca si cum s-ar invarte ceva oval sau descentrat

ce sa mai verific?:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vibratiile le ai tot timpul? Sau se simt cateva secunde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

la cateva secunde intre ele......le sesizez cand opresc la semafor...problema este ca nu sunt constante..cand fac mai tare...cand fac mai incet...

e ca si cum ar fi o rola dintata,cu cativa dinti rupti si cand ajunge acolo face urat:(

unii mi-au zis ca am mers mult cu volantul bului si vibratiile au indoit,ovalizat nu mai stiu ce...vibrochenul,axul cu came...ceva de genu...

vrajeli? :(

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt neaparat vrajeli... E posibil sa isi fi facut joc arborele cotit in lagare(sau ce are la iesirea din blocul motor). Daca ar fi rulment, ar fi bine pentru tine. Nu-mi mai amintesc eu exact ce anume sustine arborele...

Ar fi trebuit sa-ti miste de arbore cine ti-a montat kit-ul ambreiaj si sa verifice si daca are joc din moment ce au vazut ca volant veche era vai de capu' ei.

Eu ma gandesc sa nu ti se para si sa fie de fapt electro-ventilatoarele alea de fac vibratia pe care-o simti tu. Si la mine se zguduie putin masina cand pornesc astea. Si frecventa vibratie creste cu cat se scurge timpul si apoi se opresc.

Daca intr-adevar si-a facut joc arborele cotit, o sa ti se uzeze si volant asta prematur si iti vei da seama relativ repede de asta. In cazul in care vrajeala e adevarata, o sa ai ceva bani de dat ca e o operatiune complexa si trebuie bagate neaparat piese originale.

volant are rolul de a uniformiza miscarea pistoanelor...Gandeste-te ca e o piesa destul de grea atasata pe un arbore relativ lung si toata greutatea este sustinuta de lagarele de la capete, in special cel de la volant. Daca si-a facut joc, probabil ca jocul "natural" al bielelor pe arbore va compensa jocul nou-dobandit, ca daca nu e usor de imaginat ce se intampla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

uite schema...poate iti dai seama de ce este sustinut...pe o parte este volantul iar pe alta o folie,care nu imi dau seama daca este antrenata de distributie sau de cureaua de la alternator...dar inclin spre a doua varianta din cate tin eu minte

post-14266-0-24098300-1331883646_thumb.p

Cel care mi-a schimabat..nu stiu..mi-a cam dat impresia ca era ceva nou pentru el...era foarte atent cum a demontat sa puna la fel la loc...si sa miscat cat mai repede sa nu uite cred...

Te referi la ventilatoarele mari?daca ar fi descentrate ar avea asa forta incat sa miste masina?mie imi pare ca vibratia vine de la motor..si se si vede cum acesta are tendinte de a se misca dar suportii motor mi-a spus respectivul ca sunt ok...

Cum verific daca si-a facut deja joc?cat de prematur se va uza noul kit?ideea este ca deja dupa nici 500km simt usoare batai in pedala de ambreiaj sincronizate cu bataile motorului...lucru care mi s-a spus ca este normal...volantul fiind masa dubla...etc..sa scape de gura mea

Cel mai important...ce trebuie sa verific si cum?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare, sunt posesorul unui golf 4, 1.9tdi 116 cai, aceiasi problema o am si eu, vibratii la relanti, bataie la ambreiaj, knd apas acceleratia si sar undeva la 1200 rotatii e silentioasa rau, performantele nu sunt afectate deloc. Mi s-a spus k trebuie sa schimb volantu + chit ambreiaj + rulment de presiune toata treaba face undeva la 3000 ron fara manopera, k e volant dublumasic. Acu daca se poate cateva pareri din partea unor cunoscatori, pt k ar fi o investitie destul de costisitoare, si nu sunt 100% sigur de rezultate asteptate. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

sal

o problema cu trepidatiile am si eu la golful meu 1.9 tdi ALH

dupa ce pornesc, indiferent ca motorul e rece sau cald, la relanti se simt niste vibratii putin mai accentuate decat mersul normal al motorului.

dupa ce o rulez putin vibratiile nu se mai simt.

am observat de asemenea, că astfel de vibratii apar cand pornesc AC ul si cupleaza compresorul, dar la fel ca in cazul anterior dupa ce merg cu masina putin dispar.

In sarcina masina merge ok, cu precizarea ca imi consuma cam mult pentru un ALH

Cineva mi a zis ca ar fi de la bujii.Le am schimbat ca aveam 2 arse, dar trepidatiile tot apar.

Din cate am mai citit ar putea fi ceva probleme cu debitul la injectoare sau pompa de injectie, dar o sa fac un test cat de curand.

Mentionez ca am volant cu masa simpla, dar trepidatiile sunt ceva relativ recent.

Multumesc anticipat!

Modificat de danneata84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut un test azi cu vag com si a rezultat ca avansul nu era reglat mai exact era cu mult sub normal.

Totodata la relanti presiunea in turbo era de 800 in loc de aproape un bar cat este normal.

Dupa test am fost cu masina la service ul unde am montat motorul cu toate accesoriile, au pus testerul si au zis ca e reglat bine avansul.

Totusi la service am descoperit un joc cam mare in bucsa tamponului motor de la cutia de viteze si se observa ca motorul trepideaza mai puternic in partea respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

se poate schimba acel tampon al cutiei acasa,sau trebuie neaparat la service?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

se poate si acasa...numai sa ai cu ce...

sa ai cu ce sa ridici masina...si sa ai cu ce sa sustii motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

salut. Aceias problema cu trepidati la relanti motor axr pd, am mers la 2 testere pana acum si nici o eroare injectoarele in parametri buni, la service mi.au zis ca ar fi din cauza volantei, am schimbat kit-ul volant,disc,placa,rulment. si problema persista motorul trepideaza la relanti de parca nu ar merge rotund, am curatat EGR-ul si nici o schimbare...daca cineva dinter colegi de pe forum a rezolvat problema de genul asta?? multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
anghel stefan viorel

Trepidatii la relanti a masinii din semnatura. Daca cresc turatia motorului peste 1200 trepidatiile dispar subit si cu desavarsire (parca e alt motor)

 Astazi am schimbat kit-ul de ambreiaj complete, nou Audi-Vw (trepidatiile au ramas dar s-au diminuat foarte putin si nu mai smuceste la schimbarea preptelor si nu mai agata cuiea in treptele 1 si 2)

 Trepidatiile nu au legatura cu temperatura motorului. Suportii sunt verificati (fara probleme). Injectoarele sunt in limite (pe tester nici o eroare sau problema). Motorina doar din peco si doar cea mai scumpa de la OMV sau Petrom. Trepidatiile au aparut insidios. nimic brusc, am crezut k este volantul (nu este doar din volant, de fapt prea putin sa ameliorat dupa ce am schimbat volant-ul)

  O sa incerc sa curat EGR-ul si admisia 

   Alte idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

@anghel stefan viorel  ai reusit sa scapi de vibratii??

Axr-ul meu are aceleasi simptome, chiar si după inlocuirea kit-ului de ambreiaj si volantei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare  Aceias problema cu trepidati la relanti motor axr pd, schimbat kit ambreiaj, volant, kit transmisie, tot nou si nici o rezolvare.

Am atasat cateva poze cu parametrii injectoare, rog colegi mai priceputi daca observa ceva ce nu ar fi in parametri 

 

 

1.jpg

2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!