Jump to content

Pierd antigel


Lucionix
 Share

Postare recomandată

Am mai discutat telefonic cu doi mecanici si au confirmat ce ati spus si voi. Au mai spus ca daca nu baga apa in motor sau invers si verific periodic nivelul de apa atunci pot risca sa vin cu ea pana acasa cu conditia sa nu se incalzeaaca sa treaca apa de 90. Eventual sa scot termostatul pentru siguranta sa nu se incalzeasca si sa faca presiune mare. Aici ma  costa aproximativ 500 euro daca merg sa-mi faca diatributia si asta fara garnitura de chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca problema e de la garnitura de chiulasa degeaba scoti termostatul ,oricum o sa dea antigelul afara 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in apa nu sunt urme de ulei,  eu as veni cu ea pana in tara si as proceda asa:  1. As scoate capacul de la vasul de expansiune ca sa nu se faca presiune deloc si sa nu arunce apa afara.  2.As scoate termostatul pentru siguranta. Gazele care scapa pe langa garnitura sa nu se acumuleze in motor din cauza termostatului inchis-sa se duca in vas si de acolo afara. Afara nu este asa frig, masina va consuma mai mult iar caldura in cabina va fi mai putina. Daca chiar este prea rece, pun un carton in fata radiatorului. 3. As lua vreo cateva bidoane cu apa de la robinet -15l. sa am de rezerva, dar probabil nu o sa trebuiasca. 4. Cand si daca ajung la destinatie, daca este sub 0 grade sa am grija sa nu las masina afara fara antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

las si eu un punct de vedere aici, ca un om patit cu un golf v 1.9 tdi:

- acceasi problema; pierdeam antigel preponderent cand mergeam cu turatie  mare pe autostrada, ex:

bucuresti - sibiu... completam cam 3 sferturi borcanul ( de la nivel in jos ).

la mers normal in oras, completam cam 200 ml la  o luna.

am schimbat buson vas exp. un PBV fara nici o imbunatatire

rezultatul a fost: garnitura chiulasa arsa in drepul unei gauri prin care trecea antigelul.

am planat chiulasa dupa ce a fost verificata sa nu aiba fisuri, schimbat garnitura si am rectificat si supapele ca tot era desfacuta.

IMPORTANT: am mers cu masina cu prolema asta cca 5000 km pana am detectat sursa problemei, fara alte efecte negative doar urmaream sa nu raman fara antigel.

 

