Jump to content

passat full vr. audi a4 chel vr. audi a6 (sh)


geogeo
 Share

Postare recomandată

domnilor!

felicitari ptr. acest forum!l-am descoperit relativ tirziu dar totusi la timp..ma aflu in momentul cind dupa lungi cautari..(cunoasteti senzatia :D m-am hotarit sa aleg....

-un passat highline 170cp dsg +optionale (aproape full) ..sau

-audi a4 170cp cutie man. quattro fara nimic(nici macar radio)..sau

-audi a6 3.0 225cp,tipronic ,full sh 60-70k km din germania(mobile de)

toate sunt in jur 30.000 euro cip.mentionez ca achizitia va fi facuta in leasing inclusiv a6(deci taxe tva)

...deci ce ma sfatuiti???astept ajutorul vostru cu interes si nerabdare mai ales ca dosarului cu acte completate trebuie sa-i dau o destinatie... :D multumesc!

p.s.-sa mai astept pina in nov.??? exista promotii de sarbatori la vw,audi????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A6 as lua eu, pt ca daca km sunt reali:

1. masina ar trebuie sa mai aibe garantie pt ca are max. 2 ani vechime

2. Nr. ala de km e super mic pt o masina de talia asta ca sa te gandesti la costuri mari de intretinere.

3. O super masina si la setari si la motor si la design

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CU siguranta as lua Passat. E mai bine sa faci cu un Passat full pe unu cu Audi A4 chel. Dar asta e doar o parere.

COnteaza pt tine, ce e mai important.

Bafta in alegere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu pretul de 30000 EUR cred ca e vorba de A6 modelul nou, nu? Pentru ca nu ai specificat. In acest caz, eu as alege A6. Motivele sunt cele expuse de Fiorosul, plus inca multe altele... Conditia, evident, masina sa fie in buna stare, Km cat de cat reali, etc. Pe locul 2 ar fi Passat-ul datorita optionalelor, cutiei DSG si faptului ca e nou. A4 (desi mie personal imi place mult), este cea mai mica dintre toate si este si "cheala" dupa cum ai spus. La modelele noi, diferenta de calitate la finisajele interioare nu mai este atat de evidenta intre Passat si Audi. La clasa de top (A6, A8, Q7,etc), Audi conduce detasat in fata VW dar si acesta a suferit imbunatatiri considerabile...nu mai seamna cu o Bora un pic mai mare, este cu totul altfel. Parerea mea. In acest caz, alegerea Audi e buna pentru modelele mai mari. Un A4 "chel" nu cred ca se ridica peste Passat cu DSG si optionale... Acum depinde foarte mult de ce vrei tu... Eu de exemplu tin foarte mult la confort, confort care in mare masura este dat de optionale. Daca are tot felul de "gadget-uri", chiar daca par nefolositoare, pe mine ma incanta si imi fac viata mai usoara. Daca tii la firma, atunci poti lua un Audi dar o sa te gandesti cu jind la scaunele incalzite de pe Passat sau alte chestii foarte bune care pe A4-ul "chel" nu le ai.

In concluzie A6 merita pt ca banuiesc ca este destul de echipat la clasa asta sau, daca nu, Passat-ul.

Bafta multa si sa ne spui ce ai luat pana la urma

Modificat de Rapier
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D Audi e partea concernului ce face masini de lux iar VW tinde spre lux. Deci decideti voi. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as lua, in ordinea urmatoare:

1. A6 (motorul de 3.0 tdi sa fie pe modelul nou si sa nu fi fost masina de firma, ca aia nu prea are km reali numai atitia)

2. Passat

3. A4

Dar... la A6 sa fie km reali. Nu de alta, dar cam toate masinile care se vind in Germania au... 60,000-70,000 km... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina noua, categoric. SH pleaca din start.

1-A4---ca are 170Cp + quattro. Si parca asi incerca totusi sa mai fac rost de ceva bani sa iau optionale pentru strictul necesar. Cu toate ca eu gasesc ca un A4 are cam strictul necesar pe standard.

2-Passat--doar daca asi avea familie si copii, ca sa renunt la performantele A4-lui pentru confortul Passat-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1-A4---ca are 170Cp + quattro. Si parca asi incerca totusi sa mai fac rost de ceva bani sa iau optionale pentru strictul necesar.

