Jump to content

Vibratii la relanti Golf 4 diesel


farfarello
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am masina din semnatura, km reali 78.000, de 3 luni in tara.

Ajutati-ma cu un sfat , asta inaninte de a merge cu masina la doctor.

Cand o pornesc(nu totdeauna) se simt vibratii, doar la relanti...care cred ca de la motor vin...le-a simtit si Dragos Voinea la Sighisoara.

Tot Dragos a scanat-o si injectoarele sunt perfecte....idem km.

In rest masina merge perfect, are putere, consumul ok...etc

De unde ar putea veni?

Am auzit mai multe variante:

- bujiile

- motorina proasta

- aer in filtru de motorina

- injectoare (exclus, au fost verificate)

- tampoane motor

Voi ce ziceti? Ce ar mai putea fi?

Va multumesc. Raman dator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Laurentiu_LWR

    4

  • dan.vaida

    4

  • farfarello

    3

  • omusb

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut ...

Poate in weekend avem putin timp sa ne uitam la masina, in special sambata.

Detalii in profil, YM.

Sebica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se simt vibratiile si in pedala de ambreiaj sar putea fi si volant, dute la sebica ca e mese la volante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am acelasi simptom, km 200.000, eu zic ca reali :P (Dragos Voinea n-a reusit sa verifice daca e asa sau nu :P )

La mine trepidatiile se simt doar la ralanti si nu apar la intervale de timp egale.

De asemenea, si mie injectoarele imi apar ca fiind OK in VAG-COM.

Are cineva vreo idee de la ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Multumesc lui Sebica79 pentru diagnosticare si sfaturi.

Cine e din zona poate apela cu incredere la el.

Masina e ok. Legat de km...am fisa tehnica din Germania cand am cumparat-o, iar km sunt ok.

Sa-r putea ca vibratiile sa fi fost de la faptul ca nu pornisem masina de vreo cateva zile, iar rezervorul era cam gol... Si inca ceva ...eu de obicei pun Euro 5, iar atunci printr-o intimplare aveam Euro 3.

Numai bine...si inca o data multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te daranjeaza mult poti face o adaptare prin care maresti putin turatia de relanti si trepidatiile se vor diminua. vb cu sebi ca stie el ce sa-i faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se simt vibratiile si in pedala de ambreiaj sar putea fi si volanta, dute la sebica ca e mese la volante.

Vibratiile in pedale de ambreiaj cand este apasat partial sunt un lucru normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi vibra motorul ca la un tractor si era de la volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa spun ca aceleasi vibratii le-am simtit si intr-un Polo nou, cu doar cateva mii de km, fara probleme, evident.

Asta ar insemna ca vibratiile astea sunt ceva normal? :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa simti "ritmul" motorului cand apesi partial pedala de ambreiaj este normal pt non-PD-uri din ce stiu eu... la PD parca nu se simte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am PD...masina din semnatura.

Cand este destul de frig afara, si daca masina nu a fost pornita de cateva zile, cu putina motorina in rezervor se simt ceva vibratii.

Daca motorina e ok...adica Euro 5, si e mai bine de 1/4 din rezervor, vibratiile sunt nesemnificative.

Am scanat masina de cateva ori pana acum, si totul este ok....se pare ca e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut tuturor

mai si eu am (sa zic niste vibrati) dar in momentul in care pun mina pe schimbator sh-il misc putin nu se mai aude

asa era si la voi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu simt o vibratie in pedala de la ambreiaj daca o tin apasata (la relanti normal) dar mie mi-e rupt tamponul don spate de la motor stiu sigur (170 RON - tampon). Motorul e putin mai zgomotos iar la pornire(mai ales la rece) si oprire se aude o bataie metalica. Poate va ajuta pe careva. Mecanicul mi-a zis ca pe drumurile noastre apar probleme la acel tampon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand salutare tuturor si in al doilea rand legat de topicul respectiv as putea spune ca am si eu aceiasi problema, adica atunci cand nu merg cu masina aprox 2 zile simt aceleasi trepidatii ca si cum n-am mai exista nici un tampon la motor.

Ideea e ca m-am cam impacientat un pic si m-am dus cu masina imediat la verificare si am constatat ca bujia a 3-a se scufundase in ulei:(. Am dat jos bobinele de inductie(la fel a 3-a era plina de ulei), capacul de le axele cu came (?), l-am izolat din nou, am schimbat bujiile si totul a fost ok 1 sapt dupa care am intampinat aceiasi problema. Mentionez ca am masina din semnatura (1,6 - 16v). Are idee cineva ce se intampla sau ce as putea face in cazul asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, sunt nou posesor de Golf - cel din semnatura - (adus f. recent din Gemania ajutat de un prieten care se ocupa si de treburi de genu asta) si din pacate am inceput un pic cu stangul "colaborarea" mea cu Golful. Scriu aici pentru a-i avertiza si pe ceilalti asupra unei probleme destul de urate care poate sa apara din cauza suportului de motor nestrans cum trebuie si care in mod normal avertizeza prin zgomotte mai mari si trepidatii.

Fiind prima masina diesel eu nu am putut sa fac o diferenta, sa realizez ca e ceva in neregula dar am fost desul de repede(dupa ce am venit din Germania) la service pentru o testare/scanare. Tipul de la service mi-a spus ca se aude un zgomot anormal (citez "rontait") dar nu a fost in stare sa-mi spuna de unde vine si nici ce sa faca. Din pacate nu am mai apucat sa mai merga si la alt service pt. ca in aceeasi seara am patit-o.

