Jump to content

Pierd antigel


Lucionix
 Share

Postare recomandată

  • 4 weeks later...

Va salut.

Ma ajutati si pe mine la ce cuplu se strange chiulasa la un motor BKD ? Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Joltanrichard93

Salut am si eu o problema cu un passat b5 din 2000 1.9 tdi 85 kw cod motor ajm , am umblat putin prin oras de pe la ora 7 si nu stiu ce ma pus in cap sa deschid capota sa verific si eu apa uleiul etc ... Okay am vazut apa pe nivel minim am intrat in magazin mi.am cumparat antigel roz gata diluat am bagat un litru okay toate cele bune am mers in oras drumuri etc si mmam oprit si eu sa mananc si cand sa plec imi apare check coolant okay verific apa , apa era sub minim deschid borcanul urca apa inapoi in borcan bun merg acasa cu masina parchez iar la fel check coolant deschid borcanul ma uit la apa nimic nici un semn de ulei in ea nici pete negre pe borcan nimic dar in schimb ma uit pe scutul masinii vad balta de antigel ma uit cu lumina de la telefon poate oi avea ceva spart ceva furtun sau la radiator sau nu stiu , chiulasa as prefera sa o exclud ca , chiar nu cred ca am simptome de asa ceva plus daca scapa scapa putin ma gandesc nu vizibil pe scutul de la motor ... Unde ce sa verific ... Acuma am cumparat masina de o luna de zile ... Termostatul e dus sigur care acuma dimineata imi ajunge pentru ca si temperatura de la apa oscileaza intre 70 si 90 se grade , mentionez ca apa nu trece se 90 de grade ... Ce sa fac cu ea ? O fi de la termostat ? Furtunas ceva spart fisurat ? Borcanul de apa fisurat? Si in cel mai rau caz nu vreau sa aud sa fie chiulasa ... Astept raspunsul vostru

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

POsibilitati sunt multe, dar tu esti cel mai instare sa iti dai seama de unde picura. da jos scutul si vezi unde picura, n-ai cum sa ratezi daca curge in halul ala, poate sa fie si de la pompa de apa, caz in care trebuie remediu urgent.

 

PS: pune semne de punctuatie etc, ca ma dor ochii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spala motorul si studiaza urmele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut! Am niste scurgeri de antigel in fata masinii, pe la bara pe partea soferului. Curge cateva picaturi o data la cateva zile, chiar daca nu pornesc masina, stie cineva de unde poate fi? Un furtun? Radiator? Am atasat si o poza

post-144849-0-41777500-1432051943_thumb.

Modificat de grim22
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nu dai scutul jos sa faci o inspectie nu ai cum sa ghicesti. Pe partea soferului daca ridici capota, nu prea ai decat sa te uiti pe la radiator si furtunele aferente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am urmarit discutiile de pe acest topic si vreau sa va spun si problema mea. In urma cu 3 luni am cumparat un Passat 1.9 TDI  motor AJM 116 cai adus din Germania. Am facut cam 1500 km nici o problema la masina. Apoi am schimbat distributia inclusiv pompa de apa. Dupa aceasta operatiune am inceput sa pierd antigel cam la 100km cam 0.5 cm pe vas. M-am intors la mecanic a zis ca este vascocupla sau temocupla care nu raceste suficient, se creeaza presiune f mare si refuleaza pe la supapa din vasul de expansiune. (mi-a aratat ca trebuia sa se invarta f tare si el a oprito cu mana, tin sa precizez ca motorul nu era incalzit la 90) Am schimbat vascocupla dar problema a ramas. Apa nu a trecut niciodata de 90 . Mecanicul imi spune ca este garnitura sau chiulasa. Capacul vasului de expansiune l-am schimbat ca a zis ca in unle cazuri poate fi si ala. Antigelu ii curat. Referitor la pret 400 aproximativ a zis manopera pt schimbarea garniturii?  Ce parere aveti? Mie mi se pare suspect ca doar dupa schimbarea distributiei a aparut problema. Sa fie doar o coincidenta?Tin sa mai precizes ca se aude dar nu tot timpul un zazait care pare a fi apa pe traseu... dar asta se auzea si inainte si nu pierdeam antigel.Sper ca m-am facut inteles. Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Daca ii dai forja tare si ai presiune pe instalatie nu e ok. Adica daca sunt furtunele tzapene.

