Jump to content

1.9 TDI vs 2.0 TDI


adi76
 Share

1.9 TDI vs 2.0 TDI  

404 voturi

  1. 1. 1.9 TDI vs 2.0 TDI

    • 1.9 TDI, 105 CP
      156
    • 2.0 TDI, 140 CP
      248


Postare recomandată

Am votat 1,9 tdi; va propun un experiment...in trafic...in spatele unui 2,0...observati esapamentul

Eu de cateva sapt fac lucrul acesta...si toate, absolut toate fumega prea mult (pt respectul de sine al unei persoane care s-a "usurat" de 10000-20000 euro) (luni ma suna un coleg de servici care era in oras - "ba, sunt in spatele lu una...stii ce e la c..u ei?! :) , colegul e posesor de HDi , nu puteam sa ma simt bine ca aparator al tdi-ului)

Daca voiam fum dupa mine imi luam astra din

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • viktor25

    8

  • dm76ro

    6

  • adi76

    4

  • danmatyas

    4

Nu am apucat sa conduc B6 cu motor 1.9TDI dar m-am suit intr-unul si l-am turat un pic pe loc la una dintre intalnirile de iarna. Pot spune ca 1.9 are un sunet mult mai pronuntat decat 2.0-ul meu(clar si in mers este valabil acelasi lucru) iar vibratiile sunt mai mari. Aici comparand 1.9-ul cu varianta PD a 2.0-ului, bkp in cazul meu. In 05-06 erau rpoblematice motoarele 2.0, in special BKP-urile. Dupa 2007 nu au mai fost chiar asa, cu al meu spre ex. nu am avut probleme legate de motor pana acum. (cele de acum, CR, nu le cunosc bine, dar din ce am auzit sunt ok).

Cat despre consumul de ulei la masina din semnatura, pot spune ca este sesizabil, dar nu atat de mare cum a spus Dl. Voinea in primele posturi. Iar despre consum, in bucuresti, in ultimii 300 km(am resetat consumul pe BC), facuti cam in 10 zile (am prins cam toate conditiile de trafic , iar stilul de condus a nu a fost foarte agresiv dar nici nu am tinut prea mare seama de consum, chiar am vrut sa fac un test de consum). este de 8.9%. In exterior, mers legal, pe distanta Constanta - Bucuresti, am scos de multe ori medii cuprinse intre 6.0-6.7.(cel mai mare a fost 8.1, la un mers mai putin legal, am atins inclusiv viteza maxima a masinii.) Eu zic ca este un consum decent pentru o masina destul de mare si greuta. 4motionul cred ca are si el ceva de spus in detrimentul consumului.

Cat despre 1.9-uri, am mai prins pe drumuri si soferi mai sportivi, ori pe care i-am intaratat eu, merg binisor dar e o diferenta vizibila.

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 TDI , 140 hp sunt foarte multumit de masina merge perfect din toate punctele de vedere , masina se vede de la prima privire aruncata ca este o masina buna si stransa nu are nici o problma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

markmorison2006

motoarele 1.9 sunt mult mai bune decat cele de 2.0 deaorece nu asa de multe probleme ca la cele de 2.0

de altfel si cu o motorina buna, de ex. evo diesel de la mol, masina merge struna, fara intreruperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand va aud eu pe voi.. iti trebuie 900 cp ... ca sa faci depasiri.. cand esti in depasiri trebuie sa ... la depasiri la nus ce.... da ce atata... vine ceva din fata esti bou sa te bagi? tot drumu mergeti pe contrasens .. ca sa depasiti? sau daca vedeti o masina la 300 m in fata.. accelerati la maxim sa l depasiti repede p ala... ca doar nu are nimeni voie sa stea in fata.... aia cu dacia 1310 ce mai fac cu 50 cp? aia nu fac depasiri niciodata? si aia depasesc tituri si masini.. si nu se mai plange nimeni... off