Eu am fost in aceeasi dilema. Am avut un A3 inainte cu destul de multe optionale, la care nu am vrut sa renunt. Am mers pe ideea de A4 (A6 fiind prea scump pentru bugetul meu) si sa adaug optionalele de care am avut nevoie. Si... surpriza... A4 cu optionalele dorite era mai scump ca un A6 cu aceleasi optionale... :D Asa ca am mers pe Passat si nu imi pare rau deloc. E totusi alta clasa fata de A4. Singurul avantaj al lui A4 fata de Passat e ca pe Passat nu exista motorul de 3.0 L tdi... In rest, daca vrei neaparat Audi, atunci sau mergi pe ceva sport gen A3 cu motor de 3.2L, sau pe A6 (daca A8 nu iti permiti). Un A4 sportiv cu o echipare cit de cit decenta te costa mai mult ca un Q7 :D

Oricum alegerea iti va apartine, banii sint ai tai. Dar ai grija la SH, sa iei acum daca vrei si NU dupa 1 ianuarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina noua este masina noua....deci Passat.

Masini la mina a doua , e adevarat mai vechi, de 6-7 ani, nu m-au tinut mai mult de 20-30000 de km si am inceput sa bag bani...destui in ele.

Daca vrei sa stai fara griji si iti permiti acest lucru recomand tuturor o masina noua. Ca si principiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca A6 este inca in garantie (sa nu fie mai vechi de 2005 - si sa verifici ca este in garantie) as lua A6. As cauta sa aiba mai putini km (un 20-30.000). Arata prea bine fata de passat ca sa nu merite riscurile (calculate de altfel - numai cu garantie as lua). Ca sa te incadrezi in cei 30.000 de euro cat tre' sa coste in germania? (nu stiu cit e vama mai direct spus).

Si inca ceva - sa fie modelul nou.

Modificat de MOTANUL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A6 din 2005 care sa fie in garantie. Totusi e altfel decat Passat-ul (no offence). Cat despre A4 sa nici nu te gandesti :lol: - am ramas f dezamagit vazand unul la expozitie - interiorul arata 90% ca la modelul precedent - nu-si merita banii aia, macar Passat-ul este schimbat total pe interior fata de modelul vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor!

multumesc f. mult celor interesati de acest subiect...

evident tinind cont e bani( si nu putini) aceasta dilema mi-a cauzat (poate subiectiv) un disconfort...

mentionez ca a6 este quattro si evid. mod. nou....nu am o garantie a nr. de km.(cine oarear da-o???) iar garantia nu stiu daca o pot negocia din german. in rom.!!!

sigur e din clasa superioara dar un nefericit ghinion poate costa scump!!

-la a4 imi place "familia"..si ca e nou..

-la passat evident confortul deosebit ce mi-l afera acesti bani...

a mers cineva cu aceste modele?..macar cu 2..poate face o comparatie vis a vis de tinuta de drum.siguranta,etc.??

masina noua & masina sh a vut cineva??placerea "primului" vr. satisfactia unei clase premium deja rodate....

multumesc>>

p.s. am avut pana acum numai masini noi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A6 daca a fost masina unui cetatean german ce a stiut s-o ingrijeasca(nu masina de firma) va fi....ca nou :) la 20-30.000, mai ales daca acesti km au fost facuti inafara oraselor.Plus ca daca faci verificarile obligatorii ce se impun si masina este verificata asa cum trebuie(sa aiba km ei in bord, sa nu fi fost lovita(tare) si facut din 2 una) nu exista nicio problema in transferarea garantiei la PoRo.garantia VW este valabila la orice service autorizat vw din europa.Am mers cu noul passat cu motorul de 2.0 140 cai si fara dsg(eu am dsg pe golf) si m-a lasat rece...nu din cauza dotarilor(a dat omul 33.000 pe ea), nu din cauza marimii ei(mai mare decat a mea) ci din cauza problemelor.Domnilor, masina a fost luata de noua, de la porsche, cu 0 km in bord.A picat un senzor de la presiunea pneuri si tiuia de numa-numa, la fel se intampla si cu unul de parktronik.Cd-ul nu mai era dat afara de p[layer, desi nu m-ar fi avantajat cu nimic asta....boxele mutisera in urma cu 3 zile....toateeee(10 la numar).Un stropitor de faruri ramasese blocat in fata farului....probabil vroia sa-i tina umbra si mai erau cateva mici chestii.D-lor, daca eu personal as da atatia bani pe o masina nou-nouta si sa-mi faca atatea belel intre 16000-28.000 km sincer i-as da foc, dupa care as taia ce a ramas cu flexul, sa fiu sigur ca scap de ea si-mi cumpar bicicleta, ca pe aia am invatat s-o repar cand eram mic.