Vezi ce temp ai pe vag-com.

Pune o carpa/servetele sub vas sa vezi daca sigur de acolo pierzi.

Sub masina nu ramane nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Forja nu ii dau max 130 pe autostrada da aia rar la cate autostrazi avem :(. Temperatura am verificat-o cu softul si nu a trecut de 87 sau ceva de genu pe niste delusoare. Sigur pe acolo pierd ca se vad stropi pe scut si daca pun mana la supapa se simte umed. Cu motorul incalzit daca verific furtunul cel gros care duce spre radiator e cam teapan, iar daca desfac busonul normal ca presiunea iese. Intrebarea mea este acel furtun dupa ce opresti motorul cum trebuie sa fie? banuiesc ca moale adica sa nu ramana presiune pe instalatie. nu? Sa inteleg ca ii cam semn de garnitura sau chiulasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

       Noroc baieti,am si eu o problema cu care ma confrunt de ceva vreme: VW PASSAT TDI  B5,5 AVF,131 CP: 1)Arunca antigelul pe la stutul de la vasul de expansiune,cam 1l la 50 km,am pus o sticla la stut; 2)In vas este o spuma alb-galbuie;3)Nu scoate bule in vasul de expansiune cand pornesc motorul fara capac la vas,nu am ulei in vas si nici antigel in uleiul din baie,nu scoate fum alb pe evacuare; 4)Apa in bord nu trece de 90 grade,caldura i-mi baga cu intermitente;5)Am curatat tot sistemul de racire cu furtunul cu  apa am scos si furtunul de la racitorul de ulei,am scos furtunele din radiatorul de caldura si am bagat un stut ca sa nu il infund, si din radiator iese pietricele micute albe si rosii si spuma,dar nu iese apa cu aceeasi presiune cu care intra ci foarte incet, termostatul l-am scos si era rosu de rugina,l-am spalat cu otet si este ca nou,deschide cand fierbe apa in ibric. Radiatorul este rece dupa un drum de 20 km.  Am mai facut si anul trecut o curatire a motorului si a iesit tot asa mizerie,piericele si spuma(are perioade cand iese mizeria) dar pana acum nu i-mi pierdea antigelul.Eu vreau sa schimb radiatorul dar din ce am citit eu pe forum am observat ca lumea spune ca este arsa garnitura de chiulasa sau chiulasa fisurata.Va rog sa ma sfatuiti si pe mine ce sa fac,cei care v-ati mai lovit de aceasta problema sau cei care va pricepeti...Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai probleme cu radiatorul,schimba-l/repara-l,din cele descrise detine 99,99% e garnitura de chiuoasa,am patit-o si eu,de altfel un fel de problema cunoscuta la B5.5 ca "boala"  :icon_geek:​