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Si rostul postului tau era ...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan, cred ca vroia sa ne spuna ca intre un passat de 1.9 si altul de 2.0 ar alege o dacie cu 50 de cai (eu cel putin asta am dedus, cu greu, printre randuri)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca motorizarea optima minima pentru Passat este cea de 140 cp. Filozofia mea a fost sa-mi iau masini cu un raport putere motor/ masa masinii de 1:10. Mai bine o masina din clasa compacta bine motorizata si accesorizata decat un Passat chel cu 100 cp. Pentru ca la un moment dat esti frustrat ca ti-ai luat vapor si oricat bagi piciorul in pedala nu se misca mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact cum a spus si overseas, raportul 1:10 cai/greutate este considerat in general suficient. Eu inainte sa iau masina am facut un test cu o masina de 140 cai si mi-a placut foarte mult cum se misca si faptul ca ai o rezerva de putere oricand la dispozitie daca vrei sa o folosesti. In conditii normale si la mers linistit ar ajunge poate si cei 105 stock ai motorului de 1.9 dar situatiile neprevazute pot aparea oricand. E mult mai confortabil condusul atunci cand stii ca te poti baza pe motor si acesta te va ajuta daca ii dai pedala. Eu as alege in orice situatie varianta cu cat mai multi cai si un consum rezonabil, insa mai vin cateodata unii care maresc aberant impozitele si trebuie gasita o varianta de compromis. 2.0 e ok, chiar si la 140 cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum spuneam si intr-un post anterior, am ales motorizarea de 2.0 TDi la Passat dupa ce am condus pe ruta Slatina- aeroport Baneasa un Passat cu motorul de 1.9 Tdi si 105 CP (5 persoane in masina). Nu mi-a placut deloc si asta in conditiile in care nu am folosit clima. La panta sau in depasire trapta a 5-a de viteza era de prisos, fiind obligat sa schimb foarte des in tr 4 sau chiar tr 3. Acest lucru m-a facut sa aleg motorizarea 2.0 Tdi. Ca si fiabilitate s-a dovedit in timp ca motorul 1.9 este mai bun, mai usor de intretinut, nu are probleme cu injectoarele, dar parerea mea este ca acest motor este pentru Golf, pentru Jetta. Passat-ul este o masina prea grea pt acest motor, iar in momentul in care transporti 5 pasageri adulti+ bagajele aferente acestora ajungi repede la concluzia ca acesta motorizare nu este suficienta. Nu sunt un vitezoman inrait si nici nu confund soseaua cu vreo pista de raliu chiar daca ultimele masini pe care le-am avut aveau motoare V6 si 180 CP respectiv V8 si 333 CP viteza de croaziera in afara localitatilor era tot de 120-130 km/h. Ma simt mult mai confortabil atunci cand stiu ca in orice moment pot avea un surplus de putere doar prin simpla apasare a pedalei de acceleratie, iar motorul de 2.0 TDI de la Passat + DSG-ul imi ofera acest confort. 1.9 TDI +remapare nici nu ma gandesc ! Am facut acest lucru la Skoda O2, dar din motive personale (nu vreau sa mi se stearga post-ul) prefer sa ma abtin de la alte comentarii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raspunsul e simplu dupa parerea mea.Economic si fiabil 1,9 sau sportiv si mai gurmand 2,0.Si nu ma refer numai la combustibil.Eu am ales economic b6 variant 1,9 tdi 2007 si pt utilizarea de zi cu zi e bine.In concediu trei pers un munte de bagaje de nu incape in variant cu a/c la max binisor .Prietenul meu are b6, 2,0 ,140 cp 2007 si il deranjeaza consumul mult mai mare de ulei si motorina decit la mine dar e mai sprinten .Ambele masini au peste 150.000 km.Am ales acest motor dupa ce am avut 6 ani golf 4 alh vindut la 400.000 km cu consum aproape 0 de ulei.1,9 pd bxe consuma aproape un litru la 15.000. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

1,9tdi .

Foarte economic, unde ma misc eu cu b6 nu am consum peste 7% in conditiile mersului 90% in oras.

Foarte silentios uneori ai impresia ca esti intr-o benzinara (a si e foarte echilibrat fata de 2,0 care zici ca are 3 pistoane) .

Foarte puturos abia trage de urcat urca in ture foarte bine si repede dar se simte ca trage de el - cam putin 105 la un b6 fie el si variant .

Costuri intretinere mai reduse + incomparabil mai fiabil decat 2,0 tdi .

Motor 1,9 BLS 105 cp - teava de la esapament e mai curata pe interior decat pe exterior(unde se mai aseaza praful) iar la 2,0 zici ca e vopsita cu negru .

Interventii minore pana la 135000 km - schimburi, becuri, discuri+placute, senzor de diferenta de presiune de 2 ori ...si cam atat .. si inca o remarca in 15000km de la schimb la schimb nu se aprinde senzorul de nivel si in consecinta nu am completat niciodata .