Ca sa nu o lungesc pre mult, suportul de motor din partea opusa cutiei de viteze nu a fost strans cum trebuie cand a fost schimbata distributia (la nemti, cu vreo 6000Km inainte sa iau eu masina) si tot vibrand suruburile s-au slabit a.i. rezultatul a fost ca unul din suruburi s-a rupt in blocul motor (cel mai lung, central) iar unul din cele doua laterale (cel de sus) a rupt "urechea" de fonta din blocul motor. Motorul s-a lasat in fata, s-au mai crapat vreo cateva pastice si a inceput sa se auda un zgomot continu (freca fulia in ceva de pe jos). Am mers tractat imediat in service si de aici a inceput "veselia". Motorul a trebuit dat jos de pe masina, am mers la un atelier (genu care repara arbori cotiti de masina) care mi-a scost prezonul cu niste spirale speciale si mi-au refacut si urechea rupta din bloc (au facut o bucsa cu filet potrivit si apoi au sudat in argon bucsa in bloc). Aseara am pus motorul inapoi pe masina si l-am pornit, au=cum sunt un pic in teste si apoi o sa merg la sevice sa pun si restul de plastice si sa puna la punct ce nu e gata (de ex. nu merge kilometrajul ).

Deci, daca puteti verificati suruburile respective sa fie stranse, mai ales dupa un schomb de distributie.

Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Si la mine se simt niste vibratii la relanri. De exemplu cand stau la semafor, masina are putina motorina, si in plus sta in plan inclinat,

se simt niste vibratii de scuta durata, parca nu ar merge motorul rotund, si nu stiu de unde provin. Are careva idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.. Scriu aici pentru a-i avertiza si pe ceilalti asupra unei probleme destul de urate care poate sa apara din cauza suportului de motor nestrans cum trebuie si care in mod normal avertizeza prin zgomotte mai mari si trepidatii...

La fostul meu Golf 3, s-a defectat suportul de motor din dreptul cutiei de viteze si nu am bagat de seama.

Rezultatul a fost ca mi s-a ovalizat locasul prin care intra in cutie tija de comanda ce face legatura cu maneta schimbatorului de viteze, iar in final s-a blocat cutia de viteze in viteza a 3-a. Si asta nu se intampla deloc pe langa casa.... Plus ca demontarea-montarea cutiei si schimbarea pieselor defecte nu a durat putin.

Deci mare grija cu inspectarea periodica a suportilor motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Eu am o problema similara. La pornirea la rece si la oprirea motorului am un zgomot deranjant... parca nu e bine fixat motorul.. la relanti si la drum intins nimic deosebit.. poate ca se aude mai tare motorul, dar posibil sa fie doar imaginatia mea. Cert e ca zgomotul e clar la pornirea si oprirea motorului.

CE SA FIE?

Am schimbat acum 2 luni un suport motor (singurul pe care l-au gasit in catalog mecanicii) care m-a costat vreo 3 mil :P .. si am sperat ca asta e rezolvarea, dar :D ...

Vreau sa se opreasca si sa porneasca cum trebuie(ma refer la zgomot, ca in rest e totul ok :( )... cer prea mult?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce poate sa fie in neregula cu acea fulie?

Nu am vazut nimic in neregula acolo. Mai precis, ce ar trebui sa caut?.. unde sa ma uit?

(Intrebari: Cati suporti are motorul masinii din semnatura? Unde sunt amplasati?)

Modificat de omusb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu simt vibratii cand stau la semafor si le simteam si mai tare in schimbator dar am schimbat aseara cureau de alternator si nu mai am vibrati asa mari ,cel putin in schimbator nici nu se simte (paca e oprita) dar raman vibratile de la relanti,dar tot aseara la service am aflat ca nici una din cele 4 bujii nu merge,si cu toate asta masina porneste normal ,bine probabil ca atunci cand o sa fie -5 grade o sa "moara"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(Intrebari: Cati suporti are motorul masinii din semnatura? Unde sunt amplasati?)

Ai 3 suporti la motor, unul inspre cutie, central... si doi inspre fata masinii. De obicei la cel dinspre cutie sunt probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact pe cel dinspre cutie l-am schimbat acum vreo 2 luni...

va trebui sa ridic masina undeva.. si sa verific tot ce misca...

multumesc de sfaturi tuturor :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

. Am mers tractat imediat in service si de aici a inceput "veselia". Motorul a trebuit dat jos de pe masina, am mers la un atelier (genu care repara arbori cotiti de masina) care mi-a scost prezonul cu niste spirale speciale si mi-au refacut si urechea rupta din bloc (au facut o bucsa cu filet potrivit si apoi au sudat in argon bucsa in bloc). Aseara am pus motorul inapoi pe masina si l-am pornit, au=cum sunt un pic in teste si apoi o sa merg la sevice sa pun si restul de plastice si sa puna la punct ce nu e gata (de ex. nu merge kilometrajul ).

Deci, daca puteti verificati suruburile respective sa fie stranse, mai ales dupa un schomb de distributie.

Toate cele bune.

salut!

poti sa-mi spui si mie unde ai facut asta? si cat a costat? am si eu aceiasi problema.

daca poti, da un PM.

multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aveam ceva trepidatii la relanti convins fiind ca e din cauza injectiei. Am fost la reprezentanta vw, a fost pusa pe tester nemtoaica si nu a afisat nici o eroare. Ar putea fi din cauza volantei neechilibrate sau din cauza distributiei dar motorul functioneaza perfect. NU s-au gasit diferente de functionare intre injectoare. Chiar au ramas suprinsi mecanicii de starea tehnica generala care chipurile e "surprinzator de buna". Asadar nu va alarmati daca va mai trepideaza neregulat motorul la relanti, mai ales daca nu e distributia schimbata recent.

Mii de scuze daca s-a mai discutat chestia asta, am vrut sa dau search si nu pot. Rog moderatorii sa mute postul daca e cazul. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!