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

    Am spalat tot circuitul de racire cu furtunul cu apa si de 2 zile merg fara termostat si numai cu apa distilata.Am schimbat capacul de la vasul de expansiune si situatia este in felul urmator:  Nu mai am nici o spuma in vasul de expansiune si nici mizerie,am cuplat si furtunele la caloriferul din bord si sunt calde toate furtunele constant(baga si caldura) dar neavand termostatul,apa nu trece de 55-60 grade. Furtulele sunt intarite usor,mi-a dat afara pe supraplin doar cantitatea de apa cat sa stea nivelul bine in vas*(cred ca si-a facut aerisirea).Azi vreau sa montez termostatul si sa mai tin sub observatie 2 zile circuitul,apoi sa pun antigelul.Poate scap fara probleme la garnitura de chuloasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Continui cu problema mea. De 2 zile am pus termostat nou,am pus antigel si apa distilata.am facut 50 km numai in oras si am constatat urmatoarele;Nu mai arunca gram de antigel pe la stutul de la vasul de expansiune,nu mai scoate nici un fel de bule de aer in vas,furtunele de apa sunt potrivite putin intarite,cele 2 furtune care duc in caloriferul din bord sunt fierbinti(am caldura multa in masina),apa in bord este constanta la 90 grade(nu fluctueaza),furtunul care iese din motor cu termostatul este caliu(nu este fierbinte ca celelalte) iar radiatorul nu este cald dar cand merg foarte mult in turatii mari se incalzeste putin,astfel (este jumate cald si jumate rece),treapta a 2 la ventilator nu porneste deloc,nu am ulei in antigel si nici antigel in ulei si nu pierd nici antigel.Cred ca am scapat de garnitura de chiulasa dar cred ca am radiatorul partial infundat.Este posibil sa i-mi fi facut problemele din comenturile celelalte datorita radiatorului partial infundat????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred,mai degraba termostatul,dar atentie ca pierderile cauzate de garnitura de chiulasa apar deobicei la turatii mari,distante mai lungi parcurse,la mine asa se manifesta,e posibil ca in oras sa nu ai probleme dar daca iesi afara si te duci pe distante mai mari (50-100km) sa-ti reapara pierderea,monitorizeaza situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,am sa ies putin pe autostrada sa o tin cativa km in 3500 ture sa vad cum se comporta,tu crezi ca este termostatul blocat pe inchis?(este nou :VEMO) si cu celalalt vechi la fel imi statea temperatura la 90 grade si radiatorul tot asa era(rece) si cand l-am bagat in ibric si l-am fiert mi-a deschis eu am spalat cu jet si fagurii radiatorului si cred ca isi face racirea mai bine,daca era termostatul blocat nu trebuia sa urce apa?   Credema ca nici nu stiu ce sa mai fac,vreau sa schimb distributia saptamana asta si nu vreau peste ceva timp sa desfac motorul din nou pentru garnitura de chiulasa(mecanicii abia asteapta) acum nu mai are nici un simptom de garnitura arsa sau chiulasa fisurata,am mers si cu ea turata( 3000-35000)prin oras si nu mai face figuri.  Eu cand am curatat tot sistemul de racire am bagat si 4 litri de otet in motor si am mers 2 zile cu el,apoi am dat drumul si am bagat numai apa distilata,ma gandesc sa-mi fi aruncat si din cauza asta,sau sa-si fi facut aerisirea sistemului de racire,?

Modificat de mirel73
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Chestia  cu otetul n-am mai auzit-o decat la curatirea fierelor de calcat.Tu urmareste cum se comporta masina inafara localitatii,implicit la viteze/turatii mai mari si constante si aici nu-ti imagina avioane ci pur ei simplu condus inafara localitatii,daca iti scade in continuare antigelul si ai eliminat restul cauzelor poti suspecta garnitura de chiulasa care de altfel e o "buba" cunoscuta la passat-uri,asta in ultima faza.Daca pierde lichid in continuare inafara localitatii 99,99% e de vina garnitura de.chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Azi am iesit pe autostrada 20 km in 3000 ture(140km/h)iar apoi 20 km in oras in 2500-3000 ture,dupa ce am verificat totul este ok,caldura este f buna,nu a mai aruncat antigel pe la stutul de sub vasul de expansiune,nu a disparut antigel din borcan,ceasul in bord indica 90 grade constant,radiatorul este putin cald in zona unde intra furtunul de sus  care vine din motor iar furtunul de apa de jos care duce in termostat este rece,nu mai scoate bule de aer in vas nici cand este motorul pornit si nici cand opresc motorul, Miercuri am programare sa schimb distributia (contitech),cred ca m-am speriat degeaba cu garnitura de chiulasa.......Nu sunt sigur cu radiatorul daca este bun sau infundat dar cred ca o sa il duc la verificat,Mersi pentru sfaturi,voi reveni cu comenturi dupa ce o mai verific zilele astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bun radiatorul, si la mine e rece jumate si e totul in regula. La temp astea nici nu ai cum sa fie tot cald, se raceste imediat.

