Jump to content

1.9 TDI vs 2.0 TDI


adi76
 Share

1.9 TDI vs 2.0 TDI  

404 voturi

  1. 1. 1.9 TDI vs 2.0 TDI

    • 1.9 TDI, 105 CP
      156
    • 2.0 TDI, 140 CP
      248


Postare recomandată

Ettore, la cel de 170 daca stii sa ii tii cuplul nu face 'gol' turbo asa cum spui. Iar in vitezele 2, 3 si 4 se duce de rupe fara talpa. Nu stiu cum e cel de 140, dar asta cel putin din specificatiile tehnice e semnificativ mai rapid.

Oricum, intrebarea pollului e putin ciudata, cine nu si-ar dori un motor cat mai puternic, daca judecam la rece? Intre 170 de cai si un motor de 300 de cai l-as alege fara nici o remuscare pe al doilea. :)

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • viktor25

    8

  • dm76ro

    6

  • adi76

    4

  • danmatyas

    4

Ettore a punctat bine in privinta pretului. La 25000 euro mergi obligat pe 2.0 si 140 cp cel putin.

Insa se tureaza greu dupa 3600 ? Pai pe la 4000 e puterea maxima si tr 2,3,4 se tureaza relativ repede pina acolo. Eu am varianta de 101 cp si sincer nu ma simt penalizat sau nesigur. Stiu care sint limitele masinii si ca dupa 140 fumez doua tigari pina urca la mai mult. Insa la depasiri nu mi-e frica sa dau talpa chiar pina la 4500. Si la o viteza de 140 km/h motorul nu e cel mai zgomotos, insa aici vin diversi factori cum ar fi cauciucurile, tipul de asfalt care contribuie din plin. Pe A2 eu nu aud motorul, insa ma inebuneste zgomotul produs de asfalt/ciment. Normal ca motorul de 2.0 e ceva mai silentios, insa parerea mea sincera e ca nici cel de 1.9 nu e prost. Daca vreau sa scap repede de o situatie mai ciudata nu mi-e frica sa il turez. Sau sa pun frina (daca stiu ca nu am cum sa accelerez repede). Reprizele sint bunicele chiar. Insa nu trebuie sa iti fie frica sa schimbi vitezele si trebuie sa nu ratezi. :D Se poate intimpla.

Test-drive-ul e sfint si in 99% din cazuri se pleaca cu 2.0 cistigator. mai ales ca ai mereu rezerve de putere la indemina.

Daca masina e numai de oras, recomand benzina. Mai ales la Bucuresti.

Insa Ady deja si-a luat masina si rostul topicului s-a cam dus :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kasius, la 170 cuplul maxim e intre 1800 de ture si 3000. Nu vad de ce sa ii dau 4000, nu simt, nu e nevoie. E scur la manuala, poc-poc, poc intr-a treia esti aproape de 100km/h. :P Daca o tii nitel de ambreiaj intre viteze si o tii nitel turata zboara de rupe si, cum iti ziceam, scurt, fara sa simti ca se tureaza ca la benzina. Imi place senzatia.

Ma mai uit la passaturi pe strada si pana acum nu am vazut decat tdi-uri de 140 sau sub, le vezi dupa tevi, cele de 170 au tevile drepte. Nu am vazut pana acum de 170 tdi, am vazut in parcare la Herastrau unul pe benzina care cred ca era tare, avea doua tevi, una pe o parte si una pe alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 170cp avem si I-ul rosu pe portbagaj :D - recunosc ca pana acum in Timisoara nu am mai vazut nici macar unul... (asta nu inseamna ca nu exista, bineinteles :D)

in fine, impresiii pot spune si eu doar despre 170cp, sunt aproape de 1500km si deocamdata doar cuvinte de lauda... ce am simtit a fost un oarecare sentiment de "raw" in primii 200 de km, perioada in care parea intr-adevar violent la intrarea turbinei... acum, odata cu terminarea rodajului, devine din ce in ce mai elastic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cocomic: eu cred ca te-ai obisnuit tu, nu devine mai elestic :D vrei sa faci o proba? ia o alta masina si mergi cu ea cativa zeci de km, apoi mergi cu a ta....sa vezi diferenta :D avem masini rele :P

:D voi cei cu 170 cp, aveti "I" ul rosu si pe capacul de plastic de la motor? ca eu nu...

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai tare poll :D

De apreciat faptul ca sunt foarte multe opinii.

Aprecierea nu este in aceeasi masura atunci cand vezi ca multe din opinii vin de la persoane care n-au avut/nu au o masina echipata cu niciunul din cele 2 motoare.

E simplu: vrei 1.9 - iti iei si ai 105CP care trag o caroserie B6

vrei 2.0 - ai 140CP care trag aceeasi caroserie.

Americanu' ar zice: "do the math!". :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dm76ro, capacul de la motor e identic intre 170 si 140. Nu stiam ca pe spate e 'i' rosu la 170cp. Eu am luat masina fara inscriptionare model si cilindree. Dar cunoscatorii vad oricum masina de 170 de cai tdi, pentru ca are tevile de esapament drepte, restul tdi-urilor Passat sunt curbate. Se vede clar. :)

Legat de putere, asa e, cand o calci se duce, e o masina destul de brutala uneori. Nici mie nu mi se pare elastica. :D

later edit: cred ca pollul ar trebuie schimbat, pentru ca la momentul cand s-a facut acest thread nu are modelul de 170cp. :) Dar cred ca intrebarea nu ar mai avea sens.

