Jump to content

Pierd antigel


Lucionix
 Share

Postare recomandată

Da da, tine. Pana blocheaza caloriferul si alte trasee fine. Apoi o tii tot intr-o bucurie. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are ce sa blocheze ca nu e ciment cu nisip =)))

Nush undeva fost buna la mine dar imi fierbe motoru si pierdeam apa foarte repede 3-4 litri la zi .

Atunci daca nu tine mult de ce nu-ti pui ulei de bucatarie la motor in loc de Castrol ?

Nu-s fabricate degeaba sa fim seriosi si nu sunt primu care foloseste acest lichid

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta nu m-am gandit Cosmine,dar posibil sa ai dreptate.Stiu ca acel praf ce se punea in circuitul de racire pt a astupa fisurile din radiatorul de racire de exemplu, in cele din urma infunda circuitul lichidului de racire si la un moment dat nu mai baga caldura masina , motivul fiind caloriferul infundat cu aceea pasta rezultata in urma amestecului cu apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci daca nu tine mult de ce nu-ti pui ulei de bucatarie la motor in loc de Castrol ?

Nu-s fabricate degeaba sa fim seriosi si nu sunt primu care foloseste acest lichid

Mai... tu pe toate le stii mai bine. Ma intreb cu ce te mai putem ajuta noi astia amaratii de pe forum. ;)

Eu am trecut prin asta si stiu ce vobesc.

 

In fine... drumuri bune.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai... tu pe toate le stii mai bine. Ma intreb cu ce te mai putem ajuta noi astia amaratii de pe forum. ;)

Eu am trecut prin asta si stiu ce vobesc.

 

In fine... drumuri bune.

Nu sunt atotstiitoru . Uite ca acum numai bolboroseste dar tot e fiarta si iese aburi pe sub vasu expansiune, fiecare are problema lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu Cosmin, solutille astea fac probleme in majoritatea cazurilor in care sunt folosite. Prima victima este caloriferul de incalzire interioara. Pe urma obtureaza partial termostatul si alte coturi inguste din instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun multumesc lui dumnezeu ca pana acum e totul bine . Am caldura in masina deci daca nu sa intamplat pana acum cu caloriferu nimic nici nu o sa se mai intample pentru ca " LOGIC" solutia e si uscata in conducte , fratilor e solutie lichid se aseaza in circuit si se intareste nu se fac dopuri de gheata sa blocheze conductele . Sunt multe persoane cu probleme la fel aceleasi simptome si difera reparatiile motorului . Andrei_221 ai dreptate dar mai bine schimb un termostat decat o garnitura de chiulasa . Sanatate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare am o intrebare la voi la un passat B6 imi curge antigelul pe la garnitura de chiulasa.cam intro saptaman completez 600 de ml,garnitura a fost deja schimbat acum 1 an si 7 luni la vw ,in mod normal am 2 ani garantie am fost acum inapoi si mi-au ca nu imi poate acorda garantie deoarece versiune mea de chiulasa poate fi o problema de fabricatie deoarece au 4 versiuni cu posibile probleme de fabricatie,imi poate recomanda careva o solutie sa rezolv sa nu mai pierd antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tratament tipic romanesc. Cand ti-au dat garantie nu era chiulasa cu probleme?

Nu ti-au dat factura? Sa le faci zile negre.

 

Fara sa desfaca, nimeni nu-ti poate spune ce se intampla acolo.

Se demonteaza chiulasa si se duce la un banc de probe pentru chiulase. Se vede daca e problema in chiulasa ori pur si simplu ei trebuiau sa refaca planarea si n-au facut-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu poti da garantie,de ce mai vand?

Si eu am avut probleme cu pierderea de antigel.S-a rezolvat prin inlocuirea chiuloasei.

La bkd chiuloasele slabe sunt cele V125

Nu se poate sa nu raspunda pt ce au facut

Modificat de TIBI_84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La asta nu m-am gandit Cosmine,dar posibil sa ai dreptate.Stiu ca acel praf ce se punea in circuitul de racire pt a astupa fisurile din radiatorul de racire de exemplu, in cele din urma infunda circuitul lichidului de racire si la un moment dat nu mai baga caldura masina , motivul fiind caloriferul infundat cu aceea pasta rezultata in urma amestecului cu apa.