sper sa ajute

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, vin si eu cu o problema legata de pierderea de antigel. Am un vw bora, 1.9 tdi, ASV, clasic.Acum vreo doi ani am observat ca incep sa pierd antigelul din vas. Am completat si mai verificam din cand in cand. La un moment dat observ ca pierd din ce in ce mai mult, pe la vas, cel putin pe acolo vedeam umed, pe la buson sau supraplin, nu stiu exact. In fine am mers la un mecanic sa verificam furtune, radiator etc. Nimic. Am desfacut termostatul sa vedem. Cand a vazut culoarea antigelului a zis clar ca este ciupita garnitura de chiulasa foarte putin, pierde compresie si de aceea il da afara pe la supraplinul vasului. Intr adevar antigelul era cam maroniu inchis ca de fum asa.Uleiul era ok, fara spuma fara nimic.Aaa mi a schimbat si termostatul ca sa stau eu linistit dar mi a zis clar, ca mi l schimba degeaba. Bun, am luat garnitura victor reinz, am luat si prezoane noi, in fine. chiulasa a verificat o si a zis ca nu are nevoie de planeitate. Garnitura veche a zis ca n a vazut o ciupita deloc, in fine o fi fost prin interior fff putin. Bun am schimbat garnitura si se parea ca problema s a rezolvat, mers in concedii, etc, totul ok. Am mai completat doar dupa schimbarea garniturii ff putin. Asta vara mi s a ars ventilatorul de aer, cel mare. Am luat altul, si l am schimbat eu, trei suruburi si o mufa nu e o mare problema. Numai ca simteam ca ceva este in neregula in sensul ca ventilatoarele nu mai porneau la actionarea climei, in fine rece facea in masina dar se auzea cum da sa declanseze compresorul si nu pornesc ventilatoarele sau ceva de genul.Le am lasat asa, mai ales ca se apropia si sezonul rece. De fapt am aflat mai tarziu ca era arsa siguranta de pe capacul bateriei si de aceea nu mai plecau, lucru care s a confirmat imediat dupa schimbarea sigurantei. Ok, sa revin la problema cu antigelul. in decembrie am plecat in italia. Prin slovenia ridic capota sa ma mai uit la una, alta. Surpriza....vasul de antigel aproape gol si urma de antigel pe sub vas. In timpul asta eu aveam siguranta aceea arsa, nu stiam de ea. In fine am cumparat antigel plecat mai departe si ajuns in italia cu bine. Am mai verificat si tot scadea nivelul de antigel. Am mai cumparat antigel, apa ca sa am pt completat. Bun, la intoarcere, tot prin Slovenia s a aprins martorul de apa in bord acul s a dus la 130 grade si am oprit imediat. Vasul era gol golut. In timpul asta siguranta aceea tot arsa, ventilatoarele nu mergeau cd am oprit atunci, ma gandesc ca trebuiau sa mearga. Am completat cu antigel, apa si am plecat mai departe. N am mers 3  4 km, ca iar s a aprins, iar vasul gol. Suna mecanici prin tara etc, greu prin telefon  sa rezolvi ceva. Am ajuns intr un peco sa o las sa se mai raceasca, am mai pus apa si am plecat asa insa nu mergeam mai mult de 2000 ture. Si asa am venit, n a mai facut probleme atat cat mergeam in 2000 ture 110 km/h, cam asa. Chiar i am dat mai tare pe la sibiu si imediat dupa ce am coborat de pe autostrada s a aprins iar apa. Completat cu apa si am venit asa in 2000 ture acasa. Eee, acasa, un electrician s a dus direct la siguranta aceea(cea din mijloc de 40 A, exact siguranta ventilatoare) de pe baterie=arsa, mi a aratat o, era rupta de la mijloc. Am inlocuit o am pornit am actionat clima si au pornit ventilatoarele imediat, deci am zis noi ca de acolo a fost, apa s a incalzit prea tare, ventilatoarele nu porneau si logic a fiert si a dat o afara. N am mai facut decat sa scot apa din ea, pt ca avea mai multa apa decat antigel si sa facem aerisirea si completat cu antigel pt sezonul rece. Am inceput iar sa merg tare cu ea 3000 ture si totul ok. Acum doua zile am fost pana la constanta, pe autostrada. La intoarcere am ridicat capota sa ma mai uit p acolo si surpriza....fata de cat antigel stiam ca era  nivelul scazuse sub minim, deci iar pierde pe undeva. Am desfacut vasul si intr adevar este un pic umed pe acolo, dar nu mi dau seama de unde, pe la supraplin, nu stiu. Pe la buson nu se vede urma, in schimb am mai vazut o dara de antigel pe marginea vasului de la jumate, dar nu se vede urma ca ar fi curs de undeva. AA  si am mai gasit umeda mufa aceea care intra in vas cu doi pini si am mai gasit umed si acolo la vas unde intra mufa, unde sunt cei doi pini. Ciudat. Vasul e schimbat si el nou. Nu mai stiu ce ar putea fi, masina porneste bine, incalzeste apa nu trece de 90, merge ff bine, furtunul acela de apa este tare, totul pare ok, pe la radiator nu se vede nimic. Sa se fi intamplat ceva in timpul cat a mers cu siguranta aceea arsa?Sa se fi dus iar  garnitura de chiulasa?Termostatul? Ce ma sfatuiti sa mai verific? Un test de compresie ceva? Sau unde sa merg undeva in bucuresti? Multumesc si scuze pt povestea asa de lunga...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut baieti am citit si rascitit topicul asta si am ajuns la concluzia ca nu toate se comporta la fel in cazul asta , am un golf 2.0 tdi bkd 219k km (reali) si observ ca trebuie sa completez antigel la aproximativ o luna,tin sa precizez ca dupa o luna e cam la nivelul minim poate mai mult putin,presiune in vas am observat ca nu exista antigel in ulei la fel,ce am observat e ca dupa pornire la cateva minute iese un fum albicios iar apoi totul e bine si frumos,iar pornirea peste 80 de grade e cam greuta in sensul ca trebuie sa dau la automat 2-3 sec,M ar interesa daca chiar este chiulasa aproximativ cam cat ar fi costurile de reparatii.

 

EDIT:In 2 luni de zile am completat cam 700 ml antigel simplu

Modificat de Stefan977
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu masina la service. A trebuit schimbata garnitura de chiulasa si pe langa ea a mai schimbat inca 4 garnituri daca stiu bine. Din spusele mecanicului au fost 3 gauri in garnitura. Care ar fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut cam cat au fost costurile reparatiei?merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, NuCeTaNu said:

Am fost cu masina la service. A trebuit schimbata garnitura de chiulasa si pe langa ea a mai schimbat inca 4 garnituri daca stiu bine. Din spusele mecanicului au fost 3 gauri in garnitura. Care ar fi cauza?

aia cu 3 gauri e cea mai groasa...si se determina in functie de cat iese pistonul din blocul motor...de obicei cand schimbi pistoane,cuzineti,vilbrochen trebuie sa masori( si chiar sa cantaresti pistoanele)cat iese pistonul din blocul motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Costul la manopera a fost de 450 ron plus aproximativ 300 costul garniturilor si ce a mai fost pe acolo. Un litru de diluant pentru ca a curatat nu stiu ce pe acolo. Cred ca egr-ul.

