Jump to content

Pierd antigel


Lucionix
 Share

Postare recomandată

Acum 2 ani am schimbat distributia(18.000 km parcursi) si din cate imi aduc aminte pompa de apa era HEPU.

Pierderea este foarte mica in sensul ca in doua luni nivelul de antigel a scazut de la limita maxima la minima, asa ca nu am dat mare importanta pierderii de antigel, insa aveam un zgomotul atunci cand porneam si opream aerul conditionat pe care l-am crezut ca provine de la cureaua de accesorii. 

Am fost la un mecanic sa inlocuiesc cureaua de accesorii si am constatat ca pierd antigel pe la pompa de apa.

Cum ai rezolvat-o pana la urma? Ce pompa de apa ai ales?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna dimineata,

Ma alatur si eu din pacate problemelor dezbaute aici. Cu masina am mers aprox. 4000Km de cand am cumparat-o(acum are 165.000Km) si in ultimii 200 Km mersi 99% in regim urban am completat 500 ml de antigel.

De dimineata am observat ca marginea stanga (cea de plastic) a radiatorului este umeda si de asemenea pe scut se vede umed.

Inca nu am stat sa vad dupa ce ajunge temperatura la 90*C daca se vede ceva curgand. Ceea ce am observat este ca atat radiatorul din fata(cel care are marginea ca un fagure) cat si cel pe care sunt montate ventilatoarele sunt umede pe partea laterala(partea cu vasul de expansiune). Apropo, in ambele intra lichid de racire?

Din ce imi dau seama pe acea parte este si pompa de apa. Sa ma astept sa se fi dus la km astia? Km sunt reali, am planul complet de service printat din sistemul VW.

Multumesc pentru pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa te astepti. Eu nu ma asteptam, dar uite ca am vazut-o si pe asta. Un passat 2011 cu rugina pe portiere. Am mai auzit, vazut poze cu rugina in garantie, dar... I mean, WTF? pai ce, astaea-s masini bă nene? Unde e galvanizarea renumita la vw-audi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca pertinenta este putin deplasata comparatia ta. Rugina aia poate avea multe cauze ce nu au legatura cu galvanizarea din fabrica.

In cazul meu e vb de o masina cu istoric si km reali si eu nu am reusit sa gasesc situatii in care la aceasta "varsta" sa pice pompa de apa. Asta nu inseamna ca este exclus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema din vara, de pe pagina anterioara.

Am schimbat pompa de apa si totul e ok acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bogdan_: cum ai descoperit ca este pompa de apa. Se poate observa fara demontarea acesteia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desfaci capacul de la distributie si tragi o geana in jos dupa pete roz.

PS: am inteles ca ai istoricul masinii, nu era vb ca nu-s reali km sau varsta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacul de la distributie se poate desface doar de sub masina cu scutul demontat?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/22/2016 at 8:44 AM, identitate78 said:

Buna dimineata,

Ma alatur si eu din pacate problemelor dezbaute aici. Cu masina am mers aprox. 4000Km de cand am cumparat-o(acum are 165.000Km) si in ultimii 200 Km mersi 99% in regim urban am completat 500 ml de antigel.

De dimineata am observat ca marginea stanga (cea de plastic) a radiatorului este umeda si de asemenea pe scut se vede umed.

Inca nu am stat sa vad dupa ce ajunge temperatura la 90*C daca se vede ceva curgand. Ceea ce am observat este ca atat radiatorul din fata(cel care are marginea ca un fagure) cat si cel pe care sunt montate ventilatoarele sunt umede pe partea laterala(partea cu vasul de expansiune). Apropo, in ambele intra lichid de racire?

Din ce imi dau seama pe acea parte este si pompa de apa. Sa ma astept sa se fi dus la km astia? Km sunt reali, am planul complet de service printat din sistemul VW.

Multumesc pentru pareri.

Pompele de apa nu cred au nicio regula....nici eu nu pot sa inteleg acest "defect de fabrica"....
La vechea masina (Passat CC 2011 CFFB ) nu am avut nici o problema cu pierderile de antigel pana la schimbul distributiei la 180 000 km, insa la actuala masina ( CC 2013 CFGB cu 123 000 km reali) am avut aceeasi problema ca multi alti posesori de VW si a trebuit sa schimb pompa de apa la 121 000 km, desi distributia trebuie schimbata la 210 000 km.
Pompa de apa, problema cu volant-ul dar si alte probleme "generale" (mecatronic la Audi) ale grupului VAG ma vor face sa ma orientez catre un producator suedez sau japonez la urmatoarea masina :) Noi, cumparatorii, suntem singurii care putem "protesta" pentru regresul calitatii masinilor nemtesti prin reorientarea catre alti producatori.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.12.2016 at 1:01 PM, identitate78 said:

@bogdan_: cum ai descoperit ca este pompa de apa. Se poate observa fara demontarea acesteia?

Scuze ca am vazut tarziu mesajul.

Am descoperit problema imediat ce am ridicat masina pe elevator. Erau urme de depuneri roz de antigel care porneau de langa pompa de apa pana jos pe baia de ulei.

