Jump to content

Pierd antigel


Lucionix
 Share

Postare recomandată

stai calm, cum sa fie 1500ron? 150-200 garnitura si cat mai poate sa ffie manopera + planeitatea?. poate 100euro tot.

Garnitura daca e arsa iti intra antigel in ulei, din cate stiam eu.

ai scut? daca nu, nu are cum sa nu vezi de unde picura, uita-te la ea din ora in ora, vezi cand incepe si unde incepe, mai muta masina sa vezi unde incepe sa picure.

o ridici pe cric si luminezi sub ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunele sunt ok din cate am observat. a bagat un prieten presiune aproape 2atm de ziceam ca or sa plezneasca furtunele. vasul l-am scos si l-am verificat, preventiv, pentru ca scurgerea este in partea opusa acestuia. imi vorbeau asa cum am mai zis, niste cunostinte ce au intampinat  o astfel de problema ca in zona indicata de mine, mai mult sau mai putin sub baterie, ar fi un element din plastic unde intra niste furtune care se crapa sau ce Doamne iarta-ma o pati, si ca asa ar reactiona.

ce ma surprinde pe mine este faptul ca pierde atunci cand sta. cand mai normal ar fi fost sa piarda in mers.


cred ca asta e solutia. sa-mi iau o patura calduroasa si sa trag un pui de somn sub ea. :)

de-asta vreau si eu sa cred ca defectul este altul. pentru ca citind postarile voastre am vazut ca daca ar fi garnitura de chiulasa ar tb sa existe niste simptome, pe care eu unul nu le-am regasit. recunosc ca nici nu le cunosteam pana acum sa le urmaresc pe toate, dar va tb sa le caut daca vreau sa fiu sigur.

Modificat de Radius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radius

eu am avut o problema similara cu a ta pierdeam antigel can masina staiona in mers nu pierdeam deloc (rezolvarea era schimbat garnitura de chiulosa ca garnitura a inceput sa curga iesea antigel ) pierdeam antigel in partea dinspre baterie in colt.

marius1982.11

depinde unde este arsa garnitura nu in toate cazurile iti intra antigelul in ulei 

 
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Da si eu pierd tot pe acolo si a fost greu de descoperit locul, chiar si pentru cei de la service a fost greu pana au descoperit, pica undeva pe niste elemente de la cutia de viteze. Deci nu ajungea jos pe asfalt. Inca nu am schimbat garnitura pentru ca nu curge in ulei si nici in cilindri. Dar am de gand sa fac treaba asta in viitorul apropiat. Tot 1500 ron mi-au spus si mie ca costa.

 

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani in primul rand!

Am descoperit problema iar de la 1500 de lei costul reparatiei, am ajuns la 3 lei (costul unui oring) si un dop de silicon. :)

Cel care mi-a gasit/rezolvat problema a zis ca este o problema obisnuita la golf-uri si passat-uri si ca orice mecanic ar trebui sa o stie. Vreau sa cred ca mecanicul meu n-a stiut-o, pentru ca altfel inseamna ca a vrut sa ma jupoaie de viu.

Problema era urtmatoarea:

exact udne spuneam eu ca ar fi perderea, adica intre baterie si motor, undeva sub o teava metalica care am inteles ca ar fi de la EGR, este o piesa din plastic in care intra niste furtune (prin care circula antigelul evident). dupa ce am demontat piesa respectiva am observat ca garnitura din interior (oring-ul) era rupta in vreo 3 bucati iar buza piesei de plastic care tine garnitura in loc, de asemenea rupta.

Ca rezolvare de moment mi-a inlocuit garnitura si mi-a pus niste silicon care sa etanseze pana ce-mi comand piesa noua.

Asa ca eu cel putin am avut parte de niste Sarbatori extrem de Fericite. :)

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te rog pune o poza cu teava respectiva unde curgea la tine. Mersi

Sent from Sexy Nexy 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Radius: mai precis era o mica flansa de plastic negru cu 3 duze pentru furtune si o duza pentru un senzor de temperatura, pe partea dinspre baterie a motorului, prinsa de chiulasa cu 2 suruburi si un O-ring.

 

E o boala veche la 1.8T si 1.9TDI, piesa e foarte fragila si crapa la imbinarea cu chiulasa, pierzand antigelul. Ar fi trebuit inlocuita cu totul, nu costa decat 30-40 RON. Sau trebuie oricum inlocuita la viitorul schimb de distributie.

 

Cam aşa arată:

 

028121132B.jpg

Modificat de Nautilus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerc sa identific flansa maine, sa vad daca observ ceva scurgeri.

De cand am completat acum cateva zile, nu am mai avut pierderi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Radius: mai precis era o mica flansa de plastic negru cu 3 duze pentru furtune si o duza pentru un senzor de temperatura, pe partea dinspre baterie a motorului, prinsa de chiulasa cu 2 suruburi si un O-ring.

E o boala veche la 1.8T si 1.9TDI, piesa e foarte fragila si crapa la imbinarea cu chiulasa, pierzand antigelul. Ar fi trebuit inlocuita cu totul, nu costa decat 30-40 RON. Sau trebuie oricum inlocuita la viitorul schimb de distributie.

Cam aşa arată:

028121132B.jpg

Intr.adevar, aia e piesa cu pricina.

Merci Nautilus. M.ai scutit de o cautare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am reusit sa o identific aseara.

iau o lanterna mai puternica azi... :P

este pe partea dreapta, cum ma uit la motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact acolo, unde se imbina motorul cu cutia

la benzinare e putin mai mare flansa asta din plastic

carcasa-si-termostat-motor-golf-4-benzin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi-au înlocuit flanşa când trebuia (fisură în dreptul O-ringului), doar au dat cu silicon. Timp de câteva luni a tot curs puţin câte puţin antigel pe lângă ea. Am înlocuit-o în cele din urmă, piesa de schimb a făcut 45 de lei, de la Volksparts.