In alta ordine de idei am o cunostiinta(nu prieten, deci nu am condus)cu un A6 model nou, cumparat din germanica la 32.000 de km tot anul trecut, in vara.De cand si-a luat masina asta, omul nu se mai da intrat in casa...in 1 an si un pic a facut restul de km pana la 82.000; mai mare placerea sa plece de acasa.Si...garantie inca mai are 2 luni+ ca nu a fost in service decat pt revizii....pe cand prietenul de mai sus a fost in service ori de cate ori a fost fortat sa intre(si nu avem reprezentanta la tara...in vaslui).

Concluziile lke trageti dvs domnilor.

p.s.In privinta a4-ului, ma abtin sa comentez mai mult decat aceste cuvinte(cel mai reusit design din seria noua audi, dar totusi in secolul asta nu'j daca merita sa-ti iei masina cheala, si cum toti stim cat costa dotarile pe a4...)

drive safe everyone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

..man!!!(liviuxp)

cuvintele tale ma pun serios pe ganduri....

cred ca-mi iau pasaportul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si nu sunt eu singurul care am ajuns la concluzia asta....cunosc oameni mult mai bine informati si cu ceva ani experienta in spate care pot sa confirme faptul ca masinile facute pt romani...sunt intr-adevar facute pt romani si nu pt nemti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masinile facute pt romania sunt de o calitate indoielnica. afirmatia este universal valabila indiferent de producator, de la cei mai mici pana la cei de lux. am un prieten care acu ceva ani si-a luat un z3, abia aparuse. l-a luat de la reprezentanta nou nout. stateam de vorba cu el si la un moment dat s-a sprijinit cu cotul de un geam lateral, moment in care geamul a cazut in interiorul masinii. la service au descoperit ca era taiat de 2 ori si a picat din cauza asta. nu mai mentionez orificiul pt rezervorul de benzina care nu era prins in nimic si se misca de buna voie cum voia si multe alte aspecte care nu au ce cauta la o asemenea masina. in alta ordine de idei, nu am auzit pe nimeni care si-a luat masina din afara (pana in 40k km din showroom sau folosita la drive test etc.) sa aiba probleme cu ea, de nici un fel. am fost cu golful meu in eprezentanta sa-i verific km si m-am speriat de cum stergeau romanii erorile de pe noile vw golf v. pe forum la ford marea majoritate a celor care si-au luat masina de la noi au probleme cu ea.. (cum sa se rupa joja de ulei la o masina noua? sa o scoti cu forcepsul din baia de ulei =)) si asta e un exemplu fericit) iar cei care le-au adus din germania, multe fara a avea garantia km reali merg impecabil.

sfatul meu ar fi audi a6 din germania, in primul rand datorita clasei din care face parte si a fiabilitatii specifice marcii.

elimin passat-ul pt ca m-i se pare o masina destul de comuna si actualul model cam anost. repet, este o parere personala. in afara de asta passat-ul il iei de la noi din reprezentanta si o s faci riduri la cati nervi vei avea.

a4 e o masina ok dar parca lipsit de optionale nu are acelasi farmec. in plus, achizitionarea lui de la noi din tara iar e un minus.

sa fiu in situatia ta as alege in ordinea asta: a6, passat, a4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O masina second poate fi o afacere excelenta, la una noua pierzi foarte multi bani, iar A6 e superb, mult peste A4 si Passat ca imagine, dar si o teapa de 30.000 E ustura al naibi de tare.

