Jump to content

Etrieri spate GOLF 3


Radugti
 Share

Postare recomandată

Numai in garaj, frana de mana, de picior, nu curg, am uitat lumina aprinsa in masina si nu am avut baterie azi sa ies cu ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Radugti

    16

  • a_smith

    9

  • b-66-six

    7

  • Golfuletz

    6

Gata :lol: , imi merg franele inclisiv frana de mana perfect, a trecut asa mult timp pentru ca am avut probleme la aerisit (cred ca a intrat aer in pompa de ABS :offtopic: ), am schimbat placutele de frana , am aerisit cateva zile si in final imi merg franele. Etrierii i-am tinut in continua supraveghere si nu curge nimic, oricum mi-am dat seama ca facusem o greseala in afara de bucsa de cupru , indoisem prinderile de la sistemul de frana de mana si nu mai putea sa preseze pe un o-ring si de aia curgeau. Am iesit si pe strada si franeaza perfect, egal, puternic, drept (fara ABS ce-i drept ca nu am 2 senzori)

Modificat de Radugti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitazione! :D Saptamana asta sper sa ma am timp sa incerc si eu cu ai mei...wish me luck! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bafta !!! Si daca pot sa te ajut cu vreun sfat contacteaza-ma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Postez si aici ce-am scris si pe MkI&Mk2, poate ma ajutati....Imi caut de ceva vreme etrieri pentru puntea spate, ai mei fiind blocati . In cautarea mea, am intrebat tot timpul si de G3 si de Passat, auzind ca sunt compatibili cu ai mei. Ei, azi am gasit o pereche dar de G3 GTI, provin de pe o punte cu discuri in 5 prezoane. Stie cineva daca imi potrivesc pe puntea mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radule ia-ma sa te ajut cand mai faci operatiuni la golf sa invat pt al meu . Ti-am dat pm cu nr meu .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....Imi caut de ceva vreme etrieri pentru puntea spate, ai mei fiind blocati . In cautarea mea, am intrebat tot timpul si de G3 si de Passat, auzind ca sunt compatibili cu ai mei.

Eu parca mai am asa ceva prin garaj (set etrieri Textar pt. Golf 3).

Dar o sa verific ca sa nu vorbesc prostii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc oricum dar it's too late. Mi-am montat cei de G3 2.0 GTI...se potrivesc perfect la Mk2. Acum am si eu frana pe spate :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Golfuletz, ai grija acum cu ei ca trebuie sa ii intretii adica sa folosesti frana de mana constant si la primu semn de blocare sa ii desfaci sa ii cureti ca sa nu se blocheze definitiv

Modificat de Radugti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D...dupa cat am cautat etrieri de schimb fii sigur ca o sa am grija de ei :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Si eu am aceeasi problema,

Prima oara am crezut ca so rupt firul de la frana de mana,

apoi mi-a zis un mecanic ca is duse etrierele de spate

Acuma trebuie sa gasesc unele mai putin uzate din dezmembrari. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

hy.am si io o intrebare.Am luat masina de curind si vreau sa ii schimb lichidul de frina si sa ii fac o aerisire.(ca nu prea tin bine frinele).Afecteaza cu ceva la ABS daca scot complet lichidul care este in ia acum? cum trebuie sa fac cu ABS-ul? masina este 1 VW GOLF III GTI 2,0l

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Nu este nimeni din Sibiu care are un etrier fata stanga de G3 de vanzare?Ca nou ma rupe la buzunar :D si la mana a doua nu gasesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit etrier cu chiu cu vai,100 lei second(cam scump) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

are cineva idee cum se dezasambleaza cu totul etrierii de pe spate?

am scos intai cilindrul, apoi am dat peste o siguranta, am scos-o si pe ea, a iesit apoi un arc, o garnitura de cauciuc si o saiba mare.

am ajuns intr-un punct unde nu mai stiu ce sa-i fac (nu vreau sa fortez prea mult ca sa nu rup ceva): parghia de la frana de mana si axul cu filet pe care intra cilindrul de frana. care trebuie sa iasa mai intai? de 2 zile caut cheme pe net cu etrier desfacut dar fara rezultat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am reusit sa mai dau edit la postul de mai sus.

Poate un moderator sa-l uneasca ca sa nu fie considerat o alergare dupa strangere de post-uri.

am reusit! o sa iau acum kit-ul de reparatie si o sa revin cu poze cu operata de dezasamblare si asamblare, poate chiar un DIY.