Trimis de pe al meu GT-P3110 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu greu am putut sa o observ, sunt alte furtune peste si nu era unde ma asteptam.

Codul (cred) e 038 121 133 . La prima atingere nu e umed locul. Nici lichid nu am pierdut de atunci.

 

Are vreo importanta ca masina a stat parcata cu botul in jos la o inclinatie mai mare decat cea de la bordura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Dacă nu e umed, nu pierde antigel. Şi atât.

Antigelul, datorită faptului că e uleios şi încălzit la 90 de grade, e capabil să se strecoare prin cele mai mici fisuri, de asta găurile prin care se pierde antigel sunt aproape imposibil de reparat.

Trimis de pe al meu GT-P3110 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari postez aici rezolvarea problemei mele pentru ca altii care se lovesc ca si mine de aceleasi simptome sa stie ce au de facut.in urma cu sase luni am schimbat tot in chiulasa (ax camme,supape ,rectificat s.a.m.d)pentru ca mi se uzase axul cu camme.acum vre 3 sapt imi disparea antigel din vas si nu vedeam pe unde,am fost la mecanic (aici in it)cica ar fi radiatorul,in fine dau batai spre romania pe drum tot ramaneam fara antigel,am ajuns la Venetia unde am avut o oprire si am verificat din nou pe unde pierde antigel si nu era ud nicaieri ci doar pe la vas de fapt dadea inapoi pe la supraplinul de la vas.am plecat asa la drum si simptomele erau asa:daca depaseam 90 km/h ramaneam fara antigel,pe la sloveni am scos termostatul(numai eu stiu cum....intr-un autogril)si dai batai cu frig in masina ca apa nu mai urca mai sus de 60-70 grade.am ajuns in ro am dus-o la un service in Tecuci si au verificat pompa de apa,radiatorul si tot restul era totul in regula.i-am pus un termostat nou si degeaba,cum mergeam mai tare de 90 km/h cum imi dadea apa afara daca o tineam de ex pe loc turata la 2000-3000 ture nu se intampla nimic mergea brici,motorul nici in mers nu prezenta nici o schimbare.am ajuns acasa in Galati si am dus-o la ZETEC unde au verificat-o din nou si mi-au dat verdictul CHIULASA au demontat tot si intr-adevar era garnitura impuscata in mai multe locuri.MOTIVUL :nu a fost stransa corect chiulasa.REZOLVARE: schimbat garnitura cu prezoane curatat si masina perge brici nu pierde si motorul trage mult mai bine ceea ce e si normal pentru ca pierdeam compresia care se ducea in instalatia de racire.

PS :nu aveam apa in ulei sau invers si motorul mergea normal(nu perfect,acum merge perfect)

suma platita :700 lei manopera plus 670 lei piese in care si ulei castrol 5w30 si pompa de apa 140 ron total 1370 plus 30 de-o bere mecanicului care a fost foarte de treba.salutari

Modificat de manyx86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna...Am si eu un B$ cu aceeasi problema....adica ulei in vasul de expansiune....dar motorul e ok...Te rog tare mult sa imi spui la tine cum ai rezolvat buba?

 

TERMOFLOTUL?

chestia in care se insurubeaza filtrul de ulei..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cele mai multe cazuri, el este de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Salut.in general de la el este si e localizat sun filtrul de ulei.ca sa fi sigur ca e din cauza lui desfa cele 2 furtune ce intra in el,astupa.le cu ceva si porneste motorul.daca incepe sa picure e de la el.sau poti sa speli bine vasul si toata instalstia de racire (vezi ca se curata destul de greu,in timp) si mergi o perioada cu furunele strangulate.daca nu se msi inegreste sti sigur ca e el.ps nu e tocmai ieftin ca sa il iei prin eliminate.spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cati km ar fi normal sa scada nivelul de antigel de la maxim la minim ? Cam cati ml reprezinta diferenta intre maxim si minim?

Modificat de radurdu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In nici 10 k de km. Daca scade antigelul e clar ca ai o pierdere. Antigelul nu se consuma. Depinde de tipul vasului. Toarna si tu dintr-un bidon de antigel masurat si vezi cat iti intra de la minim la maxim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal e sa nu scada deloc, nici in 90mii km, adica intre schimbul de distributii.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie in 12.000 km mi-a scazut cam 1/3 dintre nivelul maxim si minim. O parchez in fiecare zi in acelasi loc deci nu e de la inclinatia drumului. normal, anormal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau se mai poate pierde pe la cele doua inele de cauciuc de pe termoflot. si nu strangula furtunele! le scoti frumos de pe termoflot cauti o bucata de teava de 10cm lungime dar sa fie pe diametrul furtunelor si imbine furtunele. astfel ai anulat termoflotul. si mergi o perioada de timp asa. dar toata treaba asta o faci dupa ce "cureti"/ speli instalatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Salut.Adresez si eu o intrebare legata de aceste pierderi de antigel:in oct 2013 am schimbat tot lichidul de racire din instalatie si am facut concentratia de 50/50,timp de un an de zile pana in momentul de faţă am completat 1 L.Mentionez ca vasul si lichidul sunt curate,pierderi nu am gasit pe nicaieri si nici nivelul de ulei in motor nu a crescut.Este normal asa ceva sa consume 1 L intr-un an? Masina este o skoda cu motor bkd fab 2007.

Va multumesc si va doresc o seara buna tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKD mai mananca pe la racitorul de gaze al EGR. Caz in care iese pe evacuare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!