2.0 tdi - clar mai puternic, trage in orice treapta si in a 5-a sau a 6-a insa pentru liniute la semafor am un motor de 3,0 tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Imi cer scuze daca nu postez exact unde trebuie dar am nevoie de o informatie cat mai repede

Un prieten si-a gasit in Germania un Passat B6, cand a verificat actele masini a descoperit ca este adusa din Franta. Arata bine in schimb varianta de motor este ciudata, motor 2TDI, cod motor CWV, putere 88KW, 120CP, an fabricatie 2006.

Este vreo varianta limitata gen Bluemotion ?, este fiabil ? problema injectoarelor avute de BKP-uri?, daca are cineva informatii despre acest motor va rog sa ma ajutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca motorul are codul CWV? M-am uitat in Elsa si nu-mi apare acest tip de motor pe Passat-ul 3C.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da sigur acesta este codul, in Romania nu s-a comercializat niciodata (surse neoficiale).

Scuze , codul corect este BWV

Modificat de le banner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt intru totul de acord cu cele scrise de voi, dar (dupa parerea mea) de ce sa dai 2000 E in plus pe motor de 2.0, cand poti sa faci tuning la 1.9 si-l faci de 140 CP si 310 NM (la fel ca cel de 2.0) cu.... 300 E? Diferenta care ramane ar fi a 6-a treapta care nu ai de unde sa o iei !

Sal.,

Eu am 2.0 / 140 Cp si merge destul de bine .

Iar de 1.9 tdi / 105cp + cip de 35 Cp nu are nici o sansa in fata uniu 2.0 tdi / 140 facut de fabrica .

Eu am mers cu un 1.9 cipuit si e diferenta mare intre ce fel merge masina mea si ce fel mergea ali cipuita de 1.9 .

Eu zic sa optezi pentru 2.0 tdi iar daca este 4 motion si mai e si de 170 cp este parfum .

Mai ales ca acum se gasesc astea de 170 cu 4 motion .

O seara buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Acelas motor am si eu 2.0 TDI 88 kw va rog daca i'mi puteti oferi cateva informati. Eu vreau sa'mi schimb turbo suflanta si nu gasesc toti i'mi zici ca nu exista motor cu seria BWV si de 88 kw . Model : Passat 3C 2006 . Astept un raspuns multumesc .

Modificat de aikon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista acel tip de motor. Vezi mai jos:

LE: nu intelegeam la telefon ce vroiai - acum m-am lamurit. Bafta multa.

3C_engines.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Pronet daca mai gasesti ceva despre motorizarea asta te rog anuntama . Multumesc inca odata .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

si eu aleg tot 1.9 tdi 105 cp ca la 2.0 tdi 140 cp pana acum am schimbat 2 injectoare.

fratele meu are 1.9 tdi 105 cp si in 5 ani de zile nu a schimbat decat ulei si filtre iar eu intr-un an jumatate am schimbat 2 injectoare(aproape 2000 euro).

zilele astea o sa ma duc sa vad un passat cu motor de 1.9 tdi 105 cp si daca mi se da un pret bun pe a mea cu motor de 2.0 o sa o fara sa mai stau pe ganduri ca m-am saturat sa imi fie frica,teama sa mai plec cu masina la drum lung ca imi mai cade vreun injector.

apropo care e diferenta intre 1.9 tdi 105 cp CU FILTRU DE PARTICULE si 1.9 tdi 105 cp FARA FILTRU DE PARTICULE

o seara buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un filtru de particule? :))

Dpdv al performantelor nu este nici o dif. Cea cu dpf este mai prietenoasa cu mediul insa si cand se infunda filtrul ... devine paguboasa pentru proprietar!

Cf noii taxe: valoarea ei este mai mica pt auto dotate du dpf, datorita emisiei scazute de de co2.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O singura buba are motorul de 1.9 105 cp si anume ca e prea slab pt masina asta care este o masina grea avand in vedere ca are 1.6 tone dar in rest este cel mai bun motor de la vw si asta ma refer la fiabilitate si consum.

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

viktor25: am rezolvat-o de 2 ani la TCM si este foarte O.K., deci n-ar fi o problema. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce te referi cand zici ca ai rezolvat-o ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

viktor25

Masina mea din profil, am preferat 1.9 fata de 2.0 si problema ca e cam puturos pentru Passat am rezolvat-o prin resoftare. La 2.0 tdi merita motorul BMP, dar nu gasisem la vremea aia(2008).STIMA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!