Jump to content

Pierd antigel


Lucionix
 Share

Postare recomandată

Are garnitura de cauciuc,desfaci alea 2 suruburi si invarti de cot in stanga

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

45 minutes ago, ionut10a said:

Are garnitura de cauciuc,desfaci alea 2 suruburi si invarti de cot in stanga

Multumesc frumos pentru raspuns!

Am uitat sa intreb, se pierde mult antigel? Si unde as putea gasi garnitura pentru acesta, sa o am cand desfac din nou. ?

 

Edit: Am gasit de la elring..

”Partea de montare: spre motor
incepand cu an fabricatie: 07/2009
Forma: Inel O
Material: EPDM (etilen propilen dien? cauciuc)
Diametru interior [mm]: 50
Diametru simering [mm]: 3,5”

Cred ca asa ceva imi trebuie.

Modificat de Kannon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grandtourismodiesel

da, aceea este garnitura.Alte variante ar mai fi OE VW 038121119B ,   FACET 7.9590 sau HELLA 9GD 354 771-641 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut membri ai acestui forum.
Am si eu o problema cu octavia mea, poate ati intalnit sau i-mi dati o idee.
Pierdeam antigel si dupa verificari am observat ca blocul motor este umed in dreptul filtrului de ulei. Acol se afla un stut de bronz sau alama montat in blocul motor peste care este un furtun care duce la termoflot.Am scos furtunul sa observ locul si am vazut ca acel stut era corodat chiar langa bloc.Pe acolo pierdeam apa pentru ca furtunul nu acoperea gaura din stut in intregime.Am pus poxipol am montat furtunul si nu mai curge dar vreau sa schimb stutul.
Rugamintea mea este daca stiti cum este montat, presat sau prin filet. Eventual as apela la un mecanic bun, service de incredere zona Calarasi, Ialomita.
Si daca stiti ce reper este sa-l cumpar.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin si eu cu o intrebare, in legatura cu carcasa termostatului.

Imi curge prin zona pe unde se vede si in poza, si nu pot da jos carcasa decat daca dau jos si teava aceea, care cred ca duce la egr, nu stiu sigur!

Poate fi carcasa fisurata? Sa nu desfac degeaba si sa constat ca nu am piesele necesare si ca va fi nevoie sa o desfac iar.

Cineva care a schimbat imi poate da mai multe detalii? 

753AEDFA-B08B-4C04-9AB9-68BDDF543BD2.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cand am venit duminica la berlin am ramas fara aproximativ 1 litru de antigel. Am vazut ca in lateral la vasul de expansiune e ud. Am bagat antigel dar imi vine aer in vas. Daca o accelerez imi vine destul de mult dar la relanti vine cate o bula la 5-10 secunde. Nivelul la ulei e bun, nu are spume la buson si nixi fum nu scoate. Antigelul e curat. Ce poate sa fie? E posibil sa fie garnitura de chiulasa arsa sau gaurita?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arsa,  gaurita,  impuscata cum vrei sa-i spui cert e ca trebuie inlocuita daca face presiune in vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca face sau nu presiune dar e ud langa vas. Am facut programare la un service si vroiam sa stiu la ce sa ma astept. Aveti idee daca pe langa garnitura e recomandat sa schimb si altceva? De exemplu ulei, distributie sau altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul e musai,  antigelul e ca si pierdut, acum depinde cat ai cu distributia, dc nu ai mult scapi cu o curea noua, mai cureti si admisia ca tot o demontezi va fi ca dracu'.de murdara, sunt ceva operatiuni de facut.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu distributia am aproximativ 30.000 km. Uleiul are 1300 km :) L-am schimbat inainte sa vin in berlin. Acuma nu stiu exact ce o sa imi faca la masina aici la service dar daca trebuie si distributia atunci nu am incotro. Mai bine o schimb acum decat sa am probleme peste 5-6000 de km. Vineri trebuie sa duc masina.