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...
are cineva idee cum se dezasambleaza cu totul etrierii de pe spate?

am scos intai cilindrul, apoi am dat peste o siguranta, am scos-o si pe ea, a iesit apoi un arc, o garnitura de cauciuc si o saiba mare.

am ajuns intr-un punct unde nu mai stiu ce sa-i fac (nu vreau sa fortez prea mult ca sa nu rup ceva): parghia de la frana de mana si axul cu filet pe care intra cilindrul de frana. care trebuie sa iasa mai intai? de 2 zile caut cheme pe net cu etrier desfacut dar fara rezultat.

poate ma ajuta si pe mine cineva cu o schema cum se desface etrierul spate.. Eu am reusit sa rup o garnitura, si am scos cilindrul afara, maine ma duc sa iau un kit de reparatie ( de garnituri) dar ce nu inteleg este ca atunci cand infiletez cilindrul pe filetul din etrier (sau cum se numeste nu stiu) , se infileteaza 2-3 ture si apoi am impresia ca se invarte cu totul ce este facut, nu am scos decat cilindrul in rest nimic....

poate ma ajuta cineva cu o schema sau ceva...

cu stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,asi dori sa imi pun si eu etrieri pe spate(acum am tambure).M-ar interesa daca se poate si la ce pret ajung

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Reinviu si eu topicul dupa 2 ani de stationare.

Am o intrebare pentru cei care si-au schimbat garniturile la etrieri spate. La fel ca voi, aveam probleme cu etrierele si anume, imi curgea lichid la cel din stanga, in rest frana de mana si cea de serviciu imi functionau. Dupa ce le-am desfacut am observat ca bucsa aia de alama era tocita, iar axul un pic mancat. Am rectificat axul si am reconstruit bucsele la un strung, intra bine acum.

Am comandat kitul de garnituri, dar am observat ca este o garnitura in plus, una pe care eu nu am gasit-o la defacerea etrierelor. Imi poate spune cineva unde vine acea garnitura? Atasez poza ca sa se inteleaga despre care vb. Cea notata cu rosu.

http://img825.imageshack.us/i/sa4030041.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am stationat cateva zile din cauza garniturilor respective, as vrea ca de maine sa ma apuc sa le inlocuiesc.

Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Si eu m-am apucat de aceeasi problema -cilindrii blocati la etrierii din spate.De scos etriereii se scot relativ usor-am scos cablul de la frana de mana,furtunele si cam aia e.Cu cilindrii insa am avut ceva batai de cap.Teoretic ar fi fost normal sa iasa prin simpla apsare a pedalei de frana adica prin presiunea creata de popmpa de frana.Unul a iesit doar pana la jumate dupa care, printr-un orificiu la partea superioara, a tasnit lichidul de frana.Am reusit sa-l scot dupa ce am batut cu etrierul de-un lemn-procedura neortodoxa dar a functionat.Cilindrii au iesit dar axul filetat e inca acolo si am mai observat o siguranta si un fel de garnituri -3 la numar ,ca niste rotite dintate din tabla care nu am nici cea mai mica idee ce fac.Ar fi fost buna o schema cu asa ceva dar vad ca nu sare nimeni.Urata treaba cu etrierii astia pe spate mai ales ca e si frana de mana pe ei.Acum stau cu etrierii si cu garniturile in mana si ma intreb ce sa fac...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de desfacut se desface usor dupa ce scoti siguranta, dar se pune foarte greu la loc pt. ca dedesubt este un arc pe care nu prea poti sa-l comprimi.

Eu l-am desfacut in 10 min si l-am montat la loc in vreo 2 ore

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca un filmulet care merita vazut

de desfacut se desface usor dupa ce scoti siguranta, dar se pune foarte greu la loc pt. ca dedesubt este un arc pe care nu prea poti sa-l comprimi.

Eu l-am desfacut in 10 min si l-am montat la loc in vreo 2 ore

De care siguranta vorbesti? Sunt 2 -una a iesit o data cu alte pise marunte (un fel de mini rulment,niste saibe si niste rotite dintate din tabla subtire) cand am scos cilindrul si mai e una care cred ca tine partea cu axul filetat.Asta din urma n-am reusit nici sa o scot dar de pus inapoi :)) si nici nu stiu daca e cazul sa umblu si acolo deoarece nu stiu la ce sa ma astept.

Modificat de a_smith
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!