Lasa-l in parcare 10 min pornit sa vezi ca se face tot radiatorul cald(semn ca nu e infundat), apoi cum ai pornit se raceste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La mine las motorul pornit 1 ora in parcare si nu se incalzeste deloc.Maine ma apuc sa dau jos radiatorul sa vad care este situatia lui si daca nu este partial infundat o sa ma apuc de garnitura de chiulasa (sper sa nu).........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai avut motorul pornit atata timp, temperatura la bord a fost depasita? daca nu las-o in pace. e normal sa nu fie radiatorul cald in conditiile in care apa a circulat prin circuitu mic, mai ales daca clima a fost pornita si ai avut cald in masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect, atata timp cat apa nu fierbe, lasati in pace sistemul de racire pentru ca isi face treaba.

Dieselul are o mare problema, ca nu pierde prea multa caldura , de asta este si eficient fata de benzina. Implicit este mai rece in functionare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare,

 

Am schimbat garnitura de chiulasa pana la urma si problema s-a rezolvat, asa ca daca va curge antigel pe la supapa  din vas exista sanse mari sa fie garnitura de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat de curand un tuareg r5 an 2005 la care am o problema destul de grava la sistemul de racire, cum nu pot sa deschid un topic nou (unde cred ca sigur as primi mai multe pareri)am sa scriu aici

Problema consta ca pierde antigel si pierde in functie de regimul de mers, am observat ca la un mers normal in bucuresti in decurs de 3 zile si 100km mi se aprinde becul de lipsa lichid racire dar temperatura nu sare de 90 grade chiar de se merge bara la bara.

La drum intins si mers cu ceva viteza sa zic 120 km pe ora dupa 3-4km incepe sa urce apa spre 120 grade si creste destul de repede , in momentul las acceleratia si temperatura scade destul de repede la 90 de grade si mai merg ce mai merg si se aprinde becul de la lipsa lichid.Ce am mai observat si mi se pare ciudat este ca motorul ajunge foarte repede la 90 grade conform ceasului temp apa din bord, adica mers normal in 2-3km si 6 min ajunge la 90 grade

Azi am facut un test, am pornit masina am plecat cu ea in 5 min si 2 km apa a ajuns la 90 grade si am mers pe o portiune ceva mai turata cu ea adica in S cu pedala la fund sa zic ca 2km si am tras pe dreapta am ridicat capota si am observat abur si ca pierdeam lichid pe la capacul vasului de antigel

Am pus mana pe furtunul ce intra apa in radiator si era cald dar cel care iese din radiator face legatura de motor prin termostat era rece sloi si el si radiatorul , abia dupa ce am mai mers cu masina citeva minute bune si am oprit sa verific am observat ca s au incalzit.Treaba asta mi se pare ciudata , din cite stiu in momentul cind apa ajunge la 90 grade se deschide termostatul si furtunul ce iese din radiator se incalzeste.Am ajuns acasa am lasat o sa se raceasca bine , am completat cu antigel diluat si am plecat iar in proba de data aceasta mergind normal, la fel cam 2-3 km si 6 min apa a ajuns la 90 grade am mai mers un pic si am oprit sa vad daca se incalzeste furtunul ce iese din radiator si la fel rece sloi, a trebuit sa mai merg cel putin 15 minute de cind apa in bord a ajuns la 90 grade ca furtunul ce iese din radiator sa se incalzeasca , semn ca sar deschide termostatul dupa cite stiu eu.Voi ce ziceti, vi se pare un lucru normal cum functioneaza termostatul meu ? Sau trebuie sa caut problema cu refularea apei din borcan in alta parte?

de mentionat ca:

-nu am apa in ulei , nici nu face spume la buson si nici nu a crescut nivelul

-nu intra ulei in sistemul de racire

-cu capacul desfacut si motorul rece pornit nu da bule nici gaze in vas

-furtunele cind e cald motorul nu sunt foarte tari dar nici moi, cit pot sa le strang pina la jumatate intre degete

-nu scoate fum de niciunfel cai rece sau cald motorul

Nu stiu cu ce sa incep ca sa rezolv problema asa ca orice parere/sfat este bine venit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!