Nu stiu daca motorul a mai fost sau nu desfacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ii clar, niste prosti si aia din jermania. La reprezentata au dat asa un verdict surprinzator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat astazi si seria chiuloasei se termina cu A stiu ca e cam stupida intrebarea dar masina consumand aproximativ 500 ml antigel in 2 luni si ceva de zile sa trebuiasca chiulasa schimbata cu totul sau doar garnitura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor! 

Am o Skoda Superb 1, 1.9 96kW, AWX,  136k km reali, mașină luată de nouă si servisata la timp si cu răspundere.

Am o problemă mare cu pierderea lichidului de răcire. Este o pierdere violentă, extrem de rapidă. Cum pun lichid in vas începe să curgă imediat undeva jos sub motor. M-am uitat prin toate părțile accesibile si nu reușesc să văd pe unde pierde.  E prima mea mașină VAG asa ca sunt usor pierdut. Habar n-am pe unde sunt conductele de apă. 

Ieri am schimbat kitul de ambreiaj si volant. Este posibil sa se fi întâmplat ceva atunci?

videocompress-071-VID-20180317-WA0013.mp4

Modificat de Davidoff_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic, nu are legatura schimbul de ambreiaj cu circuitul de apa practic, orice este posibil.

daca-ti curge imediat ce completezi, cred ca ai un furtuns scos/spart.

pune pe cineva sa puna apa/antigel si uita-te sub masina .. o sa vezi clar pe  unde curge.

mai poate curge si pe la pompa de apa , in cazul asta, pierde prin dreptul fuliei vilbrochen ( sub capacul de la distributie ).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Da, are legatura cu montarea/demontarea cutiei. In spatele motorului sunt doua furtune care ies din distribuitorul prins pe chiulasa, ambele sunt tur si  unul duce in calorifer de caldura si unul duce in termoflot, ambele stau pe cutie, e posibil ca la montare/demontare sa le fii prins cutia sau le-a taiat cand le-a legat. Sau mai poate sa curga pe la flansa din spate sub pompa tandem, sau pe la mufele rapide pe la o-ringuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru sugestii! 

Acum rămâne sa fac cumva sa duc mașina la domnul ce a făcut schimbul ambreiajului și să rezolve . Cu siguranță trebuie sa fie ce a spus Kosmyn_aurel89. Nu prea cred în coincidențe...

(M-am băgat sâmbătă sub mașina ridicată pe cric si un prieten a turnat în vasul de expansiune. Să fiu al naibii dacă am văzut exact locul de unde curge).

Va tin la curent.

Multumesc frumos! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare trebuie data iar cutia jos? ??‍♂️

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie data cutia jos,verifica furtunele de sub pompa tandem

pt siguranta ta nu te mai baga sub masina suspendata numai pe cric

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat astăzi.  Era într-adevăr unul din cele două furtune (lipite) de la distribuitorul prins de chiulasă. Îmbătrânit în mod evident si deranjat de mișcarea cutiei in timpul schimbării ambreiajului si volantei. Era o chestiune de timp până s-ar fi crăpat de la îmbătrânire. 

Va multumesc frumos pentru ajutor!

Toate cele bune! Kilometri fără probleme ?

Modificat de Davidoff_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare.

Am si eu aceasta problema pe un Golf 7 2.0 TDI CRBC.

Din ce am observat eu, am pierderi doar la turatii mari. 
Am tinut.o in parcare (cu motorul incalzit) la 3500-4000 de ture  cate 30 de secunde si de fiecare data a pierdut cate jumate de deget din vasul de expansiune.

De asemenea vedeam apa cum circula cu Bule pe aici:
 RGD20Zt.png

 

Pe jos nu am remarcat scurgeri. Care ar putea fi problema?

Inca astept sa fiu programat la service.ul unde am incredere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,aceeasi problema mi a aparut si mie acum,tu cum ai reusit sa rezolvi  problema?

Ajutama daca stii rezolvarea ms

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE, SE SANCŢIONEAZĂ!

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Pls delete. 

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Salut,

Am o problema cu pierderea antigelului pe la termoflot intre bateria filtrului de ulei si bloc motor. Masina este Skoda superb 2.0 TDI CFFB,140 cp. Ma puteti ajuta va rog cu un cod de piesa pentru garnituri? Sau daca are cineva o diagrama al acestui subansamblu. 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!