 

Soluţiile "pentru lipirea radiatoarelor" se dizolvă în apă şi se întăresc prin expunerea la aer, e singurul mod în care pot forma un "dop" când e vorba de pori mici. (Dacă ai o fisură mare, vizibilă, nu te mai ajută nicio soluţie.)

 

Înfundarea circuitului de încălzire a cabinei are loc la maşinile la care circuitul are lichid în el numai când încălzirea funcţionează (ca pe vremea Daciei, care avea un robinet acţionat de un buton din bord printr-un cablu). Fiindcă trec perioade lungi de timp în care caloriferul e separat de circuitul de răcire şi rămâne uscat, soluţia se întăreşte în dreptul valvei care îl separă de restul circuitului.

 

La o maşină cu Climatronic, circuitul încălzirii are permanent lichid în interior. Aeroterma de bord a sistemului Climatronic are 2 radiatoare separate, unul de antigel pentru încălzire şi unul de la aerul condiţionat pentru răcire, care funcţionează practic tot timpul, şi produce alternativ aer rece sau cald închizând şi deschizând nişte valve de aer. Deci e foarte greu să se înfunde radiatorul de încălzire, datorită faptului că antigelul şi soluţia din el circulă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Eu am intalnit cazuri cand caloriferul s-a infundat (din cauza vreunei reactii cu solutia "minune" sau chiar a depunerilor, habar n-am...)

2. Nu la toate masinile lichidul circula permanent prin calorifer. Sunt multe variante cu electroventil pe circuit (chiar pe fiecare circuit daca e dublu climatronic). In aceste cazuri caloriferul nu ramane uscat, doar ca lichidul e stationar.

 

La Audi A4 B5, Passat B5/B5.5, Golf4, Bora, etc  e permanent, dar probleme pot aparea.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Apropo, tocmai fiindcă la platforma Golf IV cu Climatronic (Golf / Leon / Bora / Octavia / A3) circuitul e permanent, există o probabilitate foarte mare să apară o fisură microscopică la radiatorul de încălzire din bord, pe unde să scape cantităţi mici de lichid de răcire ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este bkp chiulasa este v 125,problema este urmatoarea: reparatiea a fost facuta in strainatate pe factura am tot ce au schimbat au facut si testul de presiune si planarea dar nu beneficiezi de garantie pentru ca la inceputul anului 2013 vw a declarat ca acest tip de chiulasa este posibil sa fie din fabricatie si cum masina este din 2006 nu imi schimba gratuit pentru ca masina are peste 5 ani(asa ca nu imi ramane decat sa schimb chiulasa) prima data incerc sa pun ceva solutie lichid  sa vad daca opreste curgerea la chiulasa 

a folosit careva dintre voi asa ceva :

Steel Seal Professional Head Gasket Repair Rover MG sau 

BLUE DEVIL HEAD GASKET SEALER REPAIRS

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Am scos masina din service si pot sa spun ca sunt incantat de cum merge acum. Este complet revigorata. Probabil ca in acesti doi ani de cand am problema cu "consumul" de antigel, fisura de la cilindrul 1 si-a spus cuvantul si motorul a pierdut incet din putere pana cand a inceput sa faca urat de tot si sa ajunga la doctor. Distractia m-a costat 5200 lei in care au intrat: chiulasa noua completa cod 03g 103 264 FX (fara injectoare), garnitura, oringuri si pastilele din capul injectorului, prezoane noi, ulei si bineinteles manopera. Au mai fost efectuate cateva reparatii pe la o planetara (burduful), frane si nu mai stiu ca nu am un deviz clar. Am inteles ca chiulasa a fost cam 825 E. 