Eu recunosc ca n-as avea curaj sa cumpar una second si intre A4 chel si Passat as alege Passat. Totul e ca daca te hotarasti sa iei un A6 sa fii foarte foarte atent si sa ai si un pic de noroc, vezi topicul cu teapa cu Passatul second.

Cat despre masini fabricate la un standard mai coborat pentru est, nu cred, dar sigur drumurile din Romania produc o uzura mai rapida masinilor noastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact ce a spus Pedro vroiam sa punctez si eu. Calitatea unei masini comandate si cumparate in Germania (sau intr-o tara din Europa de vest) difera net (si este mult superioara) de una comandata in Europa de est (nu neaparat in Romania). Audi la 60-70 mii de Km e aproape nou. Era la un moment dat o comparatie pe acest forum unde 100k Km facuti in Germania pe soselele lor echivala aproximativ cu 30k Km in Romania...evident este interpretabil, dar imi pare aproape de adevar tinand cont si de calitatea pieselor, consumabilelor, service-ului si uleiului de acolo, nu numai soselele. Nemtii de obicei sunt corecti si isi intretin bine masinile. Daca are si carte de service atunci esti cu atat mai acoperit. Poti verifica dupa VIN istoricul masinii si vezi daca acea carte service e falsa sau nu. Eu am condus si Passat nou si A6 tot nou (ma rog, nu zero Km era al unui prieten ce il cumparase de nou) si fara suparare pentru posesorii de Passat, nu exista comparatie. Nici la confort, nici la dotari, nici la tinuta de drum. Quattro-ul este un plus extraordinar, desi nu am asa ceva, cere parerea catorva colegi care au...sau cauta pe forum topicurile pe tema Quattro. Daca vrei masina noua ia-ti Passat-ul. Desi imi place Audi-ul, cred ca o sa fii mai multumit de Passat decat de A4 chel... Da am mai spus asta o data :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnule!(ptr. rapier)

..ce este mai exact VIN....nu stiu! si cum pot verifica autent. cartii masinii??

stiu ca multi dealari sint turci,romani,rusi...si sti cum e...mari oameni.mai caractere!!!!

mutumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VIN = Vehicle Identification Number (este seria caroseriei).

Pe baza VIN-ului poti afla istoricul de reparatii al masinii (asta la un service care poate sa faca asta, de exemplu la noi la PBN, la ei probabil ca sunt foarte multe).

Pe baza acestui istoric iti poti da seama ce reparatii s-au facut la masina, daca masina a avut accident, si poti sa iti dai seama si daca numarul de km de la bord e cel real sau nu. Chiar recent am auzit un caz, cineva vroia sa cumpere o masina dintr-un parc auto, pe bord acea 80k km, si la verificare a aflat in urma cu 6 luni i-a fost schimbat un rulment (parca) in Germania, moment in care avea 230k km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bine explicat de georgem. Conditia pentru cele aratate mai sus, este evident ca, fostul proprietar sa isi fi facut reviziile/reparatiile la un service autorizat. Daca a facut asta, istoricul il poti afla de la orice reprezentanta autorizata, chiar si din alta tara. De ex. poti afla de aici ce s-a intamplat cu o masina din Germania. De obicei nemtii le duc la revizii in service-uri autorizate nu la "nea Costel" in fundul curtii, mai ales daca masina este inca in garantie.

Cu privire la verificarea autenticitatii cartii masinii, reiese din ce am scris pana acum. Daca verifici VIN-ul si istoricul masinii (reparatii, revizii, etc), se potriveste cu ce scrie in carte (unde sunt trecute aceste operatii, nr de Km la care s-au facut, etc), inseamna ca acea carte este reala. Daca exista insa diferente majore, este una cotrafacuta. Mai exista cateva topic-uri pe tema aceasta (a cumpararilor masinilor SH si ce trebuie verificat la ele) dar cred ca la anul/modelul/Km si pretul A6-ului, sansele sunt mici ca ea sa fie o "teapa". Din ce am inteles, pretul de 30000 EUR (sau in jur de) este pretul pe care il platesti pe masina in Germania, la care se adauga taxe, TVA, etc. Daca am inteles corect, trebuie sa fie o masina buna. Dar oricum verifica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

domnilor!