E problema daca mai fac 50-100 km pana atunci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai cu ochii pe apa si rulezi usor, verifica supapa de la vas sa nu fie de acolo problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi daca-i vin bule in vas, e clar, garnitura de chiulasa e dusa.Supapa de la vas cred ca lucreaza corect,deschide pt evacuare in urma presiunii din vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vedem ce zice azi de la service. Am lasat masina iar acum astept verdictul. E ciudat ca seara cand am ajuns in berlin nu am avut alarma in bord dar dimineat am complectat cu putin peste 1 litru de antigl. Se vedea ud intre vas si aripa masinii, semn ca pe acolo a aruncat apa. Este pe lateral la vas un fel de clapeta care se poate ridica ai acolo era ud tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit si raspunsul de la service. A spus ca e dusa pompa de apa (30.000 km) si din cauza aia. E posibil sa bage aer din cauza aia? A zis ca nu garnitura e de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De unde sa bage aer/faca presiune in instalatie... pompa de apa ?

Poate sa nu fie ok, nu pompeaza apa mai departe si se supraincalzeste motorul, face presiune, rezultatul fiind ca iti arunca apa din vas.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apa nu trece de 90 grade si vine in vas. Problema e ca vine cu aer. Nici in oras si nici pe autostrada nu se incalzeste mai tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are de unde sa bage aer pe instalatie, pompa de apa.

Ori ai probleme cu busonul de la vasul de expansiune... ori garnitura de chiulasa.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa spun ca mai trebuie si ceva rola dintata dar nu am inteles exact despre ce e vorba pt ca nu inteleg asa bine germana. El a zis ca se vede ud pe la pompa. Daca as sti sigur ca ma tine pana acasa nu as face aici masina dar sunt 1200 km. Nu prea e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca pana in 70 grade ai presiune mare in instalatia de racire e de la garnitura de chiulasa. Fa un test h2o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 minutes ago, NuCeTaNu said:

Am uitat sa spun ca mai trebuie si ceva rola dintata dar nu am inteles exact despre ce e vorba pt ca nu inteleg asa bine germana. El a zis ca se vede ud pe la pompa. Daca as sti sigur ca ma tine pana acasa nu as face aici masina dar sunt 1200 km. Nu prea e ok.

Una e sa vada ud acolo.... ca se umezeste un pic pe langa pompa... si alta e sa faca presiune din cauza pompei. Daca e sa iti faca presiune mare in sistem, o sa vezi ud peste tot.....

Cata, are cum sa faca asa de la pompa.... sa bage aer ? De unde, ca doar nu e compresor, sa traga aer si sa faca presiune....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.dimineata inainte de pornire desfaci busonul de la vas / pui inapoi busonul (antigelul sa fie la nivel)

2.pornesti si-i dai talpa (2500-3500 rpm) pana acul in bord indica 70 grade.

3.tragi pe dreapta,opresti motorul ,desfaci busonul si daca e presiune mare ,sau da antigelul pe afara ,e garnitura de chiulasa arsa . (95% garnitura /5% chiulasa)

@F l o r i n  pana la 70 grade nu are cine sau ce sa faca presiune 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu, cand am avut probleme cu pompa de apa, mi-au spus cei de la reprezentanta ca din contra, pierd presiunea din instalatie impreuna cu lichidul de racire din lipsa de etanseitate la nivelul pompei de apa.

Modificat de identitate78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am complectat cu apa am tinut motorul pornit pana a urcat apa la 90 grade si nu a avut presiune mare in vas. O sa ma uit diseara cand ies de la munca daca face presiune mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 20 km nu am avut preziune mare in vas. A fost preziune dar nu exagerat. Am presiune cam la fel cu cea de la masina pe benzina care nu are nici o problema. Atata doar ca iar e ud in jurul vasului si se vedea ca a curs pe la acea clapeta din lateralul borcanului sau cel putin asa pare. Am verificat furtunele de apa inainte sa dau drumul la presiune si au fost moi dar calde cum ar trebui sa fie. Am vorbit la telefon cu mecanicul care mi-a facut distributia si a confirmat si el ca nu are legatura cu pompa de apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, F l o r i n said:

nu are de unde sa bage aer pe instalatie, pompa de apa.

 

 

 

Era de SF sa faca asa de la pompa de apa. Doar daca fierbea motorul....asta e alta discutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!