Atentie deci pentru cei cu motor BKD fabricat pana prin 2007. Pierderile de antigel nedepistate in alte locuri se datoreaza in marea lor majoritate fisurarii chiulasei (proiectata prost)si nu garniturii de chiulasa. Cel putin asa mi s-a spus de catre cei de la service. Fisura nu se vede cu ochiul liber si nici nu a stat nimeni sa dea jos supapele de pe chiulasa, dar se vedea ca pistonul respectiv era mai curat, deci nu functiona sau era spalat cu antigel. Sa auzim numai de bine! 

 

Salut, ai scris asta mai de mult intr-un post, ma intrebam daca mai esti pe aici activ pe forumul asta sa imi dai si mie niste detalii. Si eu am BKD din 2007 si ma tem ca am chiulasa fisurata.

 

Vroiam sa imi recomanzi si mie serviceul unde ai facut tu toata treaba asta si de unde ai comandat. Ai mai avut probleme de atunci? 

 

Multumesc. !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Am scos masina din service si pot sa spun ca sunt incantat de cum merge acum. Este complet revigorata. Probabil ca in acesti doi ani de cand am problema cu "consumul" de antigel, fisura de la cilindrul 1 si-a spus cuvantul si motorul a pierdut incet din putere pana cand a inceput sa faca urat de tot si sa ajunga la doctor. Distractia m-a costat 5200 lei in care au intrat: chiulasa noua completa cod 03g 103 264 FX (fara injectoare), garnitura, oringuri si pastilele din capul injectorului, prezoane noi, ulei si bineinteles manopera. Au mai fost efectuate cateva reparatii pe la o planetara (burduful), frane si nu mai stiu ca nu am un deviz clar. Am inteles ca chiulasa a fost cam 825 E.
Atentie deci pentru cei cu motor BKD fabricat pana prin 2007. Pierderile de antigel nedepistate in alte locuri se datoreaza in marea lor majoritate fisurarii chiulasei (proiectata prost)si nu garniturii de chiulasa. Cel putin asa mi s-a spus de catre cei de la service. Fisura nu se vede cu ochiul liber si nici nu a stat nimeni sa dea jos supapele de pe chiulasa, dar se vedea ca pistonul respectiv era mai curat, deci nu functiona sau era spalat cu antigel. Sa auzim numai de bine!

 
 

Cine?

 

 

Acesta este postul, l-am cautat acum si il pun cu numele userului.

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In aceste cazuri, cel mai potrivit este sa-i trimiti direct un PM utilizatorului.

Il va gasi mai repede decat postul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Vin si eu cu un "fenomen" pe care nu-l inteleg sau mai bine zis nu stiu cauza,am o skoda octavia 2 motor 2.0 tdi bkd din 2007, de ceva vreme am observat ca imi scate antigelul in vas.Am completat crezand ca este vara si poate sa mai evaporat nu stiu daca ma exprim corect dar nu ma pricep la asa ceva.De atunci am tinut cont si l-am verificat mereu,dar ma lovesc de un lucru ciudat lichidul imi scade la minim iar dupa ce mi se incalzeste apa la 90 de grade si opresc masina desfac busonul apa revine la nivelul maxim.Daca nu umblu la buson apa ramane la minim.Nu am observat nici sa fi crescut nivelul la ilei si nici spuma pe busonul de la ulei.Cu comvingerea ca m-am facut inteles sper sa ma puteti ajuta in aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Supapa din capacul vasului funcţionează prost. În vas/borcan se adună aer (aşa e făcut borcanul, să separe aerul şi vaporii de lichid) şi trebuie să fie eliminat prin supapa din capac atunci când se atinge presiunea de 1,4 bar. Dar uneori arcul supapei, îmbătrânit, cu depuneri/cruste roz de la antigel înăuntru etc nu se mai deschide când şi cum trebuie şi lasă să se formeze "o pernă de aer sub presiune" în vas. Semnalul de nivel redus al antigelului nu se aprinde, fiindcă există un circuit permanent de antigel care curge peste cele 2 tije care formează senzorul şi deci ele nu îşi modifică rezistenţa.

 

 Nu are nicio legătură cu uleiul, poţi să iei probe de ulei de oriunde, să le examinezi, să le pui şi sub microscop, uleiul o să fie curat şi fără spumă.

 

 Trebuie să schimbi capacul de borcan, sau să desfaci periodic capacul şi să dai drumul la aer (cu motorul uşor încălzit) la fiecare 1000-1500 km, cam ăsta e intervalul în care se adună destul aer ca să scadă nivelul la antigel.

 

 Uneori o să vezi că după o alergătură zdravănă (turaţii mari, presiuni turbo mari) de vreo 50 km sau mai mult, antigelul care era la nivel minim în vas a urcat puţin peste maxim, fără nicio intervenţie. S-a produs destulă presiune în circuit ca să forţeze supapa din capacul vasului să se deschidă ;)

Modificat de Nautilus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok iti multumesc m-am linistit un pic,imi era frica de alte nebunii ,chiulasa si altele ce am citit pe aici.inca o data iti multumesc si o seara buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut,

am si eu ca si multi dintre ceilalti participanti la acest topic o problema legata de pierderea antigelului.

tot ce am citit pana acum implica pierderea lui la drum lung, pe la supraplin, cand e forjata, dupa ce indica diferite temperaturi, etc

situatia mea e putin contrara tuturor acestor cazuri prezentate anterior si anume:

- in mers nu pierde antigel

- temperatura urca pana la 90 grade si se stabilizeaza (parametri normali)

- tot lichidul din rezervor dispare peste noapte, numai cand masina stationeaza

- lichidul se scurge tot sub masina

 Dupa ce am verificat cu ochiul meu necunoscator, am observat urme de antigel pe partea soferului undeva intre baterie si motor insa toate furtunele si imbinarile la care am putut ajunge cu mana erau uscate. Pata de antigel se formeaza tot undeva in partea stanga. am fost la service cu ea, mi-a bagat presiune pe la vasul de apa insa aceasta nu a scazut deloc.

Am fost la alt mecanic care a concluzionat ca ar fi garnitura de chiulasa, ca asta ar presupune schimbarea ei, planarea chiulasei, inlocuirea curelei de distributie, probabil a pompei de apa si evident schimbarea uleiului. un pret orientativ pentru toata aceasta lucrare fiind in jurul a 1500 de lei.

As vrea, daca sunteti draguti sa m-ajutati, sa-mi spuneti daca si unde m-as mai putea uita inainte sa dau ok-ul pentru aceasta lucrare care cu siguranta imi va indolia nitel sarbatorile.

Am mai auzit pe la niste prieteni care aparent ar fi avut probleme similare, ca ar fi rezolvat-o mai usor inlocuind un cot sau un element de plastic in care ar intra niste furtune. sa fie vorba despre  pompa asta tandem pa care am mai "citit-o" pe-aici?

 

daca am dat prea putine detalii pentru identificarea problemei, spuneti-mi ce v-ar mai ajuta si voi incerca sa aflu. modelul motorului e BKD

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zici ca pierzi peste noapte, uita-te noaptea pe unde picura, ar trebui sa se vada daca zici ca tot borcanul se goleste, imposibil sa nu observi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot vedea sub masina in ce zona picura. cand ma uit pe sus nu vad de unde vine  si nici nu simt la mana, pe unde pot avea acces cu mana. ca sa fac ce zici tu ar tb sa verific cu masina saltata, iar elevator n-am. mecanicul meu e convins ca este vorba de garnitura de chiulasa in ciuda faptului ca la inceput era la fel de nedumerit ca si  mine ca nu gaseste pe unde se scurge.

eu caut solutii, daca exista altele pe care el sa nu le fi verificat, sa i le sugerez mecanicului. nu ca as avea ceva impotriva sa dau banii astia, dar sa fiu sigur ca nu e vb despre altceva si ma trezesc ca am aruncat 1500 de lei pe geam cand solutia ar fi putut fi una mult mai simpla si mai ieftina.

Modificat de Radius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are garnitura de chiulasa nimic,are nevoie de bani mecanicul tau.Cauta bine pe la furtune ,pe sub vas peste tot.Pune un carton sub masina dupa oprire sa ai putina orientare dupa pata lasata.Mergi la un elevator si la alt mecanic sa verifice bine ca te va costa infim mai putin o verificare amanuntita.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!