multumesc ptr. explicatii..iar daca aceasta va fi in final decizia o sa casc ochii :) ......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers cu noul passat cu motorul de 2.0 140 cai si fara dsg(eu am dsg pe golf) si m-a lasat rece...nu din cauza dotarilor(a dat omul 33.000 pe ea), nu din cauza marimii ei(mai mare decat a mea) ci din cauza problemelor.Domnilor, masina a fost luata de noua, de la porsche, cu 0 km in bord.A picat un senzor de la presiunea pneuri si tiuia de numa-numa, la fel se intampla si cu unul de parktronik.Cd-ul nu mai era dat afara de p[layer, desi nu m-ar fi avantajat cu nimic asta....boxele mutisera in urma cu 3 zile....toateeee(10 la numar).Un stropitor de faruri ramasese blocat in fata farului....probabil vroia sa-i tina umbra si mai erau cateva mici chestii.D-lor, daca eu personal as da atatia bani pe o masina nou-nouta si sa-mi faca atatea belel intre 16000-28.000 km sincer i-as da foc, dupa care as taia ce a ramas cu flexul, sa fiu sigur ca scap de ea si-mi cumpar bicicleta, ca pe aia am invatat s-o repar cand eram mic.

Eu unul, daca as fi condus un asemenea Passat si dintr-o uriasa nenorocire as mai fi avut si un Golf V pe langa casa, vindeam repede Golful sau, mai bine, il dadeam de pomana la cel mai mare dusman si dupa aia, daca vedeam pe undeva o reprezentanta VW, o ocoleam pe la 3 km. Si treceam si pe la vrajitoare sa ma dezlege...

Parca Passatul asta full-options mi se pare desprins dintr-un film de groaza regizat de presedintele de la Renault... Eu zic ca mai sunt ceva masini pe lume macar un pic mai proate ca Passatul...hai sa nu exageram.

Uitasem de intrebarea omului... Parerea mea:

1. A6 sh (de fapt nou la km aia) pentru cine si-l poate permite si nu ma refer la pretul de achizitie...

2. Passat nou

3. A4 nou

Eu in ordinea asta as alege...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul, daca as fi condus un asemenea Passat si dintr-o uriasa nenorocire as mai fi avut si un Golf V pe langa casa, vindeam repede Golful sau, mai bine, il dadeam de pomana la cel mai mare dusman si dupa aia, daca vedeam pe undeva o reprezentanta VW, o ocoleam pe la 3 km. Si treceam si pe la vrajitoare sa ma dezlege...

Parca Passatul asta full-options mi se pare desprins dintr-un film de groaza regizat de presedintele de la Renault... Eu zic ca mai sunt ceva masini pe lume macar un pic mai proate ca Passatul...hai sa nu exageram.

Uitasem de intrebarea omului... Parerea mea:

1. A6 sh (de fapt nou la km aia) pentru cine si-l poate permite si nu ma refer la pretul de achizitie...

2. Passat nou

3. A4 nou

Eu in ordinea asta as alege...

nu inteleg sensul spuselor tale...no offence....poate sunt obosit :D ...dar totusi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,, ciudat ce se aude acolo despre passatul asta nou.. eu o am de un an si ceva.. si intr-adevar mi s-a blocat si mie un spalator de la faruri.. dar asta din cauza ca au strans prea tare berbecii din service bara din fatza dupa ce au vopsit-o de la o mica zgarietura! am 25 000 de km si fara probleme.. consum de 6.9 misxt.. mai mult mers prin oras... acum poti sa ai ghinion la orice masina.. stiu un prieten care si-a luat a8 model 2005 de 100 000 euro si dupa 2 luni le-a zis celor de la reprezentanta sa-i dea ori banii inapoi, ori alta masina... i s-a stricat cutia de directie de 2 ori intr-o luna.. depinde si de bafta.. masina mi-am comandat-o de la reprezentantza.. dar am facut-o cum am vrut eu.. am asteptat 3 luni si probabil si asta conteaza putin.. Tin sa zic ca la revizia de 15 000 km am dat 3 milioane 400 mii :D, dadeam mai mult la fosta skoda de 1.4.. sa vedem la asta de 30 000km. Totul tine de cat de baftos esti! numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!