Modificat de geovadim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot sa confirm si eu ca e putin "brutala" mai ales cu dsg mers in D prin oras la "la pas" si aici ma refer intre vit 2 si 3 cand nu este hotarata cum e mai bine sa aleaga treapta in fct de viteza si rpm.

dar asta nu inseamna ca nu mi se vede zambetul pe fata cand simt cuplul asa de jos atunci cand o mai calc pe distante scurte. :icon_thumright:

Modificat de dany
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ geovadim: capacul de la motor nu e deloc identic la 140 cp cu 170 cp....sunt diferente chiar mari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Alaturat gasiti poze cu motoarele (cu dedicatie pentru dm76ro)

t_Img275m_5af9de6.jpg t_Img276m_6cbb3e7.jpg

Modificat de dm76ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumim Luc1an ca ne-ai luminat :icon_thumright:

Cu o completare: cel din stanga are 140 cp, cel din dreapta 170 cp.

ce motor murdar am.... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

avand in vedere ca am avut ambele modele si de 105 cai si de 140 cai. 4 motion pot sa zic k mai bun este cel de 140.

1. cel de 105 cai in treapta 1 abea pleaca..

2. cum trage la 2200 ture 140 cai.. trage la peste 3000 rpm cel de 105 cp.

la consum este adevarat cel de 140 consuma cu vreo 2 3 litri mai mult.. cat despre ulei.. la 10000 de km se aprinde senzorul k a scazut nivelul .. maxim 200 de grame .. sfatul meu.. 2.0 tdi isi merita banii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt intru totul de acord cu cele scrise de voi, dar (dupa parerea mea) de ce sa dai 2000 E in plus pe motor de 2.0, cand poti sa faci tuning la 1.9 si-l faci de 140 CP si 310 NM (la fel ca cel de 2.0) cu.... 300 E? Diferenta care ramane ar fi a 6-a treapta care nu ai de unde sa o iei !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Domnul Voinea, pana la urma 1.9 sau 2.0 TDI?eu as alege 1.9tdi dar baietii spun ca este lent.Astept o parere a unui expert ca dumneavoastra ca nu prea am incredere in baieti ca multi sunt cu piciorul drept cu plumb in varful bocancului...

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

depinde ce faci cu masina. Eu pentru sotia mea intre 2.0TDI si 1.9TDI prefer 1.9TDI DSG. Pentru placerea sofatului prefer o masina de 200CP si asta nu prea merge cu 1.9 ... dar un family car ok este 1.9TDI + ciptuning.

Consider ca sunt mai putine bube la 1.9 vs 2.0TDI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

1.9 TDI am sunt multumit de el la comsum si de fiabilitate ;).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

1.9 TDI sunt foarte multumit de el, in 10000 de km nu am completat nici macar un gram de ulei, fata de cele 2.0 TDI, care consuma ulei, asa patesc cam toti prietenii mei care au 2.0; si intradevar, trage altfel cel de 2.0 dar la drumurile noastre cred ca e suficient 1.9 (si nu consuma nici mult).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vorbim de PD consuma ulei, daca este CR nu consuma ulei. Asadar cred ca cea mai buna alegere este 2.0 TDI CR 110 cp care este si euro 5, consuma cat 1,9 daca nu si mai putin si este si fiabil si mai putin zgomotos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de fabiliatatea motorului CR nu cred ca ne putem pronunta asa de repede, nu sunt nici multi posesori si nici nu cred ca are nimeni peste 150 000 - 200 000 km ... Iar legat de consumul de ulei, consuma si 1.9 TDI destul ulei, esti tu norcos daca al tau nu consuma dar mai toti posesori de 1.9 TDI PD afirma ca motorul consuma ulei, si in functie de stilul de condus intre 0,5 si chiar 1l la 15 000 km, de exemplu al eu ia 0,5-0,6 l in 15 000 km si asa face de cand e nou. Si am vazut ca sunt si posesori de CR la care motorul le consuma ulei, pana la urma nu sistemul de injectie consuma uleiul, ci in majoritatea cazurilor se pierde pe la axul turbinei ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de fabiliatatea motorului CR nu cred ca ne putem pronunta asa de repede, nu sunt nici multi posesori si nici nu cred ca are nimeni peste 150 000 - 200 000 km ... Iar legat de consumul de ulei, consuma si 1.9 TDI destul ulei, esti tu norcos daca al tau nu consuma dar mai toti posesori de 1.9 TDI PD afirma ca motorul consuma ulei, si in functie de stilul de condus intre 0,5 si chiar 1l la 15 000 km, de exemplu al eu ia 0,5-0,6 l in 15 000 km si asa face de cand e nou. Si am vazut ca sunt si posesori de CR la care motorul le consuma ulei, pana la urma nu sistemul de injectie consuma uleiul, ci in majoritatea cazurilor se pierde pe la axul turbinei ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate 1.9 mananca ulei si care zice ca nu se insala,mie mi-a spus comercialul care mi-a vandut-o ca mananca ulei de noua,la 30.000 +- 1l,

cat despre motoarele CR deocamdata se arata mai fiabile decat cele BI, cel putin asa arata statisticile aici in spania, in peninsula au inceput sa se vanda passat CR de pe la jumatatea anului 2007 si pana acum nu sunt plangeri legate de probleme grave sau care sa se repete la mai multe unitati asa ca de moment e un motor mai bun decat BI-ma refer la 2.0 tdi

salutari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scz de offtopic, dar fratilor eu conduc masina de 1an si6 luni, nu o am de noua, dar masina are 211000 km si chiar nu consuma ulei, in 10 000 de km, chiar nu a scazut (verific frecvent joja, chiar daca imi afiseaza pe BC cand e sub nivelul 2, aproape de minim).

deci ca sa fiu On, pot spune inca odata 1.9 TDI PD (si haideti sa nu vorbim inca de motoarele CR)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!