Am inlocuit pompa de apa care avea numai 5000 km. Schimbasem tot kitul de distributie cand am cumparat masina. Nu stiu daca a fost defect de fabricatie sau montare gresita. Una din doua, dar e bine ca am scapat de problema.

Modificat de bogdan_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CE sa montezi gresit la o pompa? Curgea pe la etansarea axului sau pe la oring?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cine imi spune si mie daca ce se vede in vasul de expansiune e normal la un 1.6 TDI?

incerc sa imi dau seama pe unde pierde antigel (am completat la fiecare revizie, acum am 55.000 km, masina luata de noua).  La 3000 km de la ultima revizie, am completat 500 ml, aparent consuma din ce in ce mai mult, Urma de antigel de pe borcan este de la ultima completare, se poate ignora

Motorul era pornit de aprox 5 min, mers doar la ralanti.

 

Modificat de dionescux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu inca o filmare. Stie cineva daca asa se manifesta garnitura de chiuloasa?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am o Skoda Superb (3U), motor 1.9 TDI, 115 CP, din 2008 (seamana cu Passat B5).
Anul trecut am schimbat distributia si pompa de apa.
Dupa cateva saptamani am inceput sa observ ca din vasul de expansiune dispare antigelul.
Am schimbat busonul. Am schimbat vasul de expansiune. Pierderea de antigel persista.
Pana acum am fost la multi mecanici si Service-uri. Nimeni nu i-a dat de capat.
Multe pareri. Nimic concret.
Pe scurt:
- antigelul se pierde prin gaura de supraplin. Am pus o sticla la gaura si la viteze de peste 90 km/h se face presiune (fara bule) si umple sticla.
- nu este spuma in ulei

- nu este ulei in antigelul din vasul de expansiune. Antigelul ramane curat
- nu face bule in vasul de expansiune
- nu sunt urme la teava de esapament
- la verificare s-a constatat ca pompa de apa este montata corect
- acul pe bord urca de la 0 la 90 si ramane la 90 in timpul mersului.
Unii au spus ca poate fi garnitura de chiulasa si trebuie schimbata si rectificata chiulasa. Altii insa neaga ca ar fi garnitura.
Ce ar putea fi ?
Apare aceasta problema pe tester ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Am un coleg care are un Audi A3, 2001 1.8 automat si in weekend a gasit antigel scurs in interiorul masinii, pe langa consola centrala. Are cineva idee de unde/pe unde poate curge? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur e antigel ? Se testeaza usor, il gusta si daca e dulce , atunci antigel e. In zona respectiva precum si in interiorul masinii prezenta antigelului se datoreaza in 99% din cazuri din cauza caloriferului de incalzire ce prezinta fisuri sau rareori din cauza furtunelor de tur si retur ce vin la calorifer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este atigel, l-a gustat :) plus ca a disparut din vasul de antigel. ma gandescca trebuie sa dea jos bordul ca sa aiba acces la acel radiator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer la Audi A3 nu stiu dar la marea majoritate din grupul Vag asa se face, trebuie demontata plansa bord , sa mai faca niste verificari vizuale prin stanga si dreapta consolei centrale, pe sub bord sa fie sigur ca de acolo se prelinge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma s-a desfacut bordul si este caloriferul de incalzire. S-a comandat piesa, dar din pacate a fost livrat un alt model decat necesar. Speram ca urmatoarea livrarea va fi corecta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Acum o saptamana am avut nivelul de antigel prea mic, motiv pentru care am avut automat si luminita de avertizare in bord. Treaba asta a aparut dimineata. Am complectat cu apa plata cumparata (aproximativ 200 ml) pana la nivelul maxim. Dupa aproximativ 1-200 km am verificat nivelul si am vazut ca era peste nivelul maxim cu exact cat am bagat eu. Am scos din nou lichid pana a ramas la nivelul maxim din vas. Am facut un drum de berlin fara nici o problema dar aici a doua zi am avut din nou surpriza sa am luminita rosie in bord si lichid sub nivelul minim exact cat prima data. Ce poate avea? Ce sa verific?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sa fie la semnul de maxim cand motorul este rece, nu la cald nu dupa 1-200 km ,nu mai scoti nu mai adaugi nimic.Daca continua sa scada verifici pe unde pleaca ,pe la furtune , radiator , calorifer , prin esapament , in ulei etc  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietena mea are o Skoda Fabia 1.4 mpi si am observat ca pierde antigel , dar nu am gasit pete sub masina. In schimb am observat ca la parcari scoate mult lichid pe esapament. Asta inseamna ca ii sparta/fisurata garnitura de chiulasa, sau pe unde ar ajunge in esapament? In vasul de antigel nu am gasit ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am si eu o nelamurire: am descoperit pe unde pierd antigelul insa nu stiu sigur ce ar trebui inlocuit. Pierd pe la termostat, exact unde este fixat pe blocul motor prin acele 2 suruburi, si nu sunt sigur daca are sau nu garnitura, ce garnitura ar trebui sau daca sa schimb cu totul.

Apa nu sare de 90 grade, nu am fluctuatii de aer rece/cald si nu am ulei in apa sau invers. 

 

Golf V 2.0 